quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Die geur van het maken van groentesoep
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
Ik kom net in Deventer aan en ik moet ineens denken aan vroeger, op de basisschool. Toen waren we topografie van Nederland aan het leren en weet ik nog dat ik Deventer heel anders uitsprak. Dus niet als Deevuntur, maar als Duhventur, met een nadrukkelijke klemtoon op 'duh'.
Ja, zoiets bedoel ik.quote:
Ja datquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zoiets bedoel ik.Alsof het twee woorden zijn.
Dat wilden ze gisteren al halenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
Whoa, we zitten al bijna op 500 SC topics.
Ja idd, erg snel ging het niet gisteren. Vandaag zullen we hem wel halen. Vraag me af of er nog mensen gaan lapohunten bij 499. En dat 'ie dan gekaapt wordt of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wilden ze gisteren al halen
Maar ik, jij, Samzz waren er al niet, zo'n beetje degene die het meeste posten
Will do.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil wel in 't 500ste topic gepost hebben hoor! Maar ik zit dan op visite.. Dan moeten Vin en/of Fera maar even appen ofzo
Is dat puur eergevoel, of steekt er meer achter?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil wel in 't 500ste topic gepost hebben hoor! Maar ik zit dan op visite.. Dan moeten Vin en/of Fera maar even appen ofzo
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Is dat puur eergevoel, of steekt er meer achter?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja idd, erg snel ging het niet gisteren. Vandaag zullen we hem wel halen. Vraag me af of er nog mensen gaan lapohunten bij 499. En dat 'ie dan gekaapt wordt of zo.
Wut?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eer heeft er niets mee te maken.. Ieder 500ste topic waar ik in post krijg ik geld van Danny en en Yvonne, en elk 100ste topic van die reeks krijg ik dan extra geld voor.
Dat is dat aanbod wat jij liet liggen om te "werken" voor Danny en Yvonnequote:
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso is een berichtje krijgen van Fera altijd leuk
Ook als er onaardige dingen in staan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso is een berichtje krijgen van Fera altijd leuk
Waarom zou ik dat willen laten liggen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dat aanbod wat jij liet liggen om te "werken" voor Danny en Yvonne
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als er onaardige dingen in staan?
Hoax, er staan altijd alleen aardige dingen inquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als er onaardige dingen in staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |