quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faal.. Ik was aan het zoeken naar m'n lenzen in hun bakje.. Ik heb ze al de hele dag in
Ik denk dat n bril jou wel staat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg een bril
Ogen waren -2,5 en +1,5
Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
rijden de treinen weer?
ik las net dat er een storing was
Ligt eraan, sommige mensen kunnen t prima hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar svp niet zo'n hipster-ding
Ik kon het toch ook hebben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan, sommige mensen kunnen t prima hebben.
Op zich wel, als ik t me goed herinner.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon het toch ook hebben?![]()
Niet dat ik het wil, maar toch
Mijn geheugen laat me ook wel eens in de steek, dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, als ik t me goed herinner.
waarom verbaast me dit niks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve dat ik gisteren de bus onder gekotst hebJawel
En en en en! Ik heb bier opLeffe Tripel
Geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
waarom verbaast me dit niks?
Idd. Altijd n bodempje als je gaat drinken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Maar het was ook niet geheel slim om niet iets gegeten te hebben
Na het eerste biertje had ik al geen honger meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Altijd n bodempje als je gaat drinken.
Geen avondeten gehad?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na het eerste biertje had ik al geen honger meer
Die paar keer dat het je overkomt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ach ik voelde me minder beroerd vanmorgen dan vorige keer, dus ik vind het wel best
Preciesquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die paar keer dat het je overkomt.
Ik heb t nog nooit meegemaakt, ook nooit de behoefte gehad zoveel te drinken.
Nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb besloten om volgens jaar een half jaar naar Australie te gaan! Wow
Ben doodsbang, want veel te regelen.. Maar ik wil dit al zo langquote:
Idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
Alleen maar mooi![]()
Wat is OMAM toch een bazenband
Supertof!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb besloten om volgens jaar een half jaar naar Australie te gaan! Wow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |