Dit dacht ik dus ook! Inclusief buren die niet willen helpen etc. Sorry SQquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is toch die buurtvereniging waar je inzit?
Die aan het inkakken is en hoogstwaarschijnlijk gaat overlijden?
Of is dit een andere?
Moeilijk Mssquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, hij had het er over dat het thuis een beetje moeilijk ging met geld. Dat het er momenteel vrij hard door heen ging, en dat het nou niet bepaald hielp dat mijn gezondheidskosten zo hoog waren. Dus hij zei dat hij hoopte dat er snel resultaat behaald wordt met deze therapie, want het is vrij duur. En dat ik het anders toch maar zelf moest gaan betalen, omdat ik al bijna 25 ben.
Daarna kwam de eeuwige dooddoener. Dat het ook nog allemaal gelijk getrokken moet worden met mijn broertjes. Mijn ouders zijn heel erg gebrand om het gelijk houden van de kinderen. Op zich is dat niet slecht, maar de situaties zijn compleet niet te vergelijken. Zij zijn 21, wonen thuis. Zij kunnen altijd de auto pakken als deze er is, hoeven alleen de keuken op de ruimen 's avonds en hun eigen kamer. Zij kunnen altijd aan tafel aanschuiven of er wordt eten bewaard.
Ik zorg al vanaf mijn 17e voor mezelf, betaal op mijn verzekeringen na alles zelf en dan krijg ik nu dit over me heen omdat mijn kosten zo hoog zijn. Alsof ik hierom gevraagd heb.
Oh wat kut zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Meh, net terug van het ziekenhuis, bff is opgenomen vanwege zware depressie.
Is gewoon mooi, goede kleur ook hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)2%2015%2028%2006.jpg
Even een link want weet even niet hoe ik dropbox direct kan laten zienMaar op deze foto valt het best mee, normaal lijkt mijn gezicht rozer op foto's.
Ja best wel, maar ze heeft de rust enzo echt even nodig om weer tot zichzelf te komen. Dus de komende tijd maar veel helpen daar thuis met de kindjes enzo, en af en toe lekker op knuffelbezoek.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Meh, net terug van het ziekenhuis, bff is opgenomen vanwege zware depressie.
Sneu zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja best wel, maar ze heeft de rust enzo echt even nodig om weer tot zichzelf te komen. Dus de komende tijd maar veel helpen daar thuis met de kindjes enzo, en af en toe lekker op knuffelbezoek.
ik moest werken en zulksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef megamandy het volgende:
Jammer dat Kip er niet bij is nu
En dat Nagel ons verlaten heeft
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest werken en zulks
Maar ik ben er nu
ik ben een NCquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
roze is meestal een nw. Stelletje bleekscheten ook, ik heb een nw30 welke gewoon blank is maar toch voel ik me een neger door jullie
WOEIIIIIIquote:
Make-up is net zo verslavend als make-up?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben een NC
Poederfoundation NC30 en vloeibaar NC 25.
Puckzzz: make-up is net zo verslavend als make-up
*Must have all the colours and textures etc etc *
Ik heb er ook maar een, alleen is die nu nog iets te licht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is gewoon mooi, goede kleur ook hoor.
En jeetje lopen jullie echt allemaal te kloten met verschillende tinten foundation? Ik lees dingen als ondertoon en weet ik wat.
Damn, wat een gedoe zeg....
Ik heb gewoon 1 tint, 1 potje
Ik ben pallets aan het hoarden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Make-up is net zo verslavend als make-up?
Ik heb eyeliner en wenkbrauwpotlood gekocht.En overweeg nog een felle lippenstift. Dus je hebt wel gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |