abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:14:37 #1
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118471938

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
5. DuTank Profiel | History | Fotoboek Townie
6. Fogel Profiel | History | Fotoboek Townie
7. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
8. Gomi Profiel | History | Fotoboek
9. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
10. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
11. Bart Profiel | History | Fotoboek
12. DrNick Profiel | History | Fotoboek
13. Crutch Profiel | History | Fotoboek Busdriver/ Lover
14. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
15. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
16. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
17. Etcetera Profiel | History | Fotoboek bodyguard
18. Chuck-N0rr1s Profiel | History | FotoboekTownie
19. lynda Profiel | History | Fotoboek
20. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
21. Soempie Profiel | History | Fotoboek Sniper
22. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Lover
23. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
24. Majo Profiel | History | Fotoboek townie
25. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
26. Disana Profiel | History | FotoboekTownie
27. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townelder
28. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Maffia

Belangrijke linkjes:
nacht 1
nacht 2
nacht 3

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 27-10-2012 11:38:55 ]
Wat doe ik hier?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:25:24 #2
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118472365
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Damn op het laatst begon ik te twijfelen. Ik verdenk Erik nu zwaar
Omdat ik niet op Soempie stemde? Of omdat ik op jou stemde?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:31:10 #3
169210 liesje1979
pi_118472586
Hmm sniper, jammer. Gelukkig is het nu weekend en heeft iedereen ruim voldoende tijd om hints te zoeken. *O*
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:39:00 #4
169210 liesje1979
pi_118473014
Als er vannacht weer hints naar Erik gevonden worden, lynchen we hem morgen wel. *O*
We, als ik de nacht overleef that is. :')
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:42:08 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118473201
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Omdat ik niet op Soempie stemde? Of omdat ik op jou stemde?
Vooral omdat jij de hetze tegen soempie aanvoerde en wat hints tegen hebt. Puur alleen omdat je op mij hebt gestemd is natuurlijk flauwekul :D al verdenk ik etc eigenlijk ook wel :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:42:53 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118473247
Ik verwacht er vannacht eigenlijk wel aan te gaan :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:44:17 #7
169210 liesje1979
pi_118473316
Volgens mij kwam Disana met Soempie toch? :@
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:45:12 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118473367
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vooral omdat jij de hetze tegen soempie aanvoerde en wat hints tegen hebt. Puur alleen omdat je op mij hebt gestemd is natuurlijk flauwekul :D al verdenk ik etc eigenlijk ook wel :')
Wacht, ik kan me die hetze vanuit mij niet herinneren!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:46:15 #9
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118473427
Het enige eigenlijk wat ik actief tegen soempie gedaan heb is direct na de nacht hints gevonden tegen haar (ook tegen Patrique en MaJo), en verder ben ik naar mijn weten niet heel actief Soempie gaan verdenken. Maar daar zou ik even voor terug moeten gaan lezen.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:47:34 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118473488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij kwam Disana met Soempie toch? :@
Ja, en het was Tha_erik die meteen riep dat ze vermoord werd omdat ze dan wel goed zou zitten
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:49:48 #11
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118473605
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, en het was Tha_erik die meteen riep dat ze vermoord werd omdat ze dan wel goed zou zitten
Nou, dat is wel wat gechargeerd natuurlijk, ik opperde dat als een mogelijkheid, dat de maffia haar doodmaakte omdat ze goed op weg was qua hints. Ik kon destijds ook niet weten dat Soempie onschuldig was natuurlijk. Waar jij het trouwens mee eens was, jij vond ook dat Disana goed bezig was. Bovendien vond JIJ soempie ook verdacht en stemde ook nog eens op haar.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:51:10 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118473692
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Bovendien vond JIJ soempie ook verdacht en stemde ook nog eens op haar.
True, omdat ik jou boven haar geloofde.
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:53:52 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118473828
En nu blijkt ze onschuldig te zijn en ben ik opeens verdachter? Call me crazy, maar die logica volg ik echt niet.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:54:26 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118473865
Gelukkig is het in mijn hoofd logisch :')
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:56:44 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118474020
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Het enige eigenlijk wat ik actief tegen soempie gedaan heb is direct na de nacht hints gevonden tegen haar (ook tegen Patrique en MaJo), en verder ben ik naar mijn weten niet heel actief Soempie gaan verdenken. Maar daar zou ik even voor terug moeten gaan lezen.
Vanmiddag was je erg actief bezig om te lobbyen tegen haar. Maar goed, ik heb op haar gestemd dus ik mag eigenlijk niks zeggen :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig is het in mijn hoofd logisch :')
En dat :Y
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:00:29 #16
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118474197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vanmiddag was je erg actief bezig om te lobbyen tegen haar. Maar goed, ik heb op haar gestemd dus ik mag eigenlijk niks zeggen :')

Nee, je moet echt even teruglezen. Dat is namelijk totaal niet waar. Alleen dat gedoe over babies als rare mannetjes zou je misschien zo kunnen zien, maar dat was meer het uitleggen van één gevonden hint. Verder dreigde ik op haar te gaan stemmen omdat ze mij verdacht aan het maken was (uiteindelijk niet gedaan, zoals je weet).
Dat is eigenlijk het enige wat ik tegen soempie beweerd heb. Echt geen lobbyactie. Juist niet.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:02:17 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118474274
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee, je moet echt even teruglezen. Dat is namelijk totaal niet waar. Alleen dat gedoe over babies als rare mannetjes zou je misschien zo kunnen zien, maar dat was meer het uitleggen van één gevonden hint. Verder dreigde ik op haar te gaan stemmen omdat ze mij verdacht aan het maken was (uiteindelijk niet gedaan, zoals je weet).
Dat is eigenlijk het enige wat ik tegen soempie beweerd heb. Echt geen lobbyactie. Juist niet.
Ok misschien leeft dat gevoel dan ten onrechte, ik ga eens teruglezen. Sowieso leuk om terug te lezen nadat je de rol weet van de gelynchte persoon, dan kunnen dingen opeens op z'n plek vallen!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:26:59 #18
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118475509

Etcetera (bodyguard) liep al bijna anderhalf uur te zoeken naar een toilet. Hij spatte bijna uiteen na alles wat hij had gedronken bij het Oktoberfest. Hij kwam na lang zoeken eindelijk een openbaar toilet tegen en ziet alles gaan. De stroom urine bleef maar doorgaan. Toen hij bijna klaar was zag hij de deur van het toilethokje opengaan. Er kwam een man met een hakmes aanlopen en voordat hij het wis had de man zijn penis afgehakt. Het bloed spoot alle kanten op en het was maar een kwestie van tijd voordat hij geen leven meer in zich had.

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig het. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.

MaJo (townie) zat achter de kassa van het pompstation en was blij dat zijn shift er bijna op zat. Hij had erg veel zeurende en zeikende klanten aan de balie gehad en hij was ook een paar keer flink uitgescholden. Even voor sluitingstijd kwam er een kerel binnengewandeld. “Kun je me even helpen tanken want ik mijn armen zijn niet sterk genoeg om de slang naar de benzinetank te trekken.” MaJo vond het maar een vaag verhaal maar besloot toch even mee te lopen. Bij de auto aangekomen sloeg de man hem ineens vol in zijn nek waardoor hij zijn knieën zakte en groggy tegen de vlakte ging. Voordat hij het wist had hij de brandstofslang in zijn mond en liep de benzine zijn lijf in. Al snel begon hij heftig te trillen enMaJo (townie) stierf ter plekke.

Een duister figuur rende richting het pompstation en kwam zag een lichaam omringd door benzine liggen. Hij waste laat maar dood is in ieder geval dood dacht hij.

hij/zij zegt bevat geen hints
Wat doe ik hier?
  Redactie Frontpage vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:28:43 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118475604
-O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:29:22 #20
169210 liesje1979
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:30:03 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118475683
GODVERDOMME.

Nu ben ik boos. Ik luister nooit meer naar mensen
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:30:27 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118475711
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT ZEG IK JE
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:33:35 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118475857
EN IK BEN GEEN MAN

:(
With four other people
And aliens
pi_118475890
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:30 schreef timmmmm het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT ZEG IK JE
zo maar serieus hints zoeken dan? :7
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:36:00 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118475968
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef lynda het volgende:

[..]

zo maar serieus hints zoeken dan? :7
Zo pissed ben ik inmiddels wel. Ik hou er niet van niet te doen wat ik zelf wil, en als het dan ook nog eens voor niks is, raak ik zéér geagiteerd.
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:36:05 #26
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118475971
Kut, ik moet weg voor vannacht :(.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:37:31 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118476035
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, ik moet weg voor vannacht :(.
En als ik ook maar 1 hint naar jou vind, lynch ik jou, naar, naar mannetje dat je er bent. Een beetje mijn bloedeigen BG opstoken. EN NU IS ZE DOOD
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:38:31 #28
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118476079
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En als ik ook maar 1 hint naar jou vind, lynch ik jou, naar, naar mannetje dat je er bent. Een beetje mijn bloedeigen BG opstoken. EN NU IS ZE DOOD
Ik heb je BG met geen vinger aangeraakt, luie donder.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:42:05 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118476247
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dus je ontkent contact te hebben gehad met Etc? Beetje stoken enzo? Really?
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:43:29 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118476319
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat laatste is overigens nergens voor nodig hè, ik kan ook posts naar jou af gaan sluiten met leuke beschrijvingen erin, maar dat doe ik ook niet. Maar als je je daar prettiger bij voelt, omdat je het in een discussie niet aankan, ben ik geen spelbreker hoor, mismaakte pannenkoek
Laffe huichelaar
pi_118476415
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zo pissed ben ik inmiddels wel. Ik hou er niet van niet te doen wat ik zelf wil, en als het dan ook nog eens voor niks is, raak ik zéér geagiteerd.
ik zal over een half uurtje als ik thuis ben eens een poging doen
pi_118476446
owja.. dutank :*
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:48:51 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118476621
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef lynda het volgende:

[..]

ik zal over een half uurtje als ik thuis ben eens een poging doen
Goed zo, want ik heb weer zo eens gekeken, en ik blijf er gewoon slecht in :')
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:49:23 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118476642
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zei het toch verdomme :( :'(
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:50:45 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118476709
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zei het toch verdomme :( :'(
Jaja, je zei dat je dorp was en ik geloofde je niet. Mea culpa enzo. Maar ik hou nog wel van je. Volgende ronde kom ik wel alleen stemmen ofzo :')
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:52:18 #36
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118476778
pm's komen later (waarschijnlijk na middernacht)
Wat doe ik hier?
pi_118476821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:52 schreef tdrone het volgende:
pm's komen later (waarschijnlijk na middernacht)
Wil je de OP nog ff aanpassen..?
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:53:40 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118476848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jaja, je zei dat je dorp was en ik geloofde je niet. Mea culpa enzo. Maar ik hou nog wel van je. Volgende ronde kom ik wel alleen stemmen ofzo :')
Ik dacht dat je dramatische ode over mij ging in plaats van etcie :')
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:54:59 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118476900
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dramatische ode over mij ging in plaats van etcie :')
Mijn dramatische ode gaat over mijn dramatische ode ja, kom niet haten op mijn dramatische ode. :(
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:55:34 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118476923
En SL's ik ben een vrouw :'( heel irritant om over jezelf te lezen alsof je een man bent :X
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:56:36 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118476966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mijn dramatische ode gaat over mijn dramatische ode ja, kom niet haten op mijn dramatische ode. :(
Het was fijn geweest als je het nog gedeeltelijk aan me had opgedragen :'(
  Redactie Frontpage vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:57:43 #42
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118477031
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef MaJo het volgende:
En SL's ik ben een vrouw :'( heel irritant om over jezelf te lezen alsof je een man bent :X
Vertel mij wat, mijn penis is eraf gehakt. Ik heb geen penis. Ik voel me genept met mijn dood :(
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:03:27 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118477338
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Vertel mij wat, mijn penis is eraf gehakt. Ik heb geen penis. Ik voel me genept met mijn dood :(
Ik kan mijn dood daardoor ook niet echt serieus nemen :') we kunnen het ook zien als een vormfout van de SL's en dan kunnen we gewoon weer meedoen *O*

En jij bent gemeen want je wilde mij omleggen :'(
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:08:28 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118477593
Ik geef het verdomme op.

#THa_erik omdat hij dood moet.

Nu ga ik in ONz en/of KLB mensen zoeken om mijn zielige frustraties op af te reageren
Laffe huichelaar
pi_118478191
:(
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_118478390
nog over?

1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
7. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
8. Gomi Profiel | History | Fotoboek
9. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
10. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
11. Bart Profiel | History | Fotoboek
12. DrNick Profiel | History | Fotoboek
14. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
15. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
16. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
19. lynda Profiel | History | Fotoboek
20. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
23. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
25. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

zo. ik was het zat om elke keer toch het verkeerde profiel voor me te hebben :')

[ Bericht 1% gewijzigd door lynda op 26-10-2012 22:33:55 (rip majo ;() ]
pi_118478748
dooie boel hier trouwens :')
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:33:27 #48
45833 crew  Fogel
pi_118478847
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef lynda het volgende:
dooie boel hier trouwens :')
Present! :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_118479258
Aan jou heb ik niets :(
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:45:15 #50
45833 crew  Fogel
pi_118479344
Nee, ik ben dood. Maar aangezien het een dode boel is zeg ik even hallo :P
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:50:16 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118479560
Morgen ga ik er 3 ontmantelen. Trust me. Xx
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:57:12 #52
169210 liesje1979
pi_118479836
Ik kan ook echt niets vinden waarvan ik denk jaaah!
En de pohi van Bart is een drama voor me, misschien wil iemand die geen crew is en een ABO heeft daar eens naar kijken?
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:59:21 #53
169210 liesje1979
pi_118479932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef het verdomme op.

#THa_erik omdat hij dood moet.

Nu ga ik in ONz en/of KLB mensen zoeken om mijn zielige frustraties op af te reageren
Ja doe eens niet? Het verneukt je pohi. Of is dat soms de bedoeling hmm?
pi_118479949
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan ook echt niets vinden waarvan ik denk jaaah!
En de pohi van Bart is een drama voor me, misschien wil iemand die geen crew is en een ABO heeft daar eens naar kijken?
Irritant is dat inderdaad. Ik heb een ABO dus zie al die (uiteraard geweldig leuke) ABO-topics er ook nog allemaal tussen staan :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:01:12 #55
169210 liesje1979
pi_118480017
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Irritant is dat inderdaad. Ik heb een ABO dus zie al die (uiteraard geweldig leuke) ABO-topics er ook nog allemaal tussen staan :P
Ja en dus ook nog enorm veel crewtopics, volgens mij moet ik 4 pagina's bekijken ofzo voor ik een pagina aan gewone topics gezien heb.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:03:24 #56
45833 crew  Fogel
pi_118480110
ABO had ik ook "last van". Mijn tip is: open een andere browser en log niet in. Perfect filter :)
pi_118480194
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
ABO had ik ook "last van". Mijn tip is: open een andere browser en log niet in. Perfect filter :)
Ja hallo, daar betaal ik niet voor :P Ik wil een anti-ABO-filter :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:08:06 #58
169210 liesje1979
pi_118480290
quote:
Oh dat is een goede tip voor niet luie mensen. :D
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:09:21 #59
169210 liesje1979
pi_118480339
Etcetera (bodyguard) liep al bijna anderhalf uur te zoeken naar een toilet. Hij spatte bijna uiteen na alles wat hij had gedronken bij het Oktoberfest. Hij kwam na lang zoeken eindelijk een openbaar toilet tegen en ziet alles gaan. De stroom urine bleef maar doorgaan. Toen hij bijna klaar was zag hij de deur van het toilethokje opengaan. Er kwam een man met een hakmes aanlopen en voordat hij het wis had de man zijn penis afgehakt. Het bloed spoot alle kanten op en het was maar een kwestie van tijd voordat hij geen leven meer in zich had.

Sicsicsics
Biertap dicht voor 'alle medewerkers banken'
Piemelzuiginstemming baby's maakt rabbi's boos
Het bloed spoot alle kanten op afbeelding in fobo
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld

Timmmmm
Gasten die zeiken dat ze geen 10 hebben gekregen
Onthoud een wok is ook maar een vergiet zonder gaatjes

plopkweker
WC: wc niet in mogen en ook nog eens mijn jas kwijt..
penis afgehakt? => Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
penis afgehakt.hakmes => Hakkende bouwvakkers
penis afgehakt? => Ik kom uit de kast! Ik heb geen geaardheid!!!

Beamofligt
WC: Doping #47 Beerput

ijsdraakje
WC: [SHJN SC] #1145 Poepen op commando en [SHJN SC] #1162 SCHIJT OP ALLES :D :D

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig het. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.

MaJo (townie) zat achter de kassa van het pompstation en was blij dat zijn shift er bijna op zat. Hij had erg veel zeurende en zeikende klanten aan de balie gehad en hij was ook een paar keer flink uitgescholden. Even voor sluitingstijd kwam er een kerel binnengewandeld. “Kun je me even helpen tanken want ik mijn armen zijn niet sterk genoeg om de slang naar de benzinetank te trekken.” MaJo vond het maar een vaag verhaal maar besloot toch even mee te lopen. Bij de auto aangekomen sloeg de man hem ineens vol in zijn nek waardoor hij zijn knieën zakte en groggy tegen de vlakte ging. Voordat hij het wist had hij de brandstofslang in zijn mond en liep de benzine zijn lijf in. Al snel begon hij heftig te trillen enMaJo (townie) stierf ter plekke.
Timmmmm:
Dit topic sluit automatisch in 300 posts (sluitingstijd)
Sicsicsics
Wat wil de man
Van sociaal naar groot kapitaal Nebahat-Albayrak naar Shell
Nepaanslag met hulp van de FBI op de NY Fed ´verijdeld'

Gomi
Post in: Aan slaan doen we niet tenzij
Fokkers helpen Fokkers
Plaatje poppetje met lange armen in Fobo
Daarnaast kwam ik best veel tegen wat nog bij eerdere moorden zou kunnen.

Liesje
Fokkers helpen Fokkers. (Eerlijk is eerlijk, ik post daar ook)

Ik kan gewoon niets vinden.

[ Bericht 8% gewijzigd door liesje1979 op 26-10-2012 23:41:34 ]
pi_118480719
quote:
Ha dank.. ik zat sommige mensen al te vervloeken
Dat ik daar niet aan dacht! :') :D
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:22:24 #61
169210 liesje1979
pi_118480934
Hints naar sicssicsics toegevoegd. *O*
pi_118481130
Geen idee of het wat is hoor, maar ik keek nog eens naar kill 2 van nacht 1:

Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar. Hij had immers niet op hem gestemd. Toen hij door een straat liep waar hij net zijn eerste vest had afgegeven aan een dankbare bewoner kwam hij een man tegen. “wil je een tweedehands brommer kopen” vroeg hij. Peter dacht even na en vroeg “hoeveel moet dat kosten? “minimaal 300,00” zei de man. “meer dan 250,00 geef ik je niet hoor” zei Peter. De man ging akkoord en Peter dacht bij zichzelf “die past mooi in de kelder tussen de andere troep die ik niet vaak gebruik."
Hij reed een berg af op de brommer terug naar huis toen hij ineens merkte dat de remmen het niet deden. Hij probeerde nog van alles maar het was al te laat en al schreeuwend viel hij te pletter in een ravijn.

AlbinoBambi
Topic: H&M #154 - Rare doorverkooppraktijken - tweedehands brommer die doorverkocht wordt
Topic: De Action #50 met bilspleten en mutsen met oren - Action wekt bij mij in ieder geval een troep die je niet veel gebruikt-associatie op. :+
En niet op Timmmmm gestemd bij de verkiezingen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_118481218
Omdat het mij nog steeds dwars zit dat dutank met hints naar mij kwam en nu dood is (like duh dat maffia daar op inspeelt als ze beetje opletten).. dit had ik vanochtend nog van de mislukte kill op Liesje

Moord 1 (mislukt)
Het was erg slecht weer in het dorp maar Liesje1979 moest toch op pad een hele tas vol reclamefolders in de diverse brievenbussen te gooien. Ze had een groen regenpak aangetrokken maar ze bleef niet droog. “Had ik maar een auto gehad, dan was ik nu niet zo nat geworden” mijmerde ze. Het was al aardig donker toen hij op zijn laatste adresje aankwam. Toen Liesje de folder in de brievenbus met nummer 35 stopte viel het licht in de straat plotseling uit. Voordat ze zich kon oriënteren hoorde ze een knal en voelde ze een kogel. Gelukkig voor haar droeg ze een kogelvrij vest. Geschrokken fietste ze weg naar haar huis

IJsdraakje:
Reclamefolders: [Centraal]PostNL Medewerkerstopic #135 Met 120km/p uur door de drek
Groen: [SHJN SC] #1155 AIDS en groen snot uit mijn pousse

Drnick kwam ik net nog dit topic tegen
fiets weg , kleren nat, kroos in bed
pi_118481356
@liesje: nog een paar hints richting plopkweker voor moord 1:

WC => wc niet in mogen en ook nog eens mijn jas kwijt..
penis afgehakt? => Hakkende bouwvakkers

De eerste had ik al, de anderen ga ik erbij zetten.
Hoewel bouwvakkers ook goed zouden kunnen passen bij kill 2

[ Bericht 19% gewijzigd door liesje1979 op 26-10-2012 23:33:16 ]
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:31:51 #65
169210 liesje1979
pi_118481400
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee of het wat is hoor, maar ik keek nog eens naar kill 2 van nacht 1:

Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar. Hij had immers niet op hem gestemd. Toen hij door een straat liep waar hij net zijn eerste vest had afgegeven aan een dankbare bewoner kwam hij een man tegen. “wil je een tweedehands brommer kopen” vroeg hij. Peter dacht even na en vroeg “hoeveel moet dat kosten? “minimaal 300,00” zei de man. “meer dan 250,00 geef ik je niet hoor” zei Peter. De man ging akkoord en Peter dacht bij zichzelf “die past mooi in de kelder tussen de andere troep die ik niet vaak gebruik."
Hij reed een berg af op de brommer terug naar huis toen hij ineens merkte dat de remmen het niet deden. Hij probeerde nog van alles maar het was al te laat en al schreeuwend viel hij te pletter in een ravijn.

AlbinoBambi
Topic: H&M #154 - Rare doorverkooppraktijken - tweedehands brommer die doorverkocht wordt
Topic: De Action #50 met bilspleten en mutsen met oren - Action wekt bij mij in ieder geval een troep die je niet veel gebruikt-associatie op. :+
En niet op Timmmmm gestemd bij de verkiezingen
Waarom is iemand verdacht als ze niet op Timmmmm hebben gestemd?
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:34:04 #66
169210 liesje1979
pi_118481508
Oh RF sorry, ik deed een edit ipv een quote, mijn reactie staat dus nu in jouw post. :D
pi_118481528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Oh RF sorry, ik deed een edit ipv een quote, mijn reactie staat dus nu in jouw post. :D
Haha, ik zag het al en dacht al dat je die fout had gemaakt :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118481655
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Waarom is iemand verdacht als ze niet op Timmmmm hebben gestemd?
"Teleurgesteld met Timmmm als winnaar"
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_118481665
Nog een extra hint naar Sicsicsics (aanvulling op post liesje)
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld - penis afgesneden = sexsueel geweld

?
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:40:02 #70
169210 liesje1979
pi_118481769
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

"Teleurgesteld met Timmmm als winnaar"
Ik snap je niet. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef lynda het volgende:
Nog een extra hint naar Sicsicsics (aanvulling op post liesje)
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld - penis afgesneden = sexsueel geweld

?
Sure, ik zet het erbij. *O*
pi_118481822
Uit de kill: "Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar"

Iemand die niet op Timmmmm gestemd heeft, zal teleurgesteld zijn met de uitslag, me dunkt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:46:31 #72
169210 liesje1979
pi_118482083
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Uit de kill: "Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar"

Iemand die niet op Timmmmm gestemd heeft, zal teleurgesteld zijn met de uitslag, me dunkt.
Ah zo, ja dat lijkt me dan ook ja. :D
pi_118482184
Maar, zoals ik zei, vooral een beetje rondneuzen. Ik heb niet echt talent voor die hints geloof ik. :')

Nu slaaptijd. :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_118482313
Tha_Erik:
- Afgeslachte delen in FoBo
- Bier [26/1]De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen meet! #8

Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique oa).

Wil je die erbij zetten Liesje en hem weer ff onderaan het topic gooien voor de makkelijkheid? O-)
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:53:23 #75
169210 liesje1979
pi_118482412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef lynda het volgende:
Tha_Erik:

Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique oa).

Wil je die erbij zetten Liesje en hem weer ff onderaan het topic gooien voor de makkelijkheid? O-)
Hara ook. :Y
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:53:48 #76
169210 liesje1979
pi_118482435

Sicsicsics

Tha_Erik:
Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique en Hara oa)

Timmmmm

plopkweker

Beamofligt

ijsdraakje

Timmmmm:

Sicsicsics
Wat wil de man

Gomi
Fokkers helpen Fokkers

Liesje

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 27-10-2012 00:16:30 ]
pi_118482449
^O^
pi_118482764
Nu eens kijken wie de dader(s) van Dutank is.

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.

kort:
Bouwplaats, veel kabaal / lawaai.
Hagelde kleine stukjes wit hout
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:04:19 #79
169210 liesje1979
pi_118482907
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef lynda het volgende:

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.

kort:
Ik vond de hakkende bouwvakkers van plopkweker ook wel erbij passen.
pi_118483145
kill 1
Bloed geven #22 bloed spoot eruit?
vind hem wel heel zwak :')
Rockfire komt ook nog uit 1977 wat natuurlijk 35 is. Weet niet of die al was genoemd of niet maar dat zag ik net toevallig op zijn fobo.

Al vind ik Erik op dit moment wel het meest passen bij kill 1.
pi_118483255
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik vond de hakkende bouwvakkers van plopkweker ook wel erbij passen.
ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of fobo :@

Aah pagina 2 pas.. Is dat topic niet te oud?
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:13:58 #82
169210 liesje1979
pi_118483313
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:10 schreef lynda het volgende:
kill 1
Bloed geven #22 bloed spoot eruit?
vind hem wel heel zwak :')
Rockfire komt ook nog uit 1977 wat natuurlijk 35 is. Weet niet of die al was genoemd of niet maar dat zag ik net toevallig op zijn fobo.

Al vind ik Erik op dit moment wel het meest passen bij kill 1.
Oh ik vind de hints bij Sicssicsics egenlijk veel overtuigender. :@
pi_118483390
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh ik vind de hints bij Sicssicsics egenlijk veel overtuigender. :@
Iets zegt mij dat Erik ook? gewoon niet te vertrouwen is dus andere kill vind ik ook best maar toch :')
het is erik. Sorry erik :+
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:15:41 #84
169210 liesje1979
pi_118483400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef lynda het volgende:

[..]

ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of fobo :@

Yep, je hebt gelijk, heb het zo overgenomen van RF maar ik haal het er gelijk uit,
pi_118483488
viel mij gewoon op dat ik het topic zelf niet had gezien :')
pi_118483496
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Yep, je hebt gelijk, heb het zo overgenomen van RF maar ik haal het er gelijk uit,
Oh dat is dan een beginnersfout van mij :@ ik dacht dat de tweede pagina wel kon. Het staat ook nergens duidelijk uitgelegd.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:18:46 #87
169210 liesje1979
pi_118483536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef lynda het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat Erik ook? gewoon niet te vertrouwen is dus andere kill vind ik ook best maar toch :')
het is erik. Sorry erik :+
Ok, eerlijk is eerlijk, ik weet dat Erik mijn maffiamaatje is maar ik heb hem ook wel eens rondes niet vertrouwd (en zat dan goed) en ik vertrouw hem deze ronde. Maar dat is niet altijd een goede graadmeter, dat weet ik. :D
pi_118483570
bij veel SC's ed wil er nog wel eens naar de 2e pagina gekeken worden maar over het algemeen niet geloof ik..
Of ben ik nu gek geworden? :P

SL's? O+
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:19:57 #89
169210 liesje1979
pi_118483588
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:17 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Oh dat is dan een beginnersfout van mij :@ ik dacht dat de tweede pagina wel kon. Het staat ook nergens duidelijk uitgelegd.
Nope alleen 1e pagina.
pi_118483990
Ik heb geen zin meer in zoeken :')

hihi sneeuw buiten O+

[ Bericht 18% gewijzigd door lynda op 27-10-2012 00:38:11 ]
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:41:21 #91
45833 crew  Fogel
pi_118484424
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef lynda het volgende:

hihi sneeuw buiten O+
Sneeuw, in Nederland!?
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:55:48 #92
169210 liesje1979
pi_118484907
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef lynda het volgende:

hihi sneeuw buiten O+
Geen hagel? :P
Maar echt ja? Waar zit jij?
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:02:12 #94
169210 liesje1979
pi_118485094
quote:
:o
Heet komt net niet in Den Haag zo te zien. -O-
pi_118485498
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef lynda het volgende:

[..]

Sommige hints zouden weggezakt kunnen zijn, maar niets is zeker :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118485716
Ik nok ermee voor vandaag :W
Benieuwd waar de overige spelers nog meekomen
pi_118487282
Ik heb een mooi word documentje open, maar kan eerlijk gezegd niet veel meer vinden dan er al is :o met name richting SicSicSic vind ik overtuigend...

Furthermore, de kwaliteit van de taal in de kills is wel van een niveautje Trevland (of erger :') )
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_118488183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef lynda het volgende:
owja.. dutank :*
O+
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:35:48 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118488545
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een mooi word documentje open, maar kan eerlijk gezegd niet veel meer vinden dan er al is :o met name richting SicSicSic vind ik overtuigend...

Furthermore, de kwaliteit van de taal in de kills is wel van een niveautje Trevland (of erger :') )
Bij tha_erik heb ik een topic gezien van de slechtste spelling oid
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:36:40 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118488549
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja doe eens niet? Het verneukt je pohi. Of is dat soms de bedoeling hmm?
Ja bemoei je eens niet met mijn post gedrag? :') De laatste 5, 6 topics lukt je vast best om te filteren, het is geen hogere wiskunde :')
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:38:15 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118488563
Even voor de goede orde trouwens, want ik heb zomaar het gevoel dat daar voor sommigen de schoen knelt:

Er is een mafiarol die de aanwezigheid van mafia voor sommige rollen verbergt
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:39:14 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118488569
Stand is tot dusver nog steeds

Tha_Erik (2) timmmmm
Laffe huichelaar
pi_118488940
Spel/tikfouten zijn in de haast ontstaan denk ik. Verder geen hints
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:31:24 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_118489699
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 08:39 schreef timmmmm het volgende:
Stand is tot dusver nog steeds

Tha_Erik (2) timmmmm
Koninklijk meervoud? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:32:45 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118489739
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef timmmmm het volgende:
Even voor de goede orde trouwens, want ik heb zomaar het gevoel dat daar voor sommigen de schoen knelt:

Er is een mafiarol die de aanwezigheid van mafia voor sommige rollen verbergt
Wat?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:33:05 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118489750
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Koninklijk meervoud? :D
De stem van de burgemeester telt dubbel
pi_118489762
Wakker worden Wakker worden Wakker worden
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:33:46 #108
30252 Soempie
Procreating
pi_118489775
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De stem van de burgemeester telt dubbel
Oh. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:33:51 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118489778
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ja ja. Keivroeg man.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:36:31 #110
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118489853
Hallo :O.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:43:39 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118490011
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat?
dat men geen rekening met de ninja houdt. dat of ze zijn gewoon heel dom en doen de beentjes wijd als iemand ze naaien wil. Een van de twee
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:45:57 #112
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118490056
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

dat men geen rekening met de ninja houdt. dat of ze zijn gewoon heel dom en doen de beentjes wijd als iemand ze naaien wil. Een van de twee
De rechercheur kan de ninja wel ontdekken, althans die kan wel worden aangegeven als maffia door de SL.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118490421
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
hallo ik was tot half twee bezig
pi_118490608
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:02 schreef lynda het volgende:

[..]

hallo ik was tot half twee bezig
Dat zag ik O+
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:17:12 #115
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118490695
kan een SL eriks bewering even verifiëren?
Laffe huichelaar
pi_118490738
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

De rechercheur kan de ninja wel ontdekken, althans die kan wel worden aangegeven als maffia door de SL.
Hoe bedoel je dit?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:20:06 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118490750
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
Dat als er gevraagd wordt hoeveel maffia er op één persoon gestemd is dat de ninja gewoon bij dat antwoord betrokken is?
Hoogachtend,
Erik.
pi_118490754
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat als er gevraagd wordt hoeveel maffia er op één persoon gestemd is dat de ninja gewoon bij dat antwoord betrokken is?
Dat klopt ja :Y

ninja is alleen niet te zien voor tracker en watcher
pi_118490772
Ik ben verdacht :D _O-

Ik ga straks wel even teruglezen en actief hints meezoeken, eerst even wakkerworden en douchen.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118490785
Ik kan de OP niet updaten trouwens -O-
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:23:04 #121
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118490805
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
dm erik of hara ff
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:26:52 #122
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118490880
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat moet erin?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_118491026
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:26 schreef Bart het volgende:

[..]

Wat moet erin?
Erik gaat het fixen, even een streepje door de doden en de nachtpost erbij :P
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:33:37 #124
65252 Bart
pi_118491029
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Erik gaat het fixen, even een streepje door de doden en de nachtpost erbij :P
^O^
pi_118491045
Ik zou eigenlijk blauw moeten worden gemaakt voor deze job ;)
pi_118491258
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef MaJo het volgende:
Hij=zij en zij=hij.... we schrijven niet altijd bewust op het geslacht van de gekillde
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:08:19 #127
65252 Bart
pi_118491827
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou eigenlijk blauw moeten worden gemaakt voor deze job ;)
Mail je sollicitatie naar forum@fok.nl :7.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:12:37 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118493714
Heeft iemand misschien linkjes naar eerdere hints opgeslagen ergens? Of moet ik gaan zoeken
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:12:57 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118493722
Jongens, ik kom over een paar uur nog een keertje langs, hebben mensen dan wél gestemd?
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:14:03 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118493771
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik kom over een paar uur nog een keertje langs, hebben mensen dan wél gestemd?
Ga toch fietsen :') Je kijkt zelf niet eens naar de hints, je mag niet zeiken.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:14:29 #131
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118493786
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ga toch fietsen :') Je kijkt zelf niet eens naar de hints, je mag niet zeiken.
:6
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:21:17 #132
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118494022
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:

We hadden gisteren allebei heel weinig tijd en ik heb mijn kills niet meer kunnen nalezen :@
Wat doe ik hier?
pi_118494682
Geeft het dorp het zo makkelijk op ja?
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:43:34 #134
169210 liesje1979
pi_118494684
#Vote Patrique
Tha_Erik (2) timmmmm
Patrique (1) liesje.

Ik weet dat ik al veel geroepen heb hier en er vaak naast zat maar ik ben er 100% zeker van dat patrique maffia is. En ik vraag het dorp om me nog 1x het voordeel van de twijfel te geven en met me mee te stemmen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:52:51 #135
65252 Bart
pi_118494951
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet dat ik al veel geroepen heb hier en er vaak naast zat maar ik ben er 100% zeker van dat patrique maffia is. En ik vraag het dorp om me nog 1x het voordeel van de twijfel te geven en met me mee te stemmen.
Right :D.

Ik zat donderdag al enorm te twijfelen tussen Erik en Liesje. Geen tijd om vandaag hints te zoeken, moet nog wat klussen in en om het huis. Maar gebaseerd op hints van voorgaande dagen:

#Vote Erik
Tha_Erik (3) timmmmm, Bart
Patrique (1) liesje.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:54:30 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118495018
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:54:47 #137
242666 BeamofLight
pi_118495029
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand misschien linkjes naar eerdere hints opgeslagen ergens? Of moet ik gaan zoeken
ja ga eens zoeken bijvoorbeeld. De essentie van het hele spel als je dorp bent. Oh wacht...
pi_118495044
#Vote Erik
Tha_Erik (3) timmmmm, Bart, DrNick
Patrique (1) liesje.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:56:10 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118495075
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja ga eens zoeken bijvoorbeeld. De essentie van het hele spel als je dorp bent. Oh wacht...
Pardon? Ik heb de eerste dag zat gezocht, en gisteren had ik een leven. Ondertussen heb ik geen enkele hint van jou gezien.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:59:03 #140
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118495164
Tha_Erik (2) Bart, DrNick
Patrique (3) liesje., timmmmm

Ik stel nog één keer mijn vertrouwen in mijn medespelers. De rechercheur claimt in DM voor zeker te weten dat Patrique mob is.

Wordt mijn vertrouwen weer beschaamd, spring ik voor de trein. Be warned
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:02:03 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118495242
##vote Patrique

Patrique (4) liesje., timmmmm, Tha_Erik

Ik ga mee met de rechercheurgeruchten.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:04:15 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118495303
Ik wil zo graag dingen zeggen :X

* MaJo kruipt terug in graf ;(
pi_118495310
Ik ga ook mee, maar zit mobiel, dus wie zet mij er even bij? #vote patrique
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:05:03 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118495324
Patrique (5) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire
Hoogachtend,
Erik.
pi_118495435
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Patrique (3) liesje., timmmmm

Ik stel nog één keer mijn vertrouwen in mijn medespelers. De rechercheur claimt in DM voor zeker te weten dat Patrique mob is.

Wordt mijn vertrouwen weer beschaamd, spring ik voor de trein. Be warned
En jij gelooft dat die persoon de rechercheur is omdat...?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:10:18 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118495473
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En jij gelooft dat die persoon de rechercheur is omdat...?
Op zijn mooie blauwe ogen, en omdat hij wat dingen heeft weten te verklaren. Het is vertrouwen, al dan niet misplaatst.
Laffe huichelaar
pi_118495493
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Op zijn mooie blauwe ogen, en omdat hij wat dingen heeft weten te verklaren. Het is vertrouwen, al dan niet misplaatst.
Mmkay. Ik wacht nog even wat hints af, eens kijken straks of ik nog iets kan vinden.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:13:03 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118495553
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Mmkay. Ik wacht nog even wat hints af, eens kijken straks of ik nog iets kan vinden.
Ik garandeer je in ieder geval dat degene die mij gefopt heeft vannacht sterft als ik inderdaad gefopt word.
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:13:59 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118495581
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik garandeer je in ieder geval dat degene die mij gefopt heeft vannacht sterft als ik inderdaad gefopt word.
Dat zei je gisteren ook over Erik hè :X
pi_118495591
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Boeiend...
Maar lijkt me een goed idee inderdaad!
pi_118495600
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij bent dood! ;)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:15:26 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118495628
quote:

[..]

Quote mij die post maar, dat ik dat zei. Gisteren wist ik nog niet wie de vigilante was, dus kon ik dat nog niet beloven.
Laffe huichelaar
pi_118495655
quote:

[..]

Jij ligt in een kist!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:17:46 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118495692
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij ligt in een kist!
Ik heb dat toch niet gezegd in het spel dus see if I care
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:21:22 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118495801
Sorry ik ben weer weg :@
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:33:09 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118496162
Ik heb zulke koude voeten dat mijn tenen slapen
Laffe huichelaar
pi_118496432
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
#Vote Patrique
Tha_Erik (2) timmmmm
Patrique (1) liesje.

Zo uit het niets, zonder ook maar 1 hint.

Tof :s)
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:45:35 #158
169210 liesje1979
pi_118496587
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Zo uit het niets, zonder ook maar 1 hint.

Tof :s)
Je weet dat ik gelijk heb, :*
pi_118496661
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je weet dat ik gelijk heb, :*
Droom lekker verder
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:51:05 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118496784
Zo nog even kill 2 en 3 bekijken en dan ga ik stemmen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:02:09 #161
242666 BeamofLight
pi_118497182
OK Komt ie: someone's gonna die!

Pompstation = gifje van een pompstation
zeikende klanten = gifje van die nerd
uitgescholden = fuck you, fuck you, fuck you I'm out
Auto = op achtergrond van dat benzinestation

vote Harajuku. obvious

Harajuku. (1) BoL
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:06:09 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118497297
Waar the fuck heb ik een pompstation? :') En wat is nerd / zeikende klanten?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:07:18 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118497327
Kill 1

Timmm
NWS Justitie wil DNA van wetenschappelijk onderzoek gebruiken
ONZ Aftrekken moet je steeds eerder kunnen. - piemels
ONZ ik heb een vriend getrokken - piemels
Game of Thrones - In die serie spelen ze veel met messen en zwaarden

Liesje
PLaatjes over een deur in fobo
PLaatje over more wine - nodig plassen door drank
FHF Sociale contacten gezocht - Openbaar

Plopkweker
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.reeks - afgehakte pener
Lastige vriend bij uitgaan >-[ - openbare gelegenheden
wc niet in mogen en ook nog eens mijn jas kwijt.. - toilet
meerdere topics met oktober - oktoberfest

Rockfire
Bloed geven #22reeks

Bart
Stukje over bier

DrNick
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.reeks

Sics
Bloederig fobo
Speciaalbier fetisjisten - drankplassen
Piemelzuiginstemming baby's maakt rabbi's boos - piemel

Ijsdraakje
SHJN SC#1135 blame it on the alcohol
Poepen op commando - toilet

Lynda
GRTDOJW #2129 Teveel koffie - drankplassen

AlbinoBambi
SHJN SC#1135 blame it on the alcoholreeks

Ik ga denk ik voor plopkweker, ik heb alleen bij kill 2 en 3 weinig kunnen vinden.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:17:37 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118497638
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Waar the fuck heb ik een pompstation? :') En wat is nerd / zeikende klanten?

Ik denk dat hij hierop doelt. Ik moest héél goed kijken voor ik zag dat het een pompstation was, heel sterk is ie niet :') Iig niet sterk genoeg om je hele stem op te baseren
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:18:27 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118497662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat hij hierop doelt. Ik moest héél goed kijken voor ik zag dat het een pompstation was, heel sterk is ie niet :') Iig niet sterk genoeg om je hele stem op te baseren
Waar zie je dat aan dan? Want ik zie een diner oid.

En wat is dan nerd = zeikende klant?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:19:50 #166
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118497706
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waar zie je dat aan dan? Want ik zie een diner oid.

En wat is dan nerd = zeikende klant?
Ik vind het ook discutabel, maar rand aan de buitenkant (overkapping dus) en die auto staat niet echt regulier geparkeerd, dus je zou er een pompstation in kunnen zien, als je je best doet
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:20:17 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118497730
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind het ook discutabel, maar rand aan de buitenkant (overkapping dus) en die auto staat niet echt regulier geparkeerd, dus je zou er een pompstation in kunnen zien, als je je best doet
Te veel moeite btw om het als hint te kunnen zien imo
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:21:17 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118497761
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Te veel moeite btw om het als hint te kunnen zien imo
Wat een kuthint PP :') Je mag wel wat beter je best doen als je me wil ophangen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:26:20 #169
242666 BeamofLight
pi_118497916
Bedankt voor dat gifje te plaatsen!

DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!
Of zien jullie op die gif niet iemand door zijn knieen zakken?

Deze is zeker mensen.
pi_118498049
Wilt iemand even het laatste lijstje posten met hints?
pi_118498079
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:

DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!

Deze is zeker mensen.
Niet op zijn knieën, hoogstens even buigen om wat te pakken ;)
pi_118498210
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:

DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!

Deze is zeker mensen.
Ik begrijp jou niet zo goed...
Je vind een paar vage hints naar Hara, kijkt helemaal niet verder maar besluit meteen op haar te stemmen? What are you hiding?
pi_118498245
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef plopkweker het volgende:
Wilt iemand even het laatste lijstje posten met hints?
want twee pagina's teruglezen is teveel werk? :')
sorry :D
pi_118498381
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef lynda het volgende:

kort:
Hmm misschien met die zaagsel het fobo van liesje?
pi_118498403
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef lynda het volgende:

[..]

want twee pagina's teruglezen is teveel werk? :')
sorry :D
Niet opgevallen, wel gekeken :X
pi_118498569
Witte stukjes hout => Puntenslijpsel (naam zelf)
pi_118498594
Ik spaar wel even alle hints op en post ze zo wel bij het lijstje van hints.
pi_118499279

Sicsicsics

Tha_Erik:
Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique en Hara oa)

Timmmmm

plopkweker

Beamofligt

ijsdraakje

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig het. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd
doorkliefd door duizenden stukjes hout.

Liesje:
Stukjes wit hout ==> fobo

Puntenslijpsel:
Stukjes wit hout => Puntenslijpsel (naam zelf)

Timmmmm:

Sicsicsics
Wat wil de man

Gomi
Fokkers helpen Fokkers

Liesje
[/quote]
pi_118499302
2 hints bij de kill van DuTank toegevoegd, alle fobo's doorgespit, ik ga straks even verder c_/
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:23:08 #180
242666 BeamofLight
pi_118499752
Liesje met dat zaagsel en hout is ook zeker inderdaad. Iemand die daar op meestemt? Dan unvote ik hara.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:24:34 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118499787
Ik ga met de (vermoedelijke) rechercheur mee.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118500084

Sicsicsics

Tha_Erik:

Timmmmm

plopkweker

Beamofligt

ijsdraakje

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig het. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd
doorkliefd door duizenden stukjes hout.

Liesje:
Stukjes wit hout ==> fobo

Puntenslijpsel:
Stukjes wit hout => Puntenslijpsel (naam zelf)

SicSicSics:
Ondertitel: Crushing Cranial Contents! ==> Shredder

Timmmmmm:
De meest afgezaagde reactie op fok ==> Afgezaagd > stukjes wit hout

Timmmmm:

Sicsicsics
Wat wil de man

Gomi
Fokkers helpen Fokkers

Liesje

[ Bericht 1% gewijzigd door plopkweker op 27-10-2012 16:41:36 ]
pi_118500095
Hint toegevoegd :)

Nu even doorzoeken c_/
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:37:27 #184
242666 BeamofLight
pi_118500160
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef plopkweker het volgende:
Hint toegevoegd :)

Nu even doorzoeken c_/
stop maar met zoeken.

je hebt lieasje gevonden

unvote hara vote liesje

Liesje (1) BoL

stem maar gewoon mee dan, komt er iets op gang
pi_118500199
Voor nu dan, maar m'n stem kan nog wijzigen ;)

##vote liesje

Liesje (2) BoL, Plop
pi_118500292
Vorige post even geedit met een nieuwe hint, staat op pagina 2 van de pohi van tim, dat kan toch?
pi_118500304
Opvallend dat een aantal mensen ineens hints is gaan zoeken nu er is aangegeven dat de rechercheur heeft gezien dat Patrique maffia is. Zijn dit soms mede-maffia die hem nu proberen te beschermen??
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:43:56 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118500334
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Rockfire het volgende:
Opvallend dat een aantal mensen ineens hints is gaan zoeken nu er is aangegeven dat de rechercheur heeft gezien dat Patrique maffia is. Zijn dit soms mede-maffia die hem nu proberen te beschermen??
Valt me ook op dat opeens allerlei spelers wakker worden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118500365
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Rockfire het volgende:
Wat?

Ik heb doordeweeks school en dat breekt me aardig op, nu het weekend is en ik aardig uitgerust ben kan ik meezoeken...
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:47:09 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118500434
Wie zegt dat die rechercheur legit is? Liesje, iemand die deze ronde alleen op dorp heeft gestemd komt daar ineens mee aanzetten, waarom moeten we dan allemaal opspringen en ineens gaan stemmen op diegene?

Dankje vriendelijk, ik kijk wel naar de hints.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:48:30 #191
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118500486
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zegt dat die rechercheur legit is? Liesje, iemand die deze ronde alleen op dorp heeft gestemd komt daar ineens mee aanzetten, waarom moeten we dan allemaal opspringen en ineens gaan stemmen op diegene?

Timmmmm heeft er ook vertrouwen in. En ik ook, maar ik verwacht niet echt dat je van mij iets zomaar aanneemt _O-.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118500490
Ik ben nog best wel een noob in het spel... Wat is die rechercheur dan? Speciale rol oid?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:49:01 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118500502
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben nog best wel een noob in het spel... Wat is die rechercheur dan? Speciale rol oid?
quote:
Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.
Komt gewoon uit de OP.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:49:13 #194
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118500509
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Timmmmm heeft er ook vertrouwen in. En ik ook, maar ik verwacht niet echt dat je van mij iets zomaar aanneemt _O-.
Dat is het dus juist :') Juist dat jij en Liesje daar vanuit het niets mee aan komen kakken
pi_118500512
-nvm-
pi_118500523
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[..]

Komt gewoon uit de OP.
Danke schön :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:49:49 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118500530
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef plopkweker het volgende:
Ik begrijp de betekenis van het woord zelf wel, maar begrijp nou niet of het een spelrol is of niet.
:? Lees anders even
pi_118500540
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:? Lees anders even
edit ;)
pi_118500555
Ik ben allang blij dat ik nu nog leef, vorige ronde was ik linea recta dood.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:52:00 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118500594
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu nog leef, vorige ronde was ik linea recta dood.
Make it count, dan.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:53:22 #201
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118500640
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is het dus juist :') Juist dat jij en Liesje daar vanuit het niets mee aan komen kakken
Nou ja, als het niet zou kloppen dan mag je van mij (mwuhahaha ben benieuwd of liesje hier zo blij mee gaat zijn), de volgende dag een dubbele lynch doen om zowel mij als Liesje te lynchen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118500644
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Make it count, dan.
Ben hints aan het zoeken, eindelijk niet zo moe :z
pi_118500695
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Wat?

Ik heb doordeweeks school en dat breekt me aardig op, nu het weekend is en ik aardig uitgerust ben kan ik meezoeken...
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:

Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.

Ik vind het juist zo opvallend dat er eerst een hele tijd geen aanwijzingen worden gepost en ineens nadat zo'n beschuldiging toch wel uit het niets op patrique wordt geuit gaan jullie allemaal hints naar vooral andere spelers posten.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118500756
*popcorn pakt
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:57:19 #205
242666 BeamofLight
pi_118500765
Ik heb denk ik nog nooit zo duidelijk een hint naar iemand gezien als met dat zaagsel en hout bij Liesje. Dat hier niet meer mensen op stemmen is gewoon bespottelijk. Zegt tevens genoeg over de mensen die dan op iemand anders stemmen.
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:57:52 #206
169210 liesje1979
pi_118500777
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou ja, als het niet zou kloppen dan mag je van mij (mwuhahaha ben benieuwd of liesje hier zo blij mee gaat zijn), de volgende dag een dubbele lynch doen om zowel mij als Liesje te lynchen.
Eens.
pi_118500859
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Rockfire het volgende:

[..]

[..]

Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.

Ik vind het juist zo opvallend dat er eerst een hele tijd geen aanwijzingen worden gepost en ineens nadat zo'n beschuldiging toch wel uit het niets op patrique wordt geuit gaan jullie allemaal hints naar vooral andere spelers posten.
Doe ik alleen maar omdat BoL dat doet, maar mijn stem gaan 80% zeker geswitch worden voor 19:00
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:00:32 #208
169210 liesje1979
pi_118500878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo duidelijk een hint naar iemand gezien als met dat zaagsel en hout bij Liesje. Dat hier niet meer mensen op stemmen is gewoon bespottelijk. Zegt tevens genoeg over de mensen die dan op iemand anders stemmen.
Ja 1 hele sterke hint. Hoeveel nachten hebben we al gehad?
Ik zou zeggen try me, stem mee op Patrique, dan kan je ontdekken of ik lieg.
pi_118500881
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Je slaat imo een beetje door, 1 hint nou boehoe
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:00:48 #210
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118500887
En het spijt me zeer, maar BoL's hints vertrouw ik niet, omdat ie eerst met hele dubieuze hints naar Hara kwam :'), en daar al helemaal overtuigd van was :'). En om dan alles op één hint te zetten...
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:02:12 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118500929
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Rockfire het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dit zo'n nonsens hè :') Moet ik om 0800 op gaan staan om hints te zoeken zodat ik niet pas zoek nadat iemand op iemand gestemd heeft? Kom nou toch zeg. Het is mijn vrije zaterdag, en ik zoek wanneer ik daar zin in heb.

Daarbij heb ik Patrique uitgebreider bekeken dan de rest, juist door deze lynch vanuit het niets.
pi_118500932
##unvote liesje
##vote patrique

Patrique (6) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop
Liesje (1) BoL,

Tsukkestjukke toetoet
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:03:11 #213
169210 liesje1979
pi_118500962
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef plopkweker het volgende:
##unvote liesje
##vote patrique

Liesje (1) BoL,

Tsukkestjukke toetoet
Goede keuze, ga je geen spijt van krijgen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:04:28 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118500997
Wat is het report van de 'rechercheur'?
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:06:36 #215
169210 liesje1979
pi_118501061
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is het report van de 'rechercheur'?
Bedoel je de vraag? Ik weet niet of ik dat mag zeggen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:06:42 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501063
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef plopkweker het volgende:
##unvote liesje
##vote patrique

Liesje (1) BoL,

Tsukkestjukke toetoet
Lolwat. Vijf minuten geleden stem je gezellig met PP mee en nu is ie een rare en switch je :')
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:07:38 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501085
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Bedoel je de vraag? Ik weet niet of ik dat mag zeggen.
Ja, een rechercheur krijgt immers niet te horen dat Pietje of Klaasje mafia is, daar zit een ander report aan vast waar ik reuze benieuwd naar ben wil ik meegaan met de lynch.
pi_118501100
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Lolwat. Vijf minuten geleden stem je gezellig met PP mee en nu is ie een rare en switch je :')
wie is PP? Ik stemde met BoL mee en zei daarbij dat m'n stem vrijwel zeker geswitch ging worden
pi_118501113
Ik vraag me ook de hele tijd af wie PP is
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:09:24 #220
169210 liesje1979
pi_118501141
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, een rechercheur krijgt immers niet te horen dat Pietje of Klaasje mafia is, daar zit een ander report aan vast waar ik reuze benieuwd naar ben wil ik meegaan met de lynch.
Hoeveel maffia er op Lynda stemde. 1. En ik kan dat niet zijn want dat was al uit een eerdere vraag gebleken.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:09:25 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118501145
Ik gok zo dat PP BoL is.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:10:03 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501171
BoL is PP, doh.
pi_118501199
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
BoL is PP, doh.
Maar maar maar... waar komt die afkorting dan vandaan?
pi_118501208
Wat een maffiastreek om iemand zo te noemen... ik dacht al dat ik iemand was vergeten
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:17:30 #225
169210 liesje1979
pi_118501420
En nu ik dat verteld heb van de rechercheur kan ik niet anders dan iedereen verdacht vinden die niet op Patrique stemt. We willen maffia dood toch? :@
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:19:46 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501491
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ik dat verteld heb van de rechercheur kan ik niet anders dan iedereen verdacht vinden die niet op Patrique stemt. We willen maffia dood toch? :@
Dat is onzin, mensen kunnen liegen.

Maar ik zou het wel compleet debiel vinden om hierover te liegen omdat die leugen dan gelijk uit zou komen. Dus of alles is legit, of je bent een mafia aan het opofferen om onschuldig over te komen.

Daarbij gaat Tim er ook in mee, dus hoe dan ook is de kans groot dat Patrique inderdaad mafia is.
pi_118501502
quote:
Eik wel ja, maar eerst afwachten op de lynch :P
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:20:09 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501507
Patrique (7) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop, Hara
Liesje (1) BoL
pi_118501519
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
Patrique (7) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop, Hara
Liesje (1) BoL
Tjukketjukke toetoet
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:20:56 #230
242666 BeamofLight
pi_118501528
PP is tja wat was PP eigenlijk?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:21:38 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
PP is tja wat was PP eigenlijk?
PrincePolly. Maar die was beter in mafia dan BoL.
pi_118501614
Even voor de duidelijkheid: als het alleen liesje was die de beschuldiging uitte had ik ook mijn twijfels gehad, maar timmm gaf ook aan contact te hebben gehad met de rechercheur, daardoor vind ik het toch wat geloofwaardiger. Anders hadden ze toch wel iemand genomen die op zijn minst al een beetje verdacht werd?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:24:36 #233
242666 BeamofLight
pi_118501641
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

PrincePolly. Maar die was beter in mafia dan BoL.
quoten we even ivm Vliesje en Hara. Als we als townies straks hard in de kont geneukt worden, omdat al die pancakes hier liggen te gapen
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:26:25 #234
169210 liesje1979
pi_118501701
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

quoten we even ivm Vliesje en Hara. Als we als townies straks hard in de kont geneukt worden, omdat al die pancakes hier liggen te gapen
Jij wordt voor mij echt met de minuut verdachter weet je dat? Je gaat helemaal niet in op het rechercheur verhaal en doet alsof je neus bloed. :')
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:27:19 #235
242666 BeamofLight
pi_118501727
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Jij wordt voor mij echt met de minuut verdachter weet je dat? Je gaat helemaal niet in op het rechercheur verhaal en doet alsof je neus bloed. :')
weet je wat je moet doen dan. Op mij voten. Zaagselkop.
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:28:26 #236
169210 liesje1979
pi_118501750
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

weet je wat je moet doen dan. Op mij voten. Zaagselkop.
Misschien morgen. Zoals het er nu uitziet is het heel makkelijk voor de rechercheur. Hoeveel maffia stemde er op liesje?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:28:54 #237
65252 Bart
pi_118501769
quote:
Wat een bullshit :'). Omdat ik jou niet op je blauwe ogen geloof maar mijn eigen oordeel vel ben ik niet te vertrouwen? En iedereen die wel achter je aan loopt wel? Nee dat kan de mafia immers niet!
Klets niet.
pi_118501776
Ik stel voor om een dubbele lynch te doen vanavond, Patrique én BoL...
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:29:36 #239
169210 liesje1979
pi_118501784
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:28 schreef Bart het volgende:

[..]

Wat een bullshit :'). Omdat ik jou niet op je blauwe ogen geloof maar mijn eigen oordeel vel ben ik niet te vertrouwen? En iedereen die wel achter je aan loopt wel? Nee dat kan de mafia immers niet!
Klets niet.
Mijn ogen zijn groen. :*
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:30:21 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501803
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:29 schreef plopkweker het volgende:
Daar ben je dan een paar uur te laat mee.
pi_118501850
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daar ben je dan een paar uur te laat mee.
Moet dat een aantal uur van tevoren aangekondigd worden dan?

[/noob]
pi_118501851
Ik ben best bereid om een dubbele lynch toe te staan hoor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:31:43 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501853
Als ik degene was die gepost zou hebben dat de rechercheur tegen mij zei dat iemand mafia is en dat we daar dus allemaal op moeten stemmen, dan had jij ook niet zonder meer gelijk gestemd, Liesje.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:32:10 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118501867
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Moet dat een aantal uur van tevoren aangekondigd worden dan?

[/noob]
Ja, je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen een uur van te voren nog online is en nog even gaat stemmen.
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:32:49 #245
169210 liesje1979
pi_118501887
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik degene was die gepost zou hebben dat de rechercheur tegen mij zei dat iemand mafia is en dat we daar dus allemaal op moeten stemmen, dan had jij ook niet zonder meer gelijk gestemd, Liesje.
Dat is waar.
pi_118501906
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
Maar als timmm dan ook weer had aangegeven gesproken te hebben met de rechercheur weer wel, lijkt mij zo?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:42:43 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118502161
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:29 schreef plopkweker het volgende:
dat vind ik dan weer verdacht. Er wijst toch nauwelijks iets naar bol? Waarom moet hij dood?
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:43:50 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118502188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:33 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Maar als timmm dan ook weer had aangegeven gesproken te hebben met de rechercheur weer wel, lijkt mij zo?
ik heb ook aangrgeven dat er een mogelijkheid bestaat dat ik weer belazerd word. maar die persoon is dan vannacht dood.
Laffe huichelaar
pi_118502192
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen een uur van te voren nog online is en nog even gaat stemmen.
Duidelijk :7
pi_118502198
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

dat vind ik dan weer verdacht. Er wijst toch nauwelijks iets naar bol? Waarom moet hij dood?
Kijk naar zijn gedrag...
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:46:32 #251
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118502246
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Kijk naar zijn gedrag...
Nee.
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:49:09 #252
242666 BeamofLight
pi_118502311
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Kijk naar zijn gedrag...
is mijn gedrag raar?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:54:43 #253
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118502468
Altijd, PP. Altijd.
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:57:48 #254
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_118502560
PP.
Huilen dan.
pi_118502633
PP
  Redactie Frontpage zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:20:41 #256
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118503201
In plaats dat jullie zo over vroeger lopen te kwijlen, ga eens uitzoeken wie mij vermoord heeft }:|
With four other people
And aliens
pi_118503202
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

ik heb ook aangrgeven dat er een mogelijkheid bestaat dat ik weer belazerd word. maar die persoon is dan vannacht dood.
En ik neem aan dat die persoon dat ook weet, dus die zal dan toch dat risico niet nemen?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118503386
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee.
k
pi_118503393
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

is mijn gedrag raar?
Biet'jn
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:27:29 #260
65252 Bart
pi_118503407
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Rockfire het volgende:

[..]

En ik neem aan dat die persoon dat ook weet, dus die zal dan toch dat risico niet nemen?
Of ze weet dat ze dat risico niet loopt.
pi_118503619
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef Bart het volgende:

[..]

Of ze weet dat ze dat risico niet loopt.
"ze"? Volgens mij is er niet gesproken over een hij of een zij?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:34:33 #262
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118503647
Denk dat Bart het over Liesje heeft?
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:35:29 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118503667
Staat Sicsicsic trouwens op scherp qua niet stemmen?
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:37:41 #264
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118503735
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Staat Sicsicsic trouwens op scherp qua niet stemmen?
yep
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:42:11 #265
65252 Bart
pi_118503890
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef Rockfire het volgende:

[..]

"ze"? Volgens mij is er niet gesproken over een hij of een zij?
liesje is bij mijn weten een ze.
pi_118503904
Patrique (8) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop, Hara, gomi
Liesje (1) BoL

rechercheur is ook echt de rechercheur ga ik maar vanuit
pi_118504049
Patrique (9) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop, Hara, gomi, AlbinoBambi
Liesje (1) BoL

Ik vertrouw toch maar op tim en liesje. Maar als Patrique geen maffia is verwacht ik wraak!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:46:52 #268
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118504052
Patrique (8) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop, Hara, gomi, PS
Liesje (1) BoL
Live from Chicago
pi_118504063
Patrique (10) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop, Hara, gomi, AlbinoBambi, PS
Liesje (1) BoL
pi_118504397
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:42 schreef Bart het volgende:

[..]

liesje is bij mijn weten een ze.
Maar volgens mij heeft niemand beweerd dat liesje de rechercheur is? Misschien is ze het wel hoor, ik weet het niet, maar vond het zo vreemd dat jij ineens over "ze" begint.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:59:00 #271
65252 Bart
pi_118504531
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Maar volgens mij heeft niemand beweerd dat liesje de rechercheur is? Misschien is ze het wel hoor, ik weet het niet, maar vond het zo vreemd dat jij ineens over "ze" begint.
Ik vind het vreemd dat jij denk dat ik dat denk. Ik heb dat nooit gezegd. Ik zeg alleen dat als ze foute info doorgeeft, ze niet per se risico hoeft te lopen als ze niet de waarheid spreekt.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:59:02 #272
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118504533
Liesje zegt alleen 100% zeker te zijn, Timmmmm zegt daarna dat ie via DM contact heeft met de rechercheur.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:00:10 #273
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118504579
19.00 uur *O*.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118504580
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat jij denk dat ik dat denk. Ik heb dat nooit gezegd. Ik zeg alleen dat als ze foute info doorgeeft, ze niet per se risico hoeft te lopen als ze niet de waarheid spreekt.
:P Jij denkt dat ik denk dat jij denkt ;) :+

Nog even en we weten of ze de waarheid heeft gesproken :)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:01:58 #275
65252 Bart
pi_118504644
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef Rockfire het volgende:

[..]

:P Jij denkt dat ik denk dat jij denkt ;) :+

Nog even en we weten of ze de waarheid heeft gesproken :)
:Y
pi_118504680
fuckk. te laat :')
sorry tv :p
pi_118504797
Dag maffia Patrique :W
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:07:25 #278
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118504850
Sowieso verliezen we aan patrique ook geen hele actieve deelnemer.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:12:14 #279
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_118505036
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef lynda het volgende:
fuckk. te laat :')
sorry tv :p
Dit. :')

Sorry, mijn eten ging voor. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:14:04 #280
242666 BeamofLight
pi_118505109
Oh ja, lik mijn reet aan die mensen die er nu ineens zijn omdat de vote toch al gunstig uitpakt voor ze...
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:14:44 #281
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505131
dagpost komt eraan geef me 2 min
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:16:24 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118505200
Ben benieuwd. Nou ja, niet zozeer of het klopt, maar meer wat het teweeg gaat brengen hier :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:21:22 #283
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505362

Patrique89 zag een grote, boze menigte naar zijn huis lopen. Snel rende hij vanuit de voortuin naar binnen. De Menigte, aangevoerd door de rechercheur zag het en probeerde hem in eerste instantie tegen te houden. “Rook er maar hem uit! zei iemand in de menigte. Het huis werd overgoten met benzine en Patrique89 (maffia) verbrandde levend

Sicsicsics (zombie) stond op de brug en was zwaar aan het twijfelen of hij moest gaan springen. Was het leven het nog wel waard met deze onzekerheid. Iedere dag gingen er meer mensen dood in het dorp. Hij wou bijna weglopen toen een windvlaag hem greep en hij van de brug geslingerd werd en te pletter sloeg in het ravijn.

- bovenstaande stukjes bevatten geen hints
- nachtrollen doe je ding
- zombie mag geen zombiekill meer maken omdat modkill
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:22:10 #284
242666 BeamofLight
pi_118505389
De SL is geloof ik nog trager dan dikke stront door een gieter
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:22:57 #285
242666 BeamofLight
pi_118505418
Ok, nice. Niet verwacht!
pi_118505425
bye patrique :W
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:23:22 #287
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505429
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef BeamofLight het volgende:
nog nooit dikke stront door een gieter zien gaan dus die vergelijking kan ik niet beoordelen :9
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:24:08 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118505457
Wel zonde van de zombiekill zeg -O-.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:24:29 #289
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118505467
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef BeamofLight het volgende:
Jij doet het de volgende ronde en dan vliegensvlug O+?
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:26:31 #290
242666 BeamofLight
pi_118505537
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Jij doet het de volgende ronde en dan vliegensvlug O+?
die 7 uur deadline haal ik zelden, dus nee
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:26:49 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118505547
Dan niet zeiken.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:28:03 #292
242666 BeamofLight
pi_118505584
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan niet zeiken.
onmogelijk. Echt.
pi_118505590
Liesje sprak dus de waarheid *O*
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:30:08 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118505672
tdrone blijf je nog even hangen voor het openen van het nieuwe topic?
Hoogachtend,
Erik.
pi_118505698
Nog 6
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:31:50 #296
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505741
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
tdrone blijf je nog even hangen voor het openen van het nieuwe topic?
ja
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:32:03 #297
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505749
is
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:32:22 #298
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505766
mij
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:32:33 #299
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505771
helemaal
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:32:46 #300
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505779
goed
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:32:58 #301
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118505785
doei
Wat doe ik hier?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:33:00 #302
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118505788
Vol.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:33:10 #303
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118505794
Overvol :'(!
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')