abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:50:16 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118479560
Morgen ga ik er 3 ontmantelen. Trust me. Xx
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:57:12 #52
169210 liesje1979
pi_118479836
Ik kan ook echt niets vinden waarvan ik denk jaaah!
En de pohi van Bart is een drama voor me, misschien wil iemand die geen crew is en een ABO heeft daar eens naar kijken?
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:59:21 #53
169210 liesje1979
pi_118479932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef het verdomme op.

#THa_erik omdat hij dood moet.

Nu ga ik in ONz en/of KLB mensen zoeken om mijn zielige frustraties op af te reageren
Ja doe eens niet? Het verneukt je pohi. Of is dat soms de bedoeling hmm?
pi_118479949
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan ook echt niets vinden waarvan ik denk jaaah!
En de pohi van Bart is een drama voor me, misschien wil iemand die geen crew is en een ABO heeft daar eens naar kijken?
Irritant is dat inderdaad. Ik heb een ABO dus zie al die (uiteraard geweldig leuke) ABO-topics er ook nog allemaal tussen staan :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:01:12 #55
169210 liesje1979
pi_118480017
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Irritant is dat inderdaad. Ik heb een ABO dus zie al die (uiteraard geweldig leuke) ABO-topics er ook nog allemaal tussen staan :P
Ja en dus ook nog enorm veel crewtopics, volgens mij moet ik 4 pagina's bekijken ofzo voor ik een pagina aan gewone topics gezien heb.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:03:24 #56
45833 crew  Fogel
pi_118480110
ABO had ik ook "last van". Mijn tip is: open een andere browser en log niet in. Perfect filter :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_118480194
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
ABO had ik ook "last van". Mijn tip is: open een andere browser en log niet in. Perfect filter :)
Ja hallo, daar betaal ik niet voor :P Ik wil een anti-ABO-filter :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:08:06 #58
169210 liesje1979
pi_118480290
quote:
Oh dat is een goede tip voor niet luie mensen. :D
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:09:21 #59
169210 liesje1979
pi_118480339
Etcetera (bodyguard) liep al bijna anderhalf uur te zoeken naar een toilet. Hij spatte bijna uiteen na alles wat hij had gedronken bij het Oktoberfest. Hij kwam na lang zoeken eindelijk een openbaar toilet tegen en ziet alles gaan. De stroom urine bleef maar doorgaan. Toen hij bijna klaar was zag hij de deur van het toilethokje opengaan. Er kwam een man met een hakmes aanlopen en voordat hij het wis had de man zijn penis afgehakt. Het bloed spoot alle kanten op en het was maar een kwestie van tijd voordat hij geen leven meer in zich had.

Sicsicsics
Biertap dicht voor 'alle medewerkers banken'
Piemelzuiginstemming baby's maakt rabbi's boos
Het bloed spoot alle kanten op afbeelding in fobo
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld

Timmmmm
Gasten die zeiken dat ze geen 10 hebben gekregen
Onthoud een wok is ook maar een vergiet zonder gaatjes

plopkweker
WC: wc niet in mogen en ook nog eens mijn jas kwijt..
penis afgehakt? => Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
penis afgehakt.hakmes => Hakkende bouwvakkers
penis afgehakt? => Ik kom uit de kast! Ik heb geen geaardheid!!!

Beamofligt
WC: Doping #47 Beerput

ijsdraakje
WC: [SHJN SC] #1145 Poepen op commando en [SHJN SC] #1162 SCHIJT OP ALLES :D :D

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig het. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.

MaJo (townie) zat achter de kassa van het pompstation en was blij dat zijn shift er bijna op zat. Hij had erg veel zeurende en zeikende klanten aan de balie gehad en hij was ook een paar keer flink uitgescholden. Even voor sluitingstijd kwam er een kerel binnengewandeld. “Kun je me even helpen tanken want ik mijn armen zijn niet sterk genoeg om de slang naar de benzinetank te trekken.” MaJo vond het maar een vaag verhaal maar besloot toch even mee te lopen. Bij de auto aangekomen sloeg de man hem ineens vol in zijn nek waardoor hij zijn knieën zakte en groggy tegen de vlakte ging. Voordat hij het wist had hij de brandstofslang in zijn mond en liep de benzine zijn lijf in. Al snel begon hij heftig te trillen enMaJo (townie) stierf ter plekke.
Timmmmm:
Dit topic sluit automatisch in 300 posts (sluitingstijd)
Sicsicsics
Wat wil de man
Van sociaal naar groot kapitaal Nebahat-Albayrak naar Shell
Nepaanslag met hulp van de FBI op de NY Fed ´verijdeld'

Gomi
Post in: Aan slaan doen we niet tenzij
Fokkers helpen Fokkers
Plaatje poppetje met lange armen in Fobo
Daarnaast kwam ik best veel tegen wat nog bij eerdere moorden zou kunnen.

Liesje
Fokkers helpen Fokkers. (Eerlijk is eerlijk, ik post daar ook)

Ik kan gewoon niets vinden.

[ Bericht 8% gewijzigd door liesje1979 op 26-10-2012 23:41:34 ]
pi_118480719
quote:
Ha dank.. ik zat sommige mensen al te vervloeken
Dat ik daar niet aan dacht! :') :D
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:22:24 #61
169210 liesje1979
pi_118480934
Hints naar sicssicsics toegevoegd. *O*
pi_118481130
Geen idee of het wat is hoor, maar ik keek nog eens naar kill 2 van nacht 1:

Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar. Hij had immers niet op hem gestemd. Toen hij door een straat liep waar hij net zijn eerste vest had afgegeven aan een dankbare bewoner kwam hij een man tegen. “wil je een tweedehands brommer kopen” vroeg hij. Peter dacht even na en vroeg “hoeveel moet dat kosten? “minimaal 300,00” zei de man. “meer dan 250,00 geef ik je niet hoor” zei Peter. De man ging akkoord en Peter dacht bij zichzelf “die past mooi in de kelder tussen de andere troep die ik niet vaak gebruik."
Hij reed een berg af op de brommer terug naar huis toen hij ineens merkte dat de remmen het niet deden. Hij probeerde nog van alles maar het was al te laat en al schreeuwend viel hij te pletter in een ravijn.

AlbinoBambi
Topic: H&M #154 - Rare doorverkooppraktijken - tweedehands brommer die doorverkocht wordt
Topic: De Action #50 met bilspleten en mutsen met oren - Action wekt bij mij in ieder geval een troep die je niet veel gebruikt-associatie op. :+
En niet op Timmmmm gestemd bij de verkiezingen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_118481218
Omdat het mij nog steeds dwars zit dat dutank met hints naar mij kwam en nu dood is (like duh dat maffia daar op inspeelt als ze beetje opletten).. dit had ik vanochtend nog van de mislukte kill op Liesje

Moord 1 (mislukt)
Het was erg slecht weer in het dorp maar Liesje1979 moest toch op pad een hele tas vol reclamefolders in de diverse brievenbussen te gooien. Ze had een groen regenpak aangetrokken maar ze bleef niet droog. “Had ik maar een auto gehad, dan was ik nu niet zo nat geworden” mijmerde ze. Het was al aardig donker toen hij op zijn laatste adresje aankwam. Toen Liesje de folder in de brievenbus met nummer 35 stopte viel het licht in de straat plotseling uit. Voordat ze zich kon oriënteren hoorde ze een knal en voelde ze een kogel. Gelukkig voor haar droeg ze een kogelvrij vest. Geschrokken fietste ze weg naar haar huis

IJsdraakje:
Reclamefolders: [Centraal]PostNL Medewerkerstopic #135 Met 120km/p uur door de drek
Groen: [SHJN SC] #1155 AIDS en groen snot uit mijn pousse

Drnick kwam ik net nog dit topic tegen
fiets weg , kleren nat, kroos in bed
pi_118481356
@liesje: nog een paar hints richting plopkweker voor moord 1:

WC => wc niet in mogen en ook nog eens mijn jas kwijt..
penis afgehakt? => Hakkende bouwvakkers

De eerste had ik al, de anderen ga ik erbij zetten.
Hoewel bouwvakkers ook goed zouden kunnen passen bij kill 2

[ Bericht 19% gewijzigd door liesje1979 op 26-10-2012 23:33:16 ]
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:31:51 #65
169210 liesje1979
pi_118481400
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen idee of het wat is hoor, maar ik keek nog eens naar kill 2 van nacht 1:

Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar. Hij had immers niet op hem gestemd. Toen hij door een straat liep waar hij net zijn eerste vest had afgegeven aan een dankbare bewoner kwam hij een man tegen. “wil je een tweedehands brommer kopen” vroeg hij. Peter dacht even na en vroeg “hoeveel moet dat kosten? “minimaal 300,00” zei de man. “meer dan 250,00 geef ik je niet hoor” zei Peter. De man ging akkoord en Peter dacht bij zichzelf “die past mooi in de kelder tussen de andere troep die ik niet vaak gebruik."
Hij reed een berg af op de brommer terug naar huis toen hij ineens merkte dat de remmen het niet deden. Hij probeerde nog van alles maar het was al te laat en al schreeuwend viel hij te pletter in een ravijn.

AlbinoBambi
Topic: H&M #154 - Rare doorverkooppraktijken - tweedehands brommer die doorverkocht wordt
Topic: De Action #50 met bilspleten en mutsen met oren - Action wekt bij mij in ieder geval een troep die je niet veel gebruikt-associatie op. :+
En niet op Timmmmm gestemd bij de verkiezingen
Waarom is iemand verdacht als ze niet op Timmmmm hebben gestemd?
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:34:04 #66
169210 liesje1979
pi_118481508
Oh RF sorry, ik deed een edit ipv een quote, mijn reactie staat dus nu in jouw post. :D
pi_118481528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Oh RF sorry, ik deed een edit ipv een quote, mijn reactie staat dus nu in jouw post. :D
Haha, ik zag het al en dacht al dat je die fout had gemaakt :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118481655
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Waarom is iemand verdacht als ze niet op Timmmmm hebben gestemd?
"Teleurgesteld met Timmmm als winnaar"
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_118481665
Nog een extra hint naar Sicsicsics (aanvulling op post liesje)
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld - penis afgesneden = sexsueel geweld

?
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:40:02 #70
169210 liesje1979
pi_118481769
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

"Teleurgesteld met Timmmm als winnaar"
Ik snap je niet. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef lynda het volgende:
Nog een extra hint naar Sicsicsics (aanvulling op post liesje)
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld - penis afgesneden = sexsueel geweld

?
Sure, ik zet het erbij. *O*
pi_118481822
Uit de kill: "Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar"

Iemand die niet op Timmmmm gestemd heeft, zal teleurgesteld zijn met de uitslag, me dunkt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:46:31 #72
169210 liesje1979
pi_118482083
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Uit de kill: "Peter (Blacksmith) liep terug van de burgemeesterverkiezingen en was enorm teleurgesteld met Timmmmm als winnaar"

Iemand die niet op Timmmmm gestemd heeft, zal teleurgesteld zijn met de uitslag, me dunkt.
Ah zo, ja dat lijkt me dan ook ja. :D
pi_118482184
Maar, zoals ik zei, vooral een beetje rondneuzen. Ik heb niet echt talent voor die hints geloof ik. :')

Nu slaaptijd. :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_118482313
Tha_Erik:
- Afgeslachte delen in FoBo
- Bier [26/1]De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen meet! #8

Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique oa).

Wil je die erbij zetten Liesje en hem weer ff onderaan het topic gooien voor de makkelijkheid? O-)
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:53:23 #75
169210 liesje1979
pi_118482412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef lynda het volgende:
Tha_Erik:

Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique oa).

Wil je die erbij zetten Liesje en hem weer ff onderaan het topic gooien voor de makkelijkheid? O-)
Hara ook. :Y
  One tough cookie vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:53:48 #76
169210 liesje1979
pi_118482435
Etcetera (bodyguard) liep al bijna anderhalf uur te zoeken naar een toilet. Hij spatte bijna uiteen na alles wat hij had gedronken bij het Oktoberfest. Hij kwam na lang zoeken eindelijk een openbaar toilet tegen en ziet alles gaan. De stroom urine bleef maar doorgaan. Toen hij bijna klaar was zag hij de deur van het toilethokje opengaan. Er kwam een man met een hakmes aanlopen en voordat hij het wis had de man zijn penis afgehakt. Het bloed spoot alle kanten op en het was maar een kwestie van tijd voordat hij geen leven meer in zich had.

Sicsicsics
Biertap dicht voor 'alle medewerkers banken'
Het bloed spoot alle kanten op afbeelding in fobo
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweld

Tha_Erik:
Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique en Hara oa)

Timmmmm
Gasten die zeiken dat ze geen 10 hebben gekregen
Onthoud een wok is ook maar een vergiet zonder gaatjes

plopkweker
WC: wc niet in mogen en ook nog eens mijn jas kwijt..

Beamofligt
WC: Doping #47 Beerput

ijsdraakje
WC: [SHJN SC] #1145 Poepen op commando en [SHJN SC] #1162 SCHIJT OP ALLES :D :D

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig het. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.

MaJo (townie) zat achter de kassa van het pompstation en was blij dat zijn shift er bijna op zat. Hij had erg veel zeurende en zeikende klanten aan de balie gehad en hij was ook een paar keer flink uitgescholden. Even voor sluitingstijd kwam er een kerel binnengewandeld. “Kun je me even helpen tanken want ik mijn armen zijn niet sterk genoeg om de slang naar de benzinetank te trekken.” MaJo vond het maar een vaag verhaal maar besloot toch even mee te lopen. Bij de auto aangekomen sloeg de man hem ineens vol in zijn nek waardoor hij zijn knieën zakte en groggy tegen de vlakte ging. Voordat hij het wist had hij de brandstofslang in zijn mond en liep de benzine zijn lijf in. Al snel begon hij heftig te trillen enMaJo (townie) stierf ter plekke.

Timmmmm:
Dit topic sluit automatisch in 300 posts (sluitingstijd)

Sicsicsics
Wat wil de man
Van sociaal naar groot kapitaal Nebahat-Albayrak naar Shell
Nepaanslag met hulp van de FBI op de NY Fed ´verijdeld'

Gomi
Post in: Aan slaan doen we niet tenzij
Fokkers helpen Fokkers
Plaatje poppetje met lange armen in Fobo
Daarnaast kwam ik best veel tegen wat nog bij eerdere moorden zou kunnen.

Liesje
Fokkers helpen Fokkers. (Eerlijk is eerlijk, ik post daar ook)

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 27-10-2012 00:16:30 ]
pi_118482449
^O^
pi_118482764
Nu eens kijken wie de dader(s) van Dutank is.

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.

kort:
Bouwplaats, veel kabaal / lawaai.
Hagelde kleine stukjes wit hout
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:04:19 #79
169210 liesje1979
pi_118482907
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef lynda het volgende:
Nu eens kijken wie de dader(s) van Dutank is.

DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.

kort:
Bouwplaats, veel kabaal / lawaai.
Hagelde kleine stukjes wit hout
Ik vond de hakkende bouwvakkers van plopkweker ook wel erbij passen.
pi_118483145
kill 1
Bloed geven #22 bloed spoot eruit?
vind hem wel heel zwak :')
Rockfire komt ook nog uit 1977 wat natuurlijk 35 is. Weet niet of die al was genoemd of niet maar dat zag ik net toevallig op zijn fobo.

Al vind ik Erik op dit moment wel het meest passen bij kill 1.
pi_118483255
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik vond de hakkende bouwvakkers van plopkweker ook wel erbij passen.
ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of fobo :@

Aah pagina 2 pas.. Is dat topic niet te oud?
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:13:58 #82
169210 liesje1979
pi_118483313
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:10 schreef lynda het volgende:
kill 1
Bloed geven #22 bloed spoot eruit?
vind hem wel heel zwak :')
Rockfire komt ook nog uit 1977 wat natuurlijk 35 is. Weet niet of die al was genoemd of niet maar dat zag ik net toevallig op zijn fobo.

Al vind ik Erik op dit moment wel het meest passen bij kill 1.
Oh ik vind de hints bij Sicssicsics egenlijk veel overtuigender. :@
pi_118483390
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh ik vind de hints bij Sicssicsics egenlijk veel overtuigender. :@
Iets zegt mij dat Erik ook? gewoon niet te vertrouwen is dus andere kill vind ik ook best maar toch :')
het is erik. Sorry erik :+
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:15:41 #84
169210 liesje1979
pi_118483400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef lynda het volgende:

[..]

ik zal wel scheel kijken maar ik kan dat hakkende bouwvakkers nergens terug vinden in zijn AT of fobo :@

Yep, je hebt gelijk, heb het zo overgenomen van RF maar ik haal het er gelijk uit,
pi_118483488
viel mij gewoon op dat ik het topic zelf niet had gezien :')
pi_118483496
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Yep, je hebt gelijk, heb het zo overgenomen van RF maar ik haal het er gelijk uit,
Oh dat is dan een beginnersfout van mij :@ ik dacht dat de tweede pagina wel kon. Het staat ook nergens duidelijk uitgelegd.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:18:46 #87
169210 liesje1979
pi_118483536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef lynda het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat Erik ook? gewoon niet te vertrouwen is dus andere kill vind ik ook best maar toch :')
het is erik. Sorry erik :+
Ok, eerlijk is eerlijk, ik weet dat Erik mijn maffiamaatje is maar ik heb hem ook wel eens rondes niet vertrouwd (en zat dan goed) en ik vertrouw hem deze ronde. Maar dat is niet altijd een goede graadmeter, dat weet ik. :D
pi_118483570
bij veel SC's ed wil er nog wel eens naar de 2e pagina gekeken worden maar over het algemeen niet geloof ik..
Of ben ik nu gek geworden? :P

SL's? O+
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:19:57 #89
169210 liesje1979
pi_118483588
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:17 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Oh dat is dan een beginnersfout van mij :@ ik dacht dat de tweede pagina wel kon. Het staat ook nergens duidelijk uitgelegd.
Nope alleen 1e pagina.
pi_118483990
Ik heb geen zin meer in zoeken :')

hihi sneeuw buiten O+

[ Bericht 18% gewijzigd door lynda op 27-10-2012 00:38:11 ]
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:41:21 #91
45833 crew  Fogel
pi_118484424
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef lynda het volgende:

hihi sneeuw buiten O+
Sneeuw, in Nederland!?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:55:48 #92
169210 liesje1979
pi_118484907
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef lynda het volgende:

hihi sneeuw buiten O+
Geen hagel? :P
Maar echt ja? Waar zit jij?
  One tough cookie zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:02:12 #94
169210 liesje1979
pi_118485094
quote:
:o
Heet komt net niet in Den Haag zo te zien. -O-
pi_118485498
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef lynda het volgende:

[..]

Sommige hints zouden weggezakt kunnen zijn, maar niets is zeker :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118485716
Ik nok ermee voor vandaag :W
Benieuwd waar de overige spelers nog meekomen
pi_118487282
Ik heb een mooi word documentje open, maar kan eerlijk gezegd niet veel meer vinden dan er al is :o met name richting SicSicSic vind ik overtuigend...

Furthermore, de kwaliteit van de taal in de kills is wel van een niveautje Trevland (of erger :') )
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_118488183
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef lynda het volgende:
owja.. dutank :*
O+
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:35:48 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118488545
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een mooi word documentje open, maar kan eerlijk gezegd niet veel meer vinden dan er al is :o met name richting SicSicSic vind ik overtuigend...

Furthermore, de kwaliteit van de taal in de kills is wel van een niveautje Trevland (of erger :') )
Bij tha_erik heb ik een topic gezien van de slechtste spelling oid
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:36:40 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118488549
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja doe eens niet? Het verneukt je pohi. Of is dat soms de bedoeling hmm?
Ja bemoei je eens niet met mijn post gedrag? :') De laatste 5, 6 topics lukt je vast best om te filteren, het is geen hogere wiskunde :')
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')