Koninklijk meervoud?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:39 schreef timmmmm het volgende:
Stand is tot dusver nog steeds
Tha_Erik (2) timmmmm
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:38 schreef timmmmm het volgende:
Even voor de goede orde trouwens, want ik heb zomaar het gevoel dat daar voor sommigen de schoen knelt:
Er is een mafiarol die de aanwezigheid van mafia voor sommige rollen verbergt
Oh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De stem van de burgemeester telt dubbel
Ja ja. Keivroeg man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Wakker worden Wakker worden Wakker worden
dat men geen rekening met de ninja houdt. dat of ze zijn gewoon heel dom en doen de beentjes wijd als iemand ze naaien wil. Een van de tweequote:
De rechercheur kan de ninja wel ontdekken, althans die kan wel worden aangegeven als maffia door de SL.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat men geen rekening met de ninja houdt. dat of ze zijn gewoon heel dom en doen de beentjes wijd als iemand ze naaien wil. Een van de twee
hallo ik was tot half twee bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Wakker worden Wakker worden Wakker worden
Dat zag ikquote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De rechercheur kan de ninja wel ontdekken, althans die kan wel worden aangegeven als maffia door de SL.
Dat als er gevraagd wordt hoeveel maffia er op één persoon gestemd is dat de ninja gewoon bij dat antwoord betrokken is?quote:
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat als er gevraagd wordt hoeveel maffia er op één persoon gestemd is dat de ninja gewoon bij dat antwoord betrokken is?
dm erik of hara ffquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan de OP niet updaten trouwens
Wat moet erin?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan de OP niet updaten trouwens
Erik gaat het fixen, even een streepje door de doden en de nachtpost erbijquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik gaat het fixen, even een streepje door de doden en de nachtpost erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |