Ik zei gisteren 40 omdat iarl een opmerking maakte over hoe lang ze binnen zat, de eerste twee weken is er nog geen sprake van zwangerschap, vandaar...quote:Op donderdag 1 november 2012 09:55 schreef MaJo het volgende:
Oh 42 dus, fout onthouden. Mijn moeder is met 44 weken bevallen dus dit valt nog hartstikke mee
Dat redden katten eerder dan hondenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik dacht dat honden tegen de 20 worden? Of ben ik in de war met katten?
Ja, naar aanleiding van één zinnetje op de radio: "Sint heeft tegenwoordig toch gewoon een iPad?"quote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
Heb jij dat zelf bedacht b.ertha? Erg leuk verhaal!
Oh, dat wist ik niet.quote:Honden kunnen makkelijk een jaar of 15 worden maar rashonden worden vaak niet zo oud. En katten worden snel boven de 20honden niet denk ik
Wat vervelendquote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
Heb jij dat zelf bedacht b.ertha? Erg leuk verhaal!
Honden kunnen makkelijk een jaar of
15 worden maar rashonden worden vaak niet zo oud. En katten worden snel boven de 20honden niet denk ik
Ah op die manier dan had ik het wel goed onthoudenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Majo wat verdrietigSterkte meiske
[..]
Ik zei gisteren 40 omdat iarl een opmerking maakte over hoe lang ze binnen zat, de eerste twee weken is er nog geen sprake van zwangerschap, vandaar...
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga een poging tot een dutje doen, stuur de inhoud van p- en dm's gerust door binnen het topic, geen idee meer wie wat weet
Doe ikquote:Op donderdag 1 november 2012 10:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vervelend
Hou me op de hoogte
Ik hou me aanbevolen, ik heb geen pm gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
stuur de inhoud van p- en dm's gerust door binnen het topic, geen idee meer wie wat weet
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?quote:
Sivertquote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?
Die ging alquote:Op donderdag 1 november 2012 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?
Ah oke.quote:
Nog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah oke.Nog niemand voor het kaartje?
Verjaardagscadeau van Nemquote:Op donderdag 1 november 2012 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?
Wat lief en tof.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau van Nem![]()
Maar ga je niet mee dan?
Rot om te horen dat dat toch aanhoudt Soempquote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Ik blijf inderdaad liever thuis.Voel me niet zo oke.
Ach. Da's niet fijn, mag ik vragen wat er is?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Ah lieverd dat is naar om te horenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat lief en tof.![]()
Pepernoten of kruidnoten? En waarom niet ook dat heerlijke chocolate chip cookie recent van gisteren?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb alweer een uitnodiging naar een aantal vriendinnen verstuurd om op de dag van de intocht pepernoten te komen bakkenzin in!!
Kruidnotenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pepernoten of kruidnoten? En waarom niet ook dat heerlijke chocolate chip cookie recent van gisteren?
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kruidnotenmaar pepernoten is gewoon een betere naam
Mwah, ik ga dat CCK-recept proberen binnenkortquote:Ennem, misschien dat we ook nog wel wat anders bakken ja, maar dat weet ik nog niet
Wauwquote:Op donderdag 1 november 2012 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog wel binnenkort een ander recept maken:
Raw brownie
Lekker en gezond!!
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah lieverd dat is naar om te horenNasleep van je moeders overlijden? Kusje op je neus
Oooh wat een rotcombinatie ja....quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, nasleep. En het is gewoon klote dat ik m'n broer niet kan bereiken, want zijn handtekening heeft om verschillende redenen heel veel haast. En Wiebel zegt wel steeds heel rationeel dat alles goed komt, maar ik ben er elke dag mee bezig en word er gewoon heel moe van (en boos, verdrietig en weet ik wat).
En M. krijgt tandjes, dus elke nacht tig keer uit bed. Dus ik ben ook doodmoe door die gebroken nachten. Bijna weekend, dan wil ik vragen of Wiebel een nacht over kan nemen.
Wiebel heeft misschien wel gelijk, maar dat doet niet af aan het gevoel dat het buiten je invloedssfeer ligt en dat is heel frustrerendquote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
Ja, nasleep. En het is gewoon klote dat ik m'n broer niet kan bereiken, want zijn handtekening heeft om verschillende redenen heel veel haast. En Wiebel zegt wel steeds heel rationeel dat alles goed komt, maar ik ben er elke dag mee bezig en word er gewoon heel moe van (en boos, verdrietig en weet ik wat).
Dat is zeker pittig - Wiebel inschakelenquote:En M. krijgt tandjes, dus elke nacht tig keer uit bed. Dus ik ben ook doodmoe door die gebroken nachten. Bijna weekend, dan wil ik vragen of Wiebel een nacht over kan nemen.
quote:En nu ga ik M. vermaken, voordat hij nog meer uit de kast trekt.![]()
Dat is ook heel rot helemaal, vooral dat je je broer niet kunt bereiken en je natuurlijk sowieso al een moeilijke relatie met hem hebt. Maar hij was dus ook niet bij de begrafenis begrijp ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
En M. krijgt tandjes, dus elke nacht tig keer uit bed. Dus ik ben ook doodmoe door die gebroken nachten. Bijna weekend, dan wil ik vragen of Wiebel een nacht over kan nemen.
En nu ga ik M. vermaken, voordat hij nog meer uit de kast trekt.![]()
Oja, B. ik zie die kindjes echt al helemaal opgaan in het verhaal.![]()
![]()
Met die redenatie hebben mensen met een iets hoger inkomen ook RECHT op een iets duurder huis. Maar dat is nu vaak een probleem...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je voor een zelfde huis meer moet betalen, dat is inderdaad niet eerlijk. Maar als je veel verdient moet je gewoon niet in zo'n goedkoop huis wonen, dat is voor mensen met een laag inkomen. Ze gaan die huren nu verhogen om ervoor te zorgen dat deze mensen sneller verhuizen en dat deze weer vrijkomen voor mensen die er wel recht op hebben, en dat vind ik inderdaad wel eerlijk
Ik ben het ook met je eens dat er meer huizen moeten komen voor de middeninkomens, want er zit nu een groot gat. Zo ken ik zat mensen die geen aanspraak maken op sociale huur maar waarvoor particuliere huur te duur is, dat moet zeker aangepakt wordenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met die redenatie hebben mensen met een iets hoger inkomen ook RECHT op een iets duurder huis. Maar dat is nu vaak een probleem...
Als je dan particulier moet gaan huren, hou je netto een stuk minder over dan mensen met een ietsje lager inkomen die sociaal huren. Gevolg: meer verdienen wordt ontmoedigd want je houdt er netto minder aan over.
Zo lang er nu geen grote zooi staat zou ik het gewoon wel doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef iamredleader het volgende:
Zal ik de lunchtafel gaan klaarzetten? Voel me een klein beetje recalcitrant, laat een ander het maar lekker doenaan de andere kant, ik wil zelf op tijd eten, omdat er nog een drukke middag+avond aan zit te komen
Goeie vlucht LBquote:Op donderdag 1 november 2012 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga mn loeizware koffer weer de trappen afsjouwen en dan naar Schiphol....!
Tjuus
Fingers crossedquote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef MaJo het volgende:
Update over Willow: hij ligt nu aan het infuus omdat hij hele hoge koorts had (40,3). Ze dachten eerst aan interne bloedingen maar echo's wijzen uit dat dat niet zo is. Ze denken nu aan vocht bij zijn hart dus ze gaan meer onderzoeken doen. Als dat zo is dan kunnen ze daar wel iets aan doen maar er is nog geen zekerheid. Vanmiddag horen we meer
Ik duik weer mijn bed in, ben helemaal stuk (nog steeds ziek dus ook slecht geslapen en vroeg wakker door telefoontje over Willow) Tot later
Klopt jaquote:Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fingers crossed
Vocht om zjin hart zou verder te behandelen zijn met Furosemide en dat soort dingen.
Precies dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wiebel heeft misschien wel gelijk, maar dat doet niet af aan het gevoel dat het buiten je invloedssfeer ligt en dat is heel frustrerend
de KFC bezoekenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn de plannen voor Kentucky? Op google zie ik mooie natuurfoto's.Maar vooral veel rensport.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Thx!
Ik heb er wel zin hoor! Is een KLM vlucht dus lekker comfortabel, filmpjes en series kijken....
Sja, als je voor 1 of 2x per jaar budgetvakantie easyjet/ryanair gewend bent, dan is zo'n klm-vlucht ineens een oase van luxequote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]mooi om te lezen dat er nog mensen zijn die dat vinden
Als ze groter zijn wil ik de hele bende ook wel eens die kant op meenemen: Israel, Jordanie. Vond het zelf erg mooi en interessantquote:Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb al heel lang niet gevlogen. Vind het wel erg leuk om te doen. Wellicht volgend jaar of het jaar daarna, misschien met het hele gezin naar Israel of zo
Gefeliciteerd dusquote:Op donderdag 1 november 2012 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
6 foutjes waar ik er 21 mocht hebben
dank uquote:
Dan graag je adres hier!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:36 schreef TradeMarkie het volgende:
dank u
cadeaus mogen gewoon per post verstuurd worden.
zie DMquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
ik ben benieuwdquote:
Momenteel (semi)-actief:quote:Op donderdag 1 november 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Speel je geen Assassin's Creed, Wiebel?
Nietquote:Op donderdag 1 november 2012 14:52 schreef iamredleader het volgende:
Hier is het alt-tabben geblazen. Afwisselend vragen van een collega beantwoorden, dingen opzoeken, mailtjes sturen, klanten bellen (of gebeld worden) en natuurlijk hier aanwezig
Als ik de voorwaarden zo lees dan is deze bon dus niets waardquote:
Je hebt een punt. Maar één nachtje, onder zeer strikte beperkingen? Hij mag blij zijn dat hij niet 50% hoeft!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik de voorwaarden zo lees dan is deze bon dus niets waard
Ik draag weer andere verantwoordelijkheden! Ik weet zeker dat Soemp mijn werk een dagje over zou nemen als ik overspannen zou rakenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar één nachtje, onder zeer strikte beperkingen? Hij mag blij zijn dat hij niet 50% hoeft!
Maar het gebaar is lief hoor
Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).quote:
Hier wel Windows 7, dus ik ga er een keertje mee spelenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).
Overigens heb je altijd de 'shift' modifier: alt-shift-tab is terugwaards bladeren.
Dan heb je ctrl-tab (door tabbladen in je browser skippen) en ctrl-shift-tab wederom terugbladeren.
Enz enz, als je de logica ziet gaat er een wereld aan hotkeys voor je open.
Daar ging ik wel vanuitquote:Op donderdag 1 november 2012 14:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik draag weer andere verantwoordelijkheden! Ik weet zeker dat Soemp mijn werk een dagje over zou nemen als ik overspannen zou raken.
Oud nieuwsquote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).
Overigens heb je altijd de 'shift' modifier: alt-shift-tab is terugwaards bladeren.
Dan heb je ctrl-tab (door tabbladen in je browser skippen) en ctrl-shift-tab wederom terugbladeren.
Enz enz, als je de logica ziet gaat er een wereld aan hotkeys voor je open.
En voor wie computergebruik echt uitdagend wil maken (en geen RSI-problemen heeft/voorziet):
ctrl-alt-pijltje (naar onder, boven, links of rechts)
Allemaal dingen die ik niet speelquote:Op donderdag 1 november 2012 14:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Momenteel (semi)-actief:
- Skyrim (PS3)
- Fallout 3 GOTY & New Vegas GOTY (PS3) (beide al tig keer door- en uitgespeeld, blijft vet)
- Dune2, Warcraft: Orcs and Humans (DosBox)
en andere meuk ertussendoor, heb een grote collectie.
Momenteel wachtend totdat de volgende games ofwel kaskrakers blijken te zijn of voor weinig in de budgetbak belanden:
TESO (Multiplayer Skyrim ftw)
Dishonored
Bioshock 3
SimCity (de nieuwe)
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:33 schreef iamredleader het volgende:
we zitten met het team bij elkaar om te brainstormen voor 2013
het is wel een uitstekende dag om geboren te worden natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 16:45 schreef Mark het volgende:
Zeg Etcie, zou dat kind van Ophelia wachten tot morgen?
Ik denk het ook wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:42 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat Oof misschien nu wel bezig is, ze heeft al een paar uur niet meer gepost
Zou wel tof zijn als de bebe nu echt komtquote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.![]()
MaJo, gelukkig zijn ze dus best wel snel met het nakijken van de lever. Zo in spanning zitten is ook niks he.
ok, point takenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sja, als je voor 1 of 2x per jaar budgetvakantie easyjet/ryanair gewend bent, dan is zo'n klm-vlucht ineens een oase van luxe
alleen jammer dat Eindhoven zo ver weg isquote:
kwartiertje met de trein, stopt naast het stadion. Valt wel mee tochquote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
alleen jammer dat Eindhoven zo ver weg is
vanuit deze uithoek nietquote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kwartiertje met de trein, stopt naast het stadion. Valt wel mee toch
Negen uur geleden postte ze nog en een eerste bevalling kan al gauw 24 uur duren dus dat valt wel mee tochquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, nog geen baby?Hoop dat Ophelia het niet heel moeilijk heeft.
En, bed.
Dat comment ("I would of had some little droplets, but the thing is. I had Amy Winehouse in my recommendations pulling a face, with a panda riding a yellow plastic horse") klopt precies, die panda maakt het allemaal wat luchtigerquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Als afsluiter had mijn baas deze video laten zien... Kippenvel
http://m.youtube.com/watch?v=rCAwXb9n7EY
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze is er inderdaadHet was snel en heftig, later meer
![]()
Yayyyy!!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Waar zit jij nu, zo in het holst van de Nederlandse nacht?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yayyyy!!!!
Eindelijk dan: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!![]()
En nou bijkomen en je sufgenieten met zn drieën
Cobra een goeie reis terugquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:38 schreef MadMaster het volgende:
Ophelia, gefeliciteerd met je broekenpoepert!
Etcetera, gefeliciteerd met je verjaardag!
Vergeet ik nog iemand?
Net terug van een bourbon diner in de capitol of bourbon, Bardstown, Kentucky.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Cobra een goeie reis terug![]()
Hoe is het met jouw reis?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net terug van een bourbon diner in de capitol of bourbon, Bardstown, Kentucky.
Zit vol van mijn kop tot mijn hol...![]()
Vandaag eindelijk weer wat zon en bij de Maker's Mark distillery de Ambassador flessen opgehaald die op naam stonden van mijn overleden schoonvader. Nu zitten we in een Afro-Amerikaanse cottage uit ongeveer 1870, schitterend!!
Morgen nog hier in de buurt rondtuffen en dan zo'n 900 mijl rijden naar Orlando.
Klinkt goed, aardig stukkie rijden jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net terug van een bourbon diner in de capitol of bourbon, Bardstown, Kentucky.
Zit vol van mijn kop tot mijn hol...![]()
Vandaag eindelijk weer wat zon en bij de Maker's Mark distillery de Ambassador flessen opgehaald die op naam stonden van mijn overleden schoonvader. Nu zitten we in een Afro-Amerikaanse cottage uit ongeveer 1830, schitterend!!
Morgen nog hier in de buurt rondtuffen en dan zo'n 900 mijl rijden naar Orlando.
Dacht dat jij ging slapenquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Je hebt gelijk. 3xquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dacht dat jij ging slapen![]()
Naar je zin daar in Schotland? Betere whisky dan daar in de VS denk
Dit:quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat laatste moet kloppen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dacht dat jij ging slapen![]()
Naar je zin daar in Schotland? Betere whisky dan daar in de VS denk
Dat is uit 1870? 1970 zou ik ook wel geloven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit:
http://www.cottages.smugm(...)tage/12952442_6DtX5s
En hier net gedineerd:
http://www.kentuckybourbonhouse.com/bourbonTastingDinner.php
Van dezelfde eigenaar...
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit:
http://www.cottages.smugm(...)tage/12952442_6DtX5s
En hier net gedineerd:
http://www.kentuckybourbonhouse.com/bourbonTastingDinner.php
Van dezelfde eigenaar...
He hallo, 1830 zelfs.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is uit 1870? 1970 zou ik ook wel geloven.![]()
O.a. Strathcarron, Lochcarron, Applecross, Shieldaig, Kinlochewe.quote:
Een te enthousiaste restaurateur dan? Door de foto's kan ik het echt niet ouder schatten dan 40/50 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He hallo, 1830 zelfs.
Originele ramen en deuren zelfs nog, alles kraakt...
Dat zie je er niet aan afquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He hallo, 1830 zelfs.
Originele ramen en deuren zelfs nog, alles kraakt...
Degelijk slavenwerk wellichtquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een te enthousiaste restaurateur dan? Door de foto's kan ik het echt niet ouder schatten dan 40/50 jaar.
Ah, die kant moet ik nog eens op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
O.a. Strathcarron, Lochcarron, Applecross, Shieldaig, Kinlochewe.
Het is uiteraard grondig gerestaureerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een te enthousiaste restaurateur dan? Door de foto's kan ik het echt niet ouder schatten dan 40/50 jaar.
Een mooi rondje voor 6 dagen lopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die kant moet ik nog eens op.
Niet vervelend ook...
6 Dagen lopen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een mooi rondje voor 6 dagen lopen.
Nee, dit keer niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 03:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
6 Dagen lopen?
Had je straf of zo?
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
![]()
Thanksquote:
Wow eindelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* naar Google gaat. Niks ziet.![]()
Wat tof!quote:
Gaatjes... hoeft nog geen probleem te zijn, toch? Zeker als het nog niet aan de buitenkant zit, dan kan er toch nu preventief worden gehandeld?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:52 schreef Etcetera het volgende:
Ja heToch nog iets goeds dan vanochtend.
Ik heb gaatjesEn die zag de tandarts pas toen hij de foto's bekeek die nog even gemaakt werden. Aan de buitenkant is niets te zien, maar d'r zit dus wel een gat
Mee eens, leuk is anders (en al helemaal op je verjaardag). Heeft E wel netjes voor je gezongen vanochtend?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja, da's waar. Maar eerst horen dat het er goed uitziet en dat ik alleen wat beter moet poetsen rechtsonder en dán nog gaatjes te horen krijgen is niet leuk
zit hier toch over een paar flauwe grappen te denken. Helaas is het nog geen vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens, leuk is anders (en al helemaal op je verjaardag). Heeft E wel netjes voor je gezongen vanochtend?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens, leuk is anders (en al helemaal op je verjaardag). Heeft E wel netjes voor je gezongen vanochtend?
Het gat zit vrij dicht bij een zenuwquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt altijd nog beter dan dat ze zeggen dat ze een wortelkanaalbehandeling een goed idee vinden
Ergens in de wereld is het al vrijdagmiddag. Bring it onquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit hier toch over een paar flauwe grappen te denken. Helaas is het nog geen vrijdagmiddag...
Hoezo gelukkig niet? Hoe vals het ook is, als er voor je gezongen wordt op je verjaardag begint de dag speciaalquote:
Hmpf, succes ermeequote:Het gat zit vrij dicht bij een zenuw![]()
Het glazuur is sterk enzo, maar net tussen de kiezen zit er een gaatje en nu heb ik dus blijkbaar een praktisch holle kiesEn dan moet ik vrijdag nog eens heen voor een tandsteencontrole en een gesprek over mijn eetgewoonten. Waar is de tijd gebleven dat poetsen genoeg was
Jee, net gepost nadat ik naar bed ging. Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:55 schreef Mark het volgende:
Ja, en een stukje huisvlijt van de oudste natuurlijk. Volgens mij heeft mijn vrouw vergeten bij het kdv door te geven dat ik jarig ben, maar dat vind ik niet zo erg want met vaderdag kreeg ik 3x dezelfde CD met vaderliedjes
Ha, een vraag over het hoge noordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoor net dat ik van het weekend in Leeuwarden ben, een heel weekend. Iemand aanraders voor overdag en 's avonds?
Dat is alvast goed nieuws.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef MaJo het volgende:
Willow update: hij kan weer lopenNu afwachten op de uitslag van zijn lever maar het ziet er al stukken beter uit dan gisteren
ben het hele weekend in Leeuwarden, welke kroegen ed zijn de moeite op vrijdag en zaterdagavond?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ha, een vraag over het hoge noorden. Ben je specifiek naar iets op zoek of wil je gewoon de tijd doden op een of andere manier?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef MaJo het volgende:
Willow update: hij kan weer lopenNu afwachten op de uitslag van zijn lever maar het ziet er al stukken beter uit dan gisteren
Voor speciaalbier kan je het beste naar de Stroohoed gaan, wil je iets jonger publiek om je heen en hardere muziek dan is De Markies een goede optie. Paddy's is een aardig fijne Ierse pub, in Scooters treedt regelmatig een bandje op. Mukkes is geschikt om bier te hijsen met harde rock en metal op de achtergrond. De Gloppe is een disco waar veel mensen vlak voor sluitingstijd naartoe gaan, omdat je daar nog een goede kans hebt binnen te komen (zelf vind ik er weinig aan, maar ik hou ook niet zo van disco's). Verder zijn er nog genoeg andere mogelijkheden, dus je vindt sowieso wel watquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben het hele weekend in Leeuwarden, welke kroegen ed zijn de moeite op vrijdag en zaterdagavond?
Hoe kreeg je dat voor elkaar? Heb je Google je verjaardag laten weten?quote:
Oh ik ook. En ben gelijk braaf de ragertjes gaan kopen, dat was 2-3 maanden geleden. En heb er misschien een handvol gebruikt. Volgens mijn tandarts moest ik het 2 keer per wekk doen. Maar waar moet ik de tijd vandaan nemen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:06 schreef Soempie het volgende:
Over je eetgewoonten?
Ik kreeg hier alleen een spoedcursus hoe gebruik je een ragertje.Niet dat ik dat ooit doe.
Misschien in de tijd dat je op de wc zit?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Oh ik ook. En ben gelijk braaf de ragertjes gaan kopen, dat was 2-3 maanden geleden. En heb er misschien een handvol gebruikt. Volgens mijn tandarts moest ik het 2 keer per wekk doen. Maar waar moet ik de tijd vandaan nemen?
dat is een lange zitquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien in de tijd dat je op de wc zit?
Ik heb het 3 dagen volgehouden geloof ik.
Mjah, kan ik mij wel voorstellen. Had zelf in oktober ook zo'n 60 berichten, en ook van mensen die ik al jaren lang niet meer heb gezien of gesproken. Was voor mij gelijk reden om de "vriendenlijst" wat op te schonenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga m'n verjaardag van FB halenheel leuk al die berichtjes, maar ik weet gewoon dat sommige mensen ze er neer zetten omdat FB aangeeft dat ik jarig ben - sommigen heb ik echt al járen niet meer gezien of gesproken. En dat irriteert me mateloos eerlijk gezegd
Maar er is maar een handjevol die je verjaardag uit zijn of haar hoofd weet lijkt mequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Vooral het feit dat mensen het niet zouden weten als het er niet zou staan, stoort me. Daardoor komt het bij mij echt heel nep over, ik hou niet van nep.
En jij bent goed aangekomen zie ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Etc en Mark gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
En nog geen update van Ophelia? Die ligt hopelijk te genieten
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:43 schreef Mark het volgende:
Je bent gek
10 september 2013: de tweeling gaat naar school
Ik weet die van jou en Jair uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Overigens weet ik ook echt niet iedereen zijn of haar verjaardag uit m'n hoofd. Dan is de OP van onze AKQSC wel eens handig, of Facebook of de agenda op de wc
Jair is makkelijk te onthouden omdat hij de tweede van de tweede jarig isquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn dag is de tweede van de maand, zelfde dag van de maand als Jair.
Lior: 09.05 dit jaar.
Van sommige mensen weet ik precies wanneer ze jarig zijn, maar dan sta ik er op de dag zelf niet bij stil welke datum het eigenlijk is en vergeet ik alsnog te feliciterenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Overigens weet ik ook echt niet iedereen zijn of haar verjaardag uit m'n hoofd. Dan is de OP van onze AKQSC wel eens handig, of Facebook of de agenda op de wc
Helaas, alt-tab is mijn vriendquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Tinuviel het volgende:
Iarl heb je nog werk te doen? Anders mag je ook vast naar huis komen
Jij bent ook lekker makkelijk, ik moet altijd aan het boek van Harry Potter 7 denkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef MaJo het volgende:
Ik weet die van jou en Jair uit mijn hoofdDie van Tinuviel wel de juiste maand, Lior weet ik niet
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip als je wat moois en onvoorspelbaars wilt zien: laat de deur van je vriezer anderhalve week op een kier staan. Heeft wel nadelige gevolgen voor de beschikbare opslagruimte en het gemak waarmee je producten uit de vriezer kunt halen.
Dat hebben we laatst dus ook gehad, gevolg: de vriezerlade kon niet meer open door al het ijsquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip als je wat moois en onvoorspelbaars wilt zien: laat de deur van je vriezer anderhalve week op een kier staan. Heeft wel nadelige gevolgen voor de beschikbare opslagruimte en het gemak waarmee je producten uit de vriezer kunt halen.
Haha bingoquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker makkelijk, ik moet altijd aan het boek van Harry Potter 7 denken
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef MaJo het volgende:
Haha bingo![]()
En daarom onthoud ik weer makkelijk als mensen dezelfde dag als de maand jarig is, zoals Jair dus de 2e van de 2e
Grappige is dat ik dat alweer vergeten wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef Tinuviel het volgende:
Die van jou is ook makkelijk te onthouden, Majo, in ieder geval na Harry Potter. 0707. Moet wel even over het jaartal nadenken?
En jij op een haar na niet de 10e van de 10equote:
Proost!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
Het is inmiddels bier uur, dus de flesjes komen uit de koelkast
Oh ja kloptquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
Majo jij bent gelijk met mn vader jarig.
Hier ook niet. Maar ik ga over 10 minuten naar huisquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja klopt![]()
En waarom is het op mijn werk nooit bier uur
Ow dat is helemaal luxe. En erg lekker!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Tinuviel het volgende:
Bij ons worden er vrijdagmiddag soms zelfs coctails gemixt.
Dat is een snelle 10 minutenquote:
Nopequote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Tinuviel het volgende:
Zo soep staat op het vuur. Aardappelen zijn gekookt. Straks lekker in de oven. Niemand meer suggesties voor gebakken zoete aardappel uit de oven trouwens?
Ja, die uitnodiging voor de TGIFTLFOTM is geweldigquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Tinuviel het volgende:
Bij ons worden er vrijdagmiddag soms zelfs coctails gemixt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, zorg dat ze op tijd klaar zijn als ik thuiskomquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Tinuviel het volgende:
Zo soep staat op het vuur. Aardappelen zijn gekookt. Straks lekker in de oven. Niemand meer suggesties voor gebakken zoete aardappel uit de oven trouwens?
Hoe laat is dat dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, zorg dat ze op tijd klaar zijn als ik thuiskom
G is niet zo'n internetter dus ik denk niet dat hij dat gaat doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:25 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje etcie!
Majo, G uitnodigen om mee te posten?
Fijne sabat!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Dit is dan ook mijn laatste post hier, fijn weekend allemaal
Yayquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Dit is dan ook mijn laatste post hier, fijn weekend allemaal
ik was er wel klaar mee eigenlijk. Mooi op tijd voor de trein de vertraagde trein waardoor ik nog eerder thuis was!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een snelle 10 minutenFijn weekend
Ik moet nog ruim een uurHet is dat ik een uur eerder ben begonnen vandaag, ik anders had ik nog ruim 2 uur gemoeten
Sterkte mopquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bizar contrast wel, trouwens, helemaal blij nog van de baby van Ophelia, maar vanmiddag is ook de begrafenis. Zijzelf wordt begraven in Georgia, en er is een bus daarheen ook, maar hier in G'burg is ook een dienst in de kerk en daar ga ik heen
Dat is snel gegaanquote:
Ja we hebben Willow net opgehaaldquote:
Aye, veels te snel.quote:
Ah, toch nog wat goed nieuws dus.quote:Ja we hebben Willow net opgehaaldHij moet maandag wel terug voor nog meer onderzoek en donderdag dan weten ze waarschijnlijk definitief of het een ontsteking van de lever is
Als dat niet zo is dan zou het toch zijn hart kunnen zijn of gewoon ordinaire rugpijn
Ik kan het inderdaad lezen en dat is wel indrukwekkend ja. Sowieso haar foto's maken het nog een stuk persoonlijker. In en in triestquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Moment stilte vandaag... De klok in Old main werd geluid en mensen bleven er voor stilstaan. Ik was in kunstgeschedenis op dat moment maar ook wij waren stil en in gedachten bij het luiden van de klok.
het is allemaal erg indrukwekkend geweest deze week... De service is over een half uur en ik ga er met mijn baas en mensen van de office heen... School heeft het wel allemaal heel goed aangepakt en de studenten zijn meer united dan ooit. (Ik weet niet of je dit kan lezen zonder lid te zijn, maar wie weet. Het brengt me elke keer in tranen: http://www.facebook.com/groups/456718257713138/)
Mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Moment stilte vandaag... De klok in Old main werd geluid en mensen bleven er voor stilstaan. Ik was in kunstgeschedenis op dat moment maar ook wij waren stil en in gedachten bij het luiden van de klok.
het is allemaal erg indrukwekkend geweest deze week... De service is over een half uur en ik ga er met mijn baas en mensen van de office heen... School heeft het wel allemaal heel goed aangepakt en de studenten zijn meer united dan ooit. (Ik weet niet of je dit kan lezen zonder lid te zijn, maar wie weet. Het brengt me elke keer in tranen: http://www.facebook.com/groups/456718257713138/)
Wel "grappig" dat je meteen het ergste denkt terwijl het ook zo'n suffe klacht als rugpijn kan zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef Soempie het volgende:
Fijn dat Willow weer lekker thuis is. En hopelijk was het de rugpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |