Etcetera (bodyguard) liep al bijna anderhalf uur te zoeken naar een toilet. Hij spatte bijna uiteen na alles wat hij had gedronken bij het Oktoberfest. Hij kwam na lang zoeken eindelijk een openbaar toilet tegen en ziet alles gaan. De stroom urine bleef maar doorgaan. Toen hij bijna klaar was zag hij de deur van het toilethokje opengaan. Er kwam een man met een hakmes aanlopen en voordat hij het wis had de man zijn penis afgehakt. Het bloed spoot alle kanten op en het was maar een kwestie van tijd voordat hij geen leven meer in zich had.
Sicsicsics
Biertap dicht voor 'alle medewerkers banken'Piemelzuiginstemming baby's maakt rabbi's boosPiemelzuiginstemming baby's maakt rabbi's boosHet bloed spoot alle kanten op afbeelding in fobo
Syrische meisjes slachtoffer seksueel geweldTha_Erik:
- Afgeslachte delen in FoBo
- Bier
[26/1]De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen meet! #8Er zijn meerdere die in het bier en bitterballen topic hebben gepost (patrique en Hara oa)
Timmmmm
Gasten die zeiken dat ze geen 10 hebben gekregen
Onthoud een wok is ook maar een vergiet zonder gaatjes
plopkweker
WC:
wc niet in mogen en ook nog eens mijn jas kwijt..penis afgehakt? => Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
penis afgehakt? => Ik kom uit de kast! Ik heb geen geaardheid!!!
Beamofligt
WC:
Doping #47 Beerputijsdraakje
WC:
[SHJN SC] #1145 Poepen op commando en
[SHJN SC] #1162 SCHIJT OP ALLES :D :DDuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig het. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd
doorkliefd door duizenden stukjes hout.
Liesje:
Stukjes wit hout ==> fobo
Puntenslijpsel:
Stukjes wit hout => Puntenslijpsel (naam zelf)
SicSicSics:
Ondertitel: Crushing Cranial Contents! ==> Shredder
Timmmmmm:
De meest afgezaagde reactie op fok ==> Afgezaagd > stukjes wit hout
MaJo (townie) zat achter de kassa van het pompstation en was blij dat zijn shift er bijna op zat. Hij had erg veel zeurende en zeikende klanten aan de balie gehad en hij was ook een paar keer flink uitgescholden. Even voor sluitingstijd kwam er een kerel binnengewandeld. “Kun je me even helpen tanken want ik mijn armen zijn niet sterk genoeg om de slang naar de benzinetank te trekken.” MaJo vond het maar een vaag verhaal maar besloot toch even mee te lopen. Bij de auto aangekomen sloeg de man hem ineens vol in zijn nek waardoor hij zijn knieën zakte en groggy tegen de vlakte ging. Voordat hij het wist had hij de brandstofslang in zijn mond en liep de benzine zijn lijf in. Al snel begon hij heftig te trillen enMaJo (townie) stierf ter plekke.
Timmmmm:
Dit topic sluit automatisch in 300 posts (sluitingstijd)
Sicsicsics
Wat wil de man
Van sociaal naar groot kapitaal Nebahat-Albayrak naar ShellNepaanslag met hulp van de FBI op de NY Fed ´verijdeld'Gomi
Post in: Aan slaan doen we niet tenzij
Fokkers helpen Fokkers
Plaatje poppetje met lange armen in Fobo
Daarnaast kwam ik best veel tegen wat nog bij eerdere moorden zou kunnen.
Liesje
Fokkers helpen Fokkers. (Eerlijk is eerlijk, ik post daar ook)
[ Bericht 1% gewijzigd door plopkweker op 27-10-2012 16:41:36 ]
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende::W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:Kudo's voor deze TS +1 positieve note.