Nou ja, als het niet zou kloppen dan mag je van mij (mwuhahaha ben benieuwd of liesje hier zo blij mee gaat zijn), de volgende dag een dubbele lynch doen om zowel mij als Liesje te lynchen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is het dus juistJuist dat jij en Liesje daar vanuit het niets mee aan komen kakken
Ben hints aan het zoeken, eindelijk niet zo moequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb doordeweeks school en dat breekt me aardig op, nu het weekend is en ik aardig uitgerust ben kan ik meezoeken...
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zegt dat die rechercheur legit is? Liesje, iemand die deze ronde alleen op dorp heeft gestemd komt daar ineens mee aanzetten, waarom moeten we dan allemaal opspringen en ineens gaan stemmen op diegene?
Dankje vriendelijk, ik kijk wel naar de hints.
Eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als het niet zou kloppen dan mag je van mij (mwuhahaha ben benieuwd of liesje hier zo blij mee gaat zijn), de volgende dag een dubbele lynch doen om zowel mij als Liesje te lynchen.
Doe ik alleen maar omdat BoL dat doet, maar mijn stem gaan 80% zeker geswitch worden voor 19:00quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.
Ik vind het juist zo opvallend dat er eerst een hele tijd geen aanwijzingen worden gepost en ineens nadat zo'n beschuldiging toch wel uit het niets op patrique wordt geuit gaan jullie allemaal hints naar vooral andere spelers posten.
Ja 1 hele sterke hint. Hoeveel nachten hebben we al gehad?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo duidelijk een hint naar iemand gezien als met dat zaagsel en hout bij Liesje. Dat hier niet meer mensen op stemmen is gewoon bespottelijk. Zegt tevens genoeg over de mensen die dan op iemand anders stemmen.
Je slaat imo een beetje door, 1 hint nou boehoequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo duidelijk een hint naar iemand gezien als met dat zaagsel en hout bij Liesje. Dat hier niet meer mensen op stemmen is gewoon bespottelijk. Zegt tevens genoeg over de mensen die dan op iemand anders stemmen.
Ik vind dit zo'n nonsens hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat je liesje niet direct gelooft kan ik nog best begrijpen, maar ook timmm heeft aangegeven daar zekerheid over te hebben.
Ik vind het juist zo opvallend dat er eerst een hele tijd geen aanwijzingen worden gepost en ineens nadat zo'n beschuldiging toch wel uit het niets op patrique wordt geuit gaan jullie allemaal hints naar vooral andere spelers posten.
Goede keuze, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef plopkweker het volgende:
##unvote liesje
##vote patrique
Tha_Erik (2) Bart, DrNick
Patrique (6) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop
Liesje (1) BoL,
Tsukkestjukke toetoet
Bedoel je de vraag? Ik weet niet of ik dat mag zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is het report van de 'rechercheur'?
Lolwat. Vijf minuten geleden stem je gezellig met PP mee en nu is ie een rare en switch jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef plopkweker het volgende:
##unvote liesje
##vote patrique
Patrique (6) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop
Liesje (1) BoL,
Tsukkestjukke toetoet
Ja, een rechercheur krijgt immers niet te horen dat Pietje of Klaasje mafia is, daar zit een ander report aan vast waar ik reuze benieuwd naar ben wil ik meegaan met de lynch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je de vraag? Ik weet niet of ik dat mag zeggen.
wie is PP? Ik stemde met BoL mee en zei daarbij dat m'n stem vrijwel zeker geswitch ging wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwat. Vijf minuten geleden stem je gezellig met PP mee en nu is ie een rare en switch je
Hoeveel maffia er op Lynda stemde. 1. En ik kan dat niet zijn want dat was al uit een eerdere vraag gebleken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, een rechercheur krijgt immers niet te horen dat Pietje of Klaasje mafia is, daar zit een ander report aan vast waar ik reuze benieuwd naar ben wil ik meegaan met de lynch.
Maar maar maar... waar komt die afkorting dan vandaan?quote:
Dat is onzin, mensen kunnen liegen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ik dat verteld heb van de rechercheur kan ik niet anders dan iedereen verdacht vinden die niet op Patrique stemt. We willen maffia dood toch?
Eik wel ja, maar eerst afwachten op de lynchquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ik dat verteld heb van de rechercheur kan ik niet anders dan iedereen verdacht vinden die niet op Patrique stemt. We willen maffia dood toch?
Tjukketjukke toetoetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
Patrique (7) liesje., timmmmm, Tha_Erik, rockfire, Plop, Hara
Liesje (1) BoL
PrincePolly. Maar die was beter in mafia dan BoL.quote:
quoten we even ivm Vliesje en Hara. Als we als townies straks hard in de kont geneukt worden, omdat al die pancakes hier liggen te gapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PrincePolly. Maar die was beter in mafia dan BoL.
Jij wordt voor mij echt met de minuut verdachter weet je dat? Je gaat helemaal niet in op het rechercheur verhaal en doet alsof je neus bloed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quoten we even ivm Vliesje en Hara. Als we als townies straks hard in de kont geneukt worden, omdat al die pancakes hier liggen te gapen
weet je wat je moet doen dan. Op mij voten. Zaagselkop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wordt voor mij echt met de minuut verdachter weet je dat? Je gaat helemaal niet in op het rechercheur verhaal en doet alsof je neus bloed.
Misschien morgen. Zoals het er nu uitziet is het heel makkelijk voor de rechercheur. Hoeveel maffia stemde er op liesje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen dan. Op mij voten. Zaagselkop.
Wat een bullshitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn ogen zijn groen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Omdat ik jou niet op je blauwe ogen geloof maar mijn eigen oordeel vel ben ik niet te vertrouwen? En iedereen die wel achter je aan loopt wel? Nee dat kan de mafia immers niet!
Klets niet.
Daar ben je dan een paar uur te laat mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:29 schreef plopkweker het volgende:
Ik stel voor om een dubbele lynch te doen vanavond, Patrique én BoL...
Moet dat een aantal uur van tevoren aangekondigd worden dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ben je dan een paar uur te laat mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja, je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen een uur van te voren nog online is en nog even gaat stemmen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Moet dat een aantal uur van tevoren aangekondigd worden dan?
[/noob]
Dat is waar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik degene was die gepost zou hebben dat de rechercheur tegen mij zei dat iemand mafia is en dat we daar dus allemaal op moeten stemmen, dan had jij ook niet zonder meer gelijk gestemd, Liesje.
Maar als timmm dan ook weer had aangegeven gesproken te hebben met de rechercheur weer wel, lijkt mij zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik degene was die gepost zou hebben dat de rechercheur tegen mij zei dat iemand mafia is en dat we daar dus allemaal op moeten stemmen, dan had jij ook niet zonder meer gelijk gestemd, Liesje.
dat vind ik dan weer verdacht. Er wijst toch nauwelijks iets naar bol? Waarom moet hij dood?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:29 schreef plopkweker het volgende:
Ik stel voor om een dubbele lynch te doen vanavond, Patrique én BoL...
ik heb ook aangrgeven dat er een mogelijkheid bestaat dat ik weer belazerd word. maar die persoon is dan vannacht dood.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar als timmm dan ook weer had aangegeven gesproken te hebben met de rechercheur weer wel, lijkt mij zo?
Duidelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen een uur van te voren nog online is en nog even gaat stemmen.
Kijk naar zijn gedrag...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer verdacht. Er wijst toch nauwelijks iets naar bol? Waarom moet hij dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |