ik ben benieuwdquote:
Momenteel (semi)-actief:quote:Op donderdag 1 november 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Speel je geen Assassin's Creed, Wiebel?
Nietquote:Op donderdag 1 november 2012 14:52 schreef iamredleader het volgende:
Hier is het alt-tabben geblazen. Afwisselend vragen van een collega beantwoorden, dingen opzoeken, mailtjes sturen, klanten bellen (of gebeld worden) en natuurlijk hier aanwezig
Als ik de voorwaarden zo lees dan is deze bon dus niets waardquote:
Je hebt een punt. Maar één nachtje, onder zeer strikte beperkingen? Hij mag blij zijn dat hij niet 50% hoeft!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik de voorwaarden zo lees dan is deze bon dus niets waard
Ik draag weer andere verantwoordelijkheden! Ik weet zeker dat Soemp mijn werk een dagje over zou nemen als ik overspannen zou rakenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar één nachtje, onder zeer strikte beperkingen? Hij mag blij zijn dat hij niet 50% hoeft!
Maar het gebaar is lief hoor
Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).quote:
Hier wel Windows 7, dus ik ga er een keertje mee spelenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).
Overigens heb je altijd de 'shift' modifier: alt-shift-tab is terugwaards bladeren.
Dan heb je ctrl-tab (door tabbladen in je browser skippen) en ctrl-shift-tab wederom terugbladeren.
Enz enz, als je de logica ziet gaat er een wereld aan hotkeys voor je open.
Daar ging ik wel vanuitquote:Op donderdag 1 november 2012 14:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik draag weer andere verantwoordelijkheden! Ik weet zeker dat Soemp mijn werk een dagje over zou nemen als ik overspannen zou raken.
Oud nieuwsquote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Windows toets + tab (in plaats van alt-tab). Zelfde functie, meer eye-candy (als je tenminste Windows Vista / 7 hebt).
Overigens heb je altijd de 'shift' modifier: alt-shift-tab is terugwaards bladeren.
Dan heb je ctrl-tab (door tabbladen in je browser skippen) en ctrl-shift-tab wederom terugbladeren.
Enz enz, als je de logica ziet gaat er een wereld aan hotkeys voor je open.
En voor wie computergebruik echt uitdagend wil maken (en geen RSI-problemen heeft/voorziet):
ctrl-alt-pijltje (naar onder, boven, links of rechts)
Allemaal dingen die ik niet speelquote:Op donderdag 1 november 2012 14:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Momenteel (semi)-actief:
- Skyrim (PS3)
- Fallout 3 GOTY & New Vegas GOTY (PS3) (beide al tig keer door- en uitgespeeld, blijft vet)
- Dune2, Warcraft: Orcs and Humans (DosBox)
en andere meuk ertussendoor, heb een grote collectie.
Momenteel wachtend totdat de volgende games ofwel kaskrakers blijken te zijn of voor weinig in de budgetbak belanden:
TESO (Multiplayer Skyrim ftw)
Dishonored
Bioshock 3
SimCity (de nieuwe)
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:33 schreef iamredleader het volgende:
we zitten met het team bij elkaar om te brainstormen voor 2013
het is wel een uitstekende dag om geboren te worden natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 16:45 schreef Mark het volgende:
Zeg Etcie, zou dat kind van Ophelia wachten tot morgen?
Ik denk het ook wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:42 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat Oof misschien nu wel bezig is, ze heeft al een paar uur niet meer gepost
Zou wel tof zijn als de bebe nu echt komtquote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.![]()
MaJo, gelukkig zijn ze dus best wel snel met het nakijken van de lever. Zo in spanning zitten is ook niks he.
ok, point takenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sja, als je voor 1 of 2x per jaar budgetvakantie easyjet/ryanair gewend bent, dan is zo'n klm-vlucht ineens een oase van luxe
alleen jammer dat Eindhoven zo ver weg isquote:
kwartiertje met de trein, stopt naast het stadion. Valt wel mee tochquote:Op donderdag 1 november 2012 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
alleen jammer dat Eindhoven zo ver weg is
vanuit deze uithoek nietquote:Op donderdag 1 november 2012 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kwartiertje met de trein, stopt naast het stadion. Valt wel mee toch
Negen uur geleden postte ze nog en een eerste bevalling kan al gauw 24 uur duren dus dat valt wel mee tochquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, nog geen baby?Hoop dat Ophelia het niet heel moeilijk heeft.
En, bed.
Dat comment ("I would of had some little droplets, but the thing is. I had Amy Winehouse in my recommendations pulling a face, with a panda riding a yellow plastic horse") klopt precies, die panda maakt het allemaal wat luchtigerquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Als afsluiter had mijn baas deze video laten zien... Kippenvel
http://m.youtube.com/watch?v=rCAwXb9n7EY
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze is er inderdaadHet was snel en heftig, later meer
![]()
Yayyyy!!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze is er inderdaadHet was snel en heftig, later meer
![]()
Waar zit jij nu, zo in het holst van de Nederlandse nacht?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yayyyy!!!!
Eindelijk dan: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!![]()
En nou bijkomen en je sufgenieten met zn drieën
Cobra een goeie reis terugquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:38 schreef MadMaster het volgende:
Ophelia, gefeliciteerd met je broekenpoepert!
Etcetera, gefeliciteerd met je verjaardag!
Vergeet ik nog iemand?
Net terug van een bourbon diner in de capitol of bourbon, Bardstown, Kentucky.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Cobra een goeie reis terug![]()
Hoe is het met jouw reis?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net terug van een bourbon diner in de capitol of bourbon, Bardstown, Kentucky.
Zit vol van mijn kop tot mijn hol...![]()
Vandaag eindelijk weer wat zon en bij de Maker's Mark distillery de Ambassador flessen opgehaald die op naam stonden van mijn overleden schoonvader. Nu zitten we in een Afro-Amerikaanse cottage uit ongeveer 1870, schitterend!!
Morgen nog hier in de buurt rondtuffen en dan zo'n 900 mijl rijden naar Orlando.
Klinkt goed, aardig stukkie rijden jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net terug van een bourbon diner in de capitol of bourbon, Bardstown, Kentucky.
Zit vol van mijn kop tot mijn hol...![]()
Vandaag eindelijk weer wat zon en bij de Maker's Mark distillery de Ambassador flessen opgehaald die op naam stonden van mijn overleden schoonvader. Nu zitten we in een Afro-Amerikaanse cottage uit ongeveer 1830, schitterend!!
Morgen nog hier in de buurt rondtuffen en dan zo'n 900 mijl rijden naar Orlando.
Dacht dat jij ging slapenquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Je hebt gelijk. 3xquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dacht dat jij ging slapen![]()
Naar je zin daar in Schotland? Betere whisky dan daar in de VS denk
Dit:quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat laatste moet kloppen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dacht dat jij ging slapen![]()
Naar je zin daar in Schotland? Betere whisky dan daar in de VS denk
Dat is uit 1870? 1970 zou ik ook wel geloven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit:
http://www.cottages.smugm(...)tage/12952442_6DtX5s
En hier net gedineerd:
http://www.kentuckybourbonhouse.com/bourbonTastingDinner.php
Van dezelfde eigenaar...
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit:
http://www.cottages.smugm(...)tage/12952442_6DtX5s
En hier net gedineerd:
http://www.kentuckybourbonhouse.com/bourbonTastingDinner.php
Van dezelfde eigenaar...
He hallo, 1830 zelfs.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is uit 1870? 1970 zou ik ook wel geloven.![]()
O.a. Strathcarron, Lochcarron, Applecross, Shieldaig, Kinlochewe.quote:
Een te enthousiaste restaurateur dan? Door de foto's kan ik het echt niet ouder schatten dan 40/50 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He hallo, 1830 zelfs.
Originele ramen en deuren zelfs nog, alles kraakt...
Dat zie je er niet aan afquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He hallo, 1830 zelfs.
Originele ramen en deuren zelfs nog, alles kraakt...
Degelijk slavenwerk wellichtquote:Op vrijdag 2 november 2012 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een te enthousiaste restaurateur dan? Door de foto's kan ik het echt niet ouder schatten dan 40/50 jaar.
Ah, die kant moet ik nog eens op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
O.a. Strathcarron, Lochcarron, Applecross, Shieldaig, Kinlochewe.
Het is uiteraard grondig gerestaureerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een te enthousiaste restaurateur dan? Door de foto's kan ik het echt niet ouder schatten dan 40/50 jaar.
Een mooi rondje voor 6 dagen lopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die kant moet ik nog eens op.
Niet vervelend ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |