Jij bent dood!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook over Erik hè
Quote mij die post maar, dat ik dat zei. Gisteren wist ik nog niet wie de vigilante was, dus kon ik dat nog niet beloven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ligt in een kist!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo uit het niets, zonder ook maar 1 hint.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
#Vote Patrique
Tha_Erik (2) timmmmm
Patrique (1) liesje.
Ik weet dat ik al veel geroepen heb hier en er vaak naast zat maar ik ben er 100% zeker van dat patrique maffia is. En ik vraag het dorp om me nog 1x het voordeel van de twijfel te geven en met me mee te stemmen.
Je weet dat ik gelijk heb,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo uit het niets, zonder ook maar 1 hint.
Tof
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Waar the fuck heb ik een pompstation?En wat is nerd / zeikende klanten?
Waar zie je dat aan dan? Want ik zie een diner oid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij hierop doelt. Ik moest héél goed kijken voor ik zag dat het een pompstation was, heel sterk is ie nietIig niet sterk genoeg om je hele stem op te baseren
Ik vind het ook discutabel, maar rand aan de buitenkant (overkapping dus) en die auto staat niet echt regulier geparkeerd, dus je zou er een pompstation in kunnen zien, als je je best doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan dan? Want ik zie een diner oid.
En wat is dan nerd = zeikende klant?
Te veel moeite btw om het als hint te kunnen zien imoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook discutabel, maar rand aan de buitenkant (overkapping dus) en die auto staat niet echt regulier geparkeerd, dus je zou er een pompstation in kunnen zien, als je je best doet
Wat een kuthint PPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Te veel moeite btw om het als hint te kunnen zien imo
Niet op zijn knieën, hoogstens even buigen om wat te pakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Bedankt voor dat gifje te plaatsen!
DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!
Of zien jullie op die gif niet iemand door zijn knieen zakken?
Deze is zeker mensen.
Ik begrijp jou niet zo goed...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Bedankt voor dat gifje te plaatsen!
DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!
Of zien jullie op die gif niet iemand door zijn knieen zakken?
Deze is zeker mensen.
want twee pagina's teruglezen is teveel werk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef plopkweker het volgende:
Wilt iemand even het laatste lijstje posten met hints?
Hmm misschien met die zaagsel het fobo van liesje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef lynda het volgende:
Nu eens kijken wie de dader(s) van Dutank is.
DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.
kort:
Bouwplaats, veel kabaal / lawaai.
Hagelde kleine stukjes wit hout
Niet opgevallen, wel gekekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef lynda het volgende:
[..]
want twee pagina's teruglezen is teveel werk?![]()
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |