Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, er staan altijd alleen aardige dingen in
Oh, ze zeiden dat jij niet wilde en het afgeslagen had..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen laten liggen?
[..]![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.
Maar je meent er toch niks vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is het wel heel verleidelijk om een gemeen appje te sturen.
True. Misschien ooit, als we ruzie krijgen. Maar dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Ik maak eigenlijk alleen ruzie met partners.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je meent er toch niks van![]()
Nee, ik ben pas sinds kort lid, en hier aan t tikken, heb alleen de topics sindsdien in mn MyAT.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Ik zat trouwens te kijken vanaf welk deel ik meepost. Maar als je één keer post, komt automatisch elk nieuw topic in je MyAT. Maar komen alle voorgaande topics, ondanks of je er in gepost hebt of niet, ook automatisch in je MyAT?
Ja die topics komen gewoon in MyAT. Maar je kan het wel checken door te kijken zoals je iemand anders posthistorie zou checken. Gewoon op je nickname klikken dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Ik zat trouwens te kijken vanaf welk deel ik meepost. Maar als je één keer post, komt automatisch elk nieuw topic in je MyAT. Maar komen alle voorgaande topics, ondanks of je er in gepost hebt of niet, ook automatisch in je MyAT?
Oeh, dat laatste weet ik niet.. volgensmij niet.. Anders zou je in je postgeschiedenis moeten gaan neuzen tot welk topic het terug gaat.. of je MyAT helemaal tot het einde doorkijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Thanks.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen verklaart me voor gek als ik zeg dat ik hier het raam wagenwijd open heb staan denk ik
Goed nummer trouwens Fera.
Oké, even gucken dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die topics komen gewoon in MyAT. Maar je kan het wel checken door te kijken zoals je iemand anders posthistorie zou checken. Gewoon op je nickname klikken dus
Of Monsters And Menquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.En Of Monsters And Men vond je ook goed, toch?
Met mij ruzie krijgen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Misschien ooit, als we ruzie krijgen. Maar dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Ik maak eigenlijk alleen ruzie met partners.Nooit met vrienden of zo ...
Ik zit er al vanaf deel 21.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn eerste post was op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:29:03. Hoe erg, gewoon onder werktijd ook
Dat was deel #32
Nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit er al vanaf deel 21.Maar was vlak voor mijn vakantie, dus ik heb een tijdlang niet meegepost.
Even kijken.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit echt een date gehad voordat ik een relatie kreeg.
Dit de mijne:quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Even kijken.
Dit was mijn eerste post in de SC:
[..]
quote:
Dat filmpje is leuk. Dat haar wat zij heeft, aan één kant een beetje opgeschoren zodat de rest achter haar oor valt. Ergens zou ik dat wel willen, maar ik durf het niet.quote:
Hellow.quote:
Dit bedoel je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat filmpje is leuk. Dat haar wat zij heeft, aan één kant een beetje opgeschoren zodat de rest achter haar oor valt. Ergens zou ik dat wel willen, maar ik durf het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |