SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
5. DuTank Profiel | History | Fotoboek Townie
6. Fogel Profiel | History | Fotoboek Townie
7. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
8. Gomi Profiel | History | Fotoboek
9. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
10. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
11. Bart Profiel | History | Fotoboek
12. DrNick Profiel | History | Fotoboek
13. Crutch Profiel | History | Fotoboek Busdriver/ Lover
14. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
15. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
16. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
17. Etcetera Profiel | History | Fotoboek bodyguard
18. Chuck-N0rr1s Profiel | History | FotoboekTownie
19. lynda Profiel | History | Fotoboek
20. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
21. Soempie Profiel | History | Fotoboek Sniper
22. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Lover
23. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
24. Majo Profiel | History | Fotoboek townie
25. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
26. Disana Profiel | History | FotoboekTownie
27. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townelder
28. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Maffia
Belangrijke linkjes:
nacht 1
nacht 2
nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 27-10-2012 11:38:55 ]Wat doe ik hier?
Omdat ik niet op Soempie stemde? Of omdat ik op jou stemde?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Damn op het laatst begon ik te twijfelen. Ik verdenk Erik nu zwaar
Vooral omdat jij de hetze tegen soempie aanvoerde en wat hints tegen hebt. Puur alleen omdat je op mij hebt gestemd is natuurlijk flauwekulquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik niet op Soempie stemde? Of omdat ik op jou stemde?
Wacht, ik kan me die hetze vanuit mij niet herinneren!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral omdat jij de hetze tegen soempie aanvoerde en wat hints tegen hebt. Puur alleen omdat je op mij hebt gestemd is natuurlijk flauwekulal verdenk ik etc eigenlijk ook wel
Ja, en het was Tha_erik die meteen riep dat ze vermoord werd omdat ze dan wel goed zou zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij kwam Disana met Soempie toch?
Nou, dat is wel wat gechargeerd natuurlijk, ik opperde dat als een mogelijkheid, dat de maffia haar doodmaakte omdat ze goed op weg was qua hints. Ik kon destijds ook niet weten dat Soempie onschuldig was natuurlijk. Waar jij het trouwens mee eens was, jij vond ook dat Disana goed bezig was. Bovendien vond JIJ soempie ook verdacht en stemde ook nog eens op haar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, en het was Tha_erik die meteen riep dat ze vermoord werd omdat ze dan wel goed zou zitten
True, omdat ik jou boven haar geloofde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien vond JIJ soempie ook verdacht en stemde ook nog eens op haar.
Vanmiddag was je erg actief bezig om te lobbyen tegen haar. Maar goed, ik heb op haar gestemd dus ik mag eigenlijk niks zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Het enige eigenlijk wat ik actief tegen soempie gedaan heb is direct na de nacht hints gevonden tegen haar (ook tegen Patrique en MaJo), en verder ben ik naar mijn weten niet heel actief Soempie gaan verdenken. Maar daar zou ik even voor terug moeten gaan lezen.
En datquote:
Nee, je moet echt even teruglezen. Dat is namelijk totaal niet waar. Alleen dat gedoe over babies als rare mannetjes zou je misschien zo kunnen zien, maar dat was meer het uitleggen van één gevonden hint. Verder dreigde ik op haar te gaan stemmen omdat ze mij verdacht aan het maken was (uiteindelijk niet gedaan, zoals je weet).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanmiddag was je erg actief bezig om te lobbyen tegen haar. Maar goed, ik heb op haar gestemd dus ik mag eigenlijk niks zeggen
Ok misschien leeft dat gevoel dan ten onrechte, ik ga eens teruglezen. Sowieso leuk om terug te lezen nadat je de rol weet van de gelynchte persoon, dan kunnen dingen opeens op z'n plek vallen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, je moet echt even teruglezen. Dat is namelijk totaal niet waar. Alleen dat gedoe over babies als rare mannetjes zou je misschien zo kunnen zien, maar dat was meer het uitleggen van één gevonden hint. Verder dreigde ik op haar te gaan stemmen omdat ze mij verdacht aan het maken was (uiteindelijk niet gedaan, zoals je weet).
Dat is eigenlijk het enige wat ik tegen soempie beweerd heb. Echt geen lobbyactie. Juist niet.
Zo pissed ben ik inmiddels wel. Ik hou er niet van niet te doen wat ik zelf wil, en als het dan ook nog eens voor niks is, raak ik zéér geagiteerd.quote:
En als ik ook maar 1 hint naar jou vind, lynch ik jou, naar, naar mannetje dat je er bent. Een beetje mijn bloedeigen BG opstoken. EN NU IS ZE DOODquote:
Ik heb je BG met geen vinger aangeraakt, luie donder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als ik ook maar 1 hint naar jou vind, lynch ik jou, naar, naar mannetje dat je er bent. Een beetje mijn bloedeigen BG opstoken. EN NU IS ZE DOOD
Dus je ontkent contact te hebben gehad met Etc? Beetje stoken enzo? Really?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je BG met geen vinger aangeraakt, luie donder.
Dat laatste is overigens nergens voor nodig hè, ik kan ook posts naar jou af gaan sluiten met leuke beschrijvingen erin, maar dat doe ik ook niet. Maar als je je daar prettiger bij voelt, omdat je het in een discussie niet aankan, ben ik geen spelbreker hoor, mismaakte pannenkoekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je BG met geen vinger aangeraakt, luie donder.
ik zal over een half uurtje als ik thuis ben eens een poging doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo pissed ben ik inmiddels wel. Ik hou er niet van niet te doen wat ik zelf wil, en als het dan ook nog eens voor niks is, raak ik zéér geagiteerd.
Goed zo, want ik heb weer zo eens gekeken, en ik blijf er gewoon slecht inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zal over een half uurtje als ik thuis ben eens een poging doen
Ik zei het toch verdommequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als ik ook maar 1 hint naar jou vind, lynch ik jou, naar, naar mannetje dat je er bent. Een beetje mijn bloedeigen BG opstoken. EN NU IS ZE DOOD
Jaja, je zei dat je dorp was en ik geloofde je niet. Mea culpa enzo. Maar ik hou nog wel van je. Volgende ronde kom ik wel alleen stemmen ofzoquote:
Wil je de OP nog ff aanpassen..?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:52 schreef tdrone het volgende:
pm's komen later (waarschijnlijk na middernacht)
Ik dacht dat je dramatische ode over mij ging in plaats van etciequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaja, je zei dat je dorp was en ik geloofde je niet. Mea culpa enzo. Maar ik hou nog wel van je. Volgende ronde kom ik wel alleen stemmen ofzo
Mijn dramatische ode gaat over mijn dramatische ode ja, kom niet haten op mijn dramatische ode.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dramatische ode over mij ging in plaats van etcie
Het was fijn geweest als je het nog gedeeltelijk aan me had opgedragenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn dramatische ode gaat over mijn dramatische ode ja, kom niet haten op mijn dramatische ode.
Vertel mij wat, mijn penis is eraf gehakt. Ik heb geen penis. Ik voel me genept met mijn doodquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef MaJo het volgende:
En SL's ik ben een vrouwheel irritant om over jezelf te lezen alsof je een man bent
Ik kan mijn dood daardoor ook niet echt serieus nemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vertel mij wat, mijn penis is eraf gehakt. Ik heb geen penis. Ik voel me genept met mijn dood
Present!quote:
Ja doe eens niet? Het verneukt je pohi. Of is dat soms de bedoeling hmm?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef het verdomme op.
#THa_erik omdat hij dood moet.
Nu ga ik in ONz en/of KLB mensen zoeken om mijn zielige frustraties op af te reageren
Irritant is dat inderdaad. Ik heb een ABO dus zie al die (uiteraard geweldig leuke) ABO-topics er ook nog allemaal tussen staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan ook echt niets vinden waarvan ik denk jaaah!
En de pohi van Bart is een drama voor me, misschien wil iemand die geen crew is en een ABO heeft daar eens naar kijken?
Ja en dus ook nog enorm veel crewtopics, volgens mij moet ik 4 pagina's bekijken ofzo voor ik een pagina aan gewone topics gezien heb.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Irritant is dat inderdaad. Ik heb een ABO dus zie al die (uiteraard geweldig leuke) ABO-topics er ook nog allemaal tussen staan
Ja hallo, daar betaal ik niet voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
ABO had ik ook "last van". Mijn tip is: open een andere browser en log niet in. Perfect filter
Oh dat is een goede tip voor niet luie mensen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
ABO had ik ook "last van". Mijn tip is: open een andere browser en log niet in. Perfect filter
Ha dank.. ik zat sommige mensen al te vervloekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
Waarom is iemand verdacht als ze niet op Timmmmm hebben gestemd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee of het wat is hoor, maar ik keek nog eens naar kill 2 van nacht 1:
Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar. Hij had immers niet op hem gestemd. Toen hij door een straat liep waar hij net zijn eerste vest had afgegeven aan een dankbare bewoner kwam hij een man tegen. “wil je een tweedehands brommer kopen” vroeg hij. Peter dacht even na en vroeg “hoeveel moet dat kosten? “minimaal 300,00” zei de man. “meer dan 250,00 geef ik je niet hoor” zei Peter. De man ging akkoord en Peter dacht bij zichzelf “die past mooi in de kelder tussen de andere troep die ik niet vaak gebruik."
Hij reed een berg af op de brommer terug naar huis toen hij ineens merkte dat de remmen het niet deden. Hij probeerde nog van alles maar het was al te laat en al schreeuwend viel hij te pletter in een ravijn.
AlbinoBambi
Topic: H&M #154 - Rare doorverkooppraktijken - tweedehands brommer die doorverkocht wordt
Topic: De Action #50 met bilspleten en mutsen met oren - Action wekt bij mij in ieder geval een troep die je niet veel gebruikt-associatie op.
En niet op Timmmmm gestemd bij de verkiezingen
Haha, ik zag het al en dacht al dat je die fout had gemaaktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Oh RF sorry, ik deed een edit ipv een quote, mijn reactie staat dus nu in jouw post.
"Teleurgesteld met Timmmm als winnaar"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom is iemand verdacht als ze niet op Timmmmm hebben gestemd?
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Teleurgesteld met Timmmm als winnaar"
Sure, ik zet het erbij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef lynda het volgende:
Nog een extra hint naar Sicsicsics (aanvulling op post liesje)
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld - penis afgesneden = sexsueel geweld
?
Ah zo, ja dat lijkt me dan ook ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Uit de kill: "Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar"
Iemand die niet op Timmmmm gestemd heeft, zal teleurgesteld zijn met de uitslag, me dunkt.
Hara ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef lynda het volgende:
Tha_Erik:
- Afgeslachte delen in FoBo
- Bier [26/1]De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen meet! #8
Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique oa).
Wil je die erbij zetten Liesje en hem weer ff onderaan het topic gooien voor de makkelijkheid?![]()
Ik vond de hakkende bouwvakkers van plopkweker ook wel erbij passen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef lynda het volgende:
Nu eens kijken wie de dader(s) van Dutank is.
DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.
kort:
Bouwplaats, veel kabaal / lawaai.
Hagelde kleine stukjes wit hout
ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of foboquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond de hakkende bouwvakkers van plopkweker ook wel erbij passen.
Oh ik vind de hints bij Sicssicsics egenlijk veel overtuigender.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:10 schreef lynda het volgende:
kill 1
Bloed geven #22 bloed spoot eruit?
vind hem wel heel zwak![]()
Rockfire komt ook nog uit 1977 wat natuurlijk 35 is. Weet niet of die al was genoemd of niet maar dat zag ik net toevallig op zijn fobo.
Al vind ik Erik op dit moment wel het meest passen bij kill 1.
Iets zegt mij dat Erik ook? gewoon niet te vertrouwen is dus andere kill vind ik ook best maar tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik vind de hints bij Sicssicsics egenlijk veel overtuigender.
Yep, je hebt gelijk, heb het zo overgenomen van RF maar ik haal het er gelijk uit,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of fobo
Aah pagina 2 pas.. Is dat topic niet te oud?
Oh dat is dan een beginnersfout van mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, je hebt gelijk, heb het zo overgenomen van RF maar ik haal het er gelijk uit,
Ok, eerlijk is eerlijk, ik weet dat Erik mijn maffiamaatje is maar ik heb hem ook wel eens rondes niet vertrouwd (en zat dan goed) en ik vertrouw hem deze ronde. Maar dat is niet altijd een goede graadmeter, dat weet ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat Erik ook? gewoon niet te vertrouwen is dus andere kill vind ik ook best maar toch
het is erik. Sorry erik
Nope alleen 1e pagina.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:17 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oh dat is dan een beginnersfout van mijik dacht dat de tweede pagina wel kon. Het staat ook nergens duidelijk uitgelegd.
Sneeuw, in Nederland!?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen zin meer in zoeken
hihi sneeuw buiten![]()
Geen hagel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen zin meer in zoeken
hihi sneeuw buiten![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:58 schreef lynda het volgende:
drie vlokjes ofzo![]()
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Sommige hints zouden weggezakt kunnen zijn, maar niets is zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of fobo
Aah pagina 2 pas.. Is dat topic niet te oud?
Bij tha_erik heb ik een topic gezien van de slechtste spelling oidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een mooi word documentje open, maar kan eerlijk gezegd niet veel meer vinden dan er al ismet name richting SicSicSic vind ik overtuigend...
Furthermore, de kwaliteit van de taal in de kills is wel van een niveautje Trevland (of erger)
Ja bemoei je eens niet met mijn post gedrag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doe eens niet? Het verneukt je pohi. Of is dat soms de bedoeling hmm?
Koninklijk meervoud?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:39 schreef timmmmm het volgende:
Stand is tot dusver nog steeds
Tha_Erik (2) timmmmm
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef timmmmm het volgende:
Even voor de goede orde trouwens, want ik heb zomaar het gevoel dat daar voor sommigen de schoen knelt:
Er is een mafiarol die de aanwezigheid van mafia voor sommige rollen verbergt
Oh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De stem van de burgemeester telt dubbel
Ja ja. Keivroeg man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Wakker worden Wakker worden Wakker worden
dat men geen rekening met de ninja houdt. dat of ze zijn gewoon heel dom en doen de beentjes wijd als iemand ze naaien wil. Een van de tweequote:
De rechercheur kan de ninja wel ontdekken, althans die kan wel worden aangegeven als maffia door de SL.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat men geen rekening met de ninja houdt. dat of ze zijn gewoon heel dom en doen de beentjes wijd als iemand ze naaien wil. Een van de twee
hallo ik was tot half twee bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Wakker worden Wakker worden Wakker worden
Dat zag ikquote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De rechercheur kan de ninja wel ontdekken, althans die kan wel worden aangegeven als maffia door de SL.
Dat als er gevraagd wordt hoeveel maffia er op één persoon gestemd is dat de ninja gewoon bij dat antwoord betrokken is?quote:
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat als er gevraagd wordt hoeveel maffia er op één persoon gestemd is dat de ninja gewoon bij dat antwoord betrokken is?
dm erik of hara ffquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan de OP niet updaten trouwens
Wat moet erin?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan de OP niet updaten trouwens
Erik gaat het fixen, even een streepje door de doden en de nachtpost erbijquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik gaat het fixen, even een streepje door de doden en de nachtpost erbij
Hij=zij en zij=hij.... we schrijven niet altijd bewust op het geslacht van de gekilldequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef MaJo het volgende:
En SL's ik ben een vrouwheel irritant om over jezelf te lezen alsof je een man bent
Mail je sollicitatie naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou eigenlijk blauw moeten worden gemaakt voor deze job
Ga toch fietsenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik kom over een paar uur nog een keertje langs, hebben mensen dan wél gestemd?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga toch fietsenJe kijkt zelf niet eens naar de hints, je mag niet zeiken.
We hadden gisteren allebei heel weinig tijd en ik heb mijn kills niet meer kunnen nalezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een mooi word documentje open, maar kan eerlijk gezegd niet veel meer vinden dan er al ismet name richting SicSicSic vind ik overtuigend...
Furthermore, de kwaliteit van de taal in de kills is wel van een niveautje Trevland (of erger)
Rightquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet dat ik al veel geroepen heb hier en er vaak naast zat maar ik ben er 100% zeker van dat patrique maffia is. En ik vraag het dorp om me nog 1x het voordeel van de twijfel te geven en met me mee te stemmen.
ja ga eens zoeken bijvoorbeeld. De essentie van het hele spel als je dorp bent. Oh wacht...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand misschien linkjes naar eerdere hints opgeslagen ergens? Of moet ik gaan zoeken
Pardon? Ik heb de eerste dag zat gezocht, en gisteren had ik een leven. Ondertussen heb ik geen enkele hint van jou gezien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja ga eens zoeken bijvoorbeeld. De essentie van het hele spel als je dorp bent. Oh wacht...
En jij gelooft dat die persoon de rechercheur is omdat...?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Tha_Erik (2) Bart, DrNick
Patrique (3) liesje., timmmmm
Ik stel nog één keer mijn vertrouwen in mijn medespelers. De rechercheur claimt in DM voor zeker te weten dat Patrique mob is.
Wordt mijn vertrouwen weer beschaamd, spring ik voor de trein. Be warned
Op zijn mooie blauwe ogen, en omdat hij wat dingen heeft weten te verklaren. Het is vertrouwen, al dan niet misplaatst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En jij gelooft dat die persoon de rechercheur is omdat...?
Mmkay. Ik wacht nog even wat hints af, eens kijken straks of ik nog iets kan vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zijn mooie blauwe ogen, en omdat hij wat dingen heeft weten te verklaren. Het is vertrouwen, al dan niet misplaatst.
Ik garandeer je in ieder geval dat degene die mij gefopt heeft vannacht sterft als ik inderdaad gefopt word.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mmkay. Ik wacht nog even wat hints af, eens kijken straks of ik nog iets kan vinden.
Dat zei je gisteren ook over Erik hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik garandeer je in ieder geval dat degene die mij gefopt heeft vannacht sterft als ik inderdaad gefopt word.
Boeiend...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik garandeer je in ieder geval dat degene die mij gefopt heeft vannacht sterft als ik inderdaad gefopt word.
Jij bent dood!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook over Erik hè
Quote mij die post maar, dat ik dat zei. Gisteren wist ik nog niet wie de vigilante was, dus kon ik dat nog niet beloven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ligt in een kist!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo uit het niets, zonder ook maar 1 hint.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
#Vote Patrique
Tha_Erik (2) timmmmm
Patrique (1) liesje.
Ik weet dat ik al veel geroepen heb hier en er vaak naast zat maar ik ben er 100% zeker van dat patrique maffia is. En ik vraag het dorp om me nog 1x het voordeel van de twijfel te geven en met me mee te stemmen.
Je weet dat ik gelijk heb,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo uit het niets, zonder ook maar 1 hint.
Tof
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Waar the fuck heb ik een pompstation?En wat is nerd / zeikende klanten?
Waar zie je dat aan dan? Want ik zie een diner oid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij hierop doelt. Ik moest héél goed kijken voor ik zag dat het een pompstation was, heel sterk is ie nietIig niet sterk genoeg om je hele stem op te baseren
Ik vind het ook discutabel, maar rand aan de buitenkant (overkapping dus) en die auto staat niet echt regulier geparkeerd, dus je zou er een pompstation in kunnen zien, als je je best doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan dan? Want ik zie een diner oid.
En wat is dan nerd = zeikende klant?
Te veel moeite btw om het als hint te kunnen zien imoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook discutabel, maar rand aan de buitenkant (overkapping dus) en die auto staat niet echt regulier geparkeerd, dus je zou er een pompstation in kunnen zien, als je je best doet
Wat een kuthint PPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Te veel moeite btw om het als hint te kunnen zien imo
Niet op zijn knieën, hoogstens even buigen om wat te pakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Bedankt voor dat gifje te plaatsen!
DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!
Of zien jullie op die gif niet iemand door zijn knieen zakken?
Deze is zeker mensen.
Ik begrijp jou niet zo goed...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Bedankt voor dat gifje te plaatsen!
DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!
Of zien jullie op die gif niet iemand door zijn knieen zakken?
Deze is zeker mensen.
want twee pagina's teruglezen is teveel werk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef plopkweker het volgende:
Wilt iemand even het laatste lijstje posten met hints?
Hmm misschien met die zaagsel het fobo van liesje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef lynda het volgende:
Nu eens kijken wie de dader(s) van Dutank is.
DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.
kort:
Bouwplaats, veel kabaal / lawaai.
Hagelde kleine stukjes wit hout
Niet opgevallen, wel gekekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef lynda het volgende:
[..]
want twee pagina's teruglezen is teveel werk?![]()
sorry
stop maar met zoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef plopkweker het volgende:
Hint toegevoegd![]()
Nu even doorzoeken
Valt me ook op dat opeens allerlei spelers wakker worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Rockfire het volgende:
Opvallend dat een aantal mensen ineens hints is gaan zoeken nu er is aangegeven dat de rechercheur heeft gezien dat Patrique maffia is. Zijn dit soms mede-maffia die hem nu proberen te beschermen??
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Rockfire het volgende:
Opvallend dat een aantal mensen ineens hints is gaan zoeken nu er is aangegeven dat de rechercheur heeft gezien dat Patrique maffia is. Zijn dit soms mede-maffia die hem nu proberen te beschermen??
Timmmmm heeft er ook vertrouwen in. En ik ook, maar ik verwacht niet echt dat je van mij iets zomaar aanneemtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zegt dat die rechercheur legit is? Liesje, iemand die deze ronde alleen op dorp heeft gestemd komt daar ineens mee aanzetten, waarom moeten we dan allemaal opspringen en ineens gaan stemmen op diegene?
Dankje vriendelijk, ik kijk wel naar de hints.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben nog best wel een noob in het spel... Wat is die rechercheur dan? Speciale rol oid?
Komt gewoon uit de OP.quote:Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.
Dat is het dus juistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Timmmmm heeft er ook vertrouwen in. En ik ook, maar ik verwacht niet echt dat je van mij iets zomaar aanneemt.
Danke schönquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef plopkweker het volgende:
Ik begrijp de betekenis van het woord zelf wel, maar begrijp nou niet of het een spelrol is of niet.
editquote:
Make it count, dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu nog leef, vorige ronde was ik linea recta dood.
Nou ja, als het niet zou kloppen dan mag je van mij (mwuhahaha ben benieuwd of liesje hier zo blij mee gaat zijn), de volgende dag een dubbele lynch doen om zowel mij als Liesje te lynchen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is het dus juistJuist dat jij en Liesje daar vanuit het niets mee aan komen kakken
Ben hints aan het zoeken, eindelijk niet zo moequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb doordeweeks school en dat breekt me aardig op, nu het weekend is en ik aardig uitgerust ben kan ik meezoeken...
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zegt dat die rechercheur legit is? Liesje, iemand die deze ronde alleen op dorp heeft gestemd komt daar ineens mee aanzetten, waarom moeten we dan allemaal opspringen en ineens gaan stemmen op diegene?
Dankje vriendelijk, ik kijk wel naar de hints.
Eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als het niet zou kloppen dan mag je van mij (mwuhahaha ben benieuwd of liesje hier zo blij mee gaat zijn), de volgende dag een dubbele lynch doen om zowel mij als Liesje te lynchen.
Doe ik alleen maar omdat BoL dat doet, maar mijn stem gaan 80% zeker geswitch worden voor 19:00quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.
Ik vind het juist zo opvallend dat er eerst een hele tijd geen aanwijzingen worden gepost en ineens nadat zo'n beschuldiging toch wel uit het niets op patrique wordt geuit gaan jullie allemaal hints naar vooral andere spelers posten.
Ja 1 hele sterke hint. Hoeveel nachten hebben we al gehad?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo duidelijk een hint naar iemand gezien als met dat zaagsel en hout bij Liesje. Dat hier niet meer mensen op stemmen is gewoon bespottelijk. Zegt tevens genoeg over de mensen die dan op iemand anders stemmen.
Je slaat imo een beetje door, 1 hint nou boehoequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo duidelijk een hint naar iemand gezien als met dat zaagsel en hout bij Liesje. Dat hier niet meer mensen op stemmen is gewoon bespottelijk. Zegt tevens genoeg over de mensen die dan op iemand anders stemmen.
Ik vind dit zo'n nonsens hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.
Ik vind het juist zo opvallend dat er eerst een hele tijd geen aanwijzingen worden gepost en ineens nadat zo'n beschuldiging toch wel uit het niets op patrique wordt geuit gaan jullie allemaal hints naar vooral andere spelers posten.
Goede keuze, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef plopkweker het volgende:
##unvote liesje
##vote patrique
Patrique (6) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop
Liesje (1) BoL,
Tsukkestjukke toetoet
Bedoel je de vraag? Ik weet niet of ik dat mag zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is het report van de 'rechercheur'?
Lolwat. Vijf minuten geleden stem je gezellig met PP mee en nu is ie een rare en switch jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef plopkweker het volgende:
##unvote liesje
##vote patrique
Patrique (6) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop
Liesje (1) BoL,
Tsukkestjukke toetoet
Ja, een rechercheur krijgt immers niet te horen dat Pietje of Klaasje mafia is, daar zit een ander report aan vast waar ik reuze benieuwd naar ben wil ik meegaan met de lynch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je de vraag? Ik weet niet of ik dat mag zeggen.
wie is PP? Ik stemde met BoL mee en zei daarbij dat m'n stem vrijwel zeker geswitch ging wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwat. Vijf minuten geleden stem je gezellig met PP mee en nu is ie een rare en switch je
Hoeveel maffia er op Lynda stemde. 1. En ik kan dat niet zijn want dat was al uit een eerdere vraag gebleken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, een rechercheur krijgt immers niet te horen dat Pietje of Klaasje mafia is, daar zit een ander report aan vast waar ik reuze benieuwd naar ben wil ik meegaan met de lynch.
Maar maar maar... waar komt die afkorting dan vandaan?quote:
Dat is onzin, mensen kunnen liegen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ik dat verteld heb van de rechercheur kan ik niet anders dan iedereen verdacht vinden die niet op Patrique stemt. We willen maffia dood toch?
Eik wel ja, maar eerst afwachten op de lynchquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ik dat verteld heb van de rechercheur kan ik niet anders dan iedereen verdacht vinden die niet op Patrique stemt. We willen maffia dood toch?
Tjukketjukke toetoetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
Patrique (7) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop, Hara
Liesje (1) BoL
PrincePolly. Maar die was beter in mafia dan BoL.quote:
quoten we even ivm Vliesje en Hara. Als we als townies straks hard in de kont geneukt worden, omdat al die pancakes hier liggen te gapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PrincePolly. Maar die was beter in mafia dan BoL.
Jij wordt voor mij echt met de minuut verdachter weet je dat? Je gaat helemaal niet in op het rechercheur verhaal en doet alsof je neus bloed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quoten we even ivm Vliesje en Hara. Als we als townies straks hard in de kont geneukt worden, omdat al die pancakes hier liggen te gapen
weet je wat je moet doen dan. Op mij voten. Zaagselkop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wordt voor mij echt met de minuut verdachter weet je dat? Je gaat helemaal niet in op het rechercheur verhaal en doet alsof je neus bloed.
Misschien morgen. Zoals het er nu uitziet is het heel makkelijk voor de rechercheur. Hoeveel maffia stemde er op liesje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen dan. Op mij voten. Zaagselkop.
Wat een bullshitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn ogen zijn groen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Omdat ik jou niet op je blauwe ogen geloof maar mijn eigen oordeel vel ben ik niet te vertrouwen? En iedereen die wel achter je aan loopt wel? Nee dat kan de mafia immers niet!
Klets niet.
Daar ben je dan een paar uur te laat mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:29 schreef plopkweker het volgende:
Ik stel voor om een dubbele lynch te doen vanavond, Patrique én BoL...
Moet dat een aantal uur van tevoren aangekondigd worden dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ben je dan een paar uur te laat mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja, je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen een uur van te voren nog online is en nog even gaat stemmen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Moet dat een aantal uur van tevoren aangekondigd worden dan?
[/noob]
Dat is waar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik degene was die gepost zou hebben dat de rechercheur tegen mij zei dat iemand mafia is en dat we daar dus allemaal op moeten stemmen, dan had jij ook niet zonder meer gelijk gestemd, Liesje.
Maar als timmm dan ook weer had aangegeven gesproken te hebben met de rechercheur weer wel, lijkt mij zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik degene was die gepost zou hebben dat de rechercheur tegen mij zei dat iemand mafia is en dat we daar dus allemaal op moeten stemmen, dan had jij ook niet zonder meer gelijk gestemd, Liesje.
dat vind ik dan weer verdacht. Er wijst toch nauwelijks iets naar bol? Waarom moet hij dood?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:29 schreef plopkweker het volgende:
Ik stel voor om een dubbele lynch te doen vanavond, Patrique én BoL...
ik heb ook aangrgeven dat er een mogelijkheid bestaat dat ik weer belazerd word. maar die persoon is dan vannacht dood.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar als timmm dan ook weer had aangegeven gesproken te hebben met de rechercheur weer wel, lijkt mij zo?
Duidelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen een uur van te voren nog online is en nog even gaat stemmen.
Kijk naar zijn gedrag...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer verdacht. Er wijst toch nauwelijks iets naar bol? Waarom moet hij dood?
En ik neem aan dat die persoon dat ook weet, dus die zal dan toch dat risico niet nemen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb ook aangrgeven dat er een mogelijkheid bestaat dat ik weer belazerd word. maar die persoon is dan vannacht dood.
kquote:
Biet'jnquote:
Of ze weet dat ze dat risico niet loopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En ik neem aan dat die persoon dat ook weet, dus die zal dan toch dat risico niet nemen?
"ze"? Volgens mij is er niet gesproken over een hij of een zij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Of ze weet dat ze dat risico niet loopt.
yepquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Staat Sicsicsic trouwens op scherp qua niet stemmen?
liesje is bij mijn weten een ze.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
"ze"? Volgens mij is er niet gesproken over een hij of een zij?
Maar volgens mij heeft niemand beweerd dat liesje de rechercheur is? Misschien is ze het wel hoor, ik weet het niet, maar vond het zo vreemd dat jij ineens over "ze" begint.quote:
Ik vind het vreemd dat jij denk dat ik dat denk. Ik heb dat nooit gezegd. Ik zeg alleen dat als ze foute info doorgeeft, ze niet per se risico hoeft te lopen als ze niet de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft niemand beweerd dat liesje de rechercheur is? Misschien is ze het wel hoor, ik weet het niet, maar vond het zo vreemd dat jij ineens over "ze" begint.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jij denk dat ik dat denk. Ik heb dat nooit gezegd. Ik zeg alleen dat als ze foute info doorgeeft, ze niet per se risico hoeft te lopen als ze niet de waarheid spreekt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]Jij denkt dat ik denk dat jij denkt
![]()
Nog even en we weten of ze de waarheid heeft gesproken
Dit.quote:
nog nooit dikke stront door een gieter zien gaan dus die vergelijking kan ik niet beoordelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef BeamofLight het volgende:
De SL is geloof ik nog trager dan dikke stront door een gieter
Jij doet het de volgende ronde en dan vliegensvlugquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef BeamofLight het volgende:
De SL is geloof ik nog trager dan dikke stront door een gieter
die 7 uur deadline haal ik zelden, dus neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij doet het de volgende ronde en dan vliegensvlug?
jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
tdrone blijf je nog even hangen voor het openen van het nieuwe topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |