SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
5. DuTank Profiel | History | Fotoboek Townie
6. Fogel Profiel | History | Fotoboek Townie
7. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
8. Gomi Profiel | History | Fotoboek
9. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
10. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
11. Bart Profiel | History | Fotoboek
12. DrNick Profiel | History | Fotoboek
13. Crutch Profiel | History | Fotoboek Busdriver/ Lover
14. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
15. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
16. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
17. Etcetera Profiel | History | Fotoboek bodyguard
18. Chuck-N0rr1s Profiel | History | FotoboekTownie
19. lynda Profiel | History | Fotoboek
20. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
21. Soempie Profiel | History | Fotoboek Sniper
22. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Lover
23. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
24. Majo Profiel | History | Fotoboek townie
25. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
26. Disana Profiel | History | FotoboekTownie
27. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townelder
28. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Maffia
Belangrijke linkjes:
nacht 1
nacht 2
nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 27-10-2012 11:38:55 ]Wat doe ik hier?
Omdat ik niet op Soempie stemde? Of omdat ik op jou stemde?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Damn op het laatst begon ik te twijfelen. Ik verdenk Erik nu zwaar
Vooral omdat jij de hetze tegen soempie aanvoerde en wat hints tegen hebt. Puur alleen omdat je op mij hebt gestemd is natuurlijk flauwekulquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik niet op Soempie stemde? Of omdat ik op jou stemde?
Wacht, ik kan me die hetze vanuit mij niet herinneren!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral omdat jij de hetze tegen soempie aanvoerde en wat hints tegen hebt. Puur alleen omdat je op mij hebt gestemd is natuurlijk flauwekulal verdenk ik etc eigenlijk ook wel
Ja, en het was Tha_erik die meteen riep dat ze vermoord werd omdat ze dan wel goed zou zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij kwam Disana met Soempie toch?
Nou, dat is wel wat gechargeerd natuurlijk, ik opperde dat als een mogelijkheid, dat de maffia haar doodmaakte omdat ze goed op weg was qua hints. Ik kon destijds ook niet weten dat Soempie onschuldig was natuurlijk. Waar jij het trouwens mee eens was, jij vond ook dat Disana goed bezig was. Bovendien vond JIJ soempie ook verdacht en stemde ook nog eens op haar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, en het was Tha_erik die meteen riep dat ze vermoord werd omdat ze dan wel goed zou zitten
True, omdat ik jou boven haar geloofde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien vond JIJ soempie ook verdacht en stemde ook nog eens op haar.
Vanmiddag was je erg actief bezig om te lobbyen tegen haar. Maar goed, ik heb op haar gestemd dus ik mag eigenlijk niks zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Het enige eigenlijk wat ik actief tegen soempie gedaan heb is direct na de nacht hints gevonden tegen haar (ook tegen Patrique en MaJo), en verder ben ik naar mijn weten niet heel actief Soempie gaan verdenken. Maar daar zou ik even voor terug moeten gaan lezen.
En datquote:
Nee, je moet echt even teruglezen. Dat is namelijk totaal niet waar. Alleen dat gedoe over babies als rare mannetjes zou je misschien zo kunnen zien, maar dat was meer het uitleggen van één gevonden hint. Verder dreigde ik op haar te gaan stemmen omdat ze mij verdacht aan het maken was (uiteindelijk niet gedaan, zoals je weet).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanmiddag was je erg actief bezig om te lobbyen tegen haar. Maar goed, ik heb op haar gestemd dus ik mag eigenlijk niks zeggen
Ok misschien leeft dat gevoel dan ten onrechte, ik ga eens teruglezen. Sowieso leuk om terug te lezen nadat je de rol weet van de gelynchte persoon, dan kunnen dingen opeens op z'n plek vallen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, je moet echt even teruglezen. Dat is namelijk totaal niet waar. Alleen dat gedoe over babies als rare mannetjes zou je misschien zo kunnen zien, maar dat was meer het uitleggen van één gevonden hint. Verder dreigde ik op haar te gaan stemmen omdat ze mij verdacht aan het maken was (uiteindelijk niet gedaan, zoals je weet).
Dat is eigenlijk het enige wat ik tegen soempie beweerd heb. Echt geen lobbyactie. Juist niet.
Zo pissed ben ik inmiddels wel. Ik hou er niet van niet te doen wat ik zelf wil, en als het dan ook nog eens voor niks is, raak ik zéér geagiteerd.quote:
En als ik ook maar 1 hint naar jou vind, lynch ik jou, naar, naar mannetje dat je er bent. Een beetje mijn bloedeigen BG opstoken. EN NU IS ZE DOODquote:
Ik heb je BG met geen vinger aangeraakt, luie donder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als ik ook maar 1 hint naar jou vind, lynch ik jou, naar, naar mannetje dat je er bent. Een beetje mijn bloedeigen BG opstoken. EN NU IS ZE DOOD
Dus je ontkent contact te hebben gehad met Etc? Beetje stoken enzo? Really?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je BG met geen vinger aangeraakt, luie donder.
Dat laatste is overigens nergens voor nodig hè, ik kan ook posts naar jou af gaan sluiten met leuke beschrijvingen erin, maar dat doe ik ook niet. Maar als je je daar prettiger bij voelt, omdat je het in een discussie niet aankan, ben ik geen spelbreker hoor, mismaakte pannenkoekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je BG met geen vinger aangeraakt, luie donder.
ik zal over een half uurtje als ik thuis ben eens een poging doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo pissed ben ik inmiddels wel. Ik hou er niet van niet te doen wat ik zelf wil, en als het dan ook nog eens voor niks is, raak ik zéér geagiteerd.
Goed zo, want ik heb weer zo eens gekeken, en ik blijf er gewoon slecht inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zal over een half uurtje als ik thuis ben eens een poging doen
Ik zei het toch verdommequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als ik ook maar 1 hint naar jou vind, lynch ik jou, naar, naar mannetje dat je er bent. Een beetje mijn bloedeigen BG opstoken. EN NU IS ZE DOOD
Jaja, je zei dat je dorp was en ik geloofde je niet. Mea culpa enzo. Maar ik hou nog wel van je. Volgende ronde kom ik wel alleen stemmen ofzoquote:
Wil je de OP nog ff aanpassen..?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:52 schreef tdrone het volgende:
pm's komen later (waarschijnlijk na middernacht)
Ik dacht dat je dramatische ode over mij ging in plaats van etciequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaja, je zei dat je dorp was en ik geloofde je niet. Mea culpa enzo. Maar ik hou nog wel van je. Volgende ronde kom ik wel alleen stemmen ofzo
Mijn dramatische ode gaat over mijn dramatische ode ja, kom niet haten op mijn dramatische ode.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dramatische ode over mij ging in plaats van etcie
Het was fijn geweest als je het nog gedeeltelijk aan me had opgedragenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn dramatische ode gaat over mijn dramatische ode ja, kom niet haten op mijn dramatische ode.
Vertel mij wat, mijn penis is eraf gehakt. Ik heb geen penis. Ik voel me genept met mijn doodquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef MaJo het volgende:
En SL's ik ben een vrouwheel irritant om over jezelf te lezen alsof je een man bent
Ik kan mijn dood daardoor ook niet echt serieus nemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vertel mij wat, mijn penis is eraf gehakt. Ik heb geen penis. Ik voel me genept met mijn dood
Present!quote:
Ja doe eens niet? Het verneukt je pohi. Of is dat soms de bedoeling hmm?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef het verdomme op.
#THa_erik omdat hij dood moet.
Nu ga ik in ONz en/of KLB mensen zoeken om mijn zielige frustraties op af te reageren
Irritant is dat inderdaad. Ik heb een ABO dus zie al die (uiteraard geweldig leuke) ABO-topics er ook nog allemaal tussen staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan ook echt niets vinden waarvan ik denk jaaah!
En de pohi van Bart is een drama voor me, misschien wil iemand die geen crew is en een ABO heeft daar eens naar kijken?
Ja en dus ook nog enorm veel crewtopics, volgens mij moet ik 4 pagina's bekijken ofzo voor ik een pagina aan gewone topics gezien heb.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Irritant is dat inderdaad. Ik heb een ABO dus zie al die (uiteraard geweldig leuke) ABO-topics er ook nog allemaal tussen staan
Ja hallo, daar betaal ik niet voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
ABO had ik ook "last van". Mijn tip is: open een andere browser en log niet in. Perfect filter
Oh dat is een goede tip voor niet luie mensen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
ABO had ik ook "last van". Mijn tip is: open een andere browser en log niet in. Perfect filter
Ha dank.. ik zat sommige mensen al te vervloekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
Waarom is iemand verdacht als ze niet op Timmmmm hebben gestemd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee of het wat is hoor, maar ik keek nog eens naar kill 2 van nacht 1:
Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar. Hij had immers niet op hem gestemd. Toen hij door een straat liep waar hij net zijn eerste vest had afgegeven aan een dankbare bewoner kwam hij een man tegen. “wil je een tweedehands brommer kopen” vroeg hij. Peter dacht even na en vroeg “hoeveel moet dat kosten? “minimaal 300,00” zei de man. “meer dan 250,00 geef ik je niet hoor” zei Peter. De man ging akkoord en Peter dacht bij zichzelf “die past mooi in de kelder tussen de andere troep die ik niet vaak gebruik."
Hij reed een berg af op de brommer terug naar huis toen hij ineens merkte dat de remmen het niet deden. Hij probeerde nog van alles maar het was al te laat en al schreeuwend viel hij te pletter in een ravijn.
AlbinoBambi
Topic: H&M #154 - Rare doorverkooppraktijken - tweedehands brommer die doorverkocht wordt
Topic: De Action #50 met bilspleten en mutsen met oren - Action wekt bij mij in ieder geval een troep die je niet veel gebruikt-associatie op.
En niet op Timmmmm gestemd bij de verkiezingen
Haha, ik zag het al en dacht al dat je die fout had gemaaktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Oh RF sorry, ik deed een edit ipv een quote, mijn reactie staat dus nu in jouw post.
"Teleurgesteld met Timmmm als winnaar"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom is iemand verdacht als ze niet op Timmmmm hebben gestemd?
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Teleurgesteld met Timmmm als winnaar"
Sure, ik zet het erbij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef lynda het volgende:
Nog een extra hint naar Sicsicsics (aanvulling op post liesje)
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld - penis afgesneden = sexsueel geweld
?
Ah zo, ja dat lijkt me dan ook ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Uit de kill: "Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar"
Iemand die niet op Timmmmm gestemd heeft, zal teleurgesteld zijn met de uitslag, me dunkt.
Hara ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef lynda het volgende:
Tha_Erik:
- Afgeslachte delen in FoBo
- Bier [26/1]De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen meet! #8
Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique oa).
Wil je die erbij zetten Liesje en hem weer ff onderaan het topic gooien voor de makkelijkheid?![]()
Ik vond de hakkende bouwvakkers van plopkweker ook wel erbij passen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef lynda het volgende:
Nu eens kijken wie de dader(s) van Dutank is.
DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.
kort:
Bouwplaats, veel kabaal / lawaai.
Hagelde kleine stukjes wit hout
ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of foboquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond de hakkende bouwvakkers van plopkweker ook wel erbij passen.
Oh ik vind de hints bij Sicssicsics egenlijk veel overtuigender.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:10 schreef lynda het volgende:
kill 1
Bloed geven #22 bloed spoot eruit?
vind hem wel heel zwak![]()
Rockfire komt ook nog uit 1977 wat natuurlijk 35 is. Weet niet of die al was genoemd of niet maar dat zag ik net toevallig op zijn fobo.
Al vind ik Erik op dit moment wel het meest passen bij kill 1.
Iets zegt mij dat Erik ook? gewoon niet te vertrouwen is dus andere kill vind ik ook best maar tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik vind de hints bij Sicssicsics egenlijk veel overtuigender.
Yep, je hebt gelijk, heb het zo overgenomen van RF maar ik haal het er gelijk uit,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of fobo
Aah pagina 2 pas.. Is dat topic niet te oud?
Oh dat is dan een beginnersfout van mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, je hebt gelijk, heb het zo overgenomen van RF maar ik haal het er gelijk uit,
Ok, eerlijk is eerlijk, ik weet dat Erik mijn maffiamaatje is maar ik heb hem ook wel eens rondes niet vertrouwd (en zat dan goed) en ik vertrouw hem deze ronde. Maar dat is niet altijd een goede graadmeter, dat weet ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat Erik ook? gewoon niet te vertrouwen is dus andere kill vind ik ook best maar toch
het is erik. Sorry erik
Nope alleen 1e pagina.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:17 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oh dat is dan een beginnersfout van mijik dacht dat de tweede pagina wel kon. Het staat ook nergens duidelijk uitgelegd.
Sneeuw, in Nederland!?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen zin meer in zoeken
hihi sneeuw buiten![]()
Geen hagel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen zin meer in zoeken
hihi sneeuw buiten![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:58 schreef lynda het volgende:
drie vlokjes ofzo![]()
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Sommige hints zouden weggezakt kunnen zijn, maar niets is zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of fobo
Aah pagina 2 pas.. Is dat topic niet te oud?
Bij tha_erik heb ik een topic gezien van de slechtste spelling oidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een mooi word documentje open, maar kan eerlijk gezegd niet veel meer vinden dan er al ismet name richting SicSicSic vind ik overtuigend...
Furthermore, de kwaliteit van de taal in de kills is wel van een niveautje Trevland (of erger)
Ja bemoei je eens niet met mijn post gedrag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doe eens niet? Het verneukt je pohi. Of is dat soms de bedoeling hmm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |