En dan met honkbalknuppels op z'n pens inslaan als een soort piņata.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hoe wisten jullie dat ik het was?"
Ja, zou wel raar zijn als het niet zo was.quote:
Dan staat er elke dag een ander bij mijn vader voor de deur.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het zou dan ook nogstommer zijn als je vriendje aan je vder ging vragen of hij ja mag neuken
Hij was blauwquote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, doe maar een plastic zak en een groene tuinstoel.
Het liefst doorweekt_!!
ik vraag wel of je vader je wilt uithuwelijken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan staat er elke dag een ander bij mijn vader voor de deur.
ik was er niet bij, dus ik heb geen idee wat er precies gezegd is.quote:
kijk maar uit, straks zet ie een collectebus bij de voordeur neer ipv open te doenquote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou wel raar zijn als het niet zo was.
Oh, dan ben ik kleurenblind.. Of een slecht geheugen, kan ook nog.quote:
Ik heb alvast een hooivork bij de hand.quote:
Hij kent zijn duistere kant vast niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was er niet bij, dus ik heb geen idee wat er precies gezegd is.
Mn vader stuurde wel ado gisteren een berichtje dt hij zo blij is met hem als 'schoonzoon' omdat ik zo gelukkig ben en me ontplooi en lekker in mn vel zit enzo.
Dat vind ik dan op zich wel lief van hem.
Dat ik weer eens onzin praat.quote:
ik denk dat ik al heel snel nee zou gaan zeggen en de deur in zn gezicht dichtsmijten als ik daar op die manier mee geconfronteerd werdquote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gaat ie deze post quoten.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die Dromenvangertje heeft echt onvrouwelijk dikke poten, vet lelijk.
Userfoto's #290
Ik een plooivork.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alvast een hooivork bij de hand.
Ah, ok.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik weer eens onzin praat.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hahahahah check die rechts
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snitch in Userfoto's.
[..]
Gaat ie deze post quoten.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|