En ik neem aan dat die persoon dat ook weet, dus die zal dan toch dat risico niet nemen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb ook aangrgeven dat er een mogelijkheid bestaat dat ik weer belazerd word. maar die persoon is dan vannacht dood.
kquote:
Biet'jnquote:
Of ze weet dat ze dat risico niet loopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En ik neem aan dat die persoon dat ook weet, dus die zal dan toch dat risico niet nemen?
"ze"? Volgens mij is er niet gesproken over een hij of een zij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Of ze weet dat ze dat risico niet loopt.
yepquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Staat Sicsicsic trouwens op scherp qua niet stemmen?
liesje is bij mijn weten een ze.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
"ze"? Volgens mij is er niet gesproken over een hij of een zij?
Maar volgens mij heeft niemand beweerd dat liesje de rechercheur is? Misschien is ze het wel hoor, ik weet het niet, maar vond het zo vreemd dat jij ineens over "ze" begint.quote:
Ik vind het vreemd dat jij denk dat ik dat denk. Ik heb dat nooit gezegd. Ik zeg alleen dat als ze foute info doorgeeft, ze niet per se risico hoeft te lopen als ze niet de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft niemand beweerd dat liesje de rechercheur is? Misschien is ze het wel hoor, ik weet het niet, maar vond het zo vreemd dat jij ineens over "ze" begint.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jij denk dat ik dat denk. Ik heb dat nooit gezegd. Ik zeg alleen dat als ze foute info doorgeeft, ze niet per se risico hoeft te lopen als ze niet de waarheid spreekt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]Jij denkt dat ik denk dat jij denkt
![]()
Nog even en we weten of ze de waarheid heeft gesproken
Dit.quote:
nog nooit dikke stront door een gieter zien gaan dus die vergelijking kan ik niet beoordelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef BeamofLight het volgende:
De SL is geloof ik nog trager dan dikke stront door een gieter
Jij doet het de volgende ronde en dan vliegensvlugquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef BeamofLight het volgende:
De SL is geloof ik nog trager dan dikke stront door een gieter
die 7 uur deadline haal ik zelden, dus neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij doet het de volgende ronde en dan vliegensvlug?
jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
tdrone blijf je nog even hangen voor het openen van het nieuwe topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |