Ik heb gisteren mijn tong verbrand aan warme chocomelquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is echt warme chocomel weer. Hier regent het eigenlijk al de hele dag
.
Warme wijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De enige dranken die ik warm lust, zijn chocolademelk en wijn. En die laatste ook maximaal 1 glas. En als ik ziek ben warme melk met honing.
AUquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn tong verbrand aan warme chocomel
Is de fles smirnnof al op?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hamburger test @ Kassa, wat slecht
Ja dat is kutquote:
Mooi, heb jij nog wilde weekend plannen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat is kutGelukkig nu geen last meer van
Kusje op je tong?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer, anders kusje eropquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat is kutGelukkig nu geen last meer van
Gluhwein, hequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Warme wijnNooit op, maar lijkt me niks
Honing
Kusje op je tongquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt dit ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hamburger test @ Kassa, wat slecht
Leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Weet hetMaar morgen ga ik naar Dordt
Wat? Deze spulletjes heb ik net gekocht. En dan ook shoarma, wat is het toch vies altijd, achteraf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks dus visite. Maar ik ga idd niet te lang beneden zitten, straks lekker warm in bed met een zakje chips, denk ik
. En een mok warme chocomel.
Glühwein niet kennenquote:
Mooi fraktuurtje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein niet kennen... Je wordt er mee doodgegooid rond kersttijd.
[ afbeelding ]
Ik sla over ik vind wijn al niet lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.quote:
Zit op visite waar ze het keken, dus tjahquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt dit ook.
Eten was lekker. Iets teveel krieltjes gehad.
Ik ken iemand die dat niet kent hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een paasei.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.
Stel ouwehoeren hieroquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie praten veeeeel
@kingtoppie, ja ik heb een universitair engels diploma
Snap ik, hoewel het heel anders is. Veel zoeter, milder. Drinkt lekker weg, je wordt er helemaal warm en fuzzy van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sla over ik vind wijn al niet lekker
Klinkt tof ik had een nummertje geluisterd. Waar en hoe laat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Optredens... linkjes had ik stukje terug gepost
Dat is dan weer totaal niet nodig zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf niet
Misschien moet je het me eens introduceren
Impressivequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb een universitair engels diploma
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf niet
Misschien moet je het me eens introduceren
Dan moet je er niet zo veel van drinkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, hoewel het heel anders is. Veel zoeter, milder. Drinkt lekker weg, je wordt er helemaal warm en fuzzy van.
Idd. Ik vind paaseieren zoeken nog steeds leuk.quote:
En een butaanbrander?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.
Dordts Museum, 3 uurquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt tof ik had een nummertje geluisterd. Waar en hoe laat?
Nomnom?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.
Nooit echt gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Ik vind paaseieren zoeken nog steeds leuk.
Waar zeg ik dat ik er veel van drink? Ik heb niet gezegd dat ik dronken werd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je er niet zo veel van drinken
Engels is gewoon helemaal mijn ding..quote:
Volgende meet is bij Lola thuis, dus ik mag vast wel een pannetje lenen.quote:
Wat grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat? Deze spulletjes heb ik net gekocht. En dan ook shoarma, wat is het toch vies altijd, achteraf.
quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Engels is gewoon helemaal mijn ding..
I loooooooove it
Ik ook niet hoor, paasfeest is hier helemaal niet zo'n dingquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
No waaaaaay. Ook niet als klein tornadootje?
Helaas dan verjaardag en dan Anathema dat gaat hem niet wordenquote:
Laat weten hoe LDC wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas dan verjaardag en dan Anathema dat gaat hem niet worden
Mzlquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Braamyo het volgende:
Mensen
Fijne avond allemaal. Ik taai hem weer af voor vanavond
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Braamyo het volgende:
Mensen
Fijne avond allemaal. Ik taai hem weer af voor vanavond
Dat zal ik doenquote:
Nee, behalve een keer in de achtertuin. Maargoed, eieren zoeken werd dan ook gezien als onzin. Net zoals vakantie en meer van dat soort onnodige troep.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]No waaaaaay. Ook niet als klein tornadootje?
Wedstrijd morgen gaat wel door, maar nog wel even naar de kroeg vanavond..quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mooi, heb jij nog wilde weekend plannen?
Vind jij het ook onzin?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, behalve een keer in de achtertuin. Maargoed, eieren zoeken werd dan ook gezien als onzin. Net zoals vakantie en meer van dat soort onnodige troep.
Nou ja, automatisch dus wel omdat ik het nog nooit echt gedaan heb. Maar ik heb natuurlijk wel zo'n zelfde soort insteek door de opvoeding.quote:
Wil je dat doen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met werken in het buitenland voor langere periode?
Nee, gewoon doen jij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met werken in het buitenland voor langere periode?
vieeeeesssquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon zijn dat je er inmiddels anders over dacht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, automatisch dus wel omdat ik het nog nooit echt gedaan heb. Maar ik heb natuurlijk wel zo'n zelfde soort insteek door de opvoeding.
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Missen niet, maar verlangen welquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af of je mist wat je nooit gehad hebt.
denk het nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
En zorg voordat je visum verloopt weg gaat uit het land of het tijdig verlengt als je langer wil blijven. Klasgenoot die in Egypte stage liep en een Egyptisch paspoort had moest in dienst omdat hij geen geldig visum meer hadquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.
Kijk, dát levert pas goede verhalen opquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zorg voordat je visum verloopt weg gaat uit het land of het tijdig verlengt als je langer wil blijven. Klasgenoot die in Egypte stage liep en een Egyptisch paspoort had moest in dienst omdat hij geen geldig visum meer had
Ik heb wel dingen gemist die ik nooit heb gehad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.quote:
Brand los.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen gemist die ik nooit heb gehad.
Ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar verlang ik ook helemaal nooit naar. En ik ben geen Jehova's getuige.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.
Maar misschien is dat per persoon ook anders.
Ik heb ook een vriendin, zelfde opvoeding, maar zij vond het heel vervelend dat haar verjaardag nooit gevierd werd. Vooral als ze het bij anderen wel zag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.
Mij he, ik wist het wel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg persoonlijk, denk ik.quote:
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar verlang ik ook helemaal nooit naar. En ik ben geen Jehova's getuige.
Tjeempie, nou, mijn PM-doos staat open, want nu ben ik toch wel heel benieuwd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg persoonlijk, denk ik.
Ja we gaan pas eind 2013/ begin 2014 en we gaan nu al zorgen dat alles geregeld wordtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.
Dat zeg ik, zal per persoon wel anders zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin, zelfde opvoeding, maar zij vond het heel vervelend dat haar verjaardag nooit gevierd werd. Vooral als ze het bij anderen wel zag.
Of wat dacht je van als enige geen cadeautjes hebben gekregen voor Sinterklaasquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.
Aw ja, dat is naar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.
Yup 4/6 maandenquote:
Zo bijzonder is het niet hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, nou, mijn PM-doos staat open, want nu ben ik toch wel heel benieuwd.
Ja, daarom. Maar ik hoor wel vaker dat het geen gemis is. Zij hebben andere dingen waar ze cadeau's krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of wat dacht je van als enige geen cadeautjes hebben gekregen voor Sinterklaas
Denk ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee volgens mij niet. Ik zou het eens vragen aan mij collega die Jehova is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar ik hoor wel vaker dat het geen gemis is. Zij hebben andere dingen waar ze cadeau's krijgen.
Die vriendin zei van wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee volgens mij niet. Ik zou het eens vragen aan mij collega die Jehova is.
Ik moet dit jaar welquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vriendin zei van wel.
Ach, ik zou nu ook makkelijk m'n verjaardag niet kunnen vieren.
Kom maar halen.quote:
Idd. Met speculaaskruiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |