Zo praktisch.quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eentje extra om je mee te krabben
Dat is wel naais..quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed geregeld wel!
Ach, dit is weer ff wennen na zowat tien maanden 'betaald sabbatical'
Ik mag eigenlijk niet klagen
wat doe jequote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[q
[..]
uote][ afbeelding ] Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is fijn
[/quote]quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[q
[..]
uote][ afbeelding ] Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is fijn
Here we gooooquote:
Ja, geweldig.quote:
[/quote]quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[q
[..]
[..]
Dat is fijn
Ik moest wel gniffelenquote:
Crisis he, barre crisis is het. Geen echt langdurige klus kwam voorbij. Tot nu dus.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel naais..Of was het gedwongen?
Uhm, ja.. ze hebben een of ander modderveldje platgeslagen en dat is dan de parkeerplaats.quote:
nice and slowwquote:
solliciteerdquote:
Hehe, meer gewoonte dan uitzondering nu.quote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest wel gniffelen!
Quote verminking
Lijkt me wel vervelend, die onzekerheid.quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Crisis he, barre crisis is het. Geen echt langdurige klus kwam voorbij. Tot nu dus.
Diep en hagtquote:
Nou echt hequote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, meer gewoonte dan uitzondering nu.
Klassefotostyle.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Uit [PAINT] Rutte's magic hands.... btw
Dat weer net niet.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou echt he![]()
Het is bij iedere post weer denken: zou het toeslaan?
Ik vond het wel relaxed. Al werd het ook wel genant, na tien maanden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend, die onzekerheid.
Onderbewust bij mij welquote:
Daar had ik na drie jaar nog niet echt last van.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vond het wel relaxed. Al werd het ook wel genant, na tien maanden..
Ik zou een compleet vernaggeld dag en nachtritme krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Redelijk. Ik ben nu op het punt dat het me niet uitmaakt wat ik ga doen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe gaat het bij jou met solliciteren eigenlijk?
je ziet dattoch?quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ook eigenlijk.
Je hebt wel gelijk ook eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Redelijk. Ik ben nu op het punt dat het me niet uitmaakt wat ik ga doen.
ik heb na twee maanden over het algemeen wel genoeg van mn huis gezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah ben je inmiddels zo ver dat je weg wil?quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wel waar neem ik aan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, geen haat, klonk wel grappig.quote:
Vooral als wij twee in het topic zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ook eigenlijk.
Ook niet echt. En nee, ook niet echt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel waar neem ik aan?
Heb je ergens zicht op?
Ach, een positieve 'quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, geen haat, klonk wel grappig.
O ik was niet tien maanden thuis heur. Ook veel 'op kantoor', beetje aanklooien. Maar als bankzitter dan dus.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb na twee maanden over het algemeen wel genoeg van mn huis gezien
Dat valt mij ook op.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral als wij twee in het topic zijn.
Dan schijnt het toe te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |