Misschien in de tijd dat je op de wc zit?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Oh ik ook. En ben gelijk braaf de ragertjes gaan kopen, dat was 2-3 maanden geleden. En heb er misschien een handvol gebruikt. Volgens mijn tandarts moest ik het 2 keer per wekk doen. Maar waar moet ik de tijd vandaan nemen?
dat is een lange zitquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien in de tijd dat je op de wc zit?
Ik heb het 3 dagen volgehouden geloof ik.
Mjah, kan ik mij wel voorstellen. Had zelf in oktober ook zo'n 60 berichten, en ook van mensen die ik al jaren lang niet meer heb gezien of gesproken. Was voor mij gelijk reden om de "vriendenlijst" wat op te schonenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga m'n verjaardag van FB halenheel leuk al die berichtjes, maar ik weet gewoon dat sommige mensen ze er neer zetten omdat FB aangeeft dat ik jarig ben - sommigen heb ik echt al jįren niet meer gezien of gesproken. En dat irriteert me mateloos eerlijk gezegd
Maar er is maar een handjevol die je verjaardag uit zijn of haar hoofd weet lijkt mequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Vooral het feit dat mensen het niet zouden weten als het er niet zou staan, stoort me. Daardoor komt het bij mij echt heel nep over, ik hou niet van nep.
En jij bent goed aangekomen zie ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Etc en Mark gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
En nog geen update van Ophelia? Die ligt hopelijk te genieten
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:43 schreef Mark het volgende:
Je bent gek
10 september 2013: de tweeling gaat naar school
Ik weet die van jou en Jair uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Overigens weet ik ook echt niet iedereen zijn of haar verjaardag uit m'n hoofd. Dan is de OP van onze AKQSC wel eens handig, of Facebook of de agenda op de wc
Jair is makkelijk te onthouden omdat hij de tweede van de tweede jarig isquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn dag is de tweede van de maand, zelfde dag van de maand als Jair.
Lior: 09.05 dit jaar.
Van sommige mensen weet ik precies wanneer ze jarig zijn, maar dan sta ik er op de dag zelf niet bij stil welke datum het eigenlijk is en vergeet ik alsnog te feliciterenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Overigens weet ik ook echt niet iedereen zijn of haar verjaardag uit m'n hoofd. Dan is de OP van onze AKQSC wel eens handig, of Facebook of de agenda op de wc
Helaas, alt-tab is mijn vriendquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Tinuviel het volgende:
Iarl heb je nog werk te doen? Anders mag je ook vast naar huis komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |