SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
5. DuTank Profiel | History | Fotoboek
6. Fogel Profiel | History | Fotoboek Townie
7. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
8. Gomi Profiel | History | Fotoboek
9. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
10. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
11. Bart Profiel | History | Fotoboek
12. DrNick Profiel | History | Fotoboek
13. Crutch Profiel | History | Fotoboek Busdriver/ Lover
14. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
15. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
16. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
17. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
18. Chuck-N0rr1s Profiel | History | FotoboekTownie
19. lynda Profiel | History | Fotoboek
20. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
21. Soempie Profiel | History | Fotoboek Sniper
22. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Lover
23. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
24. Majo Profiel | History | Fotoboek
25. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
26. Disana Profiel | History | FotoboekTownie
27. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townelder
28. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Maffia
Belangrijke linkjes:
nacht 1
nacht 2
[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 26-10-2012 19:08:26 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Is dit jouw tweede keer nog maar?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach ik speelde voor de tweede keer mee en lag er in de eerste dag al uit
Spijt dat je 'm vermoord hebtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dit jouw tweede keer nog maar?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spijt dat je 'm vermoord hebt?
Het leek alleen alsof hij er al veel langer bij was, maar dan en ik zijn naam vast ergens anders van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spijt dat je 'm vermoord hebt?
Zo stom zou dat toch niet zijn? Dan geef je zo iemand namelijk de kans in het spel te komen en een goede speler te worden. Of je geeft een nieuwkomer een rol waarmee ie meer kan, dat zou ook helpen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, zo is het spel, meer kunnen we er ook niet van maken. Het zou ook stom zijn dat iemand alleen omdat ie de eerste keer meedoet maar tot het eind in leven moet blijven. Part of the game.
De rollen worden gewoon geloot. En het is helemaal niet verkeerd voor newbies om townie te krijgen, want dit spel is veel meer dan alleen schieten. De hints en gedrag is belangrijker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo stom zou dat toch niet zijn? Dan geef je zo iemand namelijk de kans in het spel te komen en een goede speler te worden. Of je geeft een nieuwkomer een rol waarmee ie meer kan, dat zou ook helpen.
Maar goed, ik weet er verder niets van af, ik kan het ook mis hebben.
Nee, ik ga Crutch verleiden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Zeg Tdrone en ik hebben niet voor niets zitten zweten op die nachtpost he... zoeken jullie
Die ligt Roger te neuken hoorquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt Roger te neuken hoor
In mijn excelsheet ookquote:
Hier ben ik het overigens niet mee eens. Er zit een logische volgorde in, en alle rollen moeten worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[Systeemmeldingen coming up. Voor de duidelijkheid, volgorde rollen is bepaald op tijdstip binnenkomst van de PM's
Ik las het net ja, ik vind het ook volstrekte onzin. Je hebt tot 22.00 om je shit in te leveren, daarna ben je de lul maar als je het op tijd instuurt zou het ook moeten gebeuren. Anders slaat de regel van 22.00 nergens op en kan iedereen met een leven gewoon gaan opbokken want dan ben je toch altijd de laatste.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens niet mee eens. Er zit een logische volgorde in, en alle rollen moeten worden uitgevoerd.
Hara legt het vast verder uit, want ik ga slapen
De mislukte moord was omdat iemand niet thuis was, dus iemand die zijn rol aan het doen was?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké, mijn waarneming is dat er vier moorden gepleegd zijn, waarvan drie gelukt, één gered. Dus de rechercheur heeft er ook een gedaan. Helaas niet een die ons geholpen heeft.
Mag ik toch niet hopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De mislukte moord was omdat iemand niet thuis was, dus iemand die zijn rol aan het doen was?
yups idd. weet nog dat ik dood was omdat ik mijn actie iets later had ingestuurd dan een ander. was ik nachtwaker, maar was ik eerder dood ofzo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Flashback, we hebben deze discussie eerder gevoerd, en we kwamen toen tot het besluit dat dat aan de SL was hoe of wat. Dacht ik.
Vertel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb iets niet helemaal goed gedaan, al heeft dit verder geen dodelijke slachtoffers tot gevolg deze nacht
Dat kan alleen als de SL van te voren een volgorde duidelijk maakt. Er kan denk ik geen vaste lijst ofzo zijn omdat de wisselende rollen die elke SL gebruikt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:51 schreef gomi het volgende:
ik ben btw ook wel voor een vaste volgorde. dan weet je als speler ook beter waar je aan toe bent ipv
maar tijd van insturen is zo discutabel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de SL van te voren een volgorde duidelijk maakt. Er kan denk ik geen vaste lijst ofzo zijn omdat de wisselende rollen die elke SL gebruikt.
Ik snap je punt hoor, ik bedoel alleen dat het dan per ronde bepaald moet worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
maar tijd van insturen is zo discutabel.
stel ik ben nachtwaker, dan moet ik eigenlijk asap mn kill insturen om de maffia voor te zijn als ze mij zouden willen killen.
Deze snap ik niet? De rechercheur kan dat toch helemaal niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké, mijn waarneming is dat er vier moorden gepleegd zijn, waarvan drie gelukt, één gered. Dus de rechercheur heeft er ook een gedaan. Helaas niet een die ons geholpen heeft.
ah k. maar idd met die wisselende rollen is t ook wel lastig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je punt hoor, ik bedoel alleen dat het dan per ronde bepaald moet worden.
de nachtwaker. wss doelde hij daaropquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Deze snap ik niet? De rechercheur kan dat toch helemaal niet?
Oh ja de nachtwakerquote:
Ik moest lachenquote:
Ik zie opeens ook een blokjespatroon. |Pquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:02 schreef DuTank het volgende:
Ter verdediging van mezelf: dat is het klassieke PSV logo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crutch (busdriver/lover) had de boel weer eens lekker door elkaar geschud. Toen hij net een frisse douche had genomen hoorde hij de brievenbus klepperen, even later gevolgd door de deurbel. Crutch snelde naar beneden "Kutzooi, heeft Roger_Epiales (lover) nu alweer de sleutel vergeten, wat een prutser". Toen hij de deur opendeed zag hij de melkboer staan. "Hoi, hier heb je je bestelling, kun je contant afrekenen?" Crutch draaide zich en liep de gang in om zijn portemonnee te pakken. Maar voor hij het wist werd zijn adem afgesneden met een riem. De melkboer wurgde Crutch in no-time. Toen Roger thuiskwam en zijn geliefde dood aantrof stak hij van verdriet zijn hoofd in de oven en draaide de knop naar een enorme hitte, tot zijn hoofd als popcorn uit elkaar klapte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een zomerse dag in het dorp deed Chuck-N0rr1s (townie) besluiten om een middagje vrij te nemen van het werk. Al dat gezeur van zijn collega's kon hem echt even gestolen worden. Hij pakte de driewieler en besloot de vissen in de dorpsvijver wat brood te gaan voeren. Hij zette zijn driewieler tegen een grote boom en liep enthousiast op het water af. Toen hij met zijn kont naar achter in zijn strakke spijkerbroek gebogen naar het water stond had Chuck niet in de gaten dat hij werd beslopen. “Zo mooie jongen, ga jij maar eens een stukje zwemmen”. Een gespierde arm duwde Chuck de vijver in. Helaas kon hij niet zwemmen en zijn hoofd verdween al snel definitief onder water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disana (townie) Zat heerlijk in het park te picknicken aan een grote lange houten tafel. Broodjes, salades en flink wat flessen wijn. Naar dit heerlijke moment voor zichzelf had ze al weken uitgekeken. Er trok af en toe een koude wind langs haar schouders maar de zon zorgde ervoor dat zij haar rode gebreide vest niet aan hoefde te trekken. Disana zag plotseling een raar mannetje op zich af komen met een groot geel geblokt kleed op zijn arm. Net toen ze een hap in haar broodje tonijnsalade wilde zetten gooide dit figuur de grote tafel om waardoor Disana onder het houten tafelblad klem kwam te zitten. Het figuur sprong over de tafel heen, prikte twee messen in haar ogen waardoor Disana out ging en langzaam leegbloedde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook maar even wat gezocht.
Voorlopig vind ik de hints naar Soempie het sterkste.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik vind het juist overzichtelijkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die spoilers enorm irritant.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ok, ik geef het op voor vandaag.. Ik kan maar niks vinden met die 35
En heb ook van alles afgezocht voor een driewieler, maar ook dat mislukte.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik moet altijd een beetje gniffelen als mensen pas hints gaan zoeken als ze genoemd worden. `P´
Slaap lekker. ±W![]()
Moord 1 (mislukt)
Het was erg slecht weer in het dorp maar Liesje1979 moest toch op pad een hele tas vol reclamefolders in de diverse brievenbussen te gooien. Ze had een groen regenpak aangetrokken maar ze bleef niet droog. “Had ik maar een auto gehad, dan was ik nu niet zo nat geworden” mijmerde ze. Het was al aardig donker toen hij op zijn laatste adresje aankwam. Toen Liesje de folder in de brievenbus met nummer 35 stopte viel het licht in de straat plotseling uit. Voordat ze zich kon oriënteren hoorde ze een knal en voelde ze een kogel. Gelukkig voor haar droeg ze een kogelvrij vest. Geschrokken fietste ze weg naar haar huis
Lynda
Nummer 35/groen > Post(s) in SES
Veel reclame(folders) > De Action #48 Waar Trovey veel reclame maakt (leidt ook terug naar de spam-hint
Moord 2
Crutch (busdriver/lover) had de boel weer eens lekker door elkaar geschud. Toen hij net een frisse douche had genomen hoorde hij de brievenbus klepperen, even later gevolgd door de deurbel. Crutch snelde naar beneden "Kutzooi, heeft Roger_Epiales (lover) nu alweer de sleutel vergeten, wat een prutser". Toen hij de deur opendeed zag hij de melkboer staan. "Hoi, hier heb je je bestelling, kun je contant afrekenen?" Crutch draaide zich en liep de gang in om zijn portemonnee te pakken. Maar voor hij het wist werd zijn adem afgesneden met een riem. De melkboer wurgde Crutch in no-time. Toen Roger thuiskwam en zijn geliefde dood aantrof stak hij van verdriet zijn hoofd in de oven en draaide de knop naar een enorme hitte, tot zijn hoofd als popcorn uit elkaar klapte.
MaJo:
Riem: post in: Deel 3: Kleding, schoenen, en accessoires.
Melkboer: AKQ SC #1379Je kunt m'n tiet op
Portemonnee: GEZOND SLANK# 2029 - Kleding kost knaken
Popcorn: GEZOND SLANK# 2026 - Cashews en films FTW!
Dutank
even later gevolgd door de deurbel. Post in: mensen die overal aanbellen
Contant betalen: soort munt in UI
Soempie
baby met flesje melk in fobo
Moord 3
Een zomerse dag in het dorp deed Chuck-N0rr1s (townie) besluiten om een middagje vrij te nemen van het werk. Al dat gezeur van zijn collega's kon hem echt even gestolen worden. Hij pakte de driewieler en besloot de vissen in de dorpsvijver wat brood te gaan voeren. Hij zette zijn driewieler tegen een grote boom en liep enthousiast op het water af. Toen hij met zijn kont naar achter in zijn strakke spijkerbroek gebogen naar het water stond had Chuck niet in de gaten dat hij werd beslopen. “Zo mooie jongen, ga jij maar eens een stukje zwemmen”. Een gespierde arm duwde Chuck de vijver in. Helaas kon hij niet zwemmen en zijn hoofd verdween al snel definitief onder water.
Patrique89
Driewieler: EXPEDITIE ROBINSON 2012#15 Tess vs Pokertrio (drie->trio)
Water: EXPEDITIE ROBINSON 2012#13 Water in, water uit
Vrij nemen van werk: #1618 WORKROOMFrom 9 to 5
PS:
Post in: zwemmend naar het werk
Moord 4
Disana (townie) Zat heerlijk in het park te picknicken aan een grote lange houten tafel. Broodjes, salades en flink wat flessen wijn. Naar dit heerlijke moment voor zichzelf had ze al weken uitgekeken. Er trok af en toe een koude wind langs haar schouders maar de zon zorgde ervoor dat zij haar rode gebreide vest niet aan hoefde te trekken. Disana zag plotseling een raar mannetje op zich af komen met een groot geel geblokt kleed op zijn arm. Net toen ze een hap in haar broodje tonijnsalade wilde zetten gooide dit figuur de grote tafel om waardoor Disana onder het houten tafelblad klem kwam te zitten. Het figuur sprong over de tafel heen, prikte twee messen in haar ogen waardoor Disana out ging en langzaam leegbloedde.
Soempie:
Voedsel: DIEETCLUB#432 Op naar nieuwe doelen! EN OUD Bijvoeding
Rood vest: in Fobo een foto met iets roods aan en rode UI
Raar mannetje: kinderfoto's in fobo
Geblokt kleed: foto van kind op geblokt kleed.
Twee messen: Topic in Pohi: In tweestrijd.
Eten, weken naar uitgekeken: diverse dieetclub-topics in Pohi
Ijsdraakje,
geel geblokt kleed 2x geel geblokt shirt in fobo
Koude wind: ijsdraakje
Nog meer hints naar Soempie...I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
![]()
Mogguh. Ik leef nog.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Niemand heeft nog gestemd als ik het zo zie? Zal ik het spits afbijten. Vooralsnog is Soempie toch wel de persoon met de meeste en beste hints.
##Vote Soempie
Soempie (1) BartI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik wacht nog met stemmen, hoor. Ben er vandaag zelf ook niet dus ik kijk later wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:30 schreef Bart het volgende:
Niemand heeft nog gestemd als ik het zo zie? Zal ik het spits afbijten. Vooralsnog is Soempie toch wel de persoon met de meeste en beste hints.
##Vote Soempie
Soempie (1) BartI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Mogguh. Wel lastig. Hints zoeken op je werkhopelijk vandaag op tijd klaar. Dan zal ik mijn keuze wat beter afwegen dan gister.
Hoewel we natuurlijk wel Tamashii gewoon terecht opgeknoopt hebben.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Ik weet niet of ik nog kans heb om vandaag te kijken. Zo ja, dan kan ik altijd mijn stem nog wijzigen indien nieuwe betere hints opduikenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wacht nog met stemmen, hoor. Ben er vandaag zelf ook niet dus ik kijk later wel..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Melkboer: boer zoekt vrouw natuurlijk. Ik weet dat ik daar post, maar ook Tha_Erik.Die ook nog eens naar mij wijst.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien was je wel te goed op weg met je hints.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik had net een ingeving in de auto: ik denk niet dat de maffia Chuck-N0rr1s omgelegd hebben, dat zou heel dom zijn. De kans dat hij een keer door het dorp gelyncht zou worden is namelijk groot omdat hij zich altijd wel verdacht maaktDat zou betekenen dat de vigilante of de sniper hem hebben omgelegd en de hints van die moord dus naar hen leiden en niet naar de maffia. Toch?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik vond Soemp al meteen verdacht maar ik wacht nog even tot er meer hints zijn voordat ik ga stemmen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dat lijkt me aannemelijk, ik dacht alleen dat er meestal wat duidelijker staat welk verhaal van de NW is, en welk van de mafia?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:29 schreef MaJo het volgende:
Ik had net een ingeving in de auto: ik denk niet dat de maffia Chuck-N0rr1s omgelegd hebben, dat zou heel dom zijn. De kans dat hij een keer door het dorp gelyncht zou worden is namelijk groot omdat hij zich altijd wel verdacht maaktDat zou betekenen dat de vigilante of de sniper hem hebben omgelegd en de hints van die moord dus naar hen leiden en niet naar de maffia. Toch?
Laffe huichelaar![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt me aannemelijk, ik dacht alleen dat er meestal wat duidelijker staat welk verhaal van de NW is, en welk van de mafia?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Oh, in mijn hoofd wel. In mijn herinnering schold ik altijd newbs uit omdat ze hints zochten naar de nachtwakerLaffe huichelaar![]()
Tha_Erik werd toch ook door Tamashii beschuldigd? Maakt jou nog verdachter danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:28 schreef Soempie het volgende:
Melkboer: boer zoekt vrouw natuurlijk. Ik weet dat ik daar post, maar ook Tha_Erik.
[..]
Die ook nog eens naar mij wijst.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Doelde je op mij?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet altijd een beetje gniffelen als mensen pas hints gaan zoeken als ze genoemd worden. `P´
Slaap lekker. ±W
Moord 4
Disana (townie) Zat heerlijk in het park te picknicken aan een grote lange houten tafel. Broodjes, salades en flink wat flessen wijn. Naar dit heerlijke moment voor zichzelf had ze al weken uitgekeken. Er trok af en toe een koude wind langs haar schouders maar de zon zorgde ervoor dat zij haar rode gebreide vest niet aan hoefde te trekken. Disana zag plotseling een raar mannetje op zich af komen met een groot geel geblokt kleed op zijn arm. Net toen ze een hap in haar broodje tonijnsalade wilde zetten gooide dit figuur de grote tafel om waardoor Disana onder het houten tafelblad klem kwam te zitten. Het figuur sprong over de tafel heen, prikte twee messen in haar ogen waardoor Disana out ging en langzaam leegbloedde.
MaJo:
Koude wind: kalten polar bär
Foto in fotoboek: geen vest aan, maar een hemdje
Post veel in het slank-topic: salades en dergelijke
Picknicken in park: Maximo Park topicIn some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Het Maximo Park topic kun je schrappen, daar poste ik vannacht pas nadat het verhaaltje geschreven isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:46 schreef Soempie het volgende:
Moord 4
MaJo:
Koude wind: kalten polar bär
Foto in fotoboek: geen vest aan, maar een hemdje
Post veel in het slank-topic: salades en dergelijke
Picknicken in park: Maximo Park topic
Verder blijf je voor mij hoofdverdachte
Tja, dan moet je me maar killen vannacht...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, dan moet je me maar killen vannacht...Oke
![]()
##Vote Soempie
Soempie (2) Bart, DuTank
Aangezien ik het goede voornemen heb om vandaag te knallen met leren, zal ik niet echt meer naar hints kunnen zoeken. Misschien dat ik nog bij lees en dan tot een andere conclusie kom.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
##Vote Soempie
Soempie (3) Bart, DuTank, BoL
Deze is inderdaad duidelijk. rood gebreidde vest (heeft zij aan in Fobo). En raar mannetje op kleed is ook too obvious. Diegene die hier niet op stemt is per definitie verdacht.![]()
Ik ben het er mee eens dat de hints naar Soempie het sterkst zijn maar M. een raar mannetje op een kleed noemen vind ik wat ver gaan![]()
![]()
## Vote Soempie
Soempie (4) Bart, DuTank, BoL, MaJo26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Whehequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:29 schreef MaJo het volgende:
maar M. een raar mannetje op een kleed noemen vind ik wat ver gaan![]()
![]()
, ik vind babies nou eenmaal rare mensjes
. En aangezien een van de spelleiders ook homo is, is ie het daar vast mee eens.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik denk dat tha erik mafia is. En dan ben ik nog mar bij de eerste persoon met hints zoeken
Laffe huichelaar![]()
Waarom zouden homo's per definitie babies rare mensjes vindenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, ik vind babies nou eenmaal rare mensjes
. En aangezien een van de spelleiders ook homo is, is ie het daar vast mee eens.
Zij mogen alle baby's wel rare mensen vinden, maar pas op als je zegt dat alle homo's rare mensen zijn!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zouden homo's per definitie babies rare mensjes vinden
Laffe huichelaar![]()
Oh ik was maar een beetje aan het dollenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zouden homo's per definitie babies rare mensjes vinden. Ik zal het voortaan gewoon bij mijn eigen mening houden. Dat babies maar een beetje opgefrommelde rare minimensjes zijn
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar dat zwartgeverfde gezicht wijst imo naar Eriks fobo, nl die enge foto met dat donkere gezicht, en groen regenpak maar ze bleef niet droog --> foto in Eriks fobo waar ie groene kleren aanheeft, en een foto met natte haren. (ondanks het groene pak bleef hij dus niet droog)Laffe huichelaar![]()
Ik wist dat die positie bovenin de lijst me uiteindelijk een keer tegen zou gaan werkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat tha erik mafia is. En dan ben ik nog mar bij de eerste persoon met hints zoeken.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Het maakt mij verder niet uit hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik was maar een beetje aan het dollen. Ik zal het voortaan gewoon bij mijn eigen mening houden. Dat babies maar een beetje opgefrommelde rare minimensjes zijn
.
Ik weet alleen dat mijn broer helemaal gek is op babies en ik ken wel meer gays die babies geweldig vinden dus dat moest ik even rechtzetten
Stiekem zou ik zelf ook wel kinderen willen hoor. Ooitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het maakt mij verder niet uit hoorIk weet alleen dat mijn broer helemaal gek is op babies en ik ken wel meer gays die babies geweldig vinden dus dat moest ik even rechtzetten
.
Anyhow, ik ben nog niet bereid om zomaar op de Soempietrein te springen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hehe nu komt de aap uit de mouwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stiekem zou ik zelf ook wel kinderen willen hoor. Ooit.
Anyhow, ik ben nog niet bereid om zomaar op de Soempietrein te springen.Alleen niet zo makkelijk voor homo's
Als je een betere kandidaat weet hoor ik het graag
Ik zit aan jou te denken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe nu komt de aap uit de mouwAlleen niet zo makkelijk voor homo's
Als je een betere kandidaat weet hoor ik het graagAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Om babies mee te makenquote:![]()
Maar vertel maar waarom danIk verdenk jou namelijk zoals altijd
Onder andere de hints die je tegen je hebt, maar ook je gedrag (maar dat laatste is een beetje een onderbuikgevoel).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Om babies mee te maken![]()
Maar vertel maar waarom danIk verdenk jou namelijk zoals altijd
Hoogachtend,
Erik.![]()
Al spreekt het dan weer in je voordeel dat je als een van de eerste op Tamashii gestemd hebt... Moeilijk, moeilijk.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zodoende neem ik natuurlijk een groot risico door vroegtijdig te stemmen, mocht Soempie dorp zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Al spreekt het dan weer in je voordeel dat je als een van de eerste op Tamashii gestemd hebt... Moeilijk, moeilijk.
Vorige keer ging dat in ieder geval gewoon goed, dus jaaa...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Soempie (6) Bart, DuTank, BoL, MaJo, timmmmm
Als er vannacht nog wat naar tha_erik staat, stem ik morgen op hem, maar voor nu zijn de hints naar soempie beterLaffe huichelaar![]()
Ga je zelf ook nog actief naar hints zoeken, Timmmmm, of laat je het bij zomaar wat roepen over één persoon en de rest het werk te laten doen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb 1 hint gezocht, naar jou, en bij liesje kon ik niets vinden. Toen was mijn concentratie op, en kon ik niets meer vinden, terwijl ik weet dat ze er zijn. Ze pesten me, die hintsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je zelf ook nog actief naar hints zoeken, Timmmmm, of laat je het bij zomaar wat roepen over één persoon en de rest het werk te laten doen?Laffe huichelaar![]()
Je maakt een goede burgemeester.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Same old, same old. Ik ben benieuwd hoeveel rondes we nog kunnen voor we weer ruzies en gedoe krijgen.![]()
![]()
Ik heb niet eens een rood gebreid vest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:24 schreef BeamofLight het volgende:
##Vote Soempie
Soempie (3) Bart, DuTank, BoL
Deze is inderdaad duidelijk. rood gebreidde vest (heeft zij aan in Fobo). En raar mannetje op kleed is ook too obvious. Diegene die hier niet op stemt is per definitie verdacht.
Je kunt beter naar de feiten kijken dan dat je alleen een gevoel volgtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Al spreekt het dan weer in je voordeel dat je als een van de eerste op Tamashii gestemd hebt... Moeilijk, moeilijk.
Voorlopig inderdaad beter dan mijn tegenstander, maar ik vind het niet aardig tegenover Liesje dat je daar maar op blijft wijzenquote:Laffe huichelaar![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het er mee eens dat de hints naar Soempie het sterkst zijn maar M. een raar mannetje op een kleed noemen vind ik wat ver gaan![]()
![]()
![]()
Maar ik vind je nog wel steeds verdacht!
Ja dat zou ik in jouw geval ook zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de feiten kijken dan dat je alleen een gevoel volgt.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik denk dat Liesje daar wel tegen kan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig inderdaad beter dan mijn tegenstander, maar ik vind het niet aardig tegenover Liesje dat je daar maar op blijft wijzenAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jij doet nooit ene flikker man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig inderdaad beter dan mijn tegenstander, maar ik vind het niet aardig tegenover Liesje dat je daar maar op blijft wijzen![]()
![]()
En daarbij timmmmm als je Erik en mij zo verdacht vindt is het misschien wel een mooi moment voor de dubbele?![]()
Wat een haat, zo met zijn tweeën tegen mijn arme persoontjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij doet nooit ene flikker man.Kunnen jullie wel haten hoe weinig ik doe, maar toch ben ik de enige van ons drie die al mafia heeft gelyncht.
Dus hoe slecht en lui jullie me ook vinden, toch doe ik het beter dan jullie. Maar dat maakt niet uit hoor, ik vergeef jullie
Laffe huichelaar![]()
Ik zou niet weten waaromquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind je nog wel steeds verdacht!De hints naar mij zijn niet erg sterk vind ik, die naar jou stukken sterker
En zoals Erik ook zegt stemde ik als een van de eerste op Tamashii, niet echt logisch als ik maffia zou zijn toch?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Of juist wel, om minder verdacht over te komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waaromDe hints naar mij zijn niet erg sterk vind ik, die naar jou stukken sterker
En zoals Erik ook zegt stemde ik als een van de eerste op Tamashii, niet echt logisch als ik maffia zou zijn toch?
En ga zo maar door
Er is nog maar één lynch geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een haat, zo met zijn tweeën tegen mijn arme persoontjeKunnen jullie wel haten hoe weinig ik doe, maar toch ben ik de enige van ons drie die al mafia heeft gelyncht.
Dus hoe slecht en lui jullie me ook vinden, toch doe ik het beter dan jullie. Maar dat maakt niet uit hoor, ik vergeef jullie, jij was sowieso geen frontrunner bij de stemmen tegen Tamashii (ook verdacht, het bekende stemmen op een toch al zinkend schip).
Hoogachtend,
Erik.![]()
Beter gaan jullie alle twee hints zoeken, in plaats van elkaar op gedrag verdenken van maffia.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is nog maar één lynch geweest, jij was sowieso geen frontrunner bij de stemmen tegen Tamashii (ook verdacht, het bekende stemmen op een toch al zinkend schip).
Maar het lijkt me op zich wel mogelijk nu dat een van jullie maffia is.
Oh kut, nu doe ik het zelf
Dus ik ben verdacht omdat ik pas laat op mafia stemde, terwijl jij er helemaal niet op stemde? Neger alsjeblieftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is nog maar één lynch geweest, jij was sowieso geen frontrunner bij de stemmen tegen Tamashii (ook verdacht, het bekende stemmen op een toch al zinkend schip).
Laffe huichelaar![]()
Ik heb al hints naar Tha_erik gezochtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie alle twee hints zoeken, in plaats van elkaar op gedrag verdenken van maffia.
Maar het lijkt me op zich wel mogelijk nu dat een van jullie maffia is.
Oh kut, nu doe ik het zelf
Ondanks dat ik lui ben, hè liesje?
Laffe huichelaar![]()
Ik heb vannacht ook hints gezocht. En niet alleen naar de eerste persoon in de deelnemerlijst
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, maar dat zou dus helemaal geen ene moer zeggen als jij de maffia bent in dit verhaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb al hints naar Tha_erik gezocht
Ondanks dat ik lui ben, hè liesje?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou dus helemaal geen ene moer zeggen als jij de maffia bent in dit verhaalwaarom zeg je dan dt ik hints moet gaan zoeken naar tha_erik
Laffe huichelaar![]()
Misschien zijn we het wel alle twee, en is dit allemaal een leuk toneelstukje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie alle twee hints zoeken, in plaats van elkaar op gedrag verdenken van maffia.
Maar het lijkt me op zich wel mogelijk nu dat een van jullie maffia is.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zelfs als we allebei mafia zijn, ga ik echt niet gezellig samen met jou een toneelstukje opvoerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien zijn we het wel alle twee, en is dit allemaal een leuk toneelstukje.
Laffe huichelaar![]()
Ey, doe anders dubbele lynch en nakken we Tha_Erikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs als we allebei mafia zijn, ga ik echt niet gezellig samen met jou een toneelstukje opvoeren
Als ie dorp is, jammer dan...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Doe vooral wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ey, doe anders dubbele lynch en nakken we Tha_Erik
Als ie dorp is, jammer dan....
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee, dat doe ik pas als ik zeker weet dat we twee mafiatjes hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ey, doe anders dubbele lynch en nakken we Tha_Erik
Als ie dorp is, jammer dan...Laffe huichelaar![]()
Ja, Soempie en Tha_Erik toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik pas als ik zeker weet dat we twee mafiatjes hebben.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Soempie geloof ik, tha_erik niet. Maar als men een dubbele lynch wil, doe ik dat wel hoor.quote:Laffe huichelaar![]()
ik maakte maar een grapjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Soempie geloof ik, tha_erik niet. Maar als men een dubbele lynch wil, doe ik dat wel hoor.
Als ik kijk naar gister zitten er ook dingen tussen die kunnen wijzen op Tha_Erik.
Bij de derde kill geloof ik: kijkgaatje (zijn UI! is een kijkgaatje), donkere ogen, melk (Boer zoekt vrouw), Brievenbus blijft klepperen (topic met heel groot SPAM).In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Vooral dat kijkgaatje vind ik mooi gevonden.
Soempie, zo dwing je me straks wel om ook op jou te stemmen hoor.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Troost je met de gedachte dat als jij dorp bent, ik morgen Tha_erik ga lynchenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:10 schreef Soempie het volgende:
Als ik kijk naar gister zitten er ook dingen tussen die kunnen wijzen op Tha_Erik.
Bij de derde kill geloof ik: kijkgaatje (zijn UI! is een kijkgaatje), donkere ogen, melk (Boer zoekt vrouw), Brievenbus blijft klepperen (topic met heel groot SPAM).Laffe huichelaar![]()
Je bent de enige met een kijkgaatje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Soempie, zo dwing je me straks wel om ook op jou te stemmen hoor.
![]()
En het komt de maffia wel heel mooi uit als ik vandaag door het dorp vermoord word. Zo zou ik het ook spelen: iemand uit het dorp die al verdacht was nog verdachter maken.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
En het zou wel gek zijn als iemand die de eerste nacht al verdacht is nog eens een kill zou maken. Dan weet je gewoon wel bijna zeker dat je uit het spel ligt.
Maar stem vooral op mij.
dat is eigenlijk het enige waardoor ik twijfel, ik vind dat ook onlogisch. Maar het kan ook tactiek van de maffia zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef Soempie het volgende:
En het zou wel gek zijn als iemand die de eerste nacht al verdacht is nog eens een kill zou maken. Dan weet je gewoon wel bijna zeker dat je uit het spel ligt.
Maar stem vooral op mij.
Vote # Tha_Erik
Tha_Erik (1) SoempieIn some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik ben, natuurlijk, tegen een dubbele lynch als dat betekent dat ik de tweede gelynchte zou worden.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als ik ga, dan liefst een dubbele, zodat het nog nut heeft gehad.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Moord 1 (mislukt)
Het was erg slecht weer in het dorp maar Liesje1979 moest toch op pad een hele tas vol reclamefolders in de diverse brievenbussen te gooien. Ze had een groen regenpak aangetrokken maar ze bleef niet droog. “Had ik maar een auto gehad, dan was ik nu niet zo nat geworden” mijmerde ze. Het was al aardig donker toen hij op zijn laatste adresje aankwam. Toen Liesje de folder in de brievenbus met nummer 35 stopte viel het licht in de straat plotseling uit. Voordat ze zich kon oriënteren hoorde ze een knal en voelde ze een kogel. Gelukkig voor haar droeg ze een kogelvrij vest. Geschrokken fietste ze weg naar haar huis
Lynda
Nummer 35/groen > Post(s) in SES
Veel reclame(folders) > De Action #48 Waar Trovey veel reclame maakt (leidt ook terug naar de spam-hint
Nat geworden door de regen > Alkmaar #60: voor de verandering regen met de kermis + Nieuwe wet omtrent langstudeerders #17: Stilte voor de storm
Moord 2
Crutch (busdriver/lover) had de boel weer eens lekker door elkaar geschud. Toen hij net een frisse douche had genomen hoorde hij de brievenbus klepperen, even later gevolgd door de deurbel. Crutch snelde naar beneden "Kutzooi, heeft Roger_Epiales (lover) nu alweer de sleutel vergeten, wat een prutser". Toen hij de deur opendeed zag hij de melkboer staan. "Hoi, hier heb je je bestelling, kun je contant afrekenen?" Crutch draaide zich en liep de gang in om zijn portemonnee te pakken. Maar voor hij het wist werd zijn adem afgesneden met een riem. De melkboer wurgde Crutch in no-time. Toen Roger thuiskwam en zijn geliefde dood aantrof stak hij van verdriet zijn hoofd in de oven en draaide de knop naar een enorme hitte, tot zijn hoofd als popcorn uit elkaar klapte.
MaJo:
Riem: post in: Deel 3: Kleding, schoenen, en accessoires.
Portemonnee: GEZOND SLANK# 2029 - Kleding kost knaken
Popcorn: GEZOND SLANK# 2026 - Cashews en films FTW!
Dutank
even later gevolgd door de deurbel. Post in: mensen die overal aanbellen
Contant betalen: soort munt in UI
Soempie
baby met flesje melk in fobo
Moord 3
Een zomerse dag in het dorp deed Chuck-N0rr1s (townie) besluiten om een middagje vrij te nemen van het werk. Al dat gezeur van zijn collega's kon hem echt even gestolen worden. Hij pakte de driewieler en besloot de vissen in de dorpsvijver wat brood te gaan voeren. Hij zette zijn driewieler tegen een grote boom en liep enthousiast op het water af. Toen hij met zijn kont naar achter in zijn strakke spijkerbroek gebogen naar het water stond had Chuck niet in de gaten dat hij werd beslopen. “Zo mooie jongen, ga jij maar eens een stukje zwemmen”. Een gespierde arm duwde Chuck de vijver in. Helaas kon hij niet zwemmen en zijn hoofd verdween al snel definitief onder water.
Patrique89
Driewieler: EXPEDITIE ROBINSON 2012#15 Tess vs Pokertrio (drie->trio)
Water: EXPEDITIE ROBINSON 2012#13 Water in, water uit
Vrij nemen van werk: #1618 WORKROOMFrom 9 to 5
PS:
Post in: zwemmend naar het werk
Moord 4
Soempie:
Voedsel: DIEETCLUB#432 Op naar nieuwe doelen! EN OUD Bijvoeding
Rood vest: in Fobo een foto met iets roods aan en rode UI
Raar mannetje: kinderfoto's in fobo
Geblokt kleed: foto van kind op geblokt kleed.
Twee messen: Topic in Pohi: In tweestrijd.
Eten, weken naar uitgekeken: diverse dieetclub-topics in Pohi
Ijsdraakje,
geel geblokt kleed 2x geel geblokt shirt in fobo
Koude wind: ijsdraakje
Ik had nog wat gevonden tegen lynda.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben tegen een dubbele, omdat ik er niet van overtuigd ben twee mafia te hebben. Of tha_erik is mafia, of soempie. Na Disana's dood, die allerlei hints heeft lopen zoeken naar Soempie, zei hij dat ze dan wel in de buurt moest zitten. Of hij is worst mafia ever, of een van de twee is mafiaLaffe huichelaar![]()
Ik vind de hints naar jou niet zo heel gek eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben, natuurlijk, tegen een dubbele lynch als dat betekent dat ik de tweede gelynchte zou worden.![]()
![]()
We weten het toch nooit zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben tegen een dubbele, omdat ik er niet van overtuigd ben twee mafia te hebben. Of tha_erik is mafia, of soempie. Na Disana's dood, die allerlei hints heeft lopen zoeken naar Soempie, zei hij dat ze dan wel in de buurt moest zitten. Of hij is worst mafia ever, of een van de twee is mafia![]()
Klopt. Maar de mafia zou het wel heel lomp gespeeld hebben als ze allebei mafia zijnquote:Laffe huichelaar![]()
En de hints naar lynda die ik heb gevonden? Hoe vinden we die?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben tegen een dubbele, omdat ik er niet van overtuigd ben twee mafia te hebben. Of tha_erik is mafia, of soempie. Na Disana's dood, die allerlei hints heeft lopen zoeken naar Soempie, zei hij dat ze dan wel in de buurt moest zitten. Of hij is worst mafia ever, of een van de twee is mafiaHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Onderschat me vooral nietquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind die naar MaJo en Soempie het sterkst tot nu toe. Maar THa_Erik gedraagt zich ook verdacht, naast de hints. Die van lynda zijn ook wel goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
En de hints naar lynda die ik heb gevonden? Hoe vinden we die?Laffe huichelaar![]()
Punt is dat ze vrij lastig allemaal mafia kunnen zijn. Ik ben bang dat we er met een dubbele lynch 1 dorp tussen hebbenLaffe huichelaar![]()
Was opvouwen, serie kijken en hints zoeken gaat niet goed samen. Op basis van wat ik gelezen heb, vind ik MaJo verdachter dan Soempie. Maar ik sluit Soempie niet uit als verdachte.
##Vote MaJo
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (1) Etc.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Dat risico lopen we altijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:35 schreef timmmmm het volgende:
Punt is dat ze vrij lastig allemaal mafia kunnen zijn. Ik ben bang dat we er met een dubbele lynch 1 dorp tussen hebben![]()
Ja jij hebt makkelijk praten ook, jij hoeft niet bang te zijn met je bodyguard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, maar als je 4 mogelijke verdachten hebt wmb teveel risico.![]()
Hij kan altijd gelyncht wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten ook, jij hoeft niet bang te zijn met je bodyguard..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dus? Voorlopig hoeven we nog geen risico's te nemen. Als Soempie dorp blijkt, en de nachtwaker mist vannacht, moeten we ons zorgen maken. Nu kan het alleen maar tegen ons werkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten ook, jij hoeft niet bang te zijn met je bodyguard.Laffe huichelaar![]()
Ja eens. Maar ik heb al een mislukte aanslag overleefd, ik zit niet heel prettig qua veiligheid he?quote:
Dus ik heb er wel baat bij.![]()
Als ze je graag dood willen, hadden ze je wel meteen getarget, ipv door de busdriver. Dus niet zo huilenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja eens. Maar ik heb al een mislukte aanslag overleefd, ik zit niet heel prettig qua veiligheid he?
Dus ik heb er wel baat bij.Laffe huichelaar![]()
En met niet zo huilen bedoel ik natuurlijk:
Het komt wel goed, schatje
Anders ben ik weer niet aardig genoegLaffe huichelaar![]()
Moord 2
Kan ook nog op Tha_Erik slaan
Melkboer: boer zoekt vrouw
kutzooi: hij post in Homo
Dat hoofd dat uit elkaar klapt: zie fotoboek: een hoofd veroudert en 'poef' wordt even zwart
brievenbus: spam-topicIn some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik speel al een paar jaar mee, ik ben er al een beetje aan gewend geraakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:47 schreef timmmmm het volgende:
En met niet zo huilen bedoel ik natuurlijk:
Het komt wel goed, schatje
[ afbeelding ]
Anders ben ik weer niet aardig genoeg![]()
![]()
Ik vind die hints van Soempie steeds zo vergezochtEerst maart 2005 wat dan 35 zou zijn en kutzooi vind ik ook vergezocht
I don't even... what![]()
With four other people
And aliens![]()
Dit is de tweede keer dat ik meespeel. Ik heb geen idee hoe ik die hints moet lezen.
Maar kijkgaatje vind ik nog steeds heel duidelijk anders.
Kijkgaatje in combinatie met kutzooi vind ik ook wel dubieusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
Dit is de tweede keer dat ik meespeel. Ik heb geen idee hoe ik die hints moet lezen.
Maar kijkgaatje vind ik nog steeds heel duidelijk anders.![]()
De meeste hints zijn niet zo heel erg vergezocht. Kutzooi zou wel op een lesbo topic kunnen slaan maar niet op een homotopic, tenminste dat vind ik echt te vergezocht
Voogens mij staat die er ook bijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijkgaatje in combinatie met kutzooi vind ik ook wel dubieus![]()
De meeste hints zijn niet zo heel erg vergezocht. Kutzooi zou wel op een lesbo topic kunnen slaan maar niet op een homotopic, tenminste dat vind ik echt te vergezochtLaffe huichelaar![]()
Mijn stem voor Soempie blijft nu zeker staan
Al is het om een domme dorper weg te werken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zie dat hij inderdaad ook in lesbeau heeft gepost, dan vind ik hem wel weer goed gevonden eigenlijkquote:![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie dat hij inderdaad ook in lesbeau heeft gepost, dan vind ik hem wel weer goed gevonden eigenlijk![]()
Ja nee, heel logisch!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef DuTank het volgende:
Al is het om een domme dorper weg te werken.![]()
![]()
Ohja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij heb ik Erik een keer gelinkt aan een komkommer..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Juist ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef DuTank het volgende:
Al is het om een domme dorper weg te werken.
Soemp zoekt tenminste hints, dat kan van een hoop spelers niet gezegd worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef DuTank het volgende:
Al is het om een domme dorper weg te werken.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Juiste instelling voor een BM hmm?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen al daarom zou ik ook chuck gelynch hebben![]()
Hoe dan?quote:Waaronder ook jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soemp zoekt tenminste hints, dat kan van een hoop spelers niet gezegd worden.![]()
Niet dat ik dit keer hints heb gezocht
Maar dat ga ik vanavond goedmaken, heb verder geen plannen
Zegt degene die me gister nog verweet dat ik rationeel benquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Juiste instelling voor een BM hmm?Laffe huichelaar![]()
Jup, want druk. En sowieso: hints zoeken in het begin van het spel met zoveel spelers vind ik een dramaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Waaronder ook jij![]()
Niet dat ik dit keer hints heb gezocht
Maar dat ga ik vanavond goedmaken, heb verder geen plannen
With four other people
And aliens![]()
Precies hetzelfde geldt voor mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup, want druk. En sowieso: hints zoeken in het begin van het spel met zoveel spelers vind ik een dramaMaar je zei het zo lekker verwijtend terwijl je zelf dus ook nog geen hints hebt gezocht
Snap ik als je hoofdverdachte bent om dan te proberen ons over te halen een ander te lynchen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soemp zoekt tenminste hints, dat kan van een hoop spelers niet gezegd worden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vond het dan ook een belachelijke opmerking
With four other people
And aliens![]()
Wat is dat toch dat jullie altijd alles zo letterlijk nemen van wat ik zeg?quote:![]()
Volgens mij stond er in een moord toen iets over komkommers, en bracht liesje dat in verband met het homotopicquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
De opmerking sloeg ook helemaal nergens op. Ik voelde me zelfs een beetje beledigd voor onze soempquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het dan ook een belachelijke opmerking![]()
Homohaat vertel ik je!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij stond er in een moord toen iets over komkommers, en bracht liesje dat in verband met het homotopic.
Maar nee, dat is wel erg vergezocht inderdaad
![]()
Ja zoiets,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij stond er in een moord toen iets over komkommers, en bracht liesje dat in verband met het homotopic.
![]()
![]()
Ja homo's!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Homohaat vertel ik je!Maar nee, dat is wel erg vergezocht inderdaad
![]()
Erik
![]()
![]()
![]()
Ik ben 'in paniek' aan het bedenken hoe jullie te overtuigen van m'n onschuld. En dan kan ik me best voorstellen dat ik een domme dorper lijk.Maar wat moet je dan als dorp doen? Ik was gister al verdacht en vanmorgen wees Erik daar direct weer op. Alsof het logisch is dat ik degene zou vermoorden die me verdacht heeft gemaakt gister (disana).
Heel frustrerend spelletje is het in elk geval.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Op zich is het ook wel logisch om iemand die verdacht is nog een moord te laten plegen om zo een collegamaffialid volledig buiten schot te laten vooralsnog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 'in paniek' aan het bedenken hoe jullie te overtuigen van m'n onschuld. En dan kan ik me best voorstellen dat ik een domme dorper lijk.Maar wat moet je dan als dorp doen? Ik was gister al verdacht en vanmorgen wees Erik daar direct weer op. Alsof het logisch is dat ik degene zou vermoorden die me verdacht heeft gemaakt gister (disana).
Heel frustrerend spelletje is het in elk geval.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Heb je een kat waar je op kan zweren?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef Soempie het volgende:
Heel frustrerend spelletje is het in elk geval.![]()
![]()
Werkt niet, als de menigte eenmaal hun pijlen op iemand gericht hebben, wijken ze daar niet meer vanaf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef Soempie het volgende:
Heel frustrerend spelletje is het in elk geval.
Ik twijfel alleen nog of ik mijn stem niet moet switchen naar lynda...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb zelfs een klein raar mannetje waar ik op kan zweren.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik begin je steeds meer te gelovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef Soempie het volgende:
Heel frustrerend spelletje is het in elk geval.Ik herken dat wel dat je onschuldig bent en dan jezelf gaat overschreeuwen en er niet meer uitkomt, dat had ik in het begin ook
En nu breng je me erg aan het twijfelen, ik vertrouw Erik namelijk ook niet...
Hij kijkt wel een beetje raar op die foto hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zelfs een klein raar mannetje waar ik op kan zweren.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je een kat waar je op kan zweren?![]()
![]()
Noa
Als je serieus op M. zweert dan stem ik op een anderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zelfs een klein raar mannetje waar ik op kan zweren.
Een aantal mensen beschuldigen Erik, maar wat zijn precies de hints?
En kan iemand die dan toevoegen in het lijstje?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan ga ik je op je stemmen hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zelfs een klein raar mannetje waar ik op kan zweren.MaJo had daar ook een handje van, en dat vond ik toen ook al vervelend
With four other people
And aliens![]()
Dit is trouwens het recente stemlijstje:
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (1) Etc.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ze bleek dorp toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga ik je op je stemmen hoorMaJo had daar ook een handje van, en dat vond ik toen ook al vervelend
![]()
Dat weet ik nog wel en toen was ik vet beledigd omdat je niet meeging in mijn kittenadoratiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga ik je op je stemmen hoorMaJo had daar ook een handje van, en dat vond ik toen ook al vervelend
![]()
Uiteraardquote:Ik zou nooit op Noa zweren als dat niet zo was
Ik weet nog dat Timmmm toen zei dat hij babi pangang van haar zou maken als ik gelogen zou hebben. Dat dreigement gebruik ik nu wel eens tegen haar als ze vervelend is
![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel en toen was ik vet beledigd omdat je niet meeging in mijn kittenadoratie![]()
![]()
With four other people
And aliens![]()
LOL!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardIk zou nooit op Noa zweren als dat niet zo was
Ik weet nog dat Timmmm toen zei dat hij babi pangang van haar zou maken als ik gelogen zou hebben. Dat dreigement gebruik ik nu wel eens tegen haar als ze vervelend is
![]()
![]()
Heb ik toen ook niet het hele topic volgespamd met Noa foto's?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel en toen was ik vet beledigd omdat je niet meeging in mijn kittenadoratie![]()
En zweren vind ik ook flauw, dus dat doe ik niet. Maar dat betekent niet dat ik maffia ben. Verder ben ik sowieso niet bijgelovig en zou ik ook kunnen zweren op M. als ik wel maffia zou zijn.
Dat klinkt wel als jou.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:19 schreef MaJo het volgende:
Heb ik toen ook niet het hele topic volgespamd met Noa foto's?![]()
![]()
![]()
![]()
Topic gevonden: Het Grote Fok! Maffia Spel #42 Inschrijving is gesloten
En het was CaLeX van die babi pangang opmerking zie ik
Keuzes keuzes.....
Maar ik ga toch wisselen.
##unvote Soempie
##vote lynda
Soempie (5) Bart, BoL, MaJo, timmmmm
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (1) Etc.
lynda (1) DuTankHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had vooral hints naar Erik voor de derde moord van gister.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef DuTank het volgende:
Een aantal mensen beschuldigen Erik, maar wat zijn precies de hints?
En kan iemand die dan toevoegen in het lijstje?![]()
Voor 7 uur stemmen toch? Ik ga zo naar een verjaardag, dus dan moet ik voor die tijd toch nog even online komen (ernstig).
je hebt al gestemd, dus dat is dan toch geen probleem?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had vooral hints naar Erik voor de derde moord van gister.![]()
Voor 7 uur stemmen toch? Ik ga zo naar een verjaardag, dus dan moet ik voor die tijd toch nog even online komen (ernstig).
Mits je je hachje er zou kunnen redden
Of nu stemmen
Never mind
With four other people
And aliens![]()
##vote lynda
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (1) Etc.
lynda (2) DuTank liesje
Ik weet het echt niet, misschien switch ik straks nog.![]()
##vote MaJo
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesje
Vooralsnog.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
#vote Soempie
Soempie (6) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesje![]()
##vote soempie net zoals gister
Soempie (7) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick, Plopkweker
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesje
Hints zoeken gaat niet echt makkelijk als je al een hele week slecht slaapt
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Gaan jullie lekker?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik ben benieuwd wanneer de rest van de stemmen komen, er missen er nog een stuk of 10 toch?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
##vote soempie dan maar
Soempie (8) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick, Plopkweker, lynda
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesje![]()
Jep. Ik vind het best goede hints richting jou.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat en normaal is Lynda veel actiever aanwezig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep. Ik vind het best goede hints richting jou.![]()
Dat is wel opvallend jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat en normaal is Lynda veel actiever aanwezig.Dat is ook mijn tactiek als ik maffia ben
Maar het is sowieso wel rustig, iedereen aan het werk/studie?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ben er vanavond minder bij, moet op stap.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Werk én studie zelfs vandaag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend jaDat is ook mijn tactiek als ik maffia ben
Maar het is sowieso wel rustig, iedereen aan het werk/studie?
Geen tijd gehad om te zoeken dus.Meeloper spelen dan maar.
## vote Soempie
Soempie (9) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick, Plopkweker, lynda, ijsdraakje
Tha_Erik (1) Soempie
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesjeJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
tentamensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat en normaal is Lynda veel actiever aanwezig.![]()
![]()
Tjoeketjoeke tuuttuutOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
## vote Tha_Erik
Soempie (9) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick, Plopkweker, lynda, ijsdraakje
Tha_Erik (2) Soempie, PS
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesje
Om de een of andere reden vertrouw ik Soemp in deze. Haar hints zijn goed ookLive from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Nog 6 stemmers te gaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
#Vote soempie
Soempie (10) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick, Plopkweker, lynda, ijsdraakje, gomi
Tha_Erik (2) Soempie, PS
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesje
twijfel heel erg tussen soempie en erik.![]()
![]()
Ik vind die aversie voor het treintje dus zo'n onzin. Goede redenen zijn goede redenen en worden niet opeens minder goed omdat meer mensen het er mee eens zijn. Stelletje hipsters hier"ZOMG stemmen met de meerderheid is zo mainstream!"
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind die aversie voor het treintje dus zo'n onzin. Goede redenen zijn goede redenen en worden niet opeens minder goed omdat meer mensen het er mee eens zijn. Stelletje hipsters hier"ZOMG stemmen met de meerderheid is zo mainstream!"
Als er geen beter optie is, gaan we met z'n allen voor die ene optie. Hoewel ik steeds banger ben dat Tha_erik toch de mob is, ipv soempie
Laffe huichelaar![]()
hmm we missen nog een aantal stemmen. en nog minuut of 10.
er staat nog niemand op scherp toch?
zo zonde om zo spelers kwijt te raken![]()
Soempie (11) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick, Plopkweker, lynda, ijsdraakje, gomi, rockfire
Tha_Erik (2) Soempie, PS
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesjeLaffe huichelaar![]()
ik neig ooke en beetje naar erik tbh,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EensAls er geen beter optie is, gaan we met z'n allen voor die ene optie. Hoewel ik steeds banger ben dat Tha_erik toch de mob is, ipv soempie
maar de dood van disana heeft voor mij de doorslag gegeven.
daarom maar voor soempie gegaan![]()
ja ik denk ook dat Erik de gluiperd is hier... Kunnen weg geen ouderwetse last minute drastische stem switch bewerkstelligen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EensAls er geen beter optie is, gaan we met z'n allen voor die ene optie. Hoewel ik steeds banger ben dat Tha_erik toch de mob is, ipv soempie
Live from Chicago
Precies. Maar dat Erik meteen daarna ging gillen dat ze dan wel raak zou zitten, doet me toch twijfelen. Something fishy therequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik neig ooke en beetje naar erik tbh,
maar de dood van disana heeft voor mij de doorslag gegeven.
daarom maar voor soempie gegaanLaffe huichelaar![]()
Soempie (12) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick, Plopkweker, lynda, ijsdraakje, gomi, rockfire, AlbinoBambi
Tha_Erik (2) Soempie, PS
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesje
##Soempie
Toch maar wel dan, want de andere opties zijn niet veel beter. Al twijfel ik nog steeds over Erik...![]()
Lijkt me stug. Als we miszitten, pakken we hem morgen gewoon. Of de vigilante vanavond, als hij slim isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat Erik de gluiperd is hier... Kunnen weg geen ouderwetse last minute drastische stem switch bewerkstelligen?Laffe huichelaar![]()
Ervaring heeft mij geleerd dat het treintje nog wel eens opgezet is door maffia, en dat ik zo elke keer dorp lynchte.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
Gister was er ook een treintje, en die pakte wel goed uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ervaring heeft mij geleerd dat het treintje nog wel eens opgezet is door maffia, en dat ik zo elke keer dorp lynchte.Laffe huichelaar![]()
Soempie (12) Bart, BoL, MaJo, timmmmm, DrNick, Plopkweker, lynda, ijsdraakje, gomi, rockfire, AlbinoBambi
Tha_Erik (3) Soempie, PS, Hara
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (2) DuTank liesjeI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Wat mij nog huiverig maakt voor dit treintje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gister was er ook een treintje, en die pakte wel goed uit.![]()
![]()
Er kwam toch nog net voor tijd een extra intercity binnenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb het opeens superdruk enzo, moet de hele tijd onverwachts werken. Irritant!
##lynda
Tha_Erik (3) Soempie, PS, Hara
MaJo (2) Etc., Erik
lynda (3) DuTank liesje, PatriQue89![]()
Voor ik dood ga wil ik nog wel even op Gomi wijzen, gister.
ja die 35 toch? omdat 3 maart 2005 mijn aanmelding was?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:58 schreef Soempie het volgende:
Voor ik dood ga wil ik nog wel even op Gomi wijzen, gister.![]()
SicSicSics krijgt een kruisje achter zijn naam, het volgende kruis staat op zijn graf
Nee,lees maar terug.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ja die 35 toch? omdat 3 maart 2005 mijn aanmelding was?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
De dagpost gaat voor jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:00 schreef TheVulture het volgende:
SicSicSics krijgt een kruisje achter zijn naam, het volgende kruis staat op zijn graf
Laffe huichelaar![]()
Sorry.quote:Net te laat.
![]()
Na de succesvolle lynch van de eerste maffioso en weer een zeer bloedige nacht was het dorp vastbesloten om weer een verrader te doden. Net als gisteren wezen de vingers al snel dezelfde richting uit. Soempie werd op de korrel genomen en wat ze ook probeerde, ze kreeg de verdenking niet meer van zich af.
In de avond werd Soempie naar het dorpsplein gebracht, waar ze een staaf dynamiet tussen haar ontzettend dikke tieten gestopt kreeg. Het waren die melk lekkende tetten die haar volgens het dorp verraden hadden. Onder luid gejoel werd de lont aangestoken, de tieten ontploften en nadat de stofwolken waren opgetrokken keken de dorpelingen met een verse melksnor geschokt naar het ontplofte lichaam. Soempie (sniper) was niet meer. Het dorp was weer een belangrijke rol armer.
Nachtrollen doe je dingOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Wat ben je strengquote:
Ja maar die hints dan. Die wezen echt duidelijk naar Soemp
.
Kutspelleiders met hun kutverhaaltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Bart het volgende:
Ja maar die hints dan. Die wezen echt duidelijk naar Soemp
.
Kutspelleiders met hun kutverhaaltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuquote:
Wie was hier degene die zei wie niet op Soempie stemt is mafia?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:09 schreef BeamofLight het volgende:
Welke teringhond hier heeft het hier gehad over rode gebreidde truitjes??Laffe huichelaar![]()
ja ik. Was overtuigd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie was hier degene die zei wie niet op Soempie stemt is mafia?![]()
Ik lees nu pas hoe ik dood ga.
Damn op het laatst begon ik te twijfelen. Ik verdenk Erik nu zwaar, had toch moeten switchen op het laatst
Sorry soemp!![]()
Ikke lynda. Dus wreek me als ze me vannacht vermoordt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
Damn op het laatst begon ik te twijfelen. Ik verdenk Erik nu zwaar, had toch moeten switchen op het laatst
Sorry soemp!
Graag gedaanquote:
Kinders ik laat jullie een paar uur alleen, Tdrone doet de nachtkill, PM's wel gewoon naar ons allebei.... speur ze!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Godverdomme, denk ik nietsvermoedend lekker in het mafiatopic te chillaxen, zit ik ineens in KLB's dagboektopic. When did that happenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Kinders ik laat jullie een paar uur alleen, Tdrone doet de nachtkill, PM's wel gewoon naar ons allebei.... speur ze!Laffe huichelaar![]()
jij was degene die begon met je mededeling over in bad gaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Godverdomme, denk ik nietsvermoedend lekker in het mafiatopic te chillaxen, zit ik ineens in KLB's dagboektopic. When did that happen
Wat doe ik hier?![]()
Gister zei ik al dat ik lekker ging slapen. Jullie zijn de twitteraccount die ik nooit gehad heb.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij was degene die begon met je mededeling over in bad gaan
Daarbij vindt TV het alleen maar lekker als ik zeg dat ik in bad gaLaffe huichelaar![]()
Ik ga zo ook in bad
Ha aan de ene kant ben ik blij dat ik gelijk had en Soemp inderdaad niet schuldig was... Maar aan de andere kant ben ik best pissig op het dorp...
Live from Chicago
Waarom ben je pissig op mij?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha aan de ene kant ben ik blij dat ik gelijk had en Soemp inderdaad niet schuldig was... Maar aan de andere kant ben ik best pissig op het dorp...Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Nu zo doen om maar te doen of je zelf onschuldig bent?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha aan de ene kant ben ik blij dat ik gelijk had en Soemp inderdaad niet schuldig was... Maar aan de andere kant ben ik best pissig op het dorp...Makkelijk scoren
Laffe huichelaar![]()
huh?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu zo doen om maar te doen of je zelf onschuldig bent?Makkelijk scoren
Live from Chicago
hey jij met je geblokte ui.. ik zou iets betere hints zoeken en niet doen wat het dorp vandaag heeft gedaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ikke lynda. Dus wreek me als ze me vannacht vermoordt.![]()
![]()
je geblokte uiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:58 schreef lynda het volgende:
[..]
hey jij met je geblokte ui.. ik zou iets betere hints zoeken en niet doen wat het dorp vandaag heeft gedaanik dacht aan de knol/groente/watiseenuiteigenlijk
Live from Chicago
hehehe past ook wel weer bij de kill van gister.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je geblokte uiik dacht aan de knol/groente/watiseenuiteigenlijk
tv/tdrone: openen is aan jullie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: