Zwitserland is wel een mooi landquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Werk van mijn pa
Ik blijf gewoon hier ja, want ik studeer gewoon en woon toch al op mezelf
Natuurlijik.quote:
Ach ze wonen er al een tijdjequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg, Zwitserland. Ga je ze niet missen?
oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijik.
En nu maar eens mama haar cadeau geven, m'n zusjes zijn er ook eindelijk.
quote:
Uuh, gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijik.
En nu maar eens mama haar cadeau geven, m'n zusjes zijn er ook eindelijk.
Hey WT!quote:
Oké.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach ze wonen er al een tijdjeIs even omschakelen dat je ze minder ziet maarja ik ben zelf toch altijd druk met uni en sport enzo
Zekersquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Ik zou het het wel zwaar vinden. Vooral m'n moeder missen. Maar af en toe naar Zwitserland gaan is wel weer cool.
Wat voor banken heb je aangeschaft?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey WT!
Goed hoor. Net een uurtje thuis. We hebben eindelijk banken om op te zitten, dus het is al een echt thuis aan het worden.
Wandelen in de zomerquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ZekersEn vaak skieën in de winter
Fietsenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Braamyo het volgende:
Oeps.... zat ik toch bijna in de verkeerde SC te posten...
Hallo iedereen !
Degene die ik net poste? Bazig album is datquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah wel lekker, ben ff Linkin Park snoeihard aan het luisteren ^^
Hoihoiquote:
Jah tuurlijk. goed geposte muziek klik ik altijd ff aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Degene die ik net poste? Bazig album is dat
Goed want ben klaar met een 11urige werkdagquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed, maar wel druk en bij jou?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah tuurlijk. goed geposte muziek klik ik altijd ff aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |