abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107425218
Ik wil ook op neukzuipvakantie naar Lloret
,, ,, uitgaan (nieuwjaarsavond)
,, ,, een vriendenkring
,, ,, op vakantie met vrienden
,, ,, ontgroent worden
,, ,, ontmaagd worden
,, ,, een vriendin

etc....

Hallo ik ben 21 jaar en bovenstaande ontbreekt momenteel in mijn leven. Mijn dagelijks leven bestaat uit:

Naar school gaan.
Naar huis gaan.
Achter de pc zitten.
Slapen.

Bovenstaande gedurende 5 dagen p/w.

Mijn weekenden bestaan uit films (series) kijken, internetten, slapen.

Vrienden
Momenteel volg ik een opleiding in het financieel hoger onderwijs (1e jaars), wat mij tot nu toe redelijk eenvoudig afgaat. Helaas is het niet zoals ik verwacht had. Ik startte de opleiding met de ijdele hoop om nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken.

Nu een half jaar verder staat mijn "vriendenteller" nog steeds op 0. Ik maak elke keer precies dezelfde fouten wanneer ik me onder vreemden bevind. Ik ben de stille, verlegen jonge, kijk de kat uit de boom, toon geen initiatief etc... zelfs wanneer ik me hoofd besloten heb om mensen maar gewoon aan spreken doe ik het nog steeds niet, omdat ik zeker weet dat er na het voorstellen een dodelijke stilte zal gaan vallen, ik maak immers geen spannende avonturen mee wat tot gevolg heeft dat ik eigenlijk helemaal geen gespreksstof heb.

Meisjes

Hierop is eigenlijk hetzelfde toepasbaar als hierboven beschreven. Als ik niet eens met gewone mensen een praatje kan maken... hoe moet ik dit in hemelsnaam doen met een meisje die wel zie zitten vind???

Ik ben fucking onzeker, omdat geen gespreksstof, saai leven etc..
Ik ben niet lelijk ofzo (9 gerate op hotornot 1600 votes :')__), op de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg. Op een schoolfeest werd ik zelfs gesandwiched :9~ door haar en een andere blonde, waar ik me tussenuit wurmde en vervolgens (weer...) keihard wegrende.

Door mijn lengte (173cm) en afkomst, en uiterlijk (omdat, babyface :r ) dit valt allemaal in mijn nadeel waardoor het voor mij extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..

Slot
Ik hoor op mijn leeftijd al lang een keer met een meisje gezoend te hebben en een aantal vrienden te hebben waarmee ik activiteiten kan gaan ondernemen.

Ik weet niet eens waarom ik dit hier neerzet, maar het luchtte wel een beetje op en moet het maar accepteren hoe ik ben =/

Hallonnn Dimachaerus aangenaam.

[ Bericht 2% gewijzigd door LudoSanders op 31-01-2012 01:38:56 (Minus bagger) ]
pi_107425337
TS doet hbo. :') Zo hebben we die ook gehad, die was je nog vergeten. :) Maar zo'n zuip/neukvakantie is ook niet alles hoor, voor je het weet mag je meedoen aan Oh Oh Cherso oid. :')
Hallon!
pi_107425418
Hotornot _O- Post die pic hier ook meteen dan
pi_107425464
Hotornot? Is dat nieuw? :')
pi_107425505
Hallon TS, welkom op FOK!
(En nu klinkt het wel triestig, want voor velen herkenbaar :()
Cindy De Vuyst
pi_107425559
Dude, 15 cm is gewoon netjes gemiddeld hoor. Misschien moet je wat minder van die rare filmpjes kijken op dat computertje van je.
pi_107425560
hbo een stap hoger als habo xD
pi_107425673
Ik weet zeker dat je met dit topic alle vrouwtjes van fok! het bed in krijgt.
pi_107425686
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:45 schreef Sanddr het volgende:
Hotornot? Is dat nieuw? :')
Dat is zo oud als het internet :')
pi_107425692
De enigste echte oplossing voor TS

Dit boek :

http://www.amazon.com/Rul(...)id=1327963703&sr=8-1

ik heb m zelf ook, en ik moet zeggen, nog nooit een beter boek gezien, enorm leerzaam en het helpt ook.

nee dit is geen reclame :')
  maandag 30 januari 2012 @ 23:50:01 #11
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_107425707
quote:
4s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef gogosweden het volgende:

Dit boek :

ik heb m zelf ook, en ik moet zeggen, nog nooit een beter boek gezien, enorm leerzaam en het helpt ook.

nee dit is geen reclame :')
Heb je hem ook weer :')
pi_107425756
Behaarde benen zijn cool man !
  maandag 30 januari 2012 @ 23:51:09 #13
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107425767
Let me lay it out for you. Je bent gewoon een fucking pussy. Grow a pair onder die kleine knakworst van je, en stap uit die slachtoffer rol. Leef je dromen, droom niet je leven.

Nu zit het maximaal aantal tekens voor een KLB-reactie er helaas op, als het in R&P stond had ik langer kunnen reageren, sorry.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_107425779
Dude. Tik in op Google: PUA-artist Nederland. Zorg dat je zo'n persoon inschakeld. Binnen no time ben je iemand die zelfverzekerd is en heb je meer succes bij de meiden. Een kennis van mij had zoiets gedaan en het werkt.
  maandag 30 januari 2012 @ 23:52:02 #15
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107425802
quote:
4s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef gogosweden het volgende:

Dit boek :

Dat hebben we gezien ja, in je topic over dat meisje wat je niet durfde te zoenen. Kei harde pickup artist hoor deze man, pas op :')
pi_107425837
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Kamergezocht het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien ja, in je topic over dat meisje wat je niet durfde te zoenen. Kei harde pickup artist hoor deze man, pas op :')
ik heb hem pas 2 dagen binnen :')

Maar zo aan die 30 dagen stappenplan te lezen is het een enorm goed boek
  maandag 30 januari 2012 @ 23:53:45 #17
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_107425888
quote:
4s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hihi, doe maar lekker boeken lezen :D

er is toch niks anders te doen in dat stomme zweden waar je woont

PS, wie is die chick in je ui ?
pi_107425890
quote:

[..]

En heb je het idee dat de in het boek geschetste situaties ook in het echt voorkomen?
pi_107425911
TS is in de waan dat hij niet lelijk is omdat hij getrolld werd op de middelbare school. Je bent niet te redden TS, zoek gewoon een leuke ICT baan een zit je tijd uit
Eens met wat hierboven staat
  maandag 30 januari 2012 @ 23:54:20 #20
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_107425918
Wat, behaarde benen :') wat is de klacht daarvan? :')
pi_107425934
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

En heb je het idee dat de in het boek geschetste situaties ook in het echt voorkomen?
dat is t m juist, zo'n boek is het niet

Het stappenplan is meer "dag 1: ga met minimaar 5 random mensen praten" dat soort stuff
  maandag 30 januari 2012 @ 23:54:44 #22
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107425946
quote:

[..]

Nee. Het is een belachelijk slecht boek. Het is alleen een best-seller omdat mensen zoals TS en jij denken dat ze door bepaalde 'regeltjes' te volgen een keer hun maagdelijkheid kunnen verliezen. Sex sells, no sex sells even better.
  maandag 30 januari 2012 @ 23:55:30 #23
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_107425991
quote:
4s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat is t m juist, zo'n boek is het niet

Het stappenplan is meer "dag 1: ga met minimaar 5 random mensen praten" dat soort stuff
En, is het je gelukt?
pi_107426003
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Kamergezocht het volgende:

[..]

Nee. Het is een belachelijk slecht boek. Het is alleen een best-seller omdat mensen zoals TS en jij denken dat ze door bepaalde 'regeltjes' te volgen een keer hun maagdelijkheid kunnen verliezen. Sex sells, no sex sells even better.
daar gaat mijn motivatie :')
pi_107426016
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

En, is het je gelukt?
dag 1?

ja duh zo moelijk is dat niet :')
pi_107426030
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

hihi, doe maar lekker boeken lezen :D

er is toch niks anders te doen in dat stomme zweden waar je woont

PS, wie is die chick in je ui ?
Iig niet z'n vriendin. :D

gogosweden die over dit soort onderwerpen advies geeft, niet naar luisteren, TS. :')
Hallon!
  maandag 30 januari 2012 @ 23:56:28 #27
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_107426038
quote:
4s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dag 1?

je mag mijn kat wel volblaffen :S LOOLLL
  maandag 30 januari 2012 @ 23:56:38 #28
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_107426048
quote:

[..]

dag 1?

Je vader,moeder,broertje,zusje,zusje tellen niet he :')
pi_107426093
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

Je vader,moeder,broertje,zusje,zusje tellen niet he :')
DMen op FOK! vast ook niet. ;(
Hallon!
pi_107426170
quote:

[..]

dag 1?

Waarom zou je in vredesnaam met 5 random mensen gaan praten? Bij ons op het dorp noemen we dat soort mensen 'niet helemaal goed'.
pi_107426456
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef L0t.. het volgende:
Hotornot _O- Post die pic hier ook meteen dan
Hotornot zit vol met fakeprofielen (v.d makers waarschijnlijk) die geprogrammeerd zijn om 10-en uit te delen enzo. Ik zou mezelf een 7 geven.

quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Splutje het volgende:
TS is in de waan dat hij niet lelijk is omdat hij getrolld werd op de middelbare school. Je bent niet te redden TS, zoek gewoon een leuke ICT baan een zit je tijd uit
:') ze probeerde ook telkens op mijn schoot te zitten, maar ik stond gelijk op, omdat bang voor boner :@
Vaak genoeg oogcontact met meisjes ( ook in de dancing waar ik sporadisch een keer ben geweest, ook buitenland trouwens) maar ja ik durf ze gewoon niet aan te spreken omdat ik niet weet waar ik het over moet hebben? ja wel druk hier in de dancing he, heb je hier niet eerder gezien ? kom ej heir vaker :') :')

quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef Timooon het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dat stuk over die chicks, de tering gast.
Ik heb ook weleens gehad dat een meisje tegenover me kwam zitten in een geheel lege trein ( was tijdens de horror winter 2010) maar ik durfde haar niet aan te spreken :') !

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 00:09:22 ]
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:08:41 #33
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107426603
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:

Vaak genoeg oogcontact met meisjes ( ook in de dancing waar ik sporadisch een keer ben geweest, ook buitenland trouwens) maar ja ik durf ze gewoon niet aan te spreken omdat ik niet weet waar ik het over moet hebben? ja wel druk hier in de dancing he, heb je hier niet eerder gezien ? kom ej heir vaker :') :')

Hoi, hoe gaat het?
-Goed hoor, hihi, met jou ook?
Ja super, leuke club hier.. Heb je het naar je zin?
-Hihi ja hoor, alleen een beetje druk hier.
Zullen we even daarachter gaan zitten waar het wat rustiger is?
-Hihi ok.
Het lijkt me beter om dit gesprek binnensmonds voor te zetten.
-Hihi ok.

:P.

Niet goed, geld terug garantie.
pi_107426629
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb ook weleens gehad dat een meisje tegenover me kwam zitten in een geheel lege trein ( was tijdens de horror winter 2010) maar ik durfde haar niet aan te spreken :') !
"Hey, koud he?"
.
pi_107426690
als mensen in een lege trein toch tegenover me komen zitten dan vallen er klappen hoor, zo roll ik nou eenmaal
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:11:47 #36
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_107426715
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
als mensen in een lege trein toch tegenover me komen zitten dan vallen er klappen hoor, zo roll ik nou eenmaal
idd niemand komt tegenover mij zitten

je bent autist of je bent het niet he
pi_107426799
TS doet financieel hoger onderwijs :') wat een nerd :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_107426800
gewoon een sma laten squirten skit hebben jong.
Roken is lekker
pi_107426829
Ga eens naar een sportschool, of hardlopen of welke sport je maar leuk vind. Goed voor je lichaam en goed voor je zelfvertrouwen. Verzorg je goed, ga naar een goede kapper, pak af en toe een zonnebank en koop mooie kleren. Zoek een baan, je leert mensen kennen en je krijgt geld zodat je kleren kan kopen en uit kan gaan. Vergeet niet af en toe tegen jezelf te zeggen dat je het kan, waarop dat ook maar van toepassing mag zijn. Stel jezelf doelen in het leven en raak die doelen geen moment uit het oog. ''Ik wil een wijf neuken'' is trouwens geen doel. 15cm is trouwens niet klein, daarbij is de dikte belangrijker.

Succes
pi_107426840
wat is dat financieel hoger onderwijs uberhaupt? dat jij beter weet wat geld is dan ik ofzo? vind je het gek dat de wijven je niet willen, betweter
pi_107426863
Gewoon doen TS. Zelfvertrouwen worden ze nat van, onzekerheid niet.
pi_107427025
Wat is je afkomst?
pi_107427520
Pareltje.

Er is iets serieus mis met je zelfbeeld, zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde, TS. Doe jezelf een lol, wacht tot dit topic naar R&P is verplaatst.

Ga iets doen waar je goed in kan worden. Ga desnoods naar de gym om fucking aesthetic te worden, je hebt er de tijd voor en je looks + zelfbeeld gaan door le roof. En door je verhoogde testosteronlevels heb je ook meer zin om dingen te doen etc.
pi_107427693
hahahahahaha
pi_107427784
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef HSG het volgende:
TS doet financieel hoger onderwijs :') wat een nerd :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
wat is dat financieel hoger onderwijs uberhaupt? dat jij beter weet wat geld is dan ik ofzo? vind je het gek dat de wijven je niet willen, betweter
_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:14 schreef davihaa het volgende:
Ga eens naar een sportschool, of hardlopen of welke sport je maar leuk vind. Goed voor je lichaam en goed voor je zelfvertrouwen. Verzorg je goed, ga naar een goede kapper, pak af en toe een zonnebank en koop mooie kleren. Zoek een baan, je leert mensen kennen en je krijgt geld zodat je kleren kan kopen en uit kan gaan.
Sporten zat ik ook al te denken (heb gedurende mijn jeugd op vele sporten gezeten btw). Ik heb een vrij goeie lichaamsbouw, ik zie mijn lichaam als een ruwe diamant die alleen nog "gecut" moet worden voor de finishing touch zeg maar. Mijn onzekerheid wordt niet veroorzaakt door mijn fysieke gesteldheid maar meer door communcatieve vaardigheden. Goed verzorgd ben ik al, ik laat me haar groeien. Wordt zo'n studentikoos kapsel, zoals het nu uitziet zal dat wel staan bij mij denk ik. Ben ook opzoek naar een baan waar meer bij me opleiding bij aansluit, deed eerst werken in magazijn.

Uitgaan... ik heb niemand om mee uit te gaan... :'(.

De jongens waar ik vroeger mee omging zag ik wel onderweg naar de "dancing" gaan toen ik vuurwerk aan het afsteken was :') . Maar die zullen mij niet roepen, is geheel mijn schuld overigens. Ik heb nooit geprobeerd weer contact te zoeken.

Geloof me... neuken is echt niet mijn doel. Ik ben allang blij als ik normaal contact heb met meisjes, bv ergens een keer wat drinken, filmpje pakken (schaatsen?) etc.. Maar ja dan kom je weer terug bij smooth talk enzo..

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat is je afkomst?
Ik ben turks, wat mij trouwens ook tegenhoudt om los te gaan. Ik kom uit een relatief regilieuze omgeving.

Ik ben ook bang dat als ik bv later ga trouwen dat er dan achter me rug om wordt geluld van: ts is een viezerik, heeft me die en die geneukt, dit dat gedaan etc.. wordt nogal veel geroddeld =/

Mijn ouders vinden het niet erg als ik bv zal gaan stappen in het weekend, die zullen het juist alleen maar toejuichen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:56:00 #46
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107427934
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef Dimachaerus het volgende:

Ik ben turks, wat mij trouwens ook tegenhoudt om los te gaan. Ik kom uit een relatief regilieuze omgeving.

Ik heb een onfaalbaar plan voor je samengesteld. Het bevat een stukje sociale interactie, een stukje uitgaanservaring, een deel lichaamsbeweging, en een mooie herrinering achteraf:

Stap 1: Ga naar een carnavalswinkel
Stap 2: Koop een Geert Wilders masker/pruik
Stap 3: Ga over twee weken met carnaval een wijf versieren. Overal zatte, gewillige sletjes, dus sociale vaardigheden zijn niet nodig.
Stap 4: Trek net voor je klaarkomt je wilders-vermomming uit.
Stap 5: Roep al spuitend: "Allah hoe akbar!!"
Stap 6: Kijk hoe lang je nog binnen kan blijven.

Geen dank.
pi_107428004
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
Pareltje.

Er is iets serieus mis met je zelfbeeld, zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde, TS. Doe jezelf een lol, wacht tot dit topic naar R&P is verplaatst.

Ga iets doen waar je goed in kan worden. Ga desnoods naar de gym om fucking aesthetic te worden, je hebt er de tijd voor en je looks + zelfbeeld gaan door le roof. En door je verhoogde testosteronlevels heb je ook meer zin om dingen te doen etc.
Fitness stond ook al op mijn lijstje om te doen (ik heb van nature al een mooi lichaamsbouw, dit verbeteren zal mijn zelfvertrouwen niet opkrikken (maar de extra testosteron zou me natuurlijk wel een duwtje in de rug kunnen geven), maar eerst moet ik ff een baan hebben.

Niet om slim / arrogant te doen ofzo maar ik heb volgens mij een goed leervermogen om bepaalde skills / vaardigheden aan te leren.

Mocht ik me diploma halen met een goed salaris zal ik beginnen met circuitracen (motor). Heb het al een keer gedaan en heb er veel aanleg voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 01:00:32 ]
pi_107428016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:56 schreef Kamergezocht het volgende:

[..]

Ik heb een onfaalbaar plan voor je samengesteld. Het bevat een stukje sociale interactie, een stukje uitgaanservaring, een deel lichaamsbeweging, en een mooie herrinering achteraf:

Stap 1: Ga naar een carnavalswinkel
Stap 2: Koop een wilders masker/pruik
Stap 3: Ga over twee weken met carnaval een wijf versieren. Overal zatte, gewillige sletjes, dus sociale vaardigheden zijn niet nodig.
Stap 4: Trek net voor je klaarkomt je wilders-vermomming uit.
Stap 5: Roep al spuitend: "Allah hoe akbar!!"
Stap 6: Kijk hoe lang je nog binnen kan blijven.

Geen dank.
Carnaval vieren in rio de janeiro lijkt me wel wat :P :)
pi_107428048
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Carnaval vieren in rio de janeiro lijkt me wel wat :P :)
Dan blijkt dat wijf opeens jou te kunnen nemen, niet doen
pi_107428072
:X

Ik dacht dat dit soort taferelen vooral in Thailand voorkwamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')