Joah.quote:
Tofquote:
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet of de Aldi normaal gesproken sinaasappels verkoopt?
Gisteren was tof, die film duurde 2,5 uur. Wel n beetje brak, Bliksem liep de hele tijd over me heen in bed. Soms werd ik wakker en zat ie ineens naar me te kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
Goede vraag Koen.
Hoe was het gisteren?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof. Ik was bijna donderdag gegaan maar uiteindelijk toch weer niet
Nice, dan ga ik even kijken of ik sinaasappelsap kan makenquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren was tof, die film duurde 2,5 uur. Wel n beetje brak, Bliksem liep de hele tijd over me heen in bed. Soms werd ik wakker en zat ie ineens naar me te kijken.Ik ben geen katten gewend.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha die vinniiee! Gekke man met zijn drankgebruik.
echt eh.. so so affreusquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha die vinniiee! Gekke man met zijn drankgebruik.
Collega's gingen opeens niet meer mee en bios alleen is ook weer zo ongezelligquote:
Ik voelde me wel bekeken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dan ga ik even kijken of ik sinaasappelsap kan maken
[..]
Mooi zoHaha
Dat lijkt me echt grappig
[..]dankje
Was wel weer tof gisteren
True. Wel jammer. Als de kans zich nog eens voordoet, zeker gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Collega's gingen opeens niet meer mee en bios alleen is ook weer zo ongezellig
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me wel bekeken.
Maar hoe voel jij je nu dan? Wel lekker kunnen pitten?
Ja zeker! Kort maar krachtig!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dan ga ik even kijken of ik sinaasappelsap kan maken
[..]
Mooi zoHaha
Dat lijkt me echt grappig
[..]dankje
Was wel weer tof gisteren
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jullie wel ja. Ik zat er al vanaf 5 uur. Waren de eerste in die kroeg
Eten maken, goed idee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, tosti's in de maak, 1 ham/kaas en 1 bacon/kaas![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja
Heb wel lekker geslapen op zich ja. Voel me niet heel erg beroerd of zo.
Zo eens kijken voor sinaasappels en anders gewoon sinaasappelsap en even wat te eten in elkaar flanzen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik kwam direct uit mijn werk. Samzz was er ook al, dus ja
Ik wil wel m'n tosti's met je delenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hmmmm, sinaasappelsap. En croissantjes. En een gekookt ei. Ik heb er zin in.
Damn das een goed idee. Afbakcroissantjes halen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hmmmm, sinaasappelsap. En croissantjes. En een gekookt ei. Ik heb er zin in.
Hoe kunnen mensen uit dit topic nou niet gezellig zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dan is het niet anders
Wel gezellig?
Ja ok, truequote:Op zaterdag 3 november 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen uit dit topic nou niet gezellig zijn
Yummmmquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil wel m'n tosti's met je delen
Awwww, thanks.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn das een goed idee. Afbakcroissantjes halen.
* Vinniiee schotelt Fera een glas verse sinaasappelsap en croissantjes en een ei voor
Behalve dat ik gisteren de bus onder gekotst hebquote:
Oh, die moet je dan wel even zelf meebrengenquote:
Bacon.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, die moet je dan wel even zelf meebrengen![]()
En heb je liever ham of bacon?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo geregeld, alles vers gehaald daarnet
Andere keer dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]Ik zit nog wel even in de trein.
Ik ga een hele andere kant op.
Wie weet.quote:
Ik zal hem zo aanzettenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Die geur van het maken van groentesoep
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
Ik kom net in Deventer aan en ik moet ineens denken aan vroeger, op de basisschool. Toen waren we topografie van Nederland aan het leren en weet ik nog dat ik Deventer heel anders uitsprak. Dus niet als Deevuntur, maar als Duhventur, met een nadrukkelijke klemtoon op 'duh'.
Ja, zoiets bedoel ik.quote:
Ja datquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zoiets bedoel ik.Alsof het twee woorden zijn.
Dat wilden ze gisteren al halenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
Whoa, we zitten al bijna op 500 SC topics.
Ja idd, erg snel ging het niet gisteren. Vandaag zullen we hem wel halen. Vraag me af of er nog mensen gaan lapohunten bij 499. En dat 'ie dan gekaapt wordt of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wilden ze gisteren al halen
Maar ik, jij, Samzz waren er al niet, zo'n beetje degene die het meeste posten
Will do.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil wel in 't 500ste topic gepost hebben hoor! Maar ik zit dan op visite.. Dan moeten Vin en/of Fera maar even appen ofzo
Is dat puur eergevoel, of steekt er meer achter?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil wel in 't 500ste topic gepost hebben hoor! Maar ik zit dan op visite.. Dan moeten Vin en/of Fera maar even appen ofzo
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Is dat puur eergevoel, of steekt er meer achter?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja idd, erg snel ging het niet gisteren. Vandaag zullen we hem wel halen. Vraag me af of er nog mensen gaan lapohunten bij 499. En dat 'ie dan gekaapt wordt of zo.
Wut?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.
Dat is dat aanbod wat jij liet liggen om te "werken" voor Danny en Yvonnequote:
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso is een berichtje krijgen van Fera altijd leuk
Ook als er onaardige dingen in staan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso is een berichtje krijgen van Fera altijd leuk
Waarom zou ik dat willen laten liggen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dat aanbod wat jij liet liggen om te "werken" voor Danny en Yvonne
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als er onaardige dingen in staan?
Hoax, er staan altijd alleen aardige dingen inquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als er onaardige dingen in staan?
Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, er staan altijd alleen aardige dingen in
Oh, ze zeiden dat jij niet wilde en het afgeslagen had..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen laten liggen?
[..]![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.
Maar je meent er toch niks vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.
True. Misschien ooit, als we ruzie krijgen. Maar dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Ik maak eigenlijk alleen ruzie met partners.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je meent er toch niks van![]()
Nee, ik ben pas sinds kort lid, en hier aan t tikken, heb alleen de topics sindsdien in mn MyAT.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Ik zat trouwens te kijken vanaf welk deel ik meepost. Maar als je één keer post, komt automatisch elk nieuw topic in je MyAT. Maar komen alle voorgaande topics, ondanks of je er in gepost hebt of niet, ook automatisch in je MyAT?
Ja die topics komen gewoon in MyAT. Maar je kan het wel checken door te kijken zoals je iemand anders posthistorie zou checken. Gewoon op je nickname klikken dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Ik zat trouwens te kijken vanaf welk deel ik meepost. Maar als je één keer post, komt automatisch elk nieuw topic in je MyAT. Maar komen alle voorgaande topics, ondanks of je er in gepost hebt of niet, ook automatisch in je MyAT?
Oeh, dat laatste weet ik niet.. volgensmij niet.. Anders zou je in je postgeschiedenis moeten gaan neuzen tot welk topic het terug gaat.. of je MyAT helemaal tot het einde doorkijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Thanks.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen verklaart me voor gek als ik zeg dat ik hier het raam wagenwijd open heb staan denk ik
Goed nummer trouwens Fera.
Oké, even gucken dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die topics komen gewoon in MyAT. Maar je kan het wel checken door te kijken zoals je iemand anders posthistorie zou checken. Gewoon op je nickname klikken dus
Of Monsters And Menquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.En Of Monsters And Men vond je ook goed, toch?
Met mij ruzie krijgen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Misschien ooit, als we ruzie krijgen. Maar dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Ik maak eigenlijk alleen ruzie met partners.Nooit met vrienden of zo ...
Ik zit er al vanaf deel 21.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn eerste post was op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:29:03. Hoe erg, gewoon onder werktijd ook
Dat was deel #32
Nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit er al vanaf deel 21.Maar was vlak voor mijn vakantie, dus ik heb een tijdlang niet meegepost.
Even kijken.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit echt een date gehad voordat ik een relatie kreeg.
Dit de mijne:quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Even kijken.
Dit was mijn eerste post in de SC:
[..]
quote:
Dat filmpje is leuk. Dat haar wat zij heeft, aan één kant een beetje opgeschoren zodat de rest achter haar oor valt. Ergens zou ik dat wel willen, maar ik durf het niet.quote:
Hellow.quote:
Dit bedoel je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat filmpje is leuk. Dat haar wat zij heeft, aan één kant een beetje opgeschoren zodat de rest achter haar oor valt. Ergens zou ik dat wel willen, maar ik durf het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |