Ik heb gisteren mijn tong verbrand aan warme chocomelquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is echt warme chocomel weer. Hier regent het eigenlijk al de hele dag
.
Warme wijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De enige dranken die ik warm lust, zijn chocolademelk en wijn. En die laatste ook maximaal 1 glas. En als ik ziek ben warme melk met honing.
AUquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn tong verbrand aan warme chocomel
Is de fles smirnnof al op?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hamburger test @ Kassa, wat slecht
Ja dat is kutquote:
Mooi, heb jij nog wilde weekend plannen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat is kutGelukkig nu geen last meer van
Kusje op je tong?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer, anders kusje eropquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat is kutGelukkig nu geen last meer van
Gluhwein, hequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Warme wijnNooit op, maar lijkt me niks
Honing
Kusje op je tongquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt dit ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hamburger test @ Kassa, wat slecht
Leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Weet hetMaar morgen ga ik naar Dordt
Wat? Deze spulletjes heb ik net gekocht. En dan ook shoarma, wat is het toch vies altijd, achteraf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks dus visite. Maar ik ga idd niet te lang beneden zitten, straks lekker warm in bed met een zakje chips, denk ik
. En een mok warme chocomel.
Glühwein niet kennenquote:
Mooi fraktuurtje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein niet kennen... Je wordt er mee doodgegooid rond kersttijd.
[ afbeelding ]
Ik sla over ik vind wijn al niet lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein niet kennen... Je wordt er mee doodgegooid rond kersttijd.
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.quote:
Zit op visite waar ze het keken, dus tjahquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt dit ook.
Eten was lekker. Iets teveel krieltjes gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |