Ik heb ook een vriendin, zelfde opvoeding, maar zij vond het heel vervelend dat haar verjaardag nooit gevierd werd. Vooral als ze het bij anderen wel zag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.
Maar misschien is dat per persoon ook anders.
Mij he, ik wist het wel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen gemist die ik nooit heb gehad.
Dan wordt het wel erg persoonlijk, denk ik.quote:
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar verlang ik ook helemaal nooit naar. En ik ben geen Jehova's getuige.
Tjeempie, nou, mijn PM-doos staat open, want nu ben ik toch wel heel benieuwd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg persoonlijk, denk ik.
Ja we gaan pas eind 2013/ begin 2014 en we gaan nu al zorgen dat alles geregeld wordtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je werkvisum geregeld hebt VOOR je weggaat. Vriendin van me zou stage lopen in Canada, maar haar visum was dus nog niet klaar toen ze wegging, heeft uiteindelijk 5 maanden niks gedaan daar totdat school haar teruhaalde.
Dat zeg ik, zal per persoon wel anders zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin, zelfde opvoeding, maar zij vond het heel vervelend dat haar verjaardag nooit gevierd werd. Vooral als ze het bij anderen wel zag.
Of wat dacht je van als enige geen cadeautjes hebben gekregen voor Sinterklaasquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.
Aw ja, dat is naar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat ze ook geen traktaties aan mochten nemen op school en zo. Kan me best voorstellen dat dat vervelend is als jong kind.
Yup 4/6 maandenquote:
Zo bijzonder is het niet hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, nou, mijn PM-doos staat open, want nu ben ik toch wel heel benieuwd.
Ja, daarom. Maar ik hoor wel vaker dat het geen gemis is. Zij hebben andere dingen waar ze cadeau's krijgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of wat dacht je van als enige geen cadeautjes hebben gekregen voor Sinterklaas
Denk ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vriendin van mij van vroeger was Jehova's getuige. Laatst nog weer gesproken en ze zegt dat ze nooit naar verjaardagen of kerst heeft verlangd.
Maar misschien is dat per persoon ook anders.
Geen idee volgens mij niet. Ik zou het eens vragen aan mij collega die Jehova is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar ik hoor wel vaker dat het geen gemis is. Zij hebben andere dingen waar ze cadeau's krijgen.
Die vriendin zei van wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee volgens mij niet. Ik zou het eens vragen aan mij collega die Jehova is.
Ik moet dit jaar welquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vriendin zei van wel.
Ach, ik zou nu ook makkelijk m'n verjaardag niet kunnen vieren.
Kom maar halen.quote:
Idd. Met speculaaskruiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |