6 Dagen lopen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een mooi rondje voor 6 dagen lopen.

Nee, dit keer niet!quote:Op vrijdag 2 november 2012 03:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
6 Dagen lopen?
Had je straf of zo?

quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze is er inderdaadHet was snel en heftig, later meer

gefeliciteerd
 gefeliciteerd  

gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

gefeliciteerd mama Ophelia
 gefeliciteerd mama Ophelia  

quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

Gefeliciteerd!
 Gefeliciteerd!  

Thanksquote:

Wow eindelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

Van harte gefeliciteerd!!!
 Van harte gefeliciteerd!!!   

ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* naar Google gaat. Niks ziet.

Toch nog iets goeds dan vanochtend.
 Toch nog iets goeds dan vanochtend. En die zag de tandarts pas toen hij de foto's bekeek die nog even gemaakt werden. Aan de buitenkant is niets te zien, maar d'r zit dus wel een gat
 En die zag de tandarts pas toen hij de foto's bekeek die nog even gemaakt werden. Aan de buitenkant is niets te zien, maar d'r zit dus wel een gat  

Wat tof!quote:

Gaatjes... hoeft nog geen probleem te zijn, toch? Zeker als het nog niet aan de buitenkant zit, dan kan er toch nu preventief worden gehandeld?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:52 schreef Etcetera het volgende:
Ja heToch nog iets goeds dan vanochtend.
Ik heb gaatjesEn die zag de tandarts pas toen hij de foto's bekeek die nog even gemaakt werden. Aan de buitenkant is niets te zien, maar d'r zit dus wel een gat

Mee eens, leuk is anders (en al helemaal op je verjaardag). Heeft E wel netjes voor je gezongen vanochtend?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:55 schreef Etcetera het volgende:
Ja, da's waar. Maar eerst horen dat het er goed uitziet en dat ik alleen wat beter moet poetsen rechtsonder en dįn nog gaatjes te horen krijgen is niet leuk

zit hier toch over een paar flauwe grappen te denken. Helaas is het nog geen vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens, leuk is anders (en al helemaal op je verjaardag). Heeft E wel netjes voor je gezongen vanochtend?

Gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens, leuk is anders (en al helemaal op je verjaardag). Heeft E wel netjes voor je gezongen vanochtend?

Het gat zit vrij dicht bij een zenuwquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt altijd nog beter dan dat ze zeggen dat ze een wortelkanaalbehandeling een goed idee vinden

En dan moet ik vrijdag nog eens heen voor een tandsteencontrole en een gesprek over mijn eetgewoonten. Waar is de tijd gebleven dat poetsen genoeg was
 En dan moet ik vrijdag nog eens heen voor een tandsteencontrole en een gesprek over mijn eetgewoonten. Waar is de tijd gebleven dat poetsen genoeg was  

Niet dat ik dat ooit doe.
 Niet dat ik dat ooit doe.  

Ergens in de wereld is het al vrijdagmiddag. Bring it onquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit hier toch over een paar flauwe grappen te denken. Helaas is het nog geen vrijdagmiddag...

Hoezo gelukkig niet? Hoe vals het ook is, als er voor je gezongen wordt op je verjaardag begint de dag speciaalquote:

Hmpf, succes ermeequote:Het gat zit vrij dicht bij een zenuw
Het glazuur is sterk enzo, maar net tussen de kiezen zit er een gaatje en nu heb ik dus blijkbaar een praktisch holle kiesEn dan moet ik vrijdag nog eens heen voor een tandsteencontrole en een gesprek over mijn eetgewoonten. Waar is de tijd gebleven dat poetsen genoeg was

Jee, net gepost nadat ik naar bed ging. Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:55 schreef Mark het volgende:
Ja, en een stukje huisvlijt van de oudste natuurlijk. Volgens mij heeft mijn vrouw vergeten bij het kdv door te geven dat ik jarig ben, maar dat vind ik niet zo erg want met vaderdag kreeg ik 3x dezelfde CD met vaderliedjes
 en
 en  tegelijk
 tegelijk  

Nu afwachten op de uitslag van zijn lever maar het ziet er al stukken beter uit dan gisteren
 Nu afwachten op de uitslag van zijn lever maar het ziet er al stukken beter uit dan gisteren  

Ha, een vraag over het hoge noordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoor net dat ik van het weekend in Leeuwarden ben, een heel weekend. Iemand aanraders voor overdag en 's avonds?
 . Ben je specifiek naar iets op zoek of wil je gewoon de tijd doden op een of andere manier?
. Ben je specifiek naar iets op zoek of wil je gewoon de tijd doden op een of andere manier?

Dat is alvast goed nieuws.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef MaJo het volgende:
Willow update: hij kan weer lopenNu afwachten op de uitslag van zijn lever maar het ziet er al stukken beter uit dan gisteren

ben het hele weekend in Leeuwarden, welke kroegen ed zijn de moeite op vrijdag en zaterdagavond?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ha, een vraag over het hoge noorden. Ben je specifiek naar iets op zoek of wil je gewoon de tijd doden op een of andere manier?

quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef MaJo het volgende:
Willow update: hij kan weer lopenNu afwachten op de uitslag van zijn lever maar het ziet er al stukken beter uit dan gisteren

Voor speciaalbier kan je het beste naar de Stroohoed gaan, wil je iets jonger publiek om je heen en hardere muziek dan is De Markies een goede optie. Paddy's is een aardig fijne Ierse pub, in Scooters treedt regelmatig een bandje op. Mukkes is geschikt om bier te hijsen met harde rock en metal op de achtergrond. De Gloppe is een disco waar veel mensen vlak voor sluitingstijd naartoe gaan, omdat je daar nog een goede kans hebt binnen te komen (zelf vind ik er weinig aan, maar ik hou ook niet zo van disco's). Verder zijn er nog genoeg andere mogelijkheden, dus je vindt sowieso wel watquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben het hele weekend in Leeuwarden, welke kroegen ed zijn de moeite op vrijdag en zaterdagavond?

Hoe kreeg je dat voor elkaar? Heb je Google je verjaardag laten weten?quote:

Oh ik ook. En ben gelijk braaf de ragertjes gaan kopen, dat was 2-3 maanden geleden. En heb er misschien een handvol gebruikt. Volgens mijn tandarts moest ik het 2 keer per wekk doen. Maar waar moet ik de tijd vandaan nemen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:06 schreef Soempie het volgende:
Over je eetgewoonten?
Ik kreeg hier alleen een spoedcursus hoe gebruik je een ragertje.Niet dat ik dat ooit doe.

voor Willow.
 voor Willow.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |