Tis eigenlijk een soort mini vaatwassertje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speciaal ontworpen voor wat? De vagina reinigt zichzelf.. Normaal gesproken dan.
.
Inderdaad. Zijn ex had misschien een niet goed functionerende schimmelvagina van nature en daardoor deed dat spul wel goed zijn werk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speciaal ontworpen voor wat? De vagina reinigt zichzelf.. Normaal gesproken dan.
.
Hoe ruik jij vanonder dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kunnen veel dames nog wat van leren met hun gore stinkkutten.
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die heeft geen geur, erg hygiënisch
Deze man weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Heb echt zin om me pik in een dikke stinkkut te stoppe dan ga ik meself daarna lekker pijpen, voel je daarna je pik die een beetje vreemd aanvoelt omdat die smerige kutgeur en vreemde PH waarde aanslag op je pik achterlaat
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een soort mini vaatwassertje.
Haha.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ga toch lekker je naar stinkkut stinkende piemeltje afzuigen, enge autofellatist
Heb jij al geroken dan?!quote:
Ik zal er eens een keer een steelpan in knallen dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja ik mijn kut eens gereinigd met chillygel!!!!!!!!!!!!! want er lagen van die proefmonsters,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Fascination het volgende:
Je moet je vagina alleen met water reinigen onder de douche. Dat moet voldoende zijn.
quote:
die keer dat mijn maat zijn vriendin voor het eerst gevingerd had en zijn vingers daarna letterlijk in mijn neus stopte heb ik nog niet verteld op FOK! zeker?quote:
Wat een klotevriend heb jij zeg!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die keer dat mijn maat zijn vriendin voor het eerst gevingerd had en zijn vingers daarna letterlijk in mijn neus stopte heb ik nog niet verteld op FOK! zeker?
Een beetje relatie is gewoon open gewoon zeggen '' je hebt een stinkkut'' boeien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Flying_eagle het volgende:
Ook de geslachtsdelen dienen we goed schoon te houden. Voorkomt dit soort nare kutluchten. Daarbij is TS een hufter, dat hij niet de ballen heeft om zijn vriendin om een tactvolle manier op te wijzen.
Zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef Miss.X het volgende:
Vinger en een tong horen daar ook niet...
Zelfs dat is al slecht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Fascination het volgende:
Je moet je vagina alleen met water reinigen onder de douche. Dat moet voldoende zijn.
Prima tip als je blauwe ballen wilt hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een beetje relatie is gewoon open gewoon zeggen '' je hebt een stinkkut'' boeien.
Ja, heb het ook eens geprobeerd, zo'n gevoel alsof je kauwgum in je mond hebt, maar dan bij je vagina.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik mijn kut eens gereinigd met chillygel!!!!!!!!!!!!! want er lagen van die proefmonsters,
Mijn kut stond in brand............ No JOKE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |