Ik ken iemand die dat niet kent hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein niet kennen... Je wordt er mee doodgegooid rond kersttijd.
[ afbeelding ]
Of een paasei.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als een chocoladeletter of een pepernoot niet kennen, imo.
Stel ouwehoeren hieroquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie praten veeeeel
@kingtoppie, ja ik heb een universitair engels diploma
Snap ik, hoewel het heel anders is. Veel zoeter, milder. Drinkt lekker weg, je wordt er helemaal warm en fuzzy van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sla over ik vind wijn al niet lekker
Klinkt tof ik had een nummertje geluisterd. Waar en hoe laat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Optredens... linkjes had ik stukje terug gepost
Dat is dan weer totaal niet nodig zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf niet
Misschien moet je het me eens introduceren
Impressivequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb een universitair engels diploma
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja de naam ken ik wel, maar de drank zelf niet
Misschien moet je het me eens introduceren
Dan moet je er niet zo veel van drinkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, hoewel het heel anders is. Veel zoeter, milder. Drinkt lekker weg, je wordt er helemaal warm en fuzzy van.
Idd. Ik vind paaseieren zoeken nog steeds leuk.quote:
En een butaanbrander?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.
Dordts Museum, 3 uurquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt tof ik had een nummertje geluisterd. Waar en hoe laat?
Nomnom?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Volgende meet misschien een fles meenemen.
Nooit echt gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Ik vind paaseieren zoeken nog steeds leuk.
Waar zeg ik dat ik er veel van drink? Ik heb niet gezegd dat ik dronken werd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je er niet zo veel van drinken
Engels is gewoon helemaal mijn ding..quote:
Volgende meet is bij Lola thuis, dus ik mag vast wel een pannetje lenen.quote:
Wat grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat? Deze spulletjes heb ik net gekocht. En dan ook shoarma, wat is het toch vies altijd, achteraf.
quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Engels is gewoon helemaal mijn ding..
I loooooooove it
Ik ook niet hoor, paasfeest is hier helemaal niet zo'n dingquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
No waaaaaay. Ook niet als klein tornadootje?
Helaas dan verjaardag en dan Anathema dat gaat hem niet wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |