Mannen zeiken elkaar af zonder het te menen, vrouwen complimenteren elkaar zonder het te menen. Weet niet welke van de 2 erger is. Denk toch de tweede. Mannen weten het namelijk van elkaar.quote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt tegen zo'n dikker meisje wat een knalgroen te strak colbertje aanhad:
" OHHH MEID WAT ZIE JE ER GOED UIT, JE DOET ZEKER AAN COLOURBLOCKING (say whut?)."
En dan zodra diegene de hielen heeft gelicht, begint het roddelcircuit..wtf.
Best leuk wel als er een man bij zit die er niet helemaal mee kan omgaan.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen zeiken elkaar af zonder het te menen, vrouwen complimenteren elkaar zonder het te menen. Weet niet welke van de 2 erger is. Denk toch de tweede. Mannen weten het namelijk van elkaar.
Nog nooit gedaan hoor, maar goed buiten stal heb ik me ook nog nooit in een overwegend feminiene omgeving bevonden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen zeiken elkaar af zonder het te menen, vrouwen complimenteren elkaar zonder het te menen. Weet niet welke van de 2 erger is. Denk toch de tweede. Mannen weten het namelijk van elkaar.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
maar goed buiten stal heb ik me ook nog nooit in een overwegend feminiene omgeving bevonden.
Rightquote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja, doodmoe word ik er van..quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar ja.Vermoeiende toestanden.
Grappig ook hoe ze het ene moment goede dingen zeggen en een uur later weer gaan afzeiken.
Mja, dan heb ik toch redelijk mannelijk gedrag dan en stiekem meen ik het wel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik besteed er maar zo weinig mogelijk aandacht aan.quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doodmoe word ik er van.._
Anders zou je het niet zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dan heb ik toch redelijk mannelijk gedrag dan en stiekem meen ik het wel.
Echt he. Ik heb zoiets ook nog nooit zien gebeuren en kan het me ook niet echt voorstellen. Denk dat iemand dan wat mensen omwisselt en dat degene die het compliment maakte niet degene is die gelijk ging roddelen.quote:
Ja, daarom..quote:
Aanstellers.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom..
Geen toneelstukjes voor mij.
Mijn omgeving kan dat soms niet handelen.
Ja rest is gewoon gemixt, dus tja.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks. Vind het gewoon grappig dat dat je enige overwegend vrouwelijke omgeving is
.
Vind ik ook, maar goed soms kan het wel wat subtieler.quote:
Ga eens op een willekeurige bouwplaats met alleen maar mannen kijken, daar gebeurt niks anders.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb zoiets ook nog nooit zien gebeuren en kan het me ook niet echt voorstellen. Denk dat iemand dan wat mensen omwisselt en dat degene die het compliment maakte niet degene is die gelijk ging roddelen.
Ach ja, beetje aanpassen is niks mis mee.quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar goed soms kan het wel wat subtieler.
Ja maar bouwvakkers.quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga eens op een willekeurige bouwplaats met alleen maar mannen kijken, daar gebeurt niks anders.
Soms gaat dat wel moeiteloos en soms kost het wat meer moeitequote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, beetje aanpassen is niks mis mee.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom..
Geen toneelstukjes voor mij.
Mijn omgeving kan dat soms niet handelen.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het een omgeving is met alleen maar mannen. Dat kan bijvoorbeeld ook een kantoor o.i.d. zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar bouwvakkers.
Dat is net zoiets als zeggen ga eens bij de zus van ma tokkie kijken.
Maar nooit echt veel, of zie je dat anders?quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms gaat dat wel moeiteloos en soms kost het wat meer moeite
Nee chai jij bent gewoon heel mannelijk in je gedrag jij special snowflake jij.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb zoiets ook nog nooit zien gebeuren en kan het me ook niet echt voorstellen. Denk dat iemand dan wat mensen omwisselt en dat degene die het compliment maakte niet degene is die gelijk ging roddelen.
Ik had dat plaatje met die paardenkut geplaatstquote:
Ja en al mijn vriendinnen en klasgenotes ook allemaal.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee chai jij bent gewoon heel mannelijk in je gedrag jij special snowflake jij.
Neuh.. Ik kan me vrij goed aanpassenquote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar nooit echt veel, of zie je dat anders?
quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje met die paardenkut geplaatst
Ik ook wel eigenlijk, als ik er zo aan denk.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuh.. Ik kan me vrij goed aanpassen
Jij dan?
huh?quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
oh hahaah jij bent dat in dat andere topic
Een draai om de oren ookquote:
Dacht ik al, jij doet niet zo moeilijkquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, als ik er zo aan denk.
Nee voor de rest zijn alle vrouwen jaloerse onzekere roddelende bitches. Daarom kun je maar beter meer mannenvrienden hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en al mijn vriendinnen en klasgenotes ook allemaal.
die je dan lekker aanrandenquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee voor de rest zijn alle vrouwen jaloerse onzekere roddelende bitches. Daarom kun je maar beter meer mannenvrienden hebben.
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht ik al, jij doet niet zo moeilijk
quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb vas dr youtube account gevonden
Ja lekker ongelijkwaardige vriendschappen met mannen die me allemaal zouden neuken als ik dat zou willen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee voor de rest zijn alle vrouwen jaloerse onzekere roddelende bitches. Daarom kun je maar beter meer mannenvrienden hebben.
Oh lolquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik schold je net nog uit voor karin-de-pittige-kapsel-vrouw
sorry?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |