Dat is heel ongezond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Geef haar dit, waarschijnlijk snapt ze de hint dan wel!
M'n koffie, wat doe je...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Apuleius het volgende:
TS dacht dat ie bij de 1e 10 man zat die dag.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Apuleius het volgende:
TS dacht dat ie bij de 1e 10 man zat die dag.
Wel lachen idd (quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
M'n koffie, wat doe je....
Tegen een jongen ook niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef JiggyJ het volgende:
Dus ik zeg ( eckt ) van : Moet je je kut niet even wassen dan? Toen zij zij (awkward) van : Halloo, dat zeg je toch niet tegen een meisje!
Gebruik jij dit zelf ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, krijg je een schimmelkutje van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is heel ongezond.
Waarschijnlijk helpt het voor even, maar komt het daarna 10x zo erg terug doordat het hele milieu daar verstoord is.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is heel ongezond.
Waarschijnlijk helpt het voor even, maar komt het daarna 10x zo erg terug doordat het hele milieu daar verstoord is.
Hahahah jullie hebben dus een stink kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, krijg je een schimmelkutje van.
Juist niet, mijn milieu is nooit verstoord geraakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Hahahah jullie hebben dus een stink kut
Neuk 1 van de andere 2 gaatjes. Kom op ouwe dekhengst.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef JiggyJ het volgende:
Ja maar komop hee, er moet toch een beetje normaal geneukt kunnen worden wat is dit.
nietes je sprak uit ervaring stink kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet, mijn milieu is nooit verstoord geraakt.
schimmeltjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is heel ongezond.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Hahahah jullie hebben dus een stink kut
Algemene kennis, jongeman.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
nietes je sprak uit ervaring stink kut
ja snap ik als je een stinkkut hebtquote:
Zeep in haar kut is geen goed plan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef JiggyJ het volgende:
Laatst hadden we geneukt, wilde ze daarna samen douchen. Dus zij pakt zo'n fles zeep knijpt er gigantisch veel van op haar hand, en begint zich in te zepen, overal te wassen behalve haar trut..
Dus ik zeg ( eckt ) van : Moet je je kut niet even wassen dan? Toen zij zij (awkward) van : Halloo, dat zeg je toch niet tegen een meisje!
Maar de hint is niet echt aangekomen.. #FML
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja snap ik als je een stinkkut hebt
Whooow check hoeveel ijsklontjes xDquote:
Die weten hoe het smaakt om zo'n stinkende doos te moeten likken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grappig dat alleen de mannen zulke dingen posten..
Hello schimmelkut.quote:
Een normale kut stinkt ook niet... Na veel zweten en weinig wassen mss een licht geurtje, maar nog steeds geen stank.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:57 schreef simmu het volgende:
[..]
schimmeltjes![]()
de poes moet gewoon met water. verder elke dag een schoon broekje aan en verder niks aan doen. volgens mijn vent stinkt het niet en hij likt het graag
Het probleem ervaren betekent niet de oplossing ervan weten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:02 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Die weten hoe het smaakt om zo'n stinkende doos te moeten likken.
Krijg je schimmelinfecties van, zal het niet doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel een smaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Een normale kut stinkt ook niet... Na veel zweten en weinig wassen mss een licht geurtje, maar nog steeds geen stank.
hahahah nog zo eentje met een stink kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Krijg je schimmelinfecties van, zal het niet doen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wel een smaak
Als een chick dan heeft gesport, gewerkt en dan bij jou komt liggen met d'r kut in je gezicht en je gaat dan likken. Kots smaakt nog beter, serieus...
Het is pH.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Heb echt zin om me pik in een dikke stinkkut te stoppe dan ga ik meself daarna lekker pijpen, voel je daarna je pik die een beetje vreemd aanvoelt omdat die smerige kutgeur en vreemde PH waarde aanslag op je pik achterlaat
Verschilt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wel een smaak
Als een chick dan heeft gesport, gewerkt en dan bij jou komt liggen met d'r kut in je gezicht en je gaat dan likken. Kots smaakt nog beter, serieus...
Plagiaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Heb echt zin om me pik in een dikke stinkkut te stoppe dan ga ik meself daarna lekker pijpen, voel je daarna je pik die een beetje vreemd aanvoelt omdat die smerige kutgeur en vreemde PH waarde aanslag op je pik achterlaat
Ga toch lekker je naar stinkkut stinkende piemeltje afzuigen, enge autofellatistquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Door te quoten wel ja, wat is je probleem nu eigenlijk dan?![]()
Hoe komt het dat mensen het verschil tussen 'zal' en 'zou' niet weten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Krijg je schimmelinfecties van, zal het niet doen.
Omdat het toch niet echt goed voor d'r vagijn is. Vraag maar aan de dokketerr.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo krijg je nou weer ziektes van lactacyd? Dat spul is er toch speciaal voor ontworpen? M'n ex gebruikte dat ook altijd en die rook gewoon fris, heeft ook nooit infecties of verstoorde balans gehad.
Kunnen veel dames nog wat van leren met hun gore stinkkutten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die heeft geen geur, erg hygiënisch
Alsof we chroestjov geloven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kunnen veel dames nog wat van leren met hun gore stinkkutten.
Omdat dit de natuurlijke milieu van de vagina verstoord en zo zijn er minder goede bacteriën die schimmels weghouden. En dan kan je een schimmelinfectie oplopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo krijg je nou weer ziektes van lactacyd? Dat spul is er toch speciaal voor ontworpen? M'n ex gebruikte dat ook altijd en die rook gewoon fris, heeft ook nooit infecties of verstoorde balans gehad.
Speciaal ontworpen voor wat? De vagina reinigt zichzelf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Nja is niet raar ofzo, kbedoel, ga eens flink sporten, douche niet. Wacht tot het einde van de dag en lik dan je oksel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:08 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Verschilt.
Van een raar smaakje heb ik nog nooit last gehad eerlijk gezegd. Gehard door het baffen denk ik
Tis eigenlijk een soort mini vaatwassertje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speciaal ontworpen voor wat? De vagina reinigt zichzelf.. Normaal gesproken dan.
.
Inderdaad. Zijn ex had misschien een niet goed functionerende schimmelvagina van nature en daardoor deed dat spul wel goed zijn werk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speciaal ontworpen voor wat? De vagina reinigt zichzelf.. Normaal gesproken dan.
.
Hoe ruik jij vanonder dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kunnen veel dames nog wat van leren met hun gore stinkkutten.
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een soort mini vaatwassertje.
Haha.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ga toch lekker je naar stinkkut stinkende piemeltje afzuigen, enge autofellatist
Heb jij al geroken dan?!quote:
Ik zal er eens een keer een steelpan in knallen dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja ik mijn kut eens gereinigd met chillygel!!!!!!!!!!!!! want er lagen van die proefmonsters,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Fascination het volgende:
Je moet je vagina alleen met water reinigen onder de douche. Dat moet voldoende zijn.
quote:
die keer dat mijn maat zijn vriendin voor het eerst gevingerd had en zijn vingers daarna letterlijk in mijn neus stopte heb ik nog niet verteld op FOK! zeker?quote:
Wat een klotevriend heb jij zeg!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die keer dat mijn maat zijn vriendin voor het eerst gevingerd had en zijn vingers daarna letterlijk in mijn neus stopte heb ik nog niet verteld op FOK! zeker?
Een beetje relatie is gewoon open gewoon zeggen '' je hebt een stinkkut'' boeien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Flying_eagle het volgende:
Ook de geslachtsdelen dienen we goed schoon te houden. Voorkomt dit soort nare kutluchten. Daarbij is TS een hufter, dat hij niet de ballen heeft om zijn vriendin om een tactvolle manier op te wijzen.
Zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef Miss.X het volgende:
Vinger en een tong horen daar ook niet...
Zelfs dat is al slecht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Fascination het volgende:
Je moet je vagina alleen met water reinigen onder de douche. Dat moet voldoende zijn.
Prima tip als je blauwe ballen wilt hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een beetje relatie is gewoon open gewoon zeggen '' je hebt een stinkkut'' boeien.
Ja, heb het ook eens geprobeerd, zo'n gevoel alsof je kauwgum in je mond hebt, maar dan bij je vagina.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik mijn kut eens gereinigd met chillygel!!!!!!!!!!!!! want er lagen van die proefmonsters,
Mijn kut stond in brand............ No JOKE!
Nee serieus, als iemand uit zijn bek stinkt en je kent hem erg goed, dan zeg ik ook gewoon ''gvd je stinkt uit je bekt''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Prima tip als je blauwe ballen wilt hebben
Eens. Zoals hij nu heeft geprobeerd is een laffe schijnheilige manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een beetje relatie is gewoon open gewoon zeggen '' je hebt een stinkkut'' boeien.
Tsja, in relatie zonder enige vorm van respect richting elkaar. Niet iedereen is zo meedogenloos en bot richting degene waarvan ze houden. Maar jij hebt er blijkbaar geen moeite mee, dat jouw vriend je als vuil behandeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hey, zo heb ik er nog nooit over nagedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een klotevriend heb jij zeg!
Je gaat toch ook niet voor de ogen van een maat een heerlijke maaltijd verorberen, en dan een boer in z'n gezicht laten?!
Als je toch al ''ordinaire'' seks hebt. Waarom zeg je het dan niet gewoon?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Tsja, in relatie zonder enige vorm van respect richting elkaar. Niet iedereen is zo meedogenloos en bot richting degene waarvan ze houden. Maar jij hebt er blijkbaar geen moeite mee, dat jouw vriend je als vuil behandeld.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die FOK! maagden hier. Je dwingt je meissie alvorens te neuken toch wel ff haar kutje onder het kraantje te houden.
Alleen dat laatste ben ik met je eens. TS is dan ook een trieste botte hondenlul.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je toch al ''ordinaire'' seks hebt. Waarom zeg je het dan niet gewoon?
Wat is het punt? al die heilige mensen. Relatie mag best bot zijn. Boeiend.
Respect is wel zeker over je vriendins kut hebben op een internetforum serieusik hoor het liever in mijn face.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die FOK! maagden hier. Je dwingt je meissie alvorens te neuken toch wel ff haar kutje onder het kraantje te houden.
Onterechte klacht.
ga fietsen ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Aldus de enige echte FOK!maagd (na gogosweden).
Wel lastig in mijn situatie. Ik kan niet eerst proeven en dan pas kopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Onterechte klacht.
Jammer. Ik vond het wel een geile geur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja en een mietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Alleen dat laatste ben ik met je eens. TS is dan ook een trieste botte hondenlul.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou het wel lastig vinden om dat bespreekbaar te maken hoor..
Het zou zomaar eens het einde van je relatie kunnen beteken héquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
HE, WIJFIE JE KUT STINKT onder de seks...quote:
Ja was dan nou voor een gare manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
HE, WIJFIE JE KUT STINKT onder de seks...
Als jij daar zo simpel over denkt ligt er iets aan jou Meloewa
Zij kwetst jou met haar kut.quote:
Dan heb je een kut relatie, maar als jij er zo super simpel over denkt ben ik van mening dat je een kut relatie heb, dusja voor jou zou dat het einde van je relatie kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens het einde van je relatie kunnen beteken hé
Tuurlijk dat moet iemand toch tegen je kunnen zeggen? Lekkere vriend/in ben je als je iemand gewoon stinkend laat rondlopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee serieus, als iemand uit zijn bek stinkt en je kent hem erg goed, dan zeg ik ook gewoon ''gvd je stinkt uit je bekt''
of andersom zegt iemand dat ook tegen mij.. lekker boeiend![]()
gewoon zeggen hoe het is als je elkaar goed genoeg kent.
Want dat is ook dé manier om het te zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad .... wellicht een knokploegje regelen vanuit Fok om TS in elkaar te slaan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en een mietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee, ik zeg dat ik het moeilijk zou vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kwetst jou met haar kut.
Jij gaat je vriendin nooit wijzen op haar tekorten in je relatie omdat je bang bent haar te kwetsen?
Sommige mensen voelen zich dan serieus beledigd hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk dat moet iemand toch tegen je kunnen zeggen? Lekkere vriend/in ben je als je iemand gewoon stinkend laat rondlopen.
Heb je wel eens een relatie gehad?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je een kut relatie, maar als jij er zo super simpel over denkt ben ik van mening dat je een kut relatie heb, dusja voor jou zou dat het einde van je relatie kunnen betekenen.
Ruiken vrouwen dat zelf niet danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee serieus, als iemand uit zijn bek stinkt en je kent hem erg goed, dan zeg ik ook gewoon ''gvd je stinkt uit je bekt''
of andersom zegt iemand dat ook tegen mij.. lekker boeiend![]()
gewoon zeggen hoe het is als je elkaar goed genoeg kent.
Je snapt wat ik bedoel, antoniem van iets enorm netjes willen verwoorden is het wel op een enorm botte manier verwoorden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want dat is ook dé manier om het te zeggen..
Gast.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Beginnen jullie meteen met droog neuken ofzo? Altijd ff samen onder de douche stappen zeker na flinks los te zijn gegaan in de dancing.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:29 schreef Meloewa het volgende:
en als je 2 kakkers bent '' je hebt een onaannemelijke geur daarbeneden''
whatever
Je hoeft geen doctorsgraad in de psychologie te hebben om te kunnen concluderen dat jij nog nooit het bed hebt gedeeld met iemand van het vrouwelijk geslacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Beginnen jullie meteen met droog neuken ofzo? Altijd ff samen onder de douche stappen zeker na flinks los te zijn gegaan in de dancing.
Euh?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, antoniem van iets enorm netjes willen verwoorden is het wel op een enorm botte manier verwoorden.
Of snap je die manier van spreken niet?
Reactie daarop:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
Reactie van jou daarop:quote:
Dus:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Euh?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, antoniem van iets enorm netjes willen verwoorden is het wel op een enorm botte manier verwoorden.
Of snap je die manier van spreken niet?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft geen doctorsgraad in de psychologie te hebben om te kunnen concluderen dat jij nog nooit het bed hebt gedeeld met iemand van het vrouwelijk geslacht.
Dat heeft er geen flikker mee te maken dat jij denkt lekker bot te kunnen doen over het geslachtsdeel van je ''vriendin''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een relatie gehad?
Je snapt het dus niet, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh?
Jouw post:
[..]
Reactie daarop:
[..]
Reactie van jou daarop:
[..]
Dus:
[..]
Euh?
Ik zou gewoon zeggen:" Is het normaal dat het zo ruikt?"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je een kut relatie, maar als jij er zo super simpel over denkt ben ik van mening dat je een kut relatie heb, dusja voor jou zou dat het einde van je relatie kunnen betekenen.
Misschien even, maar daarna ben je denk ik wel blij dat iemand het heeft gezegd (denk ik).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich dan serieus beledigd hoor
Het heeft er alles mee te maken als je lult over relaties en zelf nul ervaring hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft er geen flikker mee te maken dat jij denkt lekker bot te kunnen doen over het geslachtsdeel van je ''vriendin''
Natuurlijk wel, want het probleem lost zichzelf niet op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het moeilijk zou vinden.
Als ik er niks mee zou doen zou ik het niet moeilijk noch makkelijk vinden of wel?
Nou, leg uit dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt het dus niet, gefeliciteerd.
Zolang er respect in blijft zitten kan dat prima denk ik ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen:" Is het normaal dat het zo ruikt?"
En wat als ze zegt: ja ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef Rawberry het volgende:
[..]
"Ja."quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Klopt. Toen ik 6 was schuurde ik mijn piemel weleens tussen/in de bilspleet van mijn beste vriend. Mijn zus heeft ons toen een keer betrapt en tegen zijn moeder gezegd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft geen doctorsgraad in de psychologie te hebben om te kunnen concluderen dat jij nog nooit het bed hebt gedeeld met iemand van het vrouwelijk geslacht.
Dat jij nou de lompe manier prefereert.quote:
Als mij iets niet bevalt zeg ik het ook gewoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij nou de lompe manier prefereert.
Ik gok niet dat de meeste mensen dat waarderen.
Assertieve FOK!sters.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als mij iets niet bevalt zeg ik het ook gewoon.
je vriendin kan toch ook tegen jou zeggen dat ze je sperma niet wil in der mond omdat stinkt, en vies is. klaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Niet bang zijn voor de reactie van je vriendin
Ik durf ook heel vaak niks te zeggen, maar tegen mensen waar ik een relatie heb of wat voor band dan ook zeg ik gewoon wat ik denk. Kan begrijpen dat je tegen een ONS niet gaat zeggen dat ze uit der kut stinkt of zo.quote:
Je kunt het ook gewoon nogmaals proberen uit te leggen hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent zelf te stom om het te snappen, makkelijker gaat het niet lukken.
ik neem de krakelingen meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Inderdaad .... wellicht een knokploegje regelen vanuit Fok om TS in elkaar te slaan?
Ja, ik zal er alleszins geen relatie van laten afhangen.quote:
Vraag me wel af wat de relatie jou waard is als je zoiets al niet op een normale volwassen manier kan bespreken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ja, ik zal er alleszins geen relatie van laten afhangen.
Beetje onzin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Een stinkkut is een rechtstreeks gevolg van niet alpha genoeg zijn. Simpel verband oorzaak -> gevolg.
ALPHA: JA
STINKKUT: NEE
ALPHA: NEE
STINKKUT: JA
Conclusie: Alpha zijn heeft onrechtevenredig verband met stinkkut.
Jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef rosepetals het volgende:
Wat raar dat ze het zelf niet ruikt en zich kapot schaamt en al bij de huisarts is geweest. Maar goed hoe pijnlijk het ook is, je moet het gewoon zeggen dan kan ze er wat aan doen. Het is pas echt erg als je niks zegt en dat ze nooit meer gebeft wordt.
O rly?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja tochquote:Zou diep tragisch zijn
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Wat praat je poep man telkens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Een stinkkut is een rechtstreeks gevolg van niet alpha genoeg zijn. Simpel verband oorzaak -> gevolg.
Idd ja, puberaal gedoe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de relatie jou waard is als je zoiets al niet op een normale volwassen manier kan bespreken.
Hij probeert nu ridicuul te posten, zodat het lijkt dat al z'n posts niet serieus zijn en hij geen maagd is.quote:
Jij bevalt mij niet. En je kut ruik ik door het internet heen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als mij iets niet bevalt zeg ik het ook gewoon.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
En nou wegwezen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil ook op neukzuipvakantie naar Lloret
,, ,, uitgaan (nieuwjaarsavond)
,, ,, een vriendenkring
,, ,, op vakantie met vrienden
,, ,, ontgroent worden
,, ,, ontmaagd worden
,, ,, een vriendin
etc....
Hallo ik ben 21 jaar en bovenstaande ontbreekt momenteel in mijn leven. Mijn dagelijks leven bestaat uit:
Naar school gaan.
Naar huis gaan.
Achter de pc zitten.
Slapen.
Bovenstaande gedurende 5 dagen p/w.
Mijn weekenden bestaan uit films (series) kijken, internetten, slapen.
Vrienden
Momenteel volg ik een opleiding in het financieel hoger onderwijs (1e jaars), wat mij tot nu toe redelijk eenvoudig afgaat. Helaas is het niet zoals ik verwacht had. Ik startte de opleiding met de ijdele hoop om nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken.
Nu een half jaar verder staat mijn "vriendenteller" nog steeds op 0. Ik maak elke keer precies dezelfde fouten wanneer ik me onder vreemden bevind. Ik ben de stille, verlegen jonge, kijk de kat uit de boom, toon geen initiatief etc... zelfs wanneer ik me hoofd besloten heb om mensen maar gewoon aan spreken doe ik het nog steeds niet, omdat ik zeker weet dat er na het voorstellen een dodelijke stilte zal gaan vallen, ik maak immers geen spannende avonturen mee wat tot gevolg heeft dat ik eigenlijk helemaal geen gespreksstof heb.
Meisjes
Hierop is eigenlijk hetzelfde toepasbaar als hierboven beschreven. Als ik niet eens met gewone mensen een praatje kan maken... hoe moet ik dit in hemelsnaam doen met een meisje die wel zie zitten vind???
Ik ben fucking onzeker, omdat geen gespreksstof, saai leven etc..
Ik ben niet lelijk ofzo (9 gerate op hotornot 1600 votes__), op de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg. Op een schoolfeest werd ik zelfs gesandwiched
door haar en een andere blonde, waar ik me tussenuit wurmde en vervolgens (weer...) keihard wegrende.
Door mijn lengte (173cm) en afkomst, en uiterlijk (omdat, babyface) dit valt allemaal in mijn nadeel waardoor het voor mij extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..
Slot
Ik hoor op mijn leeftijd al lang een keer met een meisje gezoend te hebben en een aantal vrienden te hebben waarmee ik activiteiten kan gaan ondernemen.
Ik weet niet eens waarom ik dit hier neerzet, maar het luchtte wel een beetje op en moet het maar accepteren hoe ik ben =/
Hallonnn Dimachaerus aangenaam.
Dat is dan lekker voor jou kutkind.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij bevalt mij niet. En je kut ruik ik door het internet heen.
Vind ik wel een beetje zielig ditquote:
Geconcludeerd uit welke waarnemingen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja dimachireus is een aardige jongenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje zielig dit
Auw.quote:
Jij bent soms echt iets té sympathiek. Sommige mensen moet je gewoon stompen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
Jongens het was gewoon een slechte grap! Laat die jongen nou even. Dit is al pijnlijk genoeg geweest.
"Een beetje zielig" past mooi bij de inhoud van z'n post.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje zielig dit
Wiejooow aardappelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Een beetje zielig" past mooi bij de inhoud van z'n post.
Frankquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben het met zarGon eens in deze.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:01 schreef rosepetals het volgende:
Vagina stinkt erg egt erg
Misschien heeft de TS hier wat aan
quote:mijn vagina stinkt heel erg egt heel erg je ruikt het ook door me slipje en me broek heen en het is egt heel vies wat moet ik doen?
Zwak jongen, Turkenbroeders onder elkaar.quote:
Bedankt, ik ga nu een avondmaal voorbereiden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:01 schreef rosepetals het volgende:
Vagina stinkt erg egt erg
Misschien heeft de TS hier wat aan
Soms is de waarheid weleens goed om te vertellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Frankhartenbreker. (
)
Nee this ook wel zo, maar kan me er niet boos om maken. het is ook wel grappig enerzijds.
Fine, moet de afkomst er weer bij betrokken worden? Goed, dan wil ik dat je weet dat ik Turken die zulk gedrag tonen niet waardeer en maar een stelletje sukkels vind.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:04 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Zwak jongen, Turkenbroeders onder elkaar.
Je kent mij niet in real. Ik denk dat wij wel goed met elkaar overweg kunnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fine, moet de afkomst er weer bij betrokken worden? Goed, dan wil ik dat je weet dat ik Turken die zulk gedrag tonen niet waardeer en maar een stelletje sukkels vind.
Maakt dus geen ene reet uit dat-ie een Turk is. Dat alphamalegedoe maakt dan misschien indruk op de straat en op zijn straatsoldaathomies, maar hier komt-ie over als een sukkel.
Hij is geen slechte gast, dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fine, moet de nationaliteit er weer bij betrokken worden? Goed, dan wil ik dat je weet dat ik Turken die zulk gedrag tonen niet waardeer en maar een stelletje sukkels vind.
Maakt dus geen ene reet uit dat-ie een Turk is. Dat alphamalegedoe maakt dan misschien indruk op de straat en op zijn straatsoldaathomies, maar hier komt-ie over als een sukkel.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kent mij niet in real. Ik denk dat wij wel goed met elkaar overweg kunnen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik mijn kut eens gereinigd met chillygel!!!!!!!!!!!!! want er lagen van die proefmonsters,
Mijn kut stond in brand............ No JOKE!
Hij kan een prima gast zijn, dat verandert verder niets aan wat hij hier allemaal zegt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Hij is geen slechte gast, dat weet je zelf ook wel.
Vast. Maar als je je IRL ook zo gedraagt loop ik met een boog om je heen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kent mij niet in real. Ik denk dat wij wel goed met elkaar overweg kunnen.
No worries, Meloentjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Maar mannen moeten hun lul ook goed wassen!
Ik denk dat iedereen wel doorhad dat hij grapte.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij kan een prima gast zijn, dat verandert verder niets aan wat hij hier allemaal zegt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fine, moet de afkomst er weer bij betrokken worden? Goed, dan wil ik dat je weet dat ik Turken die zulk gedrag tonen niet waardeer en maar een stelletje sukkels vind.
No single fuck was given that day...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
Vast. Maar als je je IRL ook zo gedraagt loop ik met een boog om je heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2012 18:16:30 ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
No single fuck was given that day...
btw. enerzijds is het typisch dat jij je zo hard afzet tegen dat "alpha-gedoe" van turken. Accepteer gewoon zoals het is, zit in het aarde van het beestje, de meeste dan.
Je komt op mij over als een gefrustreerde turk die desperate "anders" wil zijn.
Oh en,
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij komt niet echt over als een alpha turkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of is dat ook niet de bedoeling?
Doei!
Die troep is harstikke slecht, net als zeepquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja tevens: Lactacyd, voor een fris kutje
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
No single fuck was given that day...
btw. enerzijds is het typisch dat jij je zo hard afzet tegen dat "alpha-gedoe" van turken. Accepteer gewoon zoals het is, zit in het aarde van het beestje, de meeste dan.
Je komt op mij over als een gefrustreerde turk die desperate "anders" wil zijn.
Oh en,
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tenminste een vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een alphamale was, zou ik het misschien door de vingers zien. Sowieso, alphamales hebben de behoefte niet om anderen het zo wanhopig te laten merken dat ze alphamales zijn. Het gaat mij nu om dat wannabe-alphamalegedrag van jou. Hard schreeuwen en hopen dat iemand erin trapt.
Jezus jullie gaan tekeer jongensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een vriendin.
Als je nou een alphamale was, zou ik het misschien door de vingers zien. Sowieso, alphamales hebben de behoefte niet om anderen het zo wanhopig te laten merken dat ze alphamales zijn. Het gaat mij nu om dat wannabe-alphamalegedrag van jou. Hard schreeuwen en hopen dat iemand erin trapt.
Ben jij een Griek?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Behalve puur natuurlijke zeep zoals olijfoliezeep
Ik hoop niet dat iedereen erin trapt? Ik ben gewoon aan het - blijkbaar slecht - trollen. Genoeg trolls op FOK! maar omdat ik toevallig turks ben sla je bij mij helemaal op tilt man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens liefquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo van een meter afstand op die zoute snor duiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind een kutje met vers zweet wel lekker met het beffenlekker zoutig
Je kunt ook wat JOZO in het kutje strooienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind een kutje met vers zweet wel lekker met het beffenlekker zoutig
Ja dat hij eerst die schuld eens terugbetaaltquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee mijn husband maakt dat wat uit?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dat hij eerst die schuld eens terugbetaalt
Hee mensen we hebben er een! Pek en veren!quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee mensen we hebben er een! Pek en veren!
Troika hier troika daar, kijk daar loopt een schuldenaarquote:
Haring, verse haring.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:28 schreef Geelman het volgende:
Maar waar ruikt het eigenlijk naar? Ben toch wel nieuwsgierig nu...
Gewoon met water, klaar. Zelfreinigend en zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze eerst even een antibiotica kuurtje nodig heeft als ik dat zo lees.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon met water, klaar. Zelfreinigend en zo.
Jij zou dat wel waarderen, die mate van eerlijkheid in een relatie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als iemand tegen mij zou zeggen zou ik er beetje lollig overdoen zo van '''lekker toch''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij zou dat wel waarderen, die mate van eerlijkheid in een relatie?
Ja en een kwartier later moet je zeker weer huilenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als iemand tegen mij zou zeggen zou ik er beetje lollig overdoen zo van '''lekker toch''
Tuurlijk is wel beetje voor schut, maar ja weet ze wel de waarheid. en gewoon rustig oppakken no problem
Nee als ik me er op zou ergeren omdat nare reactie zou ik zeggen moet jij wat van zeggen met je stinklul of zo. Als dat zo zou zijn dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja en een kwartier later moet je zeker weer huilen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:58 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
hier moet ik in gepost hebben
Ik denk dat normaal gesproken een vrouw toch van te voren zorgt dat ze fris is van onderen? Ik heb het nog nooit meegemaakt, een stinkkut. Wel een natte poes, maar dat ruikt lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als iemand tegen mij zou zeggen zou ik er beetje lollig overdoen zo van '''lekker toch''
Tuurlijk is wel beetje voor schut, maar ja weet ze wel de waarheid. en gewoon rustig oppakken no problem
Misschien een chronische stinkkut?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat normaal gesproken een vrouw toch van te voren zorgt dat ze fris is van onderen? Ik heb het nog nooit meegemaakt, een stinkkut. Wel een natte poes, maar dat ruikt lekker![]()
Ik heb tevens de speciale gave om door te broek van het sma'tje te kunnen ruiken of ze geil is
Waarschijnlijk was de vriendin van TS aan de detox van de bruin, en kwamen er allerlei geuren en stoffen vrij in de zweet en lichaamssappenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien een chronologische stinkkut?
Chronologisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien een chronologische stinkkut?
Je kut wassen en typen gaat dan ook niet samen hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jaaaaa gvd, ik zag het wilde snel verbeteren maar was te laat.
Die gave heeft iedere normale man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat normaal gesproken een vrouw toch van te voren zorgt dat ze fris is van onderen? Ik heb het nog nooit meegemaakt, een stinkkut. Wel een natte poes, maar dat ruikt lekker![]()
Ik heb tevens de speciale gave om door te broek van het sma'tje te kunnen ruiken of ze geil is
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst even een antibiotica kuurtje nodig heeft als ik dat zo lees.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef Smack10 het volgende:
Ik zie het al voor me vanavond in De wereld draait door:
Trendingtopic Stinkkut
Jan Mulder welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]Dat durft Matthijs niet eens hardop te zeggen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dat is natuurlijk ook nog mogelijk.
Beetje droog bloed ruiken en al gaan huilenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef n8n het volgende:
keer een ongestelde kut geroken tijdens twister. TS weet nog van niks
Held !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beetje droog bloed ruiken en al gaan huilenToen mijn vriendin ongesteld was gewoon tampon eruit, whitezilla erin en gaan met die banaan
De ongestelde kut van mijn vriendin ruikt nog naar roosjes, het geval waar ik het over heb rook naar water dat 2 weken in de zon stilgestaan heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beetje droog bloed ruiken en al gaan huilenToen mijn vriendin ongesteld was gewoon tampon eruit, whitezilla erin en gaan met die banaan
Zegt iets over jouw keuze met de mensen waarmee jij twister doetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:13 schreef n8n het volgende:
[..]
De ongestelde kut van mijn vriendin ruikt nog naar roosjes, het geval waar ik het over heb rook naar water dat 2 weken in de zon stilgestaan heeft
Ik wist niet waar ik aan begon, was er ook meteen klaar meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zegt iets over jouw keuze met de mensen waarmee jij twister doet
Alsof je een vuilniszak opentrekt die al 5 uur in de brandende zon heeft liggen gaarkoken. Ik wens dat nooit meer mee te maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef n8n het volgende:
warempel, dat komt best in de buurtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof je een vuilniszak opentrekt die al 5 uur in de brandende zon heeft liggen gaarkoken. Ik wens dat nooit meer mee te maken.
Haha, ja, je poesje heeft dan wel een karakteristiek geurtje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef n8n het volgende:
En ze zei nog je wilt er echt niet op nu, ik moet me wassen. Fuck no dacht ik, i take this one for the team. Gvd wat heb ik spijt gehad.quote:
je hebt gecopuleerd met een vuilniszak?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:19 schreef Equites het volgende:
[..]
En ze zei nog je wilt er echt niet op nu, ik moet me wassen. Fuck no dacht ik, i take this one for the team. Gvd wat heb ik spijt gehad.
Ik heb haar toen wel gedaan ja, het kwaad was al geschied en je bent geil en wilt wat he.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:21 schreef n8n het volgende:
[..]
je hebt gecopuleerd met een vuilniszak?
Je neukt wel hele vieze meisjes dan. Bah.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof je een vuilniszak opentrekt die al 5 uur in de brandende zon heeft liggen gaarkoken. Ik wens dat nooit meer mee te maken.
Stel je voor dat ze getrouwd raken en hij durft het nog niet te zeggen. Dat ze uiteindelijk over 20 jaar in relatietherapie gaan en dat het dan pas naar buiten komtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Pharkus het volgende:
Hoe langer je wacht des te meer raar gaat het worden om er over te beginnen.
Gevalletje Achter gesloten deuren ditquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze getrouwd raken en hij durft het nog niet te zeggen. Dat ze uiteindelijk over 20 jaar in relatietherapie gaan en dat het dan pas naar buiten komt
Keer een chick afgekapt tijdens een vingerbeurt, die geur was niet te harden. Maar dan ook gewoon echt niet, zo'n intense geur. Toen die geur vrijkwam vond ik het al raar, maar toen ik me daadwerkelijk realiseerde wat het was een smoesje verzonnen, vervolgens m'n handen gewassen, nog wat gerookt onderweg naar huis en toen ik opstond de volgende ochtend rook ik het nog lichtjes aan m'n vingerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou overigens die bitch slappen als ze een stinkkut heeft. Daar kan ik niks mee daar ik een hendig harde penert krijg als ik een meiske bef. Sja, als het dan stinkt dan stop ik poep in haar urethrea
Staat ze op de bangalijst?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Keer een chick afgekapt tijdens een vingerbeurt, die geur was niet te harden. Maar dan ook gewoon echt niet, zo'n intense geur. Toen die geur vrijkwam vond ik het al raar, maar toen ik me daadwerkelijk realiseerde wat het was een smoesje verzonnen, vervolgens m'n handen gewassen, nog wat gerookt onderweg naar huis en toen ik opstond de volgende ochtend rook ik het nog lichtjes aan m'n vinger! R. uit Badhoevedorp, JE KUT STINKT
.
Mannelijkheid tussen mijn benen voor je. Ook lekker ongewassenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
Stelletje watjes die er dan niets over durven te zeggen.
Ga wat mannelijkheid laten groeien pussies!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mannelijkheid tussen mijn benen voor je. Ook lekker ongewassen
Als ik dat had gedaan was ik weer de botte lul en had ik d'r lekkerdere vriendinnen d'rna nooit gehadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
Stelletje watjes die er dan niets over durven te zeggen.
Ga wat mannelijkheid laten groeien pussies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |