ik kom deraanquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder kookt.Gebakken krieltjes, beenham en sperziebonen met appelmoes.
Geen idee?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Na Paranormal Activity 1,2,3 gezien te hebben in de bios. Klopt deze zin?
Fixed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Na Paranormal Activity 1, 2 en 3 gezien te hebben in de bios. Klopt deze zin?
Als die zin daadwerkelijk met een punt eindigt, nee. En het is 1, 2 en 3.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ja inderdaad dacht ik al!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrofquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.
Succesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga de hele avond studeren.
En daarna verder met naaiwerkjes, lekker burgelijk
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrof.
Naaiwerkjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga de hele avond studeren.
En daarna verder met naaiwerkjes, lekker burgelijk
Er na staat er: 'Straks dus ook om 21:45 naar Paranormal Activity 4 in de bios'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrof.
Mij meeten? Ga ik wel voor je zingenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
Avond...
Concerttips voor vanavond?Ik verveel me.
Nou toevallig ga ik morgen wel naar Dordtquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mij meeten? Ga ik wel voor je zingen
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou toevallig ga ik morgen wel naar Dordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |