Zeker weer lief als ik nu zeg dat ik een massage cursus heb gevolgd en vrij ben vanavondquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb iemand nodig die mij wil masseren, ben helemaal op...
Nee, je scoord punten dat wel. Waarvandaan moet je komen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zeker weer lief als ik nu zeg dat ik een massage cursus heb gevolgd en vrij ben vanavond
40 euro per uur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb iemand nodig die mij wil masseren, ben helemaal op...
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik masseer voor 39 per uur zonder voorrij kosten binnen nederland.
Groningen,friesland, braboland en limboland uitgezonderd.
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.quote:
OMGquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]Daarom krijg ik nooit meer opdrachten binnen he?
Hoi. Ik woon in Gelderland.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik masseer voor 39 per uur zonder voorrij kosten binnen nederland.
Groningen,friesland, braboland en limboland uitgezonderd.
Haha, jah is hij echt zo triest?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:08 schreef Fera het volgende:
Een of andere user die een topic had aangemaakt, waarin ik reageerde, die mij en andere vrouwelijke users gaat PM'en. De rest vul je zelf maar in.
Ja.quote:
NINJA EDIT !!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
Jouw provincie grenst aan mijn provincie.
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jouw provincie grenst aan mijn provincie.
Dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.
Ik woon in Flevolandquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn provincie grenst aan vijf andere provincies.
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?quote:
Niet echt alleen Almere is wel wat te belevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?
Alleen Walibi is boeiendquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit geweest. Is het daar een beetje boeiend?
Kom maar snel naar Gelderland dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet echt alleen Almere is wel wat te beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |