Toch nog anderhalf uur vanuit daar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prima. Is ook maar anderhalf uur. Jij ook? Nog laat geworden, trouwens?
Arnhem - Enschede ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch nog anderhalf uur vanuit daar?
Amsterdam -- Eindhoven duurt net zo lang als dat traject van jou. Mehjehquote:
Meh... de terugreis.. laat ik het daar niet nog een keer over hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prima. Is ook maar anderhalf uur. Jij ook? Nog laat geworden, trouwens?
Ik moet eerst naar Deventer, hequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amsterdam -- Eindhoven duurt net zo lang als dat traject van jou. Mehjeh
Ja joh, laten we nog meer geld naar de belastingdienst brengen, dat doen we nog niet genoegquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gezeur van die vvd'ers vind ik gewoon echt kinderachtig.. ''zorgpremie wordt inkomens afhankelijk huilie huilie''
Eigenlijk ben ik van mening dat dat gewoon afgeschaft moet worden en betaald moet worden met belastinggeld maargoed.
Je vindt het gezeur van de VVD'ers kinderachtig en je stelt zelf een communistische methode voor?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gezeur van die vvd'ers vind ik gewoon echt kinderachtig.. ''zorgpremie wordt inkomens afhankelijk huilie huilie''
Eigenlijk ben ik van mening dat dat gewoon afgeschaft moet worden en betaald moet worden met belastinggeld maargoed.
terecht gehuil!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
Whut, jij gaat verhuizen? Heeft je huisgenote de strijd gewonnen?quote:
Nou, ik blijf lekker zitten waar ik zitquote:
De middenklasse wordt altijd genaaidquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
terecht gehuil!
Waar ik zo moe van word he: Je betaalt al procentueel meer belasting dan mensen met een laag inkomen. Dat snap ik, zwaarste lasten delen ditdat. Maar dan moet je ook nog eens voor je zorgpremie inkomensafhankelijk maken. Op een gegeven moment moeten mensen ook nog eens meer BTW gaan betalen als je een brood kooptWant waar houdt deze nivellering op??
En voor mensen >80,000E snap ik het wel, die kunnen het missen. Maar de middenklasse wordt gewoon genaaid.
onterechtquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De middenklasse wordt altijd genaaid.
En als je dan braaf shit hebt gespaard en zo de BTW hebt "omzeild" en doodgaat mag de overheid alsnog cashen. Mooi hè.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
terecht gehuil!
Waar ik zo moe van word he: Je betaalt al procentueel meer belasting dan mensen met een laag inkomen. Dat snap ik, zwaarste lasten delen ditdat. Maar dan moet je ook nog eens voor je zorgpremie inkomensafhankelijk maken. Op een gegeven moment moeten mensen ook nog eens meer BTW gaan betalen als je een brood kooptWant waar houdt deze nivellering op??
En voor mensen >80,000E snap ik het wel, die kunnen het missen. Maar de middenklasse wordt gewoon genaaid.
Oke waarom naar Zwitserland dan? En jij blijft dan in Nederland?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik blijf lekker zitten waar ik zitmaar mijn ouders zijn dus verhuisd naar zwitserland en hebben afgelopen week hun huis verkocht en ik moet nu dus al mijn spullen daar wegdoen of meenemen enzo
Werk van mijn paquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke waarom naar Zwitserland dan? En jij blijft dan in Nederland?
Het is gewoon dat principe meer niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
terecht gehuil!
Dat is wel ver weg, Zwitserland. Ga je ze niet missen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Werk van mijn pa
Ik blijf gewoon hier ja, want ik studeer gewoon en woon toch al op mezelf
Zwitserland is wel een mooi landquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Werk van mijn pa
Ik blijf gewoon hier ja, want ik studeer gewoon en woon toch al op mezelf
Natuurlijik.quote:
Ach ze wonen er al een tijdjequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg, Zwitserland. Ga je ze niet missen?
oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijik.
En nu maar eens mama haar cadeau geven, m'n zusjes zijn er ook eindelijk.
quote:
Uuh, gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijik.
En nu maar eens mama haar cadeau geven, m'n zusjes zijn er ook eindelijk.
Hey WT!quote:
Oké.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach ze wonen er al een tijdjeIs even omschakelen dat je ze minder ziet maarja ik ben zelf toch altijd druk met uni en sport enzo
Zekersquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Ik zou het het wel zwaar vinden. Vooral m'n moeder missen. Maar af en toe naar Zwitserland gaan is wel weer cool.
Wat voor banken heb je aangeschaft?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey WT!
Goed hoor. Net een uurtje thuis. We hebben eindelijk banken om op te zitten, dus het is al een echt thuis aan het worden.
Wandelen in de zomerquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ZekersEn vaak skieën in de winter
Fietsenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:41 schreef Braamyo het volgende:
Oeps.... zat ik toch bijna in de verkeerde SC te posten...
Hallo iedereen !
Degene die ik net poste? Bazig album is datquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah wel lekker, ben ff Linkin Park snoeihard aan het luisteren ^^
Hoihoiquote:
Jah tuurlijk. goed geposte muziek klik ik altijd ff aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Degene die ik net poste? Bazig album is dat
Goed want ben klaar met een 11urige werkdagquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed, maar wel druk en bij jou?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah tuurlijk. goed geposte muziek klik ik altijd ff aan
Waarom was je nou aan het vissen. Dat deed pijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zat wat te vissen, zie dit antwoord als bevestiging
Ow... sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef MissExpert het volgende:
Waarom was je nou aan het vissen. Dat deed pijn
De oudere nummers vind ik verschrikkelijk gaaf, maar de laatste twee albums vind ik gewoon minder sterk ... Zwak zelfs.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
Linkin park vind ik wel tof, snap eigenlijk niet zo dat mensen het een beetje hatenIn mijn omgeving atleast.
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
Linkin park vind ik wel tof, snap eigenlijk niet zo dat mensen het een beetje hatenIn mijn omgeving atleast.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.
Dit dus. Die nieuwe albums zijn een beetje mwahquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.
Ik vond juist die voorlaatste zwaar bagger (A Thousand Suns) ... Die laatste was al iets beter, Living Things. Minutes To Midnight vond ik ook niet echt wat eigenlijk ...quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Braamyo het volgende:
Vergeet niet de Coalition Course cd en Reanimation....
Hun voor laatste Album vond ik anders, maar wel goed. Alleen hun laatste Album, de naam is mij even ontschoten... dat laatste album had echt niet gehoeven.
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb iemand nodig die mij wil masseren, ben helemaal op...
Zeker weer lief als ik nu zeg dat ik een massage cursus heb gevolgd en vrij ben vanavondquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
Nee, je scoord punten dat wel. Waarvandaan moet je komen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zeker weer lief als ik nu zeg dat ik een massage cursus heb gevolgd en vrij ben vanavond
40 euro per uur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik masseer voor 39 per uur zonder voorrij kosten binnen nederland.
Groningen,friesland, braboland en limboland uitgezonderd.
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.quote:
OMGquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]Daarom krijg ik nooit meer opdrachten binnen he?
Hoi. Ik woon in Gelderland.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik masseer voor 39 per uur zonder voorrij kosten binnen nederland.
Groningen,friesland, braboland en limboland uitgezonderd.
Haha, jah is hij echt zo triest?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:08 schreef Fera het volgende:
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.
Ja.quote:
NINJA EDIT !!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
Jouw provincie grenst aan mijn provincie.
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jouw provincie grenst aan mijn provincie.
Dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.
Ik woon in Flevolandquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?quote:
Niet echt alleen Almere is wel wat te belevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?
Alleen Walibi is boeiendquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?
Kom maar snel naar Gelderland dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet echt alleen Almere is wel wat te beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |