Laat weten hoe LDC wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas dan verjaardag en dan Anathema dat gaat hem niet worden
Mzlquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Braamyo het volgende:
Mensen
Fijne avond allemaal. Ik taai hem weer af voor vanavond
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Braamyo het volgende:
Mensen
Fijne avond allemaal. Ik taai hem weer af voor vanavond
Dat zal ik doenquote:
Nee, behalve een keer in de achtertuin. Maargoed, eieren zoeken werd dan ook gezien als onzin. Net zoals vakantie en meer van dat soort onnodige troep.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]No waaaaaay. Ook niet als klein tornadootje?
Wedstrijd morgen gaat wel door, maar nog wel even naar de kroeg vanavond..quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mooi, heb jij nog wilde weekend plannen?
Vind jij het ook onzin?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, behalve een keer in de achtertuin. Maargoed, eieren zoeken werd dan ook gezien als onzin. Net zoals vakantie en meer van dat soort onnodige troep.
Nou ja, automatisch dus wel omdat ik het nog nooit echt gedaan heb. Maar ik heb natuurlijk wel zo'n zelfde soort insteek door de opvoeding.quote:
Wil je dat doen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met werken in het buitenland voor langere periode?
Nee, gewoon doen jij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met werken in het buitenland voor langere periode?
vieeeeesssquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Glühwein niet kennen... Je wordt er mee doodgegooid rond kersttijd.
[ afbeelding ]
Kon zijn dat je er inmiddels anders over dacht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, automatisch dus wel omdat ik het nog nooit echt gedaan heb. Maar ik heb natuurlijk wel zo'n zelfde soort insteek door de opvoeding.
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Missen niet, maar verlangen welquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af of je mist wat je nooit gehad hebt.
denk het nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
En zorg voordat je visum verloopt weg gaat uit het land of het tijdig verlengt als je langer wil blijven. Klasgenoot die in Egypte stage liep en een Egyptisch paspoort had moest in dienst omdat hij geen geldig visum meer hadquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.
Kijk, dát levert pas goede verhalen opquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zorg voordat je visum verloopt weg gaat uit het land of het tijdig verlengt als je langer wil blijven. Klasgenoot die in Egypte stage liep en een Egyptisch paspoort had moest in dienst omdat hij geen geldig visum meer had
Ik heb wel dingen gemist die ik nooit heb gehad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.quote:
Brand los.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen gemist die ik nooit heb gehad.
Ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen gemist die ik nooit heb gehad.
Daar verlang ik ook helemaal nooit naar. En ik ben geen Jehova's getuige.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.
Maar misschien is dat per persoon ook anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |