Ik zei gisteren 40 omdat iarl een opmerking maakte over hoe lang ze binnen zat, de eerste twee weken is er nog geen sprake van zwangerschap, vandaar...quote:Op donderdag 1 november 2012 09:55 schreef MaJo het volgende:
Oh 42 dus, fout onthouden. Mijn moeder is met 44 weken bevallen dus dit valt nog hartstikke mee
Dat redden katten eerder dan hondenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik dacht dat honden tegen de 20 worden? Of ben ik in de war met katten?
Ja, naar aanleiding van één zinnetje op de radio: "Sint heeft tegenwoordig toch gewoon een iPad?"quote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
Heb jij dat zelf bedacht b.ertha? Erg leuk verhaal!
Oh, dat wist ik niet.quote:Honden kunnen makkelijk een jaar of 15 worden maar rashonden worden vaak niet zo oud. En katten worden snel boven de 20honden niet denk ik
Wat vervelendquote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
Heb jij dat zelf bedacht b.ertha? Erg leuk verhaal!
Honden kunnen makkelijk een jaar of
15 worden maar rashonden worden vaak niet zo oud. En katten worden snel boven de 20honden niet denk ik
Ah op die manier dan had ik het wel goed onthoudenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Majo wat verdrietigSterkte meiske
[..]
Ik zei gisteren 40 omdat iarl een opmerking maakte over hoe lang ze binnen zat, de eerste twee weken is er nog geen sprake van zwangerschap, vandaar...
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga een poging tot een dutje doen, stuur de inhoud van p- en dm's gerust door binnen het topic, geen idee meer wie wat weet
Doe ikquote:Op donderdag 1 november 2012 10:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vervelend
Hou me op de hoogte
Ik hou me aanbevolen, ik heb geen pm gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
stuur de inhoud van p- en dm's gerust door binnen het topic, geen idee meer wie wat weet
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?quote:
Sivertquote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?
Die ging alquote:Op donderdag 1 november 2012 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?
Ah oke.quote:
Nog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah oke.Nog niemand voor het kaartje?
Verjaardagscadeau van Nemquote:Op donderdag 1 november 2012 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je MaJo voor het kaartje gevonden? Of ging MaJo al?
Wat lief en tof.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau van Nem![]()
Maar ga je niet mee dan?
Rot om te horen dat dat toch aanhoudt Soempquote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Ik blijf inderdaad liever thuis.Voel me niet zo oke.
Ach. Da's niet fijn, mag ik vragen wat er is?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Ah lieverd dat is naar om te horenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat lief en tof.![]()
Pepernoten of kruidnoten? En waarom niet ook dat heerlijke chocolate chip cookie recent van gisteren?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb alweer een uitnodiging naar een aantal vriendinnen verstuurd om op de dag van de intocht pepernoten te komen bakkenzin in!!
Kruidnotenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pepernoten of kruidnoten? En waarom niet ook dat heerlijke chocolate chip cookie recent van gisteren?
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kruidnotenmaar pepernoten is gewoon een betere naam
Mwah, ik ga dat CCK-recept proberen binnenkortquote:Ennem, misschien dat we ook nog wel wat anders bakken ja, maar dat weet ik nog niet
Wauwquote:Op donderdag 1 november 2012 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog wel binnenkort een ander recept maken:
Raw brownie
Lekker en gezond!!
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah lieverd dat is naar om te horenNasleep van je moeders overlijden? Kusje op je neus
Oooh wat een rotcombinatie ja....quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, nasleep. En het is gewoon klote dat ik m'n broer niet kan bereiken, want zijn handtekening heeft om verschillende redenen heel veel haast. En Wiebel zegt wel steeds heel rationeel dat alles goed komt, maar ik ben er elke dag mee bezig en word er gewoon heel moe van (en boos, verdrietig en weet ik wat).
En M. krijgt tandjes, dus elke nacht tig keer uit bed. Dus ik ben ook doodmoe door die gebroken nachten. Bijna weekend, dan wil ik vragen of Wiebel een nacht over kan nemen.
Wiebel heeft misschien wel gelijk, maar dat doet niet af aan het gevoel dat het buiten je invloedssfeer ligt en dat is heel frustrerendquote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
Ja, nasleep. En het is gewoon klote dat ik m'n broer niet kan bereiken, want zijn handtekening heeft om verschillende redenen heel veel haast. En Wiebel zegt wel steeds heel rationeel dat alles goed komt, maar ik ben er elke dag mee bezig en word er gewoon heel moe van (en boos, verdrietig en weet ik wat).
Dat is zeker pittig - Wiebel inschakelenquote:En M. krijgt tandjes, dus elke nacht tig keer uit bed. Dus ik ben ook doodmoe door die gebroken nachten. Bijna weekend, dan wil ik vragen of Wiebel een nacht over kan nemen.
quote:En nu ga ik M. vermaken, voordat hij nog meer uit de kast trekt.![]()
Dat is ook heel rot helemaal, vooral dat je je broer niet kunt bereiken en je natuurlijk sowieso al een moeilijke relatie met hem hebt. Maar hij was dus ook niet bij de begrafenis begrijp ik?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
En M. krijgt tandjes, dus elke nacht tig keer uit bed. Dus ik ben ook doodmoe door die gebroken nachten. Bijna weekend, dan wil ik vragen of Wiebel een nacht over kan nemen.
En nu ga ik M. vermaken, voordat hij nog meer uit de kast trekt.![]()
Oja, B. ik zie die kindjes echt al helemaal opgaan in het verhaal.![]()
![]()
Met die redenatie hebben mensen met een iets hoger inkomen ook RECHT op een iets duurder huis. Maar dat is nu vaak een probleem...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je voor een zelfde huis meer moet betalen, dat is inderdaad niet eerlijk. Maar als je veel verdient moet je gewoon niet in zo'n goedkoop huis wonen, dat is voor mensen met een laag inkomen. Ze gaan die huren nu verhogen om ervoor te zorgen dat deze mensen sneller verhuizen en dat deze weer vrijkomen voor mensen die er wel recht op hebben, en dat vind ik inderdaad wel eerlijk
Ik ben het ook met je eens dat er meer huizen moeten komen voor de middeninkomens, want er zit nu een groot gat. Zo ken ik zat mensen die geen aanspraak maken op sociale huur maar waarvoor particuliere huur te duur is, dat moet zeker aangepakt wordenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met die redenatie hebben mensen met een iets hoger inkomen ook RECHT op een iets duurder huis. Maar dat is nu vaak een probleem...
Als je dan particulier moet gaan huren, hou je netto een stuk minder over dan mensen met een ietsje lager inkomen die sociaal huren. Gevolg: meer verdienen wordt ontmoedigd want je houdt er netto minder aan over.
Zo lang er nu geen grote zooi staat zou ik het gewoon wel doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef iamredleader het volgende:
Zal ik de lunchtafel gaan klaarzetten? Voel me een klein beetje recalcitrant, laat een ander het maar lekker doenaan de andere kant, ik wil zelf op tijd eten, omdat er nog een drukke middag+avond aan zit te komen
Goeie vlucht LBquote:Op donderdag 1 november 2012 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga mn loeizware koffer weer de trappen afsjouwen en dan naar Schiphol....!
Tjuus
Fingers crossedquote:Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef MaJo het volgende:
Update over Willow: hij ligt nu aan het infuus omdat hij hele hoge koorts had (40,3). Ze dachten eerst aan interne bloedingen maar echo's wijzen uit dat dat niet zo is. Ze denken nu aan vocht bij zijn hart dus ze gaan meer onderzoeken doen. Als dat zo is dan kunnen ze daar wel iets aan doen maar er is nog geen zekerheid. Vanmiddag horen we meer
Ik duik weer mijn bed in, ben helemaal stuk (nog steeds ziek dus ook slecht geslapen en vroeg wakker door telefoontje over Willow) Tot later
Klopt jaquote:Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fingers crossed
Vocht om zjin hart zou verder te behandelen zijn met Furosemide en dat soort dingen.
Precies dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wiebel heeft misschien wel gelijk, maar dat doet niet af aan het gevoel dat het buiten je invloedssfeer ligt en dat is heel frustrerend
de KFC bezoekenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn de plannen voor Kentucky? Op google zie ik mooie natuurfoto's.Maar vooral veel rensport.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Thx!
Ik heb er wel zin hoor! Is een KLM vlucht dus lekker comfortabel, filmpjes en series kijken....
Sja, als je voor 1 of 2x per jaar budgetvakantie easyjet/ryanair gewend bent, dan is zo'n klm-vlucht ineens een oase van luxequote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]mooi om te lezen dat er nog mensen zijn die dat vinden
Als ze groter zijn wil ik de hele bende ook wel eens die kant op meenemen: Israel, Jordanie. Vond het zelf erg mooi en interessantquote:Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb al heel lang niet gevlogen. Vind het wel erg leuk om te doen. Wellicht volgend jaar of het jaar daarna, misschien met het hele gezin naar Israel of zo
Gefeliciteerd dusquote:Op donderdag 1 november 2012 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
6 foutjes waar ik er 21 mocht hebben
dank uquote:
Dan graag je adres hier!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:36 schreef TradeMarkie het volgende:
dank u
cadeaus mogen gewoon per post verstuurd worden.
zie DMquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Soempie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |