De nodige zaken zullen wel geregeld moeten worden ja, en dat is wel begrijpelijk dat je daar een beetje bang voor bent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben doodsbang, want veel te regelen.. Maar ik wil dit al zo lang
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb besloten om volgens jaar een half jaar naar Australie te gaan! Wow
Nee echt werken/wonenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De nodige zaken zullen wel geregeld moeten worden ja, en dat is wel begrijpelijk dat je daar een beetje bang voor bent.
Wat ga je doen daar? Een rondreis ofzo?
Je kan ook op bezoek gaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga je missen jaleesajoia, ik zal je niet vergeten
Ik kom jullie echt nog wel regelmatig opzoeken hoor schatjequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga je missen jaleesajoia, ik zal je niet vergeten
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kom jullie echt nog wel regelmatig opzoeken hoor schatjeenneeee.. Tis pas eind volgend jaar
Secretaressequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke
Wat voor werk ga je daar doen ?
Heb je een ggoeie engelse babbel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Secretaresseof iets in die richting
Sparenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me best tof land om te bekijkenWel duur ticket though...
Ah, dat s wel tofquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Secretaresseof iets in die richting
Zodat je mij niet kan zien als ik achter je aan kom sluipenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het al zo dooohooooonkeeeeer? *Komt zingend het topic binnen zwieren.
Waarom zou je achter mij aan sluipenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zodat je mij niet kan zien als ik achter je aan kom sluipen
Zodat ik weet waar je lieve nieuwe paardje woont.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je achter mij aan sluipen?
Goede terugreis gehad?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je achter mij aan sluipen?
Hoi Vinnie!
Ja, prima. Is ook maar anderhalf uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |