Heb je hem ook weerquote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef gogosweden het volgende:
De enigste echte oplossing voor TS
Dit boek :
http://www.amazon.com/Rul(...)id=1327963703&sr=8-1
ik heb m zelf ook, en ik moet zeggen, nog nooit een beter boek gezien, enorm leerzaam en het helpt ook.
nee dit is geen reclame
Dat hebben we gezien ja, in je topic over dat meisje wat je niet durfde te zoenen. Kei harde pickup artist hoor deze man, pas opquote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef gogosweden het volgende:
De enigste echte oplossing voor TS
Dit boek :
http://www.amazon.com/Rul(...)id=1327963703&sr=8-1
ik heb m zelf ook, en ik moet zeggen, nog nooit een beter boek gezien, enorm leerzaam en het helpt ook.
ik heb hem pas 2 dagen binnenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja, in je topic over dat meisje wat je niet durfde te zoenen. Kei harde pickup artist hoor deze man, pas op
hihi, doe maar lekker boeken lezenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb hem pas 2 dagen binnen
Maar zo aan die 30 dagen stappenplan te lezen is het een enorm goed boek
En heb je het idee dat de in het boek geschetste situaties ook in het echt voorkomen?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is t m juist, zo'n boek is het nietquote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En heb je het idee dat de in het boek geschetste situaties ook in het echt voorkomen?
Nee. Het is een belachelijk slecht boek. Het is alleen een best-seller omdat mensen zoals TS en jij denken dat ze door bepaalde 'regeltjes' te volgen een keer hun maagdelijkheid kunnen verliezen. Sex sells, no sex sells even better.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
En, is het je gelukt?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is t m juist, zo'n boek is het niet
Het stappenplan is meer "dag 1: ga met minimaar 5 random mensen praten" dat soort stuff
daar gaat mijn motivatiequote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Nee. Het is een belachelijk slecht boek. Het is alleen een best-seller omdat mensen zoals TS en jij denken dat ze door bepaalde 'regeltjes' te volgen een keer hun maagdelijkheid kunnen verliezen. Sex sells, no sex sells even better.
Iig niet z'n vriendin.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
hihi, doe maar lekker boeken lezen
er is toch niks anders te doen in dat stomme zweden waar je woont
PS, wie is die chick in je ui ?
je mag mijn kat wel volblaffen :S LOOLLLquote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dag 1?
ja duh zo moelijk is dat niet
Je vader,moeder,broertje,zusje,zusje tellen niet hequote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dag 1?
DMen op FOK! vast ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Je vader,moeder,broertje,zusje,zusje tellen niet he
Waarom zou je in vredesnaam met 5 random mensen gaan praten? Bij ons op het dorp noemen we dat soort mensen 'niet helemaal goed'.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dag 1?
Hotornot zit vol met fakeprofielen (v.d makers waarschijnlijk) die geprogrammeerd zijn om 10-en uit te delen enzo. Ik zou mezelf een 7 geven.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef L0t.. het volgende:
HotornotPost die pic hier ook meteen dan
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Splutje het volgende:
TS is in de waan dat hij niet lelijk is omdat hij getrolld werd op de middelbare school. Je bent niet te redden TS, zoek gewoon een leuke ICT baan een zit je tijd uit
Ik heb ook weleens gehad dat een meisje tegenover me kwam zitten in een geheel lege trein ( was tijdens de horror winter 2010) maar ik durfde haar niet aan te sprekenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef Timooon het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dat stuk over die chicks, de tering gast.
Hoi, hoe gaat het?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Vaak genoeg oogcontact met meisjes ( ook in de dancing waar ik sporadisch een keer ben geweest, ook buitenland trouwens) maar ja ik durf ze gewoon niet aan te spreken omdat ik niet weet waar ik het over moet hebben? ja wel druk hier in de dancing he, heb je hier niet eerder gezien ? kom ej heir vaker![]()
"Hey, koud he?"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb ook weleens gehad dat een meisje tegenover me kwam zitten in een geheel lege trein ( was tijdens de horror winter 2010) maar ik durfde haar niet aan te spreken!
idd niemand komt tegenover mij zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
als mensen in een lege trein toch tegenover me komen zitten dan vallen er klappen hoor, zo roll ik nou eenmaal
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef HSG het volgende:
TS doet financieel hoger onderwijswat een nerd
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
wat is dat financieel hoger onderwijs uberhaupt? dat jij beter weet wat geld is dan ik ofzo? vind je het gek dat de wijven je niet willen, betweter
Sporten zat ik ook al te denken (heb gedurende mijn jeugd op vele sporten gezeten btw). Ik heb een vrij goeie lichaamsbouw, ik zie mijn lichaam als een ruwe diamant die alleen nog "gecut" moet worden voor de finishing touch zeg maar. Mijn onzekerheid wordt niet veroorzaakt door mijn fysieke gesteldheid maar meer door communcatieve vaardigheden. Goed verzorgd ben ik al, ik laat me haar groeien. Wordt zo'n studentikoos kapsel, zoals het nu uitziet zal dat wel staan bij mij denk ik. Ben ook opzoek naar een baan waar meer bij me opleiding bij aansluit, deed eerst werken in magazijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:14 schreef davihaa het volgende:
Ga eens naar een sportschool, of hardlopen of welke sport je maar leuk vind. Goed voor je lichaam en goed voor je zelfvertrouwen. Verzorg je goed, ga naar een goede kapper, pak af en toe een zonnebank en koop mooie kleren. Zoek een baan, je leert mensen kennen en je krijgt geld zodat je kleren kan kopen en uit kan gaan.
Ik ben turks, wat mij trouwens ook tegenhoudt om los te gaan. Ik kom uit een relatief regilieuze omgeving.quote:
Ik heb een onfaalbaar plan voor je samengesteld. Het bevat een stukje sociale interactie, een stukje uitgaanservaring, een deel lichaamsbeweging, en een mooie herrinering achteraf:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben turks, wat mij trouwens ook tegenhoudt om los te gaan. Ik kom uit een relatief regilieuze omgeving.
Fitness stond ook al op mijn lijstje om te doen (ik heb van nature al een mooi lichaamsbouw, dit verbeteren zal mijn zelfvertrouwen niet opkrikken (maar de extra testosteron zou me natuurlijk wel een duwtje in de rug kunnen geven), maar eerst moet ik ff een baan hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
Pareltje.
Er is iets serieus mis met je zelfbeeld, zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde, TS. Doe jezelf een lol, wacht tot dit topic naar R&P is verplaatst.
Ga iets doen waar je goed in kan worden. Ga desnoods naar de gym om fucking aesthetic te worden, je hebt er de tijd voor en je looks + zelfbeeld gaan door le roof. En door je verhoogde testosteronlevels heb je ook meer zin om dingen te doen etc.
Carnaval vieren in rio de janeiro lijkt me wel watquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:56 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Ik heb een onfaalbaar plan voor je samengesteld. Het bevat een stukje sociale interactie, een stukje uitgaanservaring, een deel lichaamsbeweging, en een mooie herrinering achteraf:
Stap 1: Ga naar een carnavalswinkel
Stap 2: Koop een wilders masker/pruik
Stap 3: Ga over twee weken met carnaval een wijf versieren. Overal zatte, gewillige sletjes, dus sociale vaardigheden zijn niet nodig.
Stap 4: Trek net voor je klaarkomt je wilders-vermomming uit.
Stap 5: Roep al spuitend: "Allah hoe akbar!!"
Stap 6: Kijk hoe lang je nog binnen kan blijven.
Geen dank.
Dan blijkt dat wijf opeens jou te kunnen nemen, niet doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Carnaval vieren in rio de janeiro lijkt me wel wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |