Bobby?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje, hoer. Ik wil ook naar Lana. Maar niemand wil mee
I know.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Hoe kan iemand NIET naar Lana willen?
Nee man, sorryquote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Is het al uit met je vriend of wat?
Ik neem je wel mee op date.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje, hoer. Ik wil ook naar Lana. Maar niemand wil mee
Boh, met CB mee naar Lana.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee op date.
Zal wel eerst om je hand vragen bij je Boyki.
Internetquote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op internet besteld of daadwerkelijk in Spanje gehaald?
Heeft Tli een soort van open relatie waarbij de minnaar eerst toestemming moet vragen aan de vaste partner?quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee op date.
Zal wel eerst om je hand vragen bij je Boyki.
Oh via Etsy? Doe maar als je wilt. Draag eigenlijk nooit ringen maar vind die erg mooi.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Internetga kijken of ze nog heeft, was 7 euro of zo en echt zilver
Ja hier ook..quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrij normaal om te zeggen in die regio.
zoals dat je de hand vn een dochter gaat vragen bij de vader.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft Tli een soort van open relatie waarbij de minnaar eerst toestemming moet vragen aan de vaste partner?
jij bent skinnyfat?quote:
Ja en Utrechtquote:
Ghallowwwquote:
Zo 1367.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoals dat je de hand vn een dochter gaat vragen bij de vader.
070 representquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |