Toch nog anderhalf uur vanuit daar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prima. Is ook maar anderhalf uur. Jij ook? Nog laat geworden, trouwens?
Arnhem - Enschede ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch nog anderhalf uur vanuit daar?
Amsterdam -- Eindhoven duurt net zo lang als dat traject van jou. Mehjehquote:
Meh... de terugreis.. laat ik het daar niet nog een keer over hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prima. Is ook maar anderhalf uur. Jij ook? Nog laat geworden, trouwens?
Ik moet eerst naar Deventer, hequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amsterdam -- Eindhoven duurt net zo lang als dat traject van jou. Mehjeh
Ja joh, laten we nog meer geld naar de belastingdienst brengen, dat doen we nog niet genoegquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gezeur van die vvd'ers vind ik gewoon echt kinderachtig.. ''zorgpremie wordt inkomens afhankelijk huilie huilie''
Eigenlijk ben ik van mening dat dat gewoon afgeschaft moet worden en betaald moet worden met belastinggeld maargoed.
Je vindt het gezeur van de VVD'ers kinderachtig en je stelt zelf een communistische methode voor?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gezeur van die vvd'ers vind ik gewoon echt kinderachtig.. ''zorgpremie wordt inkomens afhankelijk huilie huilie''
Eigenlijk ben ik van mening dat dat gewoon afgeschaft moet worden en betaald moet worden met belastinggeld maargoed.
terecht gehuil!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
Whut, jij gaat verhuizen? Heeft je huisgenote de strijd gewonnen?quote:
Nou, ik blijf lekker zitten waar ik zitquote:
De middenklasse wordt altijd genaaidquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
terecht gehuil!
Waar ik zo moe van word he: Je betaalt al procentueel meer belasting dan mensen met een laag inkomen. Dat snap ik, zwaarste lasten delen ditdat. Maar dan moet je ook nog eens voor je zorgpremie inkomensafhankelijk maken. Op een gegeven moment moeten mensen ook nog eens meer BTW gaan betalen als je een brood kooptWant waar houdt deze nivellering op??
En voor mensen >80,000E snap ik het wel, die kunnen het missen. Maar de middenklasse wordt gewoon genaaid.
onterechtquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De middenklasse wordt altijd genaaid.
En als je dan braaf shit hebt gespaard en zo de BTW hebt "omzeild" en doodgaat mag de overheid alsnog cashen. Mooi hè.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
terecht gehuil!
Waar ik zo moe van word he: Je betaalt al procentueel meer belasting dan mensen met een laag inkomen. Dat snap ik, zwaarste lasten delen ditdat. Maar dan moet je ook nog eens voor je zorgpremie inkomensafhankelijk maken. Op een gegeven moment moeten mensen ook nog eens meer BTW gaan betalen als je een brood kooptWant waar houdt deze nivellering op??
En voor mensen >80,000E snap ik het wel, die kunnen het missen. Maar de middenklasse wordt gewoon genaaid.
Oke waarom naar Zwitserland dan? En jij blijft dan in Nederland?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik blijf lekker zitten waar ik zitmaar mijn ouders zijn dus verhuisd naar zwitserland en hebben afgelopen week hun huis verkocht en ik moet nu dus al mijn spullen daar wegdoen of meenemen enzo
Werk van mijn paquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke waarom naar Zwitserland dan? En jij blijft dan in Nederland?
Het is gewoon dat principe meer niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
terecht gehuil!
Dat is wel ver weg, Zwitserland. Ga je ze niet missen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Werk van mijn pa
Ik blijf gewoon hier ja, want ik studeer gewoon en woon toch al op mezelf
Zwitserland is wel een mooi landquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Werk van mijn pa
Ik blijf gewoon hier ja, want ik studeer gewoon en woon toch al op mezelf
Natuurlijik.quote:
Ach ze wonen er al een tijdjequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg, Zwitserland. Ga je ze niet missen?
oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijik.
En nu maar eens mama haar cadeau geven, m'n zusjes zijn er ook eindelijk.
quote:
Uuh, gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijik.
En nu maar eens mama haar cadeau geven, m'n zusjes zijn er ook eindelijk.
Hey WT!quote:
Oké.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach ze wonen er al een tijdjeIs even omschakelen dat je ze minder ziet maarja ik ben zelf toch altijd druk met uni en sport enzo
Zekersquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Ik zou het het wel zwaar vinden. Vooral m'n moeder missen. Maar af en toe naar Zwitserland gaan is wel weer cool.
Wat voor banken heb je aangeschaft?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey WT!
Goed hoor. Net een uurtje thuis. We hebben eindelijk banken om op te zitten, dus het is al een echt thuis aan het worden.
Wandelen in de zomerquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ZekersEn vaak skieën in de winter
Fietsenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Braamyo het volgende:
Oeps.... zat ik toch bijna in de verkeerde SC te posten...
Hallo iedereen !
Degene die ik net poste? Bazig album is datquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah wel lekker, ben ff Linkin Park snoeihard aan het luisteren ^^
Hoihoiquote:
Jah tuurlijk. goed geposte muziek klik ik altijd ff aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Degene die ik net poste? Bazig album is dat
Goed want ben klaar met een 11urige werkdagquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed, maar wel druk en bij jou?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah tuurlijk. goed geposte muziek klik ik altijd ff aan
Waarom was je nou aan het vissen. Dat deed pijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zat wat te vissen, zie dit antwoord als bevestiging
Ow... sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef MissExpert het volgende:
Waarom was je nou aan het vissen. Dat deed pijn
De oudere nummers vind ik verschrikkelijk gaaf, maar de laatste twee albums vind ik gewoon minder sterk ... Zwak zelfs.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
Linkin park vind ik wel tof, snap eigenlijk niet zo dat mensen het een beetje hatenIn mijn omgeving atleast.
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
Linkin park vind ik wel tof, snap eigenlijk niet zo dat mensen het een beetje hatenIn mijn omgeving atleast.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.
Dit dus. Die nieuwe albums zijn een beetje mwahquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.
Ik vond juist die voorlaatste zwaar bagger (A Thousand Suns) ... Die laatste was al iets beter, Living Things. Minutes To Midnight vond ik ook niet echt wat eigenlijk ...quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Braamyo het volgende:
Vergeet niet de Coalition Course cd en Reanimation....
Hun voor laatste Album vond ik anders, maar wel goed. Alleen hun laatste Album, de naam is mij even ontschoten... dat laatste album had echt niet gehoeven.
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb iemand nodig die mij wil masseren, ben helemaal op...
Zeker weer lief als ik nu zeg dat ik een massage cursus heb gevolgd en vrij ben vanavondquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
Nee, je scoord punten dat wel. Waarvandaan moet je komen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zeker weer lief als ik nu zeg dat ik een massage cursus heb gevolgd en vrij ben vanavond
40 euro per uur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik masseer voor 39 per uur zonder voorrij kosten binnen nederland.
Groningen,friesland, braboland en limboland uitgezonderd.
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.quote:
OMGquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]Daarom krijg ik nooit meer opdrachten binnen he?
Hoi. Ik woon in Gelderland.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik masseer voor 39 per uur zonder voorrij kosten binnen nederland.
Groningen,friesland, braboland en limboland uitgezonderd.
Haha, jah is hij echt zo triest?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:08 schreef Fera het volgende:
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.
Ja.quote:
NINJA EDIT !!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
Jouw provincie grenst aan mijn provincie.
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jouw provincie grenst aan mijn provincie.
Dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.
Ik woon in Flevolandquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?quote:
Niet echt alleen Almere is wel wat te belevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?
Alleen Walibi is boeiendquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?
Kom maar snel naar Gelderland dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet echt alleen Almere is wel wat te beleven
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind sixflaggs holland cooler klinken.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind sixflaggs holland cooler klinken.
Waarom niet?quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
Walibi klinkt alsof je erheen moet gaan in een konijnenkangaroopak...
Walibi's zijn wel lief.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
Walibi klinkt alsof je erheen moet gaan in een konijnenpak...
Verstandigquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik gisteren iets te veel op had.
goed plan ik trek er ook een losquote:
Kangoeroe. En een walibi is geen kangoeroe.quote:
Want die had een alibiquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kangoeroe. En een walibi is geen kangoeroe.
Dan is het inderdaad verstandig om (weinig) geen bier te drinken vanavond.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik gisteren iets te veel op had.
Ook goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch goed gedachtquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel.
Wallaby, kleine tot middelgrote kangoeroe.
'avondquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, hoi. Ma was helemaal blij met haar cadeau
. Twee kaartjes voor het concert van Blof
.
Ik dacht dat je het als een aparte soort moest zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel.
Wallaby, kleine tot middelgrote kangoeroe.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
.
Ja. Nou ja, mij hoef je zoiets niet te geven, ik heb ongeveer net zoveel met Blof als dat ik met optrekkend vocht heb. Maar ma vind het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'avondNice, dat is wel een tof cadeau ja
Het is eigenlijk net als met paard en pony, zelfde soort, alleen de ene is kleiner dan de andere. Even globaal, dan he.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het als een aparte soort moest zien.
quote:
Oké.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, mij hoef je zoiets niet te geven, ik heb ongeveer net zoveel met Blof als dat ik met optrekkend vocht heb. Maar ma vind het helemaal geweldig.
[..]
Het is eigenlijk net als met paard en pony, zelfde soort, alleen de ene is kleiner dan de andere. Even globaal, dan he.
[..].
I know. Als diegene het geweldig vind, dan is het een tof cadeauquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, mij hoef je zoiets niet te geven, ik heb ongeveer net zoveel met Blof als dat ik met optrekkend vocht heb. Maar ma vind het helemaal geweldig.
Appelmoesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder kookt.Gebakken krieltjes, beenham en sperziebonen met appelmoes.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Als diegene het geweldig vind, dan is het een tof cadeau
Tevens:
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Even luisteren, wat een tof nummer is dat toch.
Hey Loefje. How you doin'?quote:
Ja, daarom. En ze komen in Enschede optreden, dus dat is wel tof.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Als diegene het geweldig vind, dan is het een tof cadeau
Tevens:
Gaat prima, hoe gaat het jou dan?quote:
Oh, kijk aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. En ze komen in Enschede optreden, dus dat is wel tof.
En dan nodig je mij niet uit?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
Wel goed hoor. Enigszins gemengde gevoelens, maar verder wel vrolijk.quote:
Niet mijn huis Joof.quote:
Hoe was het gister op de meet trouwens?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
En dan over een paar uurtjes de familie over de vloer. Bleh, ik ben echt geen verjaardagsmens
.
Super gezelligquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe was het gister op de meet trouwens?
Oké, tof.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Super gezellig. Wel een beetje kort, maar ik had geen zin in nachtwerk.
coolquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
.
ik kom deraanquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
Geen idee?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Na Paranormal Activity 1,2,3 gezien te hebben in de bios. Klopt deze zin?
Fixed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Na Paranormal Activity 1, 2 en 3 gezien te hebben in de bios. Klopt deze zin?
Als die zin daadwerkelijk met een punt eindigt, nee. En het is 1, 2 en 3.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ja inderdaad dacht ik al!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrofquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.
Succesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga de hele avond studeren.
En daarna verder met naaiwerkjes, lekker burgelijk
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrof.
Naaiwerkjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga de hele avond studeren.
En daarna verder met naaiwerkjes, lekker burgelijk
Er na staat er: 'Straks dus ook om 21:45 naar Paranormal Activity 4 in de bios'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrof.
Mij meeten? Ga ik wel voor je zingenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
Avond...
Concerttips voor vanavond?Ik verveel me.
Nou toevallig ga ik morgen wel naar Dordtquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mij meeten? Ga ik wel voor je zingen
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou toevallig ga ik morgen wel naar Dordt
Van wie is die luistermuziek dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een middag gratis optredens in het Dordt Museum, luistermuziek
ff lepetje lepeltje gaan liggen met je vriendquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, waarom heb ik het steeds zo KOUD! Tijd voor nog een trui
.
Ik moest ook even een traantje wegpinken.quote:
In bed gaan liggen. Raam staat wagenwijd open, maar bed is lekker warmquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, waarom heb ik het steeds zo KOUD! Tijd voor nog een trui
.
Ik verstikte me bijna in mijn sigaret.quote:
Dat zal niet gaan, ik ben thuis, straks visitequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ff lepetje lepeltje gaan liggen met je vriend
Lekkere set warme billetjes om tegen aan te kruipen
Straks dus visitequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In bed gaan liggen. Raam staat wagenwijd open, maar bed is lekker warm
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verstikte me bijna in mijn sigaret.
Ojaquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan, ik ben thuis, straks visite.
[..]
Straks dus visite. Maar ik ga idd niet te lang beneden zitten, straks lekker warm in bed met een zakje chips, denk ik
. En een mok warme chocomel.
Ja, het is echt warme chocomel weerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OjaChippies en chocomelk, lekker
Dekentje, pot thee voor mij want ik hou niet van chocola(demelk) en tvseriesquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is echt warme chocomel weer. Hier regent het eigenlijk al de hele dag
.
Ik lust geen theequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dekentje, pot thee voor mij want ik hou niet van chocola(demelk) en tvseries
Maakt niet uit. De enige dranken die ik warm lust, zijn chocolademelk en wijn. En die laatste ook maximaal 1 glas. En als ik ziek ben warme melk met honing.quote:
ik ook nietquote:
Morgen welquote:
Ik heb gisteren mijn tong verbrand aan warme chocomelquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is echt warme chocomel weer. Hier regent het eigenlijk al de hele dag
.
Warme wijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De enige dranken die ik warm lust, zijn chocolademelk en wijn. En die laatste ook maximaal 1 glas. En als ik ziek ben warme melk met honing.
AUquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn tong verbrand aan warme chocomel
Is de fles smirnnof al op?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hamburger test @ Kassa, wat slecht
Ja dat is kutquote:
Mooi, heb jij nog wilde weekend plannen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat is kutGelukkig nu geen last meer van
Kusje op je tong?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer, anders kusje eropquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat is kutGelukkig nu geen last meer van
Gluhwein, hequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Warme wijnNooit op, maar lijkt me niks
Honing
Kusje op je tongquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt dit ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hamburger test @ Kassa, wat slecht
Leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Weet hetMaar morgen ga ik naar Dordt
Wat? Deze spulletjes heb ik net gekocht. En dan ook shoarma, wat is het toch vies altijd, achteraf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks dus visite. Maar ik ga idd niet te lang beneden zitten, straks lekker warm in bed met een zakje chips, denk ik
. En een mok warme chocomel.
Glühwein niet kennenquote:
Mooi fraktuurtje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein niet kennen... Je wordt er mee doodgegooid rond kersttijd.
[ afbeelding ]
Ik sla over ik vind wijn al niet lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.quote:
Zit op visite waar ze het keken, dus tjahquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt dit ook.
Eten was lekker. Iets teveel krieltjes gehad.
Ik ken iemand die dat niet kent hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een paasei.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.
Stel ouwehoeren hieroquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie praten veeeeel
@kingtoppie, ja ik heb een universitair engels diploma
Snap ik, hoewel het heel anders is. Veel zoeter, milder. Drinkt lekker weg, je wordt er helemaal warm en fuzzy van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sla over ik vind wijn al niet lekker
Klinkt tof ik had een nummertje geluisterd. Waar en hoe laat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Optredens... linkjes had ik stukje terug gepost
Dat is dan weer totaal niet nodig zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf niet
Misschien moet je het me eens introduceren
Impressivequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb een universitair engels diploma
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf niet
Misschien moet je het me eens introduceren
Dan moet je er niet zo veel van drinkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, hoewel het heel anders is. Veel zoeter, milder. Drinkt lekker weg, je wordt er helemaal warm en fuzzy van.
Idd. Ik vind paaseieren zoeken nog steeds leuk.quote:
En een butaanbrander?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.
Dordts Museum, 3 uurquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt tof ik had een nummertje geluisterd. Waar en hoe laat?
Nomnom?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.
Nooit echt gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Ik vind paaseieren zoeken nog steeds leuk.
Waar zeg ik dat ik er veel van drink? Ik heb niet gezegd dat ik dronken werd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je er niet zo veel van drinken
Engels is gewoon helemaal mijn ding..quote:
Volgende meet is bij Lola thuis, dus ik mag vast wel een pannetje lenen.quote:
Wat grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat? Deze spulletjes heb ik net gekocht. En dan ook shoarma, wat is het toch vies altijd, achteraf.
quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Engels is gewoon helemaal mijn ding..
I loooooooove it
Ik ook niet hoor, paasfeest is hier helemaal niet zo'n dingquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
No waaaaaay. Ook niet als klein tornadootje?
Helaas dan verjaardag en dan Anathema dat gaat hem niet wordenquote:
Laat weten hoe LDC wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas dan verjaardag en dan Anathema dat gaat hem niet worden
Mzlquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Braamyo het volgende:
Mensen
Fijne avond allemaal. Ik taai hem weer af voor vanavond
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Braamyo het volgende:
Mensen
Fijne avond allemaal. Ik taai hem weer af voor vanavond
Dat zal ik doenquote:
Nee, behalve een keer in de achtertuin. Maargoed, eieren zoeken werd dan ook gezien als onzin. Net zoals vakantie en meer van dat soort onnodige troep.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]No waaaaaay. Ook niet als klein tornadootje?
Wedstrijd morgen gaat wel door, maar nog wel even naar de kroeg vanavond..quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mooi, heb jij nog wilde weekend plannen?
Vind jij het ook onzin?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, behalve een keer in de achtertuin. Maargoed, eieren zoeken werd dan ook gezien als onzin. Net zoals vakantie en meer van dat soort onnodige troep.
Nou ja, automatisch dus wel omdat ik het nog nooit echt gedaan heb. Maar ik heb natuurlijk wel zo'n zelfde soort insteek door de opvoeding.quote:
Wil je dat doen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met werken in het buitenland voor langere periode?
Nee, gewoon doen jij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met werken in het buitenland voor langere periode?
vieeeeesssquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon zijn dat je er inmiddels anders over dacht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, automatisch dus wel omdat ik het nog nooit echt gedaan heb. Maar ik heb natuurlijk wel zo'n zelfde soort insteek door de opvoeding.
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Missen niet, maar verlangen welquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af of je mist wat je nooit gehad hebt.
denk het nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
En zorg voordat je visum verloopt weg gaat uit het land of het tijdig verlengt als je langer wil blijven. Klasgenoot die in Egypte stage liep en een Egyptisch paspoort had moest in dienst omdat hij geen geldig visum meer hadquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.
Kijk, dát levert pas goede verhalen opquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zorg voordat je visum verloopt weg gaat uit het land of het tijdig verlengt als je langer wil blijven. Klasgenoot die in Egypte stage liep en een Egyptisch paspoort had moest in dienst omdat hij geen geldig visum meer had
Ik heb wel dingen gemist die ik nooit heb gehad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.quote:
Brand los.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen gemist die ik nooit heb gehad.
Ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar verlang ik ook helemaal nooit naar. En ik ben geen Jehova's getuige.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.
Maar misschien is dat per persoon ook anders.
Ik heb ook een vriendin, zelfde opvoeding, maar zij vond het heel vervelend dat haar verjaardag nooit gevierd werd. Vooral als ze het bij anderen wel zag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.
Mij he, ik wist het wel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg persoonlijk, denk ik.quote:
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar verlang ik ook helemaal nooit naar. En ik ben geen Jehova's getuige.
Tjeempie, nou, mijn PM-doos staat open, want nu ben ik toch wel heel benieuwd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg persoonlijk, denk ik.
Ja we gaan pas eind 2013/ begin 2014 en we gaan nu al zorgen dat alles geregeld wordtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.
Dat zeg ik, zal per persoon wel anders zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin, zelfde opvoeding, maar zij vond het heel vervelend dat haar verjaardag nooit gevierd werd. Vooral als ze het bij anderen wel zag.
Of wat dacht je van als enige geen cadeautjes hebben gekregen voor Sinterklaasquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.
Aw ja, dat is naar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.
Yup 4/6 maandenquote:
Zo bijzonder is het niet hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, nou, mijn PM-doos staat open, want nu ben ik toch wel heel benieuwd.
Ja, daarom. Maar ik hoor wel vaker dat het geen gemis is. Zij hebben andere dingen waar ze cadeau's krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of wat dacht je van als enige geen cadeautjes hebben gekregen voor Sinterklaas
Denk ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee volgens mij niet. Ik zou het eens vragen aan mij collega die Jehova is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar ik hoor wel vaker dat het geen gemis is. Zij hebben andere dingen waar ze cadeau's krijgen.
Die vriendin zei van wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee volgens mij niet. Ik zou het eens vragen aan mij collega die Jehova is.
Ik moet dit jaar welquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vriendin zei van wel.
Ach, ik zou nu ook makkelijk m'n verjaardag niet kunnen vieren.
Kom maar halen.quote:
Idd. Met speculaaskruiden.quote:
Aldooooooo. Nog in Nimwegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |