Jij bent dood!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook over Erik hè
Quote mij die post maar, dat ik dat zei. Gisteren wist ik nog niet wie de vigilante was, dus kon ik dat nog niet beloven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ligt in een kist!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo uit het niets, zonder ook maar 1 hint.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
#Vote Patrique
Tha_Erik (2) timmmmm
Patrique (1) liesje.
Ik weet dat ik al veel geroepen heb hier en er vaak naast zat maar ik ben er 100% zeker van dat patrique maffia is. En ik vraag het dorp om me nog 1x het voordeel van de twijfel te geven en met me mee te stemmen.
Je weet dat ik gelijk heb,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo uit het niets, zonder ook maar 1 hint.
Tof
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Waar the fuck heb ik een pompstation?En wat is nerd / zeikende klanten?
Waar zie je dat aan dan? Want ik zie een diner oid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij hierop doelt. Ik moest héél goed kijken voor ik zag dat het een pompstation was, heel sterk is ie nietIig niet sterk genoeg om je hele stem op te baseren
Ik vind het ook discutabel, maar rand aan de buitenkant (overkapping dus) en die auto staat niet echt regulier geparkeerd, dus je zou er een pompstation in kunnen zien, als je je best doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan dan? Want ik zie een diner oid.
En wat is dan nerd = zeikende klant?
Te veel moeite btw om het als hint te kunnen zien imoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook discutabel, maar rand aan de buitenkant (overkapping dus) en die auto staat niet echt regulier geparkeerd, dus je zou er een pompstation in kunnen zien, als je je best doet
Wat een kuthint PPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Te veel moeite btw om het als hint te kunnen zien imo
Niet op zijn knieën, hoogstens even buigen om wat te pakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Bedankt voor dat gifje te plaatsen!
DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!
Of zien jullie op die gif niet iemand door zijn knieen zakken?
Deze is zeker mensen.
Ik begrijp jou niet zo goed...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Bedankt voor dat gifje te plaatsen!
DOOR ZIJN KNIEEN ZAKTE!
Of zien jullie op die gif niet iemand door zijn knieen zakken?
Deze is zeker mensen.
want twee pagina's teruglezen is teveel werk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef plopkweker het volgende:
Wilt iemand even het laatste lijstje posten met hints?
Hmm misschien met die zaagsel het fobo van liesje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef lynda het volgende:
Nu eens kijken wie de dader(s) van Dutank is.
DuTank Liep over straat. Net toen ze langs een bouwplaats liep waar veel kabaal was maar niemand aanwezig. Het hagelde! Ze pakte wat van de hagelde op toen ze merkte dat het geen hagelstenen waren maar kleine stukjes wit hout. Door het lawaai had ze niet gezien dat deze uit een shredder kwamen met een rotvaart. Achter de Shredder stond een man met donkere ogen de shredder te verplaatsen naar haar toe. DuTank (townie) kon nergens meer heen en werd doorkliefd door duizenden stukjes hout.
kort:
Bouwplaats, veel kabaal / lawaai.
Hagelde kleine stukjes wit hout
Niet opgevallen, wel gekekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef lynda het volgende:
[..]
want twee pagina's teruglezen is teveel werk?![]()
sorry
stop maar met zoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef plopkweker het volgende:
Hint toegevoegd![]()
Nu even doorzoeken
Valt me ook op dat opeens allerlei spelers wakker worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Rockfire het volgende:
Opvallend dat een aantal mensen ineens hints is gaan zoeken nu er is aangegeven dat de rechercheur heeft gezien dat Patrique maffia is. Zijn dit soms mede-maffia die hem nu proberen te beschermen??
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Rockfire het volgende:
Opvallend dat een aantal mensen ineens hints is gaan zoeken nu er is aangegeven dat de rechercheur heeft gezien dat Patrique maffia is. Zijn dit soms mede-maffia die hem nu proberen te beschermen??
Timmmmm heeft er ook vertrouwen in. En ik ook, maar ik verwacht niet echt dat je van mij iets zomaar aanneemtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zegt dat die rechercheur legit is? Liesje, iemand die deze ronde alleen op dorp heeft gestemd komt daar ineens mee aanzetten, waarom moeten we dan allemaal opspringen en ineens gaan stemmen op diegene?
Dankje vriendelijk, ik kijk wel naar de hints.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben nog best wel een noob in het spel... Wat is die rechercheur dan? Speciale rol oid?
Komt gewoon uit de OP.quote:Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.
Dat is het dus juistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Timmmmm heeft er ook vertrouwen in. En ik ook, maar ik verwacht niet echt dat je van mij iets zomaar aanneemt.
Danke schönquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef plopkweker het volgende:
Ik begrijp de betekenis van het woord zelf wel, maar begrijp nou niet of het een spelrol is of niet.
editquote:
Make it count, dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu nog leef, vorige ronde was ik linea recta dood.
Nou ja, als het niet zou kloppen dan mag je van mij (mwuhahaha ben benieuwd of liesje hier zo blij mee gaat zijn), de volgende dag een dubbele lynch doen om zowel mij als Liesje te lynchen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is het dus juistJuist dat jij en Liesje daar vanuit het niets mee aan komen kakken
Ben hints aan het zoeken, eindelijk niet zo moequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb doordeweeks school en dat breekt me aardig op, nu het weekend is en ik aardig uitgerust ben kan ik meezoeken...
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zegt dat die rechercheur legit is? Liesje, iemand die deze ronde alleen op dorp heeft gestemd komt daar ineens mee aanzetten, waarom moeten we dan allemaal opspringen en ineens gaan stemmen op diegene?
Dankje vriendelijk, ik kijk wel naar de hints.
Eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als het niet zou kloppen dan mag je van mij (mwuhahaha ben benieuwd of liesje hier zo blij mee gaat zijn), de volgende dag een dubbele lynch doen om zowel mij als Liesje te lynchen.
Doe ik alleen maar omdat BoL dat doet, maar mijn stem gaan 80% zeker geswitch worden voor 19:00quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.
Ik vind het juist zo opvallend dat er eerst een hele tijd geen aanwijzingen worden gepost en ineens nadat zo'n beschuldiging toch wel uit het niets op patrique wordt geuit gaan jullie allemaal hints naar vooral andere spelers posten.
Ja 1 hele sterke hint. Hoeveel nachten hebben we al gehad?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo duidelijk een hint naar iemand gezien als met dat zaagsel en hout bij Liesje. Dat hier niet meer mensen op stemmen is gewoon bespottelijk. Zegt tevens genoeg over de mensen die dan op iemand anders stemmen.
Je slaat imo een beetje door, 1 hint nou boehoequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo duidelijk een hint naar iemand gezien als met dat zaagsel en hout bij Liesje. Dat hier niet meer mensen op stemmen is gewoon bespottelijk. Zegt tevens genoeg over de mensen die dan op iemand anders stemmen.
Ik vind dit zo'n nonsens hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.
Ik vind het juist zo opvallend dat er eerst een hele tijd geen aanwijzingen worden gepost en ineens nadat zo'n beschuldiging toch wel uit het niets op patrique wordt geuit gaan jullie allemaal hints naar vooral andere spelers posten.
Goede keuze, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef plopkweker het volgende:
##unvote liesje
##vote patrique
Tha_Erik (2) Bart, DrNick
Patrique (6) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop
Liesje (1) BoL,
Tsukkestjukke toetoet
Bedoel je de vraag? Ik weet niet of ik dat mag zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is het report van de 'rechercheur'?
Lolwat. Vijf minuten geleden stem je gezellig met PP mee en nu is ie een rare en switch jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef plopkweker het volgende:
##unvote liesje
##vote patrique
Tha_Erik (2) Bart, DrNick
Patrique (6) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop
Liesje (1) BoL,
Tsukkestjukke toetoet
Ja, een rechercheur krijgt immers niet te horen dat Pietje of Klaasje mafia is, daar zit een ander report aan vast waar ik reuze benieuwd naar ben wil ik meegaan met de lynch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je de vraag? Ik weet niet of ik dat mag zeggen.
wie is PP? Ik stemde met BoL mee en zei daarbij dat m'n stem vrijwel zeker geswitch ging wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwat. Vijf minuten geleden stem je gezellig met PP mee en nu is ie een rare en switch je
Hoeveel maffia er op Lynda stemde. 1. En ik kan dat niet zijn want dat was al uit een eerdere vraag gebleken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, een rechercheur krijgt immers niet te horen dat Pietje of Klaasje mafia is, daar zit een ander report aan vast waar ik reuze benieuwd naar ben wil ik meegaan met de lynch.
Maar maar maar... waar komt die afkorting dan vandaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |