Wellicht dat ik daar volgend jaar een keer op terugkomquote:Op donderdag 1 november 2012 08:34 schreef iamredleader het volgende:
Ik herhaal maar even wat ik gisteravond al zei: ik wil prima een "masterclass" geven voor geinteresseerden, over woningfinancieringen in het algemeen en ook om per casus vragen te beantwoorden
twitter:RuisOpJeBuis twitterde op woensdag 31-10-2012 om 19:59:32Gefeliciteerd @RianneBB, @esthertje89 en @jetHenriette. Jullie hebben een #skyfall t-shirt gewonnen. Graag je adres DM’en! reageer retweet
Graagquote:Op donderdag 1 november 2012 08:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wellicht dat ik daar volgend jaar een keer op terugkom![]()
Ik ookquote:Maar ik vind het wel altijd heerlijk dat hier zo diverse kennis is!
Hopelijk wat activiteit!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
Ik lig maar weer eens aan de ctg
quote:Op donderdag 1 november 2012 08:42 schreef Etcetera het volgende:
twitter:RuisOpJeBuis twitterde op woensdag 31-10-2012 om 19:59:32Gefeliciteerd @RianneBB, @esthertje89 en @jetHenriette. Jullie hebben een #skyfall t-shirt gewonnen. Graag je adres DM’en! reageer retweet
Och jeetje. Nog steeds geen beweging??quote:Op donderdag 1 november 2012 08:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
Ik lig maar weer eens aan de ctg
quote:Op donderdag 1 november 2012 08:42 schreef Etcetera het volgende:
Yesquote:Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Soempie het volgende:
Oh, LB gaat vandaag?Heel veel plezier.
Ja, ze blijft heus niet tot d'r 18e zitten.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:37 schreef Mark het volgende:
Wij zijn hier wel gewend aan voldragen zwangerschappen, zelfs bij de tweeling. Komt allemaal goed
42+2 vandaagquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:47 schreef Mark het volgende:
Die foetus staat gewoon voor de spiegel te klagen dat ze niets heeft om aan te trekken, leer mij die vrouwen kennen
ahum, ik had 2 jongens....quote:Op donderdag 1 november 2012 09:47 schreef Mark het volgende:
Die foetus staat gewoon voor de spiegel te klagen dat ze niets heeft om aan te trekken, leer mij die vrouwen kennen
Wat is er?quote:
Die zijn inderdaad niet leuk!quote:Op donderdag 1 november 2012 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was een reactie op die flauwe opmerkingen die je altijd krijgt
Sorry.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de cliche's, oftewel ouderschapquote:Op donderdag 1 november 2012 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, ik hang al een tijdje rond in OUDquote:Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de cliche's, oftewel ouderschap
Ahhhhquote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg net een telefoontje van mijn vader dat het niet goed gaat met de hondhij kan niet meer lopen en is kortademig. Ze zijn nu naar de dierenarts maar het ziet er slecht uit
ik zit al de hele ochtend te huilen
Komt goed!!quote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, en LB: Heel veel plezier alvast!
Willow?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg net een telefoontje van mijn vader dat het niet goed gaat met de hondhij kan niet meer lopen en is kortademig. Ze zijn nu naar de dierenarts maar het ziet er slecht uit
Goeie reis LB
En Oof zei gisteren op 40 weken te zittenOof jij ook succes! Misschien heb je vandaag wel een baby in je armen
Wowquote:Op donderdag 1 november 2012 09:55 schreef MaJo het volgende:
Oh 42 dus, fout onthouden. Mijn moeder is met 44 weken bevallen dus dit valt nog hartstikke mee
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:53 schreef MaJo het volgende:
12 jaar, wat voor een golden retriever vrij oud is.quote:
quote:Sinterklaas en pieten komen binnen, doen introductie enz. Dan vertelt Sinterklaas dat hij tegenwoordig zo modern is en ook een iPad heeft. Zelfs het hele boek van Sinterklaas staat erop! Hij trekt zijn iPad tevoorschijn die in een mooie sleeve zit (grote rode envelop met gouden kruis erop). Samen met de pieten laat hij zijn hoe geweldig dat wel niet is: Er staan ook allemaal foto's op van Spanje, de boot, Amerigo, de intocht, werkende Pieten, enzovoorts. En hij kan ook zo makkelijk kijken wanneer hij waar moet zijn dus hij komt nooit meer te laat (laat agenda zien vol met pakjesavonden en tv-opnamen). En hij heeft alle schoentekeningen van kindertjes bij de hand (laat een paar foto's van tekeningen zien). En wat pas helemaal fijn is: Hij heeft ook alle namen en adressen van kindertjes, hun verlanglijstjes en of ze stout of lief zijn geweest, zo bij de hand! Zo weet hij welk kindje welk cadeautje moet krijgen. Laten we eens even gaan kijken. En net op dat moment....
O nee, de batterij is leeg! Wat nu?
Kinderen: Opladen!
Piet wil de oplader uit de zak pakken maar kan hem niet vinden. "Waar zou hij kunnen zijn? Ik was net op de gang, daar kan hij toch niet zijn?'"
Kinderen gaan kijken, vinden niks. Paar keer herhalen.
Piet zegt: nou sint, dan zit er niets anders op, we moeten maar weer gaan. Hij tilt de zak met cadeautjes op, daar ligt de oplader (duidelijk herkenbaar als dé oplader door rode Sintachtige versiersels ofzo) onder en de kinderen worden wild. " Daar ligt ie"
Piet zet zak neer: "waarom schreeuwen julie zo? we gaan echt hoor" Tilt zak weer op.
Kinderen: Daar onder de zak!
Piet: "Wat zeggen jullie nou?" Schuift zak een beetje en oplader schuift mee. " Ik zie niks?!"
Kinderen: Nee, erónder!
Piet tilt zak op: "Ooooh!"
Sint: "Domme Piet, wilden we bijna weggaan zonder deze lieve kindjes cadeautjes te geven!"
Oplader gaat in iPad, die komt tot leven, Sinterklaas zoekt de kinderen op die met naam en foto erin staan (en verlanglijstje als dat bekend is) en ook met wat stoute en lieve feitjes. Eventueel kun je hier ook gênante foto's/verhalen van hun ouders in verstoppen, je gaf aan dat leuk te vinden. Kinderen krijgen cadeaus, enzovoorts.
De rest kun je zelf wel invullen, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |