Oh via Etsy? Doe maar als je wilt. Draag eigenlijk nooit ringen maar vind die erg mooi.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Internetga kijken of ze nog heeft, was 7 euro of zo en echt zilver
Ja hier ook..quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrij normaal om te zeggen in die regio.
zoals dat je de hand vn een dochter gaat vragen bij de vader.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft Tli een soort van open relatie waarbij de minnaar eerst toestemming moet vragen aan de vaste partner?
jij bent skinnyfat?quote:
Ja en Utrechtquote:
Ghallowwwquote:
Zo 1367.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoals dat je de hand vn een dochter gaat vragen bij de vader.
070 representquote:
Ik zag het even voor mequote:
wd pls.quote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
haha dit was zosk met halloween
Ja maar dat is alleen met trouwen. En dat doe ik niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoals dat je de hand vn een dochter gaat vragen bij de vader.
Och, het mag geen naam hebbenquote:
mijn zusje dr vriend heeft dat gedaan bij mijn vader...quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder Juicyhil.quote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij neukt alleen toch?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen met trouwen. En dat doe ik niet.
Nee, doe maar een plastic zak en een groene tuinstoel.quote:
Wat was de reactie van je vader?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn zusje dr vriend heeft dat gedaan bij mijn vader...
Als Ado dat zou doen, zou ik nee zeggen geloof ik
Dat is saaiquote:
Nou ja, compleet met kledij van die tijd.quote:
Hoe weet je dat nu al zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
het zou dan ook nogstommer zijn als je vriendje aan je vder ging vragen of hij ja mag neukenquote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij de regels?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och, het mag geen naam hebben
ja.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat was de reactie van je vader?
Omdat dat gewoon echt iets is wat ik niet wil.quote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, compleet met kledij van die tijd.
Creatief.quote:
ik noem het beleefd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het zou dan ook nogstommer zijn als je vriendje aan je vder ging vragen of hij ja mag neuken
Sinds 1367quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij de regels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |