ik kom deraanquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder kookt.Gebakken krieltjes, beenham en sperziebonen met appelmoes.
Geen idee?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Na Paranormal Activity 1,2,3 gezien te hebben in de bios. Klopt deze zin?
Fixed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Na Paranormal Activity 1, 2 en 3 gezien te hebben in de bios. Klopt deze zin?
Als die zin daadwerkelijk met een punt eindigt, nee. En het is 1, 2 en 3.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ja inderdaad dacht ik al!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrofquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zin echt alleen maar daaruit bestaat, zou ik "te hebben gezien" ervan maken.
Succesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga de hele avond studeren.
En daarna verder met naaiwerkjes, lekker burgelijk
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrof.
Naaiwerkjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga de hele avond studeren.
En daarna verder met naaiwerkjes, lekker burgelijk
Er na staat er: 'Straks dus ook om 21:45 naar Paranormal Activity 4 in de bios'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het een zinsdeel betrof.
Mij meeten? Ga ik wel voor je zingenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
Avond...
Concerttips voor vanavond?Ik verveel me.
Nou toevallig ga ik morgen wel naar Dordtquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mij meeten? Ga ik wel voor je zingen
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou toevallig ga ik morgen wel naar Dordt
Van wie is die luistermuziek dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een middag gratis optredens in het Dordt Museum, luistermuziek
ff lepetje lepeltje gaan liggen met je vriendquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, waarom heb ik het steeds zo KOUD! Tijd voor nog een trui
.
Ik moest ook even een traantje wegpinken.quote:
In bed gaan liggen. Raam staat wagenwijd open, maar bed is lekker warmquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, waarom heb ik het steeds zo KOUD! Tijd voor nog een trui
.
Ik verstikte me bijna in mijn sigaret.quote:
Dat zal niet gaan, ik ben thuis, straks visitequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ff lepetje lepeltje gaan liggen met je vriend
Lekkere set warme billetjes om tegen aan te kruipen
Straks dus visitequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In bed gaan liggen. Raam staat wagenwijd open, maar bed is lekker warm
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verstikte me bijna in mijn sigaret.
Ojaquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan, ik ben thuis, straks visite.
[..]
Straks dus visite. Maar ik ga idd niet te lang beneden zitten, straks lekker warm in bed met een zakje chips, denk ik
. En een mok warme chocomel.
Ja, het is echt warme chocomel weerquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OjaChippies en chocomelk, lekker
Dekentje, pot thee voor mij want ik hou niet van chocola(demelk) en tvseriesquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is echt warme chocomel weer. Hier regent het eigenlijk al de hele dag
.
Ik lust geen theequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dekentje, pot thee voor mij want ik hou niet van chocola(demelk) en tvseries
Maakt niet uit. De enige dranken die ik warm lust, zijn chocolademelk en wijn. En die laatste ook maximaal 1 glas. En als ik ziek ben warme melk met honing.quote:
ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |