wahahahahahaquote:
Oh ging wel goed hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe ging wat je verder moest doen vandaag?
ach kan gebeuren je wilt niet weten hoevaak ik strontlazerus ben geweest dat ik alles ondersproeidequote:
rijden de treinen weer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef Fera het volgende:
Altijd mooi om Nijmegen over de Waal binnen te rijden.
Ja daaromquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach kan gebeuren je wilt niet weten hoevaak ik strontlazerus ben geweest dat ik alles ondersproeide
een keer zelfs recht voor de deur van mijn stamkroeg
als ik zo terug lees wat jij hebt weg gedronken vind ik het ook niet gek dat je gekotst hebtquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Zal wel aan de bus hebben gelegen
Goedzo!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ging wel goed hoorNu aan het chillen op bed
Zoiets wilde ME ook doen..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat filmpje is leuk. Dat haar wat zij heeft, aan één kant een beetje opgeschoren zodat de rest achter haar oor valt. Ergens zou ik dat wel willen, maar ik durf het niet.
Das nogal een verschil..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg een bril
Ogen waren -2,5 en +1,5
Mja weet nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik zo terug lees wat jij hebt weg gedronken vind ik het ook niet gek dat je gekotst hebt
en dan indd nog zon hobbelende bus dat wilt wel ja
Ja, ze waren best wel verbaasdquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das nogal een verschil..
Ik zit op -3 en -3.5
Zonder bril of lenzen ben ik bijna stekeblind
Apart, dat zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg een bril
Ogen waren -2,5 en +1,5
dan nog jij bent geen bier gewend en dan triples die slaan sowieso hard inquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja weet nietWas wel verdeeld tussen 5 en 12 hé
Mijn moeder heeft het ook, maar dan met net iets minder verschil.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart, dat zie je niet vaak.
Maar dan vind ik het niet zo gek dat je nummerplaten niet kan lezen
Oh, ja dan moet je idd toch aan een bril of lenzenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ze waren best wel verbaasd
Met een oog ben ik redelijk hulpeloos, maar als je er nog een hebt doe je er ook niets aan tot het niet meer anders kan. En nu moet ik binnenkort afrijden
Klopt, ik drink ook nooit bierquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog jij bent geen bier gewend en dan triples die slaan sowieso hard in
Ah okequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het ook, maar dan met net iets minder verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |