Vanmorgen heb ik tenminste nog een belangrijk mailtje de deur uitgedaan en een paar privételefoontjes gepleegd, maar nu komt er echt weinig uit
 Vanmorgen heb ik tenminste nog een belangrijk mailtje de deur uitgedaan en een paar privételefoontjes gepleegd, maar nu komt er echt weinig uit  

ik ben benieuwdquote:

Momenteel (semi)-actief:quote:Op donderdag 1 november 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:

Speel je geen Assassin's Creed, Wiebel?
 .
. 

Nietquote:Op donderdag 1 november 2012 14:52 schreef iamredleader het volgende:
Hier is het alt-tabben geblazen. Afwisselend vragen van een collega beantwoorden, dingen opzoeken, mailtjes sturen, klanten bellen (of gebeld worden) en natuurlijk hier aanwezig

Als ik de voorwaarden zo lees dan is deze bon dus niets waardquote:

Je hebt een punt. Maar één nachtje, onder zeer strikte beperkingen? Hij mag blij zijn dat hij niet 50% hoeft!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik de voorwaarden zo lees dan is deze bon dus niets waard

Ik draag weer andere verantwoordelijkheden! Ik weet zeker dat Soemp mijn werk een dagje over zou nemen als ik overspannen zou rakenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar één nachtje, onder zeer strikte beperkingen? Hij mag blij zijn dat hij niet 50% hoeft!
Maar het gebaar is lief hoor
 .
.

Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).quote:
 .
. 

Hier wel Windows 7, dus ik ga er een keertje mee spelenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).
Overigens heb je altijd de 'shift' modifier: alt-shift-tab is terugwaards bladeren.
Dan heb je ctrl-tab (door tabbladen in je browser skippen) en ctrl-shift-tab wederom terugbladeren.
Enz enz, als je de logica ziet gaat er een wereld aan hotkeys voor je open.
 dank voor de tip
 dank voor de tip  

Daar ging ik wel vanuitquote:Op donderdag 1 november 2012 14:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik draag weer andere verantwoordelijkheden! Ik weet zeker dat Soemp mijn werk een dagje over zou nemen als ik overspannen zou raken.

Oud nieuwsquote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).
Overigens heb je altijd de 'shift' modifier: alt-shift-tab is terugwaards bladeren.
Dan heb je ctrl-tab (door tabbladen in je browser skippen) en ctrl-shift-tab wederom terugbladeren.
Enz enz, als je de logica ziet gaat er een wereld aan hotkeys voor je open.
En voor wie computergebruik echt uitdagend wil maken (en geen RSI-problemen heeft/voorziet):
ctrl-alt-pijltje (naar onder, boven, links of rechts)

Allemaal dingen die ik niet speelquote:Op donderdag 1 november 2012 14:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Momenteel (semi)-actief:
- Skyrim (PS3)
- Fallout 3 GOTY & New Vegas GOTY (PS3) (beide al tig keer door- en uitgespeeld, blijft vet)
- Dune2, Warcraft: Orcs and Humans (DosBox)
en andere meuk ertussendoor, heb een grote collectie.
Momenteel wachtend totdat de volgende games ofwel kaskrakers blijken te zijn of voor weinig in de budgetbak belanden:
TESO (Multiplayer Skyrim ftw)
Dishonored
Bioshock 3
SimCity (de nieuwe)
 Maar omdat ACIII net is uitgekomen, kon zijn dat je dat als een grote gamerelease zag
 Maar omdat ACIII net is uitgekomen, kon zijn dat je dat als een grote gamerelease zag  

12 pizza's voor de bijeenkomst straks, we zitten met het team bij elkaar om te brainstormen voor 2013
 12 pizza's voor de bijeenkomst straks, we zitten met het team bij elkaar om te brainstormen voor 2013  

quote:Op donderdag 1 november 2012 15:33 schreef iamredleader het volgende:
we zitten met het team bij elkaar om te brainstormen voor 2013

Vooralsnog blijft hij bij de dierenarts aan het infuus vanwege de koorts en dat hij nog steeds niet kan lopen.
 Vooralsnog blijft hij bij de dierenarts aan het infuus vanwege de koorts en dat hij nog steeds niet kan lopen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |