WOEIIIIIIquote:
Make-up is net zo verslavend als make-up?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben een NC
Poederfoundation NC30 en vloeibaar NC 25.
Puckzzz: make-up is net zo verslavend als make-up
*Must have all the colours and textures etc etc *
Ik heb er ook maar een, alleen is die nu nog iets te licht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is gewoon mooi, goede kleur ook hoor.
En jeetje lopen jullie echt allemaal te kloten met verschillende tinten foundation? Ik lees dingen als ondertoon en weet ik wat.
Damn, wat een gedoe zeg....
Ik heb gewoon 1 tint, 1 potje
Ik ben pallets aan het hoarden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Make-up is net zo verslavend als make-up?
Ik heb eyeliner en wenkbrauwpotlood gekocht.En overweeg nog een felle lippenstift. Dus je hebt wel gelijk.
hehehe, Freudiaanse versprekingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Make-up is net zo verslavend als make-up?
Ik heb eyeliner en wenkbrauwpotlood gekocht.En overweeg nog een felle lippenstift. Dus je hebt wel gelijk.
Matig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bij de counter NW20 en bij de andere NC20 en ik was bij allebei geel.
ook met NW20??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bij de counter NW20 en bij de andere NC20 en ik was bij allebei geel.
Jaaaa, die was mooi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Dwyn het volgende:
Maar ik test ook weleens foundations waar ik een oompa loompa van word:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Dwyn het volgende:
Maar ik test ook weleens foundations waar ik een oompa loompa van word:
[ afbeelding ]
Ik heb bedacht dat ik Naked 1 voor mijn verjaardag ga vragen aan mijn moeder. En kwasten aan mijn schoonzus. Ik ben in mei jarig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben pallets aan het hoarden.
sinterklaas/kerst???quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik Naked 1 voor mijn verjaardag ga vragen aan mijn moeder. En kwasten aan mijn schoonzus. Ik ben in mei jarig.
Neeee, heb het pas net gekocht. En het is wel zwarte eyeliner, want stiftje dat niet in het bruin verkrijgbaar was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, Freudiaanse verspreking
Als nagellak dus
Goed man! Heb je ook foto's waarop je het op hebt?
Ik ben gewoon witgeel van mezelf denk ik. Maar volgens mij matcht de bb cream die ik nu heb wel aardig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook met NW20??
Die heeft echt een roze ondertoon hoor.
Wel een goeden plan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik Naked 1 voor mijn verjaardag ga vragen aan mijn moeder. En kwasten aan mijn schoonzus. Ik ben in mei jarig.
Kerst doen we geen cadeautjes, sinterklaas vieren we niet met het gezin en budget met vriendinnen ligt net even wat lager.quote:
Ok, nu ben ik de UI's ook zat.quote:
Stiftje, aha, daar kan ik echt niet mee overweg helaasch... ik heb altijd gelliner met kwastje, potloodje of poeder (eventueel nat) met kwastjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neeee, heb het pas net gekocht. En het is wel zwarte eyeliner, want stiftje dat niet in het bruin verkrijgbaar was.
Ah, weird. Ik had altijd NW kleuren, maar merk dat ik een gek rozig, grijzig waasje over mijn gezicht krijg als ik dat doe. Gewoon NC net als mijn nek, armen en decolleté en dan beetje blush op, helemaal prima!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben gewoon witgeel van mezelf denk ik. Maar volgens mij matcht de bb cream die ik nu heb wel aardig.
sparen dan? Mei is nog vet lang weg joh!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kerst doen we geen cadeautjes, sinterklaas vieren we niet met het gezin en budget met vriendinnen ligt net even wat lager.
Het schijnt handig te zijn voor beginners. Dus dat probeer ik dan maar, Stap vanzxelf over op gelliner denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stiftje, aha, daar kan ik echt niet mee overweg helaasch... ik heb altijd gelliner met kwastje, potloodje of poeder (eventueel nat) met kwastje
Heb denk ik 30 soorten eyeliner
Oh, ik kan het wel betalen, dat is het punt niet. Maar met kwasten weet ik niet waar ik moet beginnen, en Naked palette vind ik wel een mooi 'groot' cadeau van m'n moeder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sparen dan? Mei is nog vet lang weg joh!
Ik ben zo blij met Naked 2, echt superfijne oogschaduw en mooie kleuren
dat houd je scherpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik de UI's ook zat.Ik denken dat jij reageer, is het BBQ. Zo snap ik het toch niet!!
Maar ja, vond ik ook wel.Vooral omdat bij Naked 1 ook primer zit en ik dat echt wel nodig heb met mijn vette oogleden.
Ik kan 'm niet veranderen nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik de UI's ook zat.Ik denken dat jij reageer, is het BBQ. Zo snap ik het toch niet!!
Maar ja, vond ik ook wel.Vooral omdat bij Naked 1 ook primer zit en ik dat echt wel nodig heb met mijn vette oogleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |