Jee, net gepost nadat ik naar bed ging. Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze is er inderdaadHet was snel en heftig, later meer
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:55 schreef Mark het volgende:
Ja, en een stukje huisvlijt van de oudste natuurlijk. Volgens mij heeft mijn vrouw vergeten bij het kdv door te geven dat ik jarig ben, maar dat vind ik niet zo erg want met vaderdag kreeg ik 3x dezelfde CD met vaderliedjes
Ha, een vraag over het hoge noordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoor net dat ik van het weekend in Leeuwarden ben, een heel weekend. Iemand aanraders voor overdag en 's avonds?
Dat is alvast goed nieuws.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef MaJo het volgende:
Willow update: hij kan weer lopenNu afwachten op de uitslag van zijn lever maar het ziet er al stukken beter uit dan gisteren
ben het hele weekend in Leeuwarden, welke kroegen ed zijn de moeite op vrijdag en zaterdagavond?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ha, een vraag over het hoge noorden. Ben je specifiek naar iets op zoek of wil je gewoon de tijd doden op een of andere manier?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef MaJo het volgende:
Willow update: hij kan weer lopenNu afwachten op de uitslag van zijn lever maar het ziet er al stukken beter uit dan gisteren
Voor speciaalbier kan je het beste naar de Stroohoed gaan, wil je iets jonger publiek om je heen en hardere muziek dan is De Markies een goede optie. Paddy's is een aardig fijne Ierse pub, in Scooters treedt regelmatig een bandje op. Mukkes is geschikt om bier te hijsen met harde rock en metal op de achtergrond. De Gloppe is een disco waar veel mensen vlak voor sluitingstijd naartoe gaan, omdat je daar nog een goede kans hebt binnen te komen (zelf vind ik er weinig aan, maar ik hou ook niet zo van disco's). Verder zijn er nog genoeg andere mogelijkheden, dus je vindt sowieso wel watquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben het hele weekend in Leeuwarden, welke kroegen ed zijn de moeite op vrijdag en zaterdagavond?
Hoe kreeg je dat voor elkaar? Heb je Google je verjaardag laten weten?quote:
Oh ik ook. En ben gelijk braaf de ragertjes gaan kopen, dat was 2-3 maanden geleden. En heb er misschien een handvol gebruikt. Volgens mijn tandarts moest ik het 2 keer per wekk doen. Maar waar moet ik de tijd vandaan nemen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:06 schreef Soempie het volgende:
Over je eetgewoonten?
Ik kreeg hier alleen een spoedcursus hoe gebruik je een ragertje.Niet dat ik dat ooit doe.
Misschien in de tijd dat je op de wc zit?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Oh ik ook. En ben gelijk braaf de ragertjes gaan kopen, dat was 2-3 maanden geleden. En heb er misschien een handvol gebruikt. Volgens mijn tandarts moest ik het 2 keer per wekk doen. Maar waar moet ik de tijd vandaan nemen?
dat is een lange zitquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien in de tijd dat je op de wc zit?
Ik heb het 3 dagen volgehouden geloof ik.
Mjah, kan ik mij wel voorstellen. Had zelf in oktober ook zo'n 60 berichten, en ook van mensen die ik al jaren lang niet meer heb gezien of gesproken. Was voor mij gelijk reden om de "vriendenlijst" wat op te schonenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga m'n verjaardag van FB halenheel leuk al die berichtjes, maar ik weet gewoon dat sommige mensen ze er neer zetten omdat FB aangeeft dat ik jarig ben - sommigen heb ik echt al jįren niet meer gezien of gesproken. En dat irriteert me mateloos eerlijk gezegd
Maar er is maar een handjevol die je verjaardag uit zijn of haar hoofd weet lijkt mequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Vooral het feit dat mensen het niet zouden weten als het er niet zou staan, stoort me. Daardoor komt het bij mij echt heel nep over, ik hou niet van nep.
En jij bent goed aangekomen zie ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Etc en Mark gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
En nog geen update van Ophelia? Die ligt hopelijk te genieten
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:43 schreef Mark het volgende:
Je bent gek
10 september 2013: de tweeling gaat naar school
Ik weet die van jou en Jair uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Overigens weet ik ook echt niet iedereen zijn of haar verjaardag uit m'n hoofd. Dan is de OP van onze AKQSC wel eens handig, of Facebook of de agenda op de wc
Jair is makkelijk te onthouden omdat hij de tweede van de tweede jarig isquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn dag is de tweede van de maand, zelfde dag van de maand als Jair.
Lior: 09.05 dit jaar.
Van sommige mensen weet ik precies wanneer ze jarig zijn, maar dan sta ik er op de dag zelf niet bij stil welke datum het eigenlijk is en vergeet ik alsnog te feliciterenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Overigens weet ik ook echt niet iedereen zijn of haar verjaardag uit m'n hoofd. Dan is de OP van onze AKQSC wel eens handig, of Facebook of de agenda op de wc
Helaas, alt-tab is mijn vriendquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Tinuviel het volgende:
Iarl heb je nog werk te doen? Anders mag je ook vast naar huis komen
Jij bent ook lekker makkelijk, ik moet altijd aan het boek van Harry Potter 7 denkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef MaJo het volgende:
Ik weet die van jou en Jair uit mijn hoofdDie van Tinuviel wel de juiste maand, Lior weet ik niet
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip als je wat moois en onvoorspelbaars wilt zien: laat de deur van je vriezer anderhalve week op een kier staan. Heeft wel nadelige gevolgen voor de beschikbare opslagruimte en het gemak waarmee je producten uit de vriezer kunt halen.
Dat hebben we laatst dus ook gehad, gevolg: de vriezerlade kon niet meer open door al het ijsquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip als je wat moois en onvoorspelbaars wilt zien: laat de deur van je vriezer anderhalve week op een kier staan. Heeft wel nadelige gevolgen voor de beschikbare opslagruimte en het gemak waarmee je producten uit de vriezer kunt halen.
Haha bingoquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker makkelijk, ik moet altijd aan het boek van Harry Potter 7 denken
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef MaJo het volgende:
Haha bingo![]()
En daarom onthoud ik weer makkelijk als mensen dezelfde dag als de maand jarig is, zoals Jair dus de 2e van de 2e
Grappige is dat ik dat alweer vergeten wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef Tinuviel het volgende:
Die van jou is ook makkelijk te onthouden, Majo, in ieder geval na Harry Potter. 0707. Moet wel even over het jaartal nadenken?
En jij op een haar na niet de 10e van de 10equote:
Proost!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
Het is inmiddels bier uur, dus de flesjes komen uit de koelkast
Oh ja kloptquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
Majo jij bent gelijk met mn vader jarig.
Hier ook niet. Maar ik ga over 10 minuten naar huisquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja klopt![]()
En waarom is het op mijn werk nooit bier uur
Ow dat is helemaal luxe. En erg lekker!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Tinuviel het volgende:
Bij ons worden er vrijdagmiddag soms zelfs coctails gemixt.
Dat is een snelle 10 minutenquote:
Nopequote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Tinuviel het volgende:
Zo soep staat op het vuur. Aardappelen zijn gekookt. Straks lekker in de oven. Niemand meer suggesties voor gebakken zoete aardappel uit de oven trouwens?
Ja, die uitnodiging voor de TGIFTLFOTM is geweldigquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Tinuviel het volgende:
Bij ons worden er vrijdagmiddag soms zelfs coctails gemixt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, zorg dat ze op tijd klaar zijn als ik thuiskomquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Tinuviel het volgende:
Zo soep staat op het vuur. Aardappelen zijn gekookt. Straks lekker in de oven. Niemand meer suggesties voor gebakken zoete aardappel uit de oven trouwens?
Hoe laat is dat dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, zorg dat ze op tijd klaar zijn als ik thuiskom
G is niet zo'n internetter dus ik denk niet dat hij dat gaat doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:25 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje etcie!
Majo, G uitnodigen om mee te posten?
Fijne sabat!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Dit is dan ook mijn laatste post hier, fijn weekend allemaal
Yayquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Dit is dan ook mijn laatste post hier, fijn weekend allemaal
ik was er wel klaar mee eigenlijk. Mooi op tijd voor de trein de vertraagde trein waardoor ik nog eerder thuis was!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een snelle 10 minutenFijn weekend
Ik moet nog ruim een uurHet is dat ik een uur eerder ben begonnen vandaag, ik anders had ik nog ruim 2 uur gemoeten
Sterkte mopquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bizar contrast wel, trouwens, helemaal blij nog van de baby van Ophelia, maar vanmiddag is ook de begrafenis. Zijzelf wordt begraven in Georgia, en er is een bus daarheen ook, maar hier in G'burg is ook een dienst in de kerk en daar ga ik heen
Dat is snel gegaanquote:
Ja we hebben Willow net opgehaaldquote:
Aye, veels te snel.quote:
Ah, toch nog wat goed nieuws dus.quote:Ja we hebben Willow net opgehaaldHij moet maandag wel terug voor nog meer onderzoek en donderdag dan weten ze waarschijnlijk definitief of het een ontsteking van de lever is
Als dat niet zo is dan zou het toch zijn hart kunnen zijn of gewoon ordinaire rugpijn
Ik kan het inderdaad lezen en dat is wel indrukwekkend ja. Sowieso haar foto's maken het nog een stuk persoonlijker. In en in triestquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Moment stilte vandaag... De klok in Old main werd geluid en mensen bleven er voor stilstaan. Ik was in kunstgeschedenis op dat moment maar ook wij waren stil en in gedachten bij het luiden van de klok.
het is allemaal erg indrukwekkend geweest deze week... De service is over een half uur en ik ga er met mijn baas en mensen van de office heen... School heeft het wel allemaal heel goed aangepakt en de studenten zijn meer united dan ooit. (Ik weet niet of je dit kan lezen zonder lid te zijn, maar wie weet. Het brengt me elke keer in tranen: http://www.facebook.com/groups/456718257713138/)
Mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Moment stilte vandaag... De klok in Old main werd geluid en mensen bleven er voor stilstaan. Ik was in kunstgeschedenis op dat moment maar ook wij waren stil en in gedachten bij het luiden van de klok.
het is allemaal erg indrukwekkend geweest deze week... De service is over een half uur en ik ga er met mijn baas en mensen van de office heen... School heeft het wel allemaal heel goed aangepakt en de studenten zijn meer united dan ooit. (Ik weet niet of je dit kan lezen zonder lid te zijn, maar wie weet. Het brengt me elke keer in tranen: http://www.facebook.com/groups/456718257713138/)
Wel "grappig" dat je meteen het ergste denkt terwijl het ook zo'n suffe klacht als rugpijn kan zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef Soempie het volgende:
Fijn dat Willow weer lekker thuis is. En hopelijk was het de rugpijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |