Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
rijden de treinen weer?
ik las net dat er een storing was
Ligt eraan, sommige mensen kunnen t prima hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar svp niet zo'n hipster-ding
Ik kon het toch ook hebben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, sommige mensen kunnen t prima hebben.
Op zich wel, als ik t me goed herinner.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon het toch ook hebben?![]()
Niet dat ik het wil, maar toch
Mijn geheugen laat me ook wel eens in de steek, dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, als ik t me goed herinner.
waarom verbaast me dit niks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve dat ik gisteren de bus onder gekotst hebJawel
En en en en! Ik heb bier opLeffe Tripel
Geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
waarom verbaast me dit niks?
Idd. Altijd n bodempje als je gaat drinken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Maar het was ook niet geheel slim om niet iets gegeten te hebben
Na het eerste biertje had ik al geen honger meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Altijd n bodempje als je gaat drinken.
Geen avondeten gehad?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na het eerste biertje had ik al geen honger meer
Die paar keer dat het je overkomt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ach ik voelde me minder beroerd vanmorgen dan vorige keer, dus ik vind het wel best
Preciesquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die paar keer dat het je overkomt.
Ik heb t nog nooit meegemaakt, ook nooit de behoefte gehad zoveel te drinken.
Nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb besloten om volgens jaar een half jaar naar Australie te gaan! Wow
Ben doodsbang, want veel te regelen.. Maar ik wil dit al zo langquote:
Idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
Alleen maar mooi![]()
Wat is OMAM toch een bazenband
Supertof!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
De nodige zaken zullen wel geregeld moeten worden ja, en dat is wel begrijpelijk dat je daar een beetje bang voor bent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben doodsbang, want veel te regelen.. Maar ik wil dit al zo lang
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee echt werken/wonenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De nodige zaken zullen wel geregeld moeten worden ja, en dat is wel begrijpelijk dat je daar een beetje bang voor bent.
Wat ga je doen daar? Een rondreis ofzo?
Je kan ook op bezoek gaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga je missen jaleesajoia, ik zal je niet vergeten
Ik kom jullie echt nog wel regelmatig opzoeken hoor schatjequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga je missen jaleesajoia, ik zal je niet vergeten
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kom jullie echt nog wel regelmatig opzoeken hoor schatjeenneeee.. Tis pas eind volgend jaar
Secretaressequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke
Wat voor werk ga je daar doen ?
Heb je een ggoeie engelse babbel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Secretaresseof iets in die richting
Sparenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me best tof land om te bekijkenWel duur ticket though...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |