Waarom was je nou aan het vissen. Dat deed pijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zat wat te vissen, zie dit antwoord als bevestiging
Ow... sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef MissExpert het volgende:
Waarom was je nou aan het vissen. Dat deed pijn
De oudere nummers vind ik verschrikkelijk gaaf, maar de laatste twee albums vind ik gewoon minder sterk ... Zwak zelfs.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
Linkin park vind ik wel tof, snap eigenlijk niet zo dat mensen het een beetje hatenIn mijn omgeving atleast.
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
Linkin park vind ik wel tof, snap eigenlijk niet zo dat mensen het een beetje hatenIn mijn omgeving atleast.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.
Dit dus. Die nieuwe albums zijn een beetje mwahquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De oude albums kan ik wel waarderen, denk aan Meteora en Hybrid Theory.
Ik vond juist die voorlaatste zwaar bagger (A Thousand Suns) ... Die laatste was al iets beter, Living Things. Minutes To Midnight vond ik ook niet echt wat eigenlijk ...quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Braamyo het volgende:
Vergeet niet de Coalition Course cd en Reanimation....
Hun voor laatste Album vond ik anders, maar wel goed. Alleen hun laatste Album, de naam is mij even ontschoten... dat laatste album had echt niet gehoeven.
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb iemand nodig die mij wil masseren, ben helemaal op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |