Koninklijk meervoud?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:39 schreef timmmmm het volgende:
Stand is tot dusver nog steeds
Tha_Erik (2) timmmmm
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef timmmmm het volgende:
Even voor de goede orde trouwens, want ik heb zomaar het gevoel dat daar voor sommigen de schoen knelt:
Er is een mafiarol die de aanwezigheid van mafia voor sommige rollen verbergt
Oh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De stem van de burgemeester telt dubbel
Ja ja. Keivroeg man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Wakker worden Wakker worden Wakker worden
dat men geen rekening met de ninja houdt. dat of ze zijn gewoon heel dom en doen de beentjes wijd als iemand ze naaien wil. Een van de tweequote:
De rechercheur kan de ninja wel ontdekken, althans die kan wel worden aangegeven als maffia door de SL.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat men geen rekening met de ninja houdt. dat of ze zijn gewoon heel dom en doen de beentjes wijd als iemand ze naaien wil. Een van de twee
hallo ik was tot half twee bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Wakker worden Wakker worden Wakker worden
Dat zag ikquote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De rechercheur kan de ninja wel ontdekken, althans die kan wel worden aangegeven als maffia door de SL.
Dat als er gevraagd wordt hoeveel maffia er op één persoon gestemd is dat de ninja gewoon bij dat antwoord betrokken is?quote:
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat als er gevraagd wordt hoeveel maffia er op één persoon gestemd is dat de ninja gewoon bij dat antwoord betrokken is?
dm erik of hara ffquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan de OP niet updaten trouwens
Wat moet erin?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan de OP niet updaten trouwens
Erik gaat het fixen, even een streepje door de doden en de nachtpost erbijquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik gaat het fixen, even een streepje door de doden en de nachtpost erbij
Hij=zij en zij=hij.... we schrijven niet altijd bewust op het geslacht van de gekilldequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef MaJo het volgende:
En SL's ik ben een vrouwheel irritant om over jezelf te lezen alsof je een man bent
Mail je sollicitatie naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou eigenlijk blauw moeten worden gemaakt voor deze job
Ga toch fietsenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik kom over een paar uur nog een keertje langs, hebben mensen dan wél gestemd?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga toch fietsenJe kijkt zelf niet eens naar de hints, je mag niet zeiken.
We hadden gisteren allebei heel weinig tijd en ik heb mijn kills niet meer kunnen nalezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een mooi word documentje open, maar kan eerlijk gezegd niet veel meer vinden dan er al ismet name richting SicSicSic vind ik overtuigend...
Furthermore, de kwaliteit van de taal in de kills is wel van een niveautje Trevland (of erger)
Rightquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet dat ik al veel geroepen heb hier en er vaak naast zat maar ik ben er 100% zeker van dat patrique maffia is. En ik vraag het dorp om me nog 1x het voordeel van de twijfel te geven en met me mee te stemmen.
ja ga eens zoeken bijvoorbeeld. De essentie van het hele spel als je dorp bent. Oh wacht...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand misschien linkjes naar eerdere hints opgeslagen ergens? Of moet ik gaan zoeken
Pardon? Ik heb de eerste dag zat gezocht, en gisteren had ik een leven. Ondertussen heb ik geen enkele hint van jou gezien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja ga eens zoeken bijvoorbeeld. De essentie van het hele spel als je dorp bent. Oh wacht...
En jij gelooft dat die persoon de rechercheur is omdat...?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Tha_Erik (2) Bart, DrNick
Patrique (3) liesje., timmmmm
Ik stel nog één keer mijn vertrouwen in mijn medespelers. De rechercheur claimt in DM voor zeker te weten dat Patrique mob is.
Wordt mijn vertrouwen weer beschaamd, spring ik voor de trein. Be warned
Op zijn mooie blauwe ogen, en omdat hij wat dingen heeft weten te verklaren. Het is vertrouwen, al dan niet misplaatst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En jij gelooft dat die persoon de rechercheur is omdat...?
Mmkay. Ik wacht nog even wat hints af, eens kijken straks of ik nog iets kan vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zijn mooie blauwe ogen, en omdat hij wat dingen heeft weten te verklaren. Het is vertrouwen, al dan niet misplaatst.
Ik garandeer je in ieder geval dat degene die mij gefopt heeft vannacht sterft als ik inderdaad gefopt word.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mmkay. Ik wacht nog even wat hints af, eens kijken straks of ik nog iets kan vinden.
Dat zei je gisteren ook over Erik hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik garandeer je in ieder geval dat degene die mij gefopt heeft vannacht sterft als ik inderdaad gefopt word.
Boeiend...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik garandeer je in ieder geval dat degene die mij gefopt heeft vannacht sterft als ik inderdaad gefopt word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |