Ik ben gewoon een kneus ermee en vind gelliner makkelijkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het schijnt handig te zijn voor beginners. Dus dat probeer ik dan maar, Stap vanzxelf over op gelliner denk ik.
That's what she saidquote:
Zelfde hier. Met kwast gaat het nog wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een kneus ermee en vind gelliner makkelijker
Maar qua kwasten is het wennen en uitproberen en leren. Veel tutorials bekijken, leer je veel van
UD zit nu ook in een tube.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat houd je scherp![]()
Praaimerd is inderdaad goed spul
Die van Too Faced zit wel in een handiger tubetje trouwens.
Wat ook helpt is klein beetje matte neutrale kleur oogschaduw op je oogleden plempen, dat gaat eventueel transferren van je eyeliner tegen
oh ja, liquid liners lukt me ook niet. Zit meer op mijn wimpers dan langs mijn wimpersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Stiftjes gelliner poeder potloden
Liquid liner met een kwastje
Do tell.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb je voor oogschaduw maar 3 kwastjes nodig bambi!
blending brush, grote aanbreng kwast en pencil kwastquote:
Zit overal behalve waar het hoort.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, liquid liners lukt me ook niet. Zit meer op mijn wimpers dan langs mijn wimpers
Het heeft mij ook jaren geduurd voordat ik eindelijk de goede had gevonden. Ik hoop dat ze 'm nooit uit de handel halenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bij de counter NW20 en bij de andere NC20 en ik was bij allebei geel.
'maar' drie kwastjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb je voor oogschaduw maar 3 kwastjes nodig bambi!
poederfoundationquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, foundation begin ik niet aan hoor.Mijn huid is echt niet perfect, maar foundation op de binnenkant van m'n bril vind ik wel zo ontzettend vies dat ik dat meteen weer afgezworen heb.
ik vind tegenwoordig mijn ogen echt raar als ik wel mascara op heb maar geen eyelinerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Eyeliner is trouwens na mascara mijn tweede essential, meer dan foundation of oogschaduw
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan geen plaatjes posten want je moet inloggen voor die site maar... dit haken mensen:
Strawberry Menstrual Cup Pouch
Da's me eigenlijk nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, foundation begin ik niet aan hoor.Mijn huid is echt niet perfect, maar foundation op de binnenkant van m'n bril vind ik wel zo ontzettend vies dat ik dat meteen weer afgezworen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |