Goeie vlucht LBquote:Op donderdag 1 november 2012 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga mn loeizware koffer weer de trappen afsjouwen en dan naar Schiphol....!
Tjuus
Fingers crossedquote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef MaJo het volgende:
Update over Willow: hij ligt nu aan het infuus omdat hij hele hoge koorts had (40,3). Ze dachten eerst aan interne bloedingen maar echo's wijzen uit dat dat niet zo is. Ze denken nu aan vocht bij zijn hart dus ze gaan meer onderzoeken doen. Als dat zo is dan kunnen ze daar wel iets aan doen maar er is nog geen zekerheid. Vanmiddag horen we meer
Ik duik weer mijn bed in, ben helemaal stuk (nog steeds ziek dus ook slecht geslapen en vroeg wakker door telefoontje over Willow) Tot later
Klopt jaquote:Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fingers crossed
Vocht om zjin hart zou verder te behandelen zijn met Furosemide en dat soort dingen.
Precies dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wiebel heeft misschien wel gelijk, maar dat doet niet af aan het gevoel dat het buiten je invloedssfeer ligt en dat is heel frustrerend
de KFC bezoekenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn de plannen voor Kentucky? Op google zie ik mooie natuurfoto's.Maar vooral veel rensport.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Thx!
Ik heb er wel zin hoor! Is een KLM vlucht dus lekker comfortabel, filmpjes en series kijken....
Sja, als je voor 1 of 2x per jaar budgetvakantie easyjet/ryanair gewend bent, dan is zo'n klm-vlucht ineens een oase van luxequote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]mooi om te lezen dat er nog mensen zijn die dat vinden
Als ze groter zijn wil ik de hele bende ook wel eens die kant op meenemen: Israel, Jordanie. Vond het zelf erg mooi en interessantquote:Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb al heel lang niet gevlogen. Vind het wel erg leuk om te doen. Wellicht volgend jaar of het jaar daarna, misschien met het hele gezin naar Israel of zo
Gefeliciteerd dusquote:Op donderdag 1 november 2012 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
6 foutjes waar ik er 21 mocht hebben
dank uquote:
Dan graag je adres hier!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:36 schreef TradeMarkie het volgende:
dank u
cadeaus mogen gewoon per post verstuurd worden.
zie DMquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
En M. krijgt tandjes, dus elke nacht tig keer uit bed. Dus ik ben ook doodmoe door die gebroken nachten. Bijna weekend, dan wil ik vragen of Wiebel een nacht over kan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |